Ligt denk ik eerder aan mij dan aan het spel mensen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:45 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Dude, echt waar - normalitair ben ik alleen passief op dit forum maar echt - Battlefield: B.C. is echt een waanzinnige game! Mijn eerste reactie was identiek aan die van jou, maar ik ben toch even blijven plakken. Vervolgens toch 3 uur zitten genieten - als je de controls en gameplay een beetje gewend bent is het fantastisch - muurtje omblazen of gewoon kapotrijden met een tank - lekker raggen met een stuk artillerie, het is allemaal great. echt waar- ik ben weer helemaal kind (en er zit overduidelijk een battlefield 2 feeling in - vooral de grotere levels)
Try it again - really...
Nog iets voor in de OP!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
is al 10x uitgelegd, doe eens zoeken in vorige topics
Ik heb anders nog geen bevestiging gehad van iemand dat het daadwerkelijk gelukt is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
is al 10x uitgelegd, doe eens zoeken in vorige topics
er stond een filmpje op youtube. maar kan ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen bevestiging gehad van iemand dat het daadwerkelijk gelukt is.
Mjah maar krijg ik dan niet gewoon weer dezelfde console terug en hebben ze er niks aan gedaan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
Je moet 'm gewoonweg warm laten worden.
Maar waarom moet je het überhaupt doen?
Je kunt hem toch gewoon opsturen met de melding, 3 rode lampjes.
Want hij geeft ze niet áltijd. De ene keer wel, de andere keer niet. Dus hoe kunnen zij bewijzen dat je de drie lampjes niet hebt gehad?
Verrek, ik dacht dat jij alleen ´tvp´ kon zeggenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb nog steeds een first batch console waar niks mee aan het handje is.. Maarja ik game gemiddeld maar 4 uur achter elkaar als ik lang zit... en dat komt niet vaak voor..
kreeg ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:13 schreef Reintji het volgende:
Kreeg net een mailtje van MS, wanneer ik "nu reserveer" krijg ik toegang tot exclusieve GTA-IV content en 500 MS points. Die 500 punten is toch gewoon dat waardebonnetje voor ¤10,-?
Dames doen ook mee..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:21 schreef Sackboy het volgende:
Als je van gespierde mannen in strakke onderbroekjes houdt..
Ik lurk al vanaf het begin, en post zelden, soms plaats ik niet eens een tvpquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat jij alleen ´tvp´ kon zeggen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:21 schreef Sackboy het volgende:
Als je van gespierde mannen in strakke onderbroekjes houdt..
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat jij alleen ´tvp´ kon zeggen
Ik heb mijn disk read errorende 360 voor 45 verkocht gewoon zonder iets er bij. Er zijn mensen die ze willenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:09 schreef Sackboy het volgende:
Iemand nog interesse in een 360 console die zo nu en dan (bij bepaalde spellen) een disc read error geeft?
Of weet iemand toevallig hoe je de RROD kan forceren?
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mjah maar krijg ik dan niet gewoon weer dezelfde console terug en hebben ze er niks aan gedaan?
Haal de AV-kabel eruit en je ziet 4 rode lampjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:05 schreef Lyzio het volgende:
Wat is die RROD eigenlijk? Ik weet dat het Red Ring of Death betekend, maar wat zie je dan? Ik heb al minstens 25x zo'n ding zien ronddraaien op m'n console. Vooral als ik ga stappen en vergeet om dat ding uit te zetten en daarna terug kom. Even aan- en uitzetten en hij is weer springlevend.
ja dat kan!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:32 schreef koen_pijl het volgende:
Kun je die mappen voor Halo 3 al gratis downloaden?
Tevens tvp
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:04 schreef _GdR_ het volgende:
hoe groot is de kans dat als ik mn xbox kapot maak dmv rrod dat ik een 'nieuwe' terug krijg MET hdmi aansluiting?
Ik heb de mijne 2weken terug nieuw gekocht. maar de productie datum is vanuit 2006.
of krijg ik gewoon dezelfde terug die gerepareert is?
wat je dan ziet ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:05 schreef Lyzio het volgende:
Wat is die RROD eigenlijk? Ik weet dat het Red Ring of Death betekend, maar wat zie je dan? Ik heb al minstens 25x zo'n ding zien ronddraaien op m'n console. Vooral als ik ga stappen en vergeet om dat ding uit te zetten en daarna terug kom. Even aan- en uitzetten en hij is weer springlevend.
Heb jij Worms morpiequote:
CoD 4....lange tijd niet gespeeld maar het begint inderdaad weer te kriebelenquote:
Oe! goed idee, ik doe meequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
CoD 4....lange tijd niet gespeeld maar het begint inderdaad weer te kriebelen![]()
Rond half 11 ben ik wel online Morphie!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja! Ik! Heb het ook alweer een tijdj eniet gespeeld. Zal dan wel eerst even moeten oefenen
we zullen zien, ben namelijk alweer bezigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik had je als het goed is al toegevoegd.
Mooi prijsjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:13 schreef gijsje79 het volgende:
tvp
Net PGR4 besteld bij play.com voor ¤25,50.
Mooie prijs.
Tevens bij Play.com:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:13 schreef gijsje79 het volgende:
tvp
Net PGR4 besteld bij play.com voor ¤25,50.
Mooie prijs.
Die is niet grootquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:04 schreef _GdR_ het volgende:
hoe groot is de kans dat als ik mn xbox kapot maak dmv rrod dat ik een 'nieuwe' terug krijg MET hdmi aansluiting?
Ik heb de mijne 2weken terug nieuw gekocht. maar de productie datum is vanuit 2006.
of krijg ik gewoon dezelfde terug die gerepareert is?
Top! Ik ben er ook rond die tijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
CoD 4....lange tijd niet gespeeld maar het begint inderdaad weer te kriebelen![]()
Rond half 11 ben ik wel online Morphie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |