Dames doen ook mee..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:21 schreef Sackboy het volgende:
Als je van gespierde mannen in strakke onderbroekjes houdt..
Ik lurk al vanaf het begin, en post zelden, soms plaats ik niet eens een tvpquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat jij alleen ´tvp´ kon zeggen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:21 schreef Sackboy het volgende:
Als je van gespierde mannen in strakke onderbroekjes houdt..
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat jij alleen ´tvp´ kon zeggen
Ik heb mijn disk read errorende 360 voor 45 verkocht gewoon zonder iets er bij. Er zijn mensen die ze willenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:09 schreef Sackboy het volgende:
Iemand nog interesse in een 360 console die zo nu en dan (bij bepaalde spellen) een disc read error geeft?
Of weet iemand toevallig hoe je de RROD kan forceren?
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mjah maar krijg ik dan niet gewoon weer dezelfde console terug en hebben ze er niks aan gedaan?
Haal de AV-kabel eruit en je ziet 4 rode lampjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:05 schreef Lyzio het volgende:
Wat is die RROD eigenlijk? Ik weet dat het Red Ring of Death betekend, maar wat zie je dan? Ik heb al minstens 25x zo'n ding zien ronddraaien op m'n console. Vooral als ik ga stappen en vergeet om dat ding uit te zetten en daarna terug kom. Even aan- en uitzetten en hij is weer springlevend.
ja dat kan!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:32 schreef koen_pijl het volgende:
Kun je die mappen voor Halo 3 al gratis downloaden?
Tevens tvp
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:04 schreef _GdR_ het volgende:
hoe groot is de kans dat als ik mn xbox kapot maak dmv rrod dat ik een 'nieuwe' terug krijg MET hdmi aansluiting?
Ik heb de mijne 2weken terug nieuw gekocht. maar de productie datum is vanuit 2006.
of krijg ik gewoon dezelfde terug die gerepareert is?
wat je dan ziet ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:05 schreef Lyzio het volgende:
Wat is die RROD eigenlijk? Ik weet dat het Red Ring of Death betekend, maar wat zie je dan? Ik heb al minstens 25x zo'n ding zien ronddraaien op m'n console. Vooral als ik ga stappen en vergeet om dat ding uit te zetten en daarna terug kom. Even aan- en uitzetten en hij is weer springlevend.
Heb jij Worms morpiequote:
CoD 4....lange tijd niet gespeeld maar het begint inderdaad weer te kriebelenquote:
Oe! goed idee, ik doe meequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
CoD 4....lange tijd niet gespeeld maar het begint inderdaad weer te kriebelen![]()
Rond half 11 ben ik wel online Morphie!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja! Ik! Heb het ook alweer een tijdj eniet gespeeld. Zal dan wel eerst even moeten oefenen
we zullen zien, ben namelijk alweer bezigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik had je als het goed is al toegevoegd.
Mooi prijsjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:13 schreef gijsje79 het volgende:
tvp
Net PGR4 besteld bij play.com voor ¤25,50.
Mooie prijs.
Tevens bij Play.com:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:13 schreef gijsje79 het volgende:
tvp
Net PGR4 besteld bij play.com voor ¤25,50.
Mooie prijs.
Die is niet grootquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:04 schreef _GdR_ het volgende:
hoe groot is de kans dat als ik mn xbox kapot maak dmv rrod dat ik een 'nieuwe' terug krijg MET hdmi aansluiting?
Ik heb de mijne 2weken terug nieuw gekocht. maar de productie datum is vanuit 2006.
of krijg ik gewoon dezelfde terug die gerepareert is?
Top! Ik ben er ook rond die tijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
CoD 4....lange tijd niet gespeeld maar het begint inderdaad weer te kriebelen![]()
Rond half 11 ben ik wel online Morphie!
Nee helaas, maar dat is wel de enige arcade game die ik nog eens wil aanschaffenquote:
Ik zou pisnijdig worden als ik een HDMI xbox opstuur en 1tje zonder HDMI terug krijg...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die is niet groot.
Er zijn zelfs mensen die hun console hebben opgestuurd mét HDMI en kregen er eentje terug zónder HDMI.
Ze hebben blijkbaar nog een hoop 'oude' xboxen liggen die ze kwijt moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Helpdesksletjes? Ga je mond spoelen manquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou pisnijdig worden als ik een HDMI xbox opstuur en 1tje zonder HDMI terug krijg...
Jammer van die helpdesksletjes, maar als ze me mijn eigen xbox niet terug zouden geven.. of iig 1tje met HDMI dan leer ik hem hoe je moet vloeken waarschijnlijk...zou toch schande zijn als het je overkomt?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou pisnijdig worden als ik een HDMI xbox opstuur en 1tje zonder HDMI terug krijg...
Jammer van die helpdesksletjes, maar als ze me mijn eigen xbox niet terug zouden geven.. of iig 1tje met HDMI dan leer ik hem hoe je moet vloeken waarschijnlijk...zou toch schande zijn als het je overkomt?
Wat is RBV2 toch een kutspel trouwens.. ik zit nu vast door een tyfus hoog trial and error gehalte in deHelpdesksletjes.... wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Alsof daar wat mee wordt gedaanquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat is RBV2 toch een kutspel trouwens.. ik zit nu vast door een tyfus hoog trial and error gehalte in deGodver wat ben ik blij dat ik het spel net als die andere goedkope cash-in GRAW II aan me voorbij heb laten gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toevallig wordt daar echt iets mee gedaan ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof daar wat mee wordt gedaan. Ja kan je klacht blijven sturen tot je een ons weegt, maar uiteindelijk zal er écht wat mee gedaan worden als er een zaak van wordt gemaakt (zoals Kassa dat met succes deed).
Doe dat dan snel jong! Want exi en ik zijn bezig met het Fok! Worms Kampioenschap 2008!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee helaas, maar dat is wel de enige arcade game die ik nog eens wil aanschaffen
quote:
quote:Xbox 360:
29-04-2008 GTA 4
[b]14-07-2008 Barbie's Horseback Adventures: Back to the Woods [/b]
Ik dacht dat die wel zou begrijpen dat het onzin wasquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
zo blij dat je die er bij hebt gezet zeg
kan ik wel doen , als ik nog geld heb op mijn amerikaanse rekening .quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die wel zou begrijpen dat het onzin was![]()
DJ_ kun jij ook even Worms gaan kopen? ivm met toernooitje!
Ja nee over 2 weken pas ofzo maar dan ken je vast oefenenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kan ik wel doen , als ik nog geld heb op mijn amerikaanse rekening .
en waneer is dat dan want morgen en zondag ben ik de hele dag weg
Zou je denken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wij zijn nog aan het spelen met onze ADHD'erdDie kerel lult veel!
Neuh een kerel met ADHD die constant praat en alles beter weetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
die moslim ?
cyberia dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh een kerel met ADHD die constant praat en alles beter weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |