quote:Geboorteplaats: Harderwijk
Geboortedatum: 03-12-1971
Positie: Doel
Debuut: 12-11-2005
Nederland (1) - (3) Italië
quote:Seizoen Club Land Competitie Wedstrijden
2003/2005 AZ Nederland HC Eredivisie 68
2002/2003 Ajax Nederland HC Eredivisie 2
2001/2002 Feyenoord Nederland KPN Eredivisie 2
2000/2001 AZ Nederland KPN Eredivisie 30
1991/2000 FC Zwolle Nederland Eerste Divisie, Toto Divisie 284
1990/1999 PEC Zwolle Nederland Eerste Divisie 1
Maar dat was tegen Italiequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef BGN het volgende:
Hey, bij zijn debuut verloren we ook met 1-3.
Ik vind Timmer nou niet echt een verwend kereltje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zielig dit, maarja meer kun je ook niet verwachten van een verwend kereltje.
Joris Mathijsen #1: Een ezel stoot zich nooit twee keer...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef Isiolo het volgende:
Mjah ook wel te dank aan zijn hulpje Mathijssen![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zielig dit, maarja meer kun je ook niet verwachten van een verwend kereltje.
Is Timmer dan dezelfde ezel? Ik ben benieuwd of Timmer nog mee mag naar het EK. Lijkt me wel, aangezien Piet nog helemaal niet voor Oranje gespeeld heeft. Vandaag had een mooie kans geweest in de tweede helft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Joris Mathijsen #1: Een ezel stoot zich nooit twee keer...
Dan opper ik op dit moment nog liever Boschker als 3e doelman.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Timmer had een off-day, dat mag natuurlijk niet als doelman nummer 1. Desondanks keept hij bij Feijenoord een prima seizoen. Meenemen als 3e doelman kan geen kwaad, Velthuizen moet op de OS actief zijn.
Ook het seizoen dat AZ zo ver kwam in de UEFA Cup vond ik 'm vaak sterk keepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef RayMania het volgende:
Duidelijk een offday vandaag, maar had afgelopen weekend tegen Sparta toch geweldige reddingen hoor.
Die kan er ook wat van hoor, af en toe.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan opper ik op dit moment nog liever Boschker als 3e doelman.
Beunhaasquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Tommeke het volgende:
Timmer! Douchen! Met je bloedkop!
We zijn niet we zijn niet bang we zijn niet bang voor Rotterdamquote:
Haagse Sjonnie zou wel weten wat die zeggen moest tegen Timmerquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
We zijn niet we zijn niet bang we zijn niet bang voor Rotterdam![]()
Daar is het kneusje weer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed genoeg voor het niveau van Feyenoord, maar voor het Nederlands elftal...
Daar zat ie ook al mis bij een corner waardoor AZ de finale miste...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ook het seizoen dat AZ zo ver kwam in de UEFA Cup vond ik 'm vaak sterk keepen
Juist!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja je mag alleen uitkomen bij een corner als je zeker weet dat je de bal gaat hebben. dat leerde onze keeper bij de d'tjes al.
Oja, dat klopt. Allerlaatste minuut was dat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:19 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daar zat ie ook al mis bij een corner waardoor AZ de finale miste...
Daar kan ik nog wel deels inkomen, in een van de herhalingen zag je hoe snel dat ging en hoe weinig reactietijd er aanwezig was. Dat het er koddig uitzag is duidelijk, maar zoiets kan nog gebeuren. Dat gevlieg bij die andere goals vond ik erger.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Timmer verklaarde voor de NOS-camera doodleuk dat hij aan de eerste goal niets kon doen![]()
zat ook een kern van waarheid inquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist!
Overigens mag Timmer een voorbeeld aan Mathijsen nemen. Die zei na de camera dat het volledig zijn schuld was de tweede en de derde goal. Hij weet niet eens naar Timmer, terwijl die net zo fout was. Erg netjes.
Timmer verklaarde voor de NOS-camera doodleuk dat hij aan de eerste goal niets kon doen![]()
De tweede en derde goal was alleen de fout van de verdediging die hij nog probeerde te herstellen. Maar zoals ook onze keeper in de jeugd al leerde: Als je komt, moet je hem hebben, desnoods met de tegenstander erbij!
Dat maakt zijn actie als keeper zijnde des te kanslozerquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
al die andere hebben ook de ogen dicht cyberia,
wat zeur je nou, doen ze allemaalquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat maakt zijn actie als keeper zijnde des te kanslozer.
Komt heerlijk als een blinde kip in
Paarlen voor de zwijnen,quote:
Post die foto dan, pipo!quote:Op zondag 7 december 2008 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekker zuipen tot half 6 in de kroeg he Timmer
Nee het goede keeperswerk van Robbie van Dijk!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer een blunder vandaag?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is dat jullie nieuwe held?
Een maand geleden nog stuurden allerlei dorpsgekken mails naar Johan Derksen waarin ze eisten dat ten Rouwelaar bij het Nederlands elftal gehaald zou moeten worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk is elke keeper wel een verademing tov Timmer. Alleen Ten Rouwelaar is nóg slechter.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk is elke keeper wel een verademing tov Timmer. Alleen Ten Rouwelaar is nóg slechter.
We hebben het wel over een matige keeper van bijna 40 die zijn hele loopbaan bij middenmotors onder de lat gestaan heeft of reserve bij (sub-)topclubs is geweest. Het zou uitermate triest zijn indien hij de eerste keeper van Feyenoord zou worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee het goede keeperswerk van Robbie van Dijk!
Zelfs dat lijkt me niet verstandig, Van Dijk s absoluut niet subtopwaardig en ik neem aan dat Feyenoord daar na de winterstop toch aansluiting bij wil vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:02 schreef Kopbal het volgende:
Hoor je iemand zeggen dat hij de komende jaren onder de lat moet staan dan?
Laat maar lekker tot het eind van het seizoen staan en ga dan opzoek naar een nieuwe.
Van Dijk is een prima keeper voor Feyenoord. Hij pakt misschien weinig punten voor je, is niet van het kaliber Boschker, Vorm, Luciano, maar heeft een schat aan ervaring en geeft volgens mij prima sturing aan de wankele verdediging.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs dat lijkt me niet verstandig, Van Dijk s absoluut niet subtopwaardig en ik neem aan dat Feyenoord daar na de winterstop toch aansluiting bij wil vinden.
Daar vergis je je enorm in. Van Dijk is altijd een uitermate geschikte keeper geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
Van Dijk s absoluut niet subtopwaardig
Idd, hij coached de verdedigers positief. Daarnaast geeft hij de voorkeur aan een opbouwende keeperbal. Dus de verdedigers inspelen, in tegenstelling tot Timmer die elke bal hard naar voren trapt in de hoop dat hij bij een medespeler uit komt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:25 schreef Kopbal het volgende:
Het is meer dat hij niet na elke fout in de verdedigend stampvoetend gaat lopen schreeuwen zoals Timmer.
quote:Timmer langer bij Feyenoord
Van onze speciale verslaggever
BELEK, zaterdag
Het contract van doelman Henk Timmer bij Feyenoord loopt komende zomer af, maar door een clausule in de overeenkomst is een verlenging nabij. „Ik heb een optie in mijn contract, die automatisch wordt gelicht als ik dit seizoen een bepaald aantal wedstrijden speel. Daar zit ik al heel dicht bij. Als ik wil stoppen, dan kan ik stoppen, maar ik ben fit en wil mijn carrière graag bij Feyenoord afsluiten. In principe denk ik nog aan één jaar extra. Na mijn voetbalcarrière ga ik net als Jaap Stam werken in het bedrijf World Soccer Consult van mijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel, en het is de bedoeling dat we dat bedrijf op termijn samen overnemen.”
De laatste alinea lijkt me goed nieuws voor Feyenoord-supporters.quote:TIMMER: 'VERBEEK LUISTERDE NIET'
Henk Timmer heeft enige openheid van zaken gegeven tijdens de uitzending van Sport1 United. Timmer was maandagavond, samen met Tom Egbers en Aad de Mos te gast bij presentator Kees Jansma.
Op de opmerking van Aad de Mos dat een keeper zelf zijn verdediging neer moet kunnen zetten reageerde Timmer bevestigend. 'Maar als een trainer zegt dat het absoluut moet gebeuren zoals hij het zegt, heb je geen keuze', aldus de keeper van Feyenoord.
Timmer gaf verder aan dat contractverlenging dichtbij is. Hij zou automatisch contractverlenging krijgen bij 30 gespeelde duels, een aantal dat hij bijna bereikt heeft. Overigens zou de doelman er geen moeite mee hebben een stapje terug te doen. 'Met Erwin Mulder heeft Feyenoord een geweldig talent in huis, ik zou volgend jaar graag met hem aan de slag gaan.'
Tof, je eigen spelers blessures toe wensen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoop zo dat Youssef zondag zijn knieschijf breekt. Dan haalt hij hopelijk de 30 wedstrijden niet.
Het is in het voordeel van Feyenoord. Spelers zijn niet belangrijk, spelers zijn passanten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tof, je eigen spelers blessures toe wensen.
En wij zijn blij als jij weg bentquote:Timmer: Blij dat Verbeek weg is
Henk Timmer is blij dat Gertjan Verbeek niet langer de trainer is van Feyenoord. De doelman van de Rotterdammers heeft onder interim-coach Léon Vlemmings meer vrijheden, zo zei hij tijdens het programma Sport1 United.
Feyenoord Netwerk
In het programma, waar ook Aad de Mos te gast was, kreeg Timmer de opmerking naar zijn hoofd geslingerd dat een doelman zelf zijn verdediging neer moet kunnen zetten bij standaardsituaties. Zijn commentaar was veelzeggend: "maar als een trainer zegt dat het absoluut moet gebeuren zoals hij het zegt, heb je geen keuze."
Feyenoord Netwerk
De ervaren sluitpost is dicht bij een nieuw contract bij Feyenoord. Of hij volgend seizoen nog eerste keeper is, is nog maar de vraag. "Met Erwin Mulder heeft Feyenoord een geweldig talent in huis, ik zou volgend jaar graag met hem aan de slag gaan", zo looft Timmer de momenteel aan Excelsior verhuurde goalie.
Wel apart, want hoe gaan ze het dan met die clausule doen? Keept Timmer de rest van het seizoen niet meerquote:Henk Timmer weg bij Feyenoord
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM, woensdag
Feyenoord heeft besloten na dit seizoen afscheid te nemen van doelman Henk Timmer. De clubleiding heeft de keeper hiervan inmiddels op de hoogte gesteld, zodat hij zich kan oriënteren op een nieuwe werkgever. In het contract van Timmer, dat na dit seizoen afloopt, is een clausule opgenomen, waardoor de verbintenis automatisch met een jaar zou worden verlengd, als hij meer dan dertig officiële wedstrijden zou spelen. Timmer staat inmiddels op 28 duels, maar Feyenoord heeft aangegeven desondanks de samenwerking te willen beeindigen.
De 37-jarige Timmer is bezig aan zijn derde seizoen bij Feyenoord. Hiervoor kwam hij uit voor AZ, Ajax, Feyenoord, AZ en FC Zwolle. In totaal heeft hij nu 503 profduels als keeper achter zijn naam staan. In de winterstop gaf Timmer te kennen sowieso nog een seizoen aan zijn carrière vast te willen plakken, bij voorkeur bij Feyenoord, maar indien dat niet mogelijk was ergens anders. Feyenoord oriënteert zich nog op de invulling van de keeperspositie, maar heeft met de momenteel aan Excelsior uitgeleende Erwin Mulder in ieder geval een veelbelovend keeperstalent in huis.
Daar zijn we in iedergeval goed in.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef thewishmaster het volgende:
Het zal Feyenoord wel weer geld kosten om die clausule af te kopen.
Naar de FC natuurlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel apart, want hoe gaan ze het dan met die clausule doen? Keept Timmer de rest van het seizoen niet meerOf kopen ze dan maar dat laatste jaar af? Wanneer hij geen andere club vindt natuurlijk.
quote:vlieg - Woensdag, 11 februari om 10:05
Timmer is op dit moment de beste keeper van nederland, kun je zien dat ze bij feyenoord weinig verstand van voetbal hebben.
Of niet?
FC Zwollequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef Dos37 het volgende:
benieuwd waar ie heen gaat, hij wil natuurlijk nog naar Zuid Afrika in 2010.
Zet hem gewoon op de tribune, slechter dan hem kan toch nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef thewishmaster het volgende:
Het zal Feyenoord wel weer geld kosten om die clausule af te kopen.
Anyhow een forse aderlating dit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die een account hebben op voetbalzone
Je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anyhow een forse aderlating dit.
![]()
In geen tijden zo'n waardeloze keeper gezien in de eredivisie. Die gast mag zelfs de veters van Verhoeven niet strikken.
Dat kun je ook van Stekelenburg zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik heb Verhoeven dit seizoen wel betere wedstrijden zien keepen dan Henkie.
Voor zijn blessure deed hij het gewoon goed. Om hem nou basis van zijn laatste wedstrijden af te schrijven is wel erg kortzichtig. Maar goed ik ben ook niks anders van je gewend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kun je ook van Stekelenburg zeggen.
Verhoeven in Oranje
Timmer was vorig seizoen ook goed. Dus om hem nou af te schrijven op het laatste half jaar....quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor zijn blessure deed hij het gewoon goed. Om hem nou basis van zijn laatste wedstrijden af te schrijven is wel erg kortzichtig. Maar goed ik ben ook niks anders van je gewend.
Timmer heeft dit seizoen toch een aantal wedstrijden zeer goed gekeept hoor. De eerste vier/vijf wedstrijden was hij echt uitstekend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik heb Verhoeven dit seizoen wel betere wedstrijden zien keepen dan Henkie.
Verhoeven heb ik ook een aantal wedstrijden erg goed zien keepen hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Timmer heeft dit seizoen toch een aantal wedstrijden zeer goed gekeept hoor. De eerste vier/vijf wedstrijden was hij echt uitstekend.
In die half jaar blunderde hij anders wel erg vaak.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Timmer was vorig seizoen ook goed. Dus om hem nou af te schrijven op het laatste half jaar....
Afgelopen seizoen ja. Toen keepte Timmer ook nog goed. Maar die vergelijking mocht ik van jou niet trekken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In die half jaar blunderde hij anders wel erg vaak.
Overigens was Steek afgelopen seizoen na Gomes de beste keeper. Zijn beste seizoen tot dusver.
De afgelopen 4 wedstrijden heeft Stekelenburg ongeveerd evenveel geblunderd als Timmer in dit seizoen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In die half jaar blunderde hij anders wel erg vaak.
Overigens was Steek afgelopen seizoen na Gomes de beste keeper. Zijn beste seizoen tot dusver.
Verhoeven kan zijn eigen veters niet eens zienquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anyhow een forse aderlating dit.
![]()
In geen tijden zo'n waardeloze keeper gezien in de eredivisie. Die gast mag zelfs de veters van Verhoeven niet strikken.
Velthuizen zat ook al een keer bij de selectie en Vorm zit ook "maar" bij Utrecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vraag me af of hij nog bij het Nederlands elftal zal zitten als hij naar pakweg Vitesse gaat.
Champagne dus vandaag!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En wij zijn blij als jij weg bent
Niet omdat het Stekelenburg is hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor zijn blessure deed hij het gewoon goed. Om hem nou basis van zijn laatste wedstrijden af te schrijven is wel erg kortzichtig. Maar goed ik ben ook niks anders van je gewend.
Nee. Maar dat komt dan eerder door z'n kwaliteit (of het gebrek aan).quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vraag me af of hij nog bij het Nederlands elftal zal zitten als hij naar pakweg Vitesse gaat.
Zelfs wanneer een bal recht op hem af komt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de kritiek op Timmer een beetje overdreven. Hij is niet echt overtuigend bij corners en vrije trappen, en zijn uittrap is ook niet alles, maar hij maakt nog wel katachtige reddingen soms.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Henk Timmer past uitstekend qua niveau bij Feyenoord.
Wat denk je van de 3de goal?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een ontzettende houten klaas is het ook, die rode kaart van Tiendalli is gewoon zijn fout. Ook bij die eerste goal van Roda doet hij echt alles fout als keeper.
Wordt tijd dat hij de handschoenen opbergt, kan me niet voorstellen dat er nog een club in de Eredivisie hem als eerste keeper wil.
dat hij iemand had moeten attenderen op die vrij lopende editquote:
Niet alleen dat, hij laat zich te makkelijk foppenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat hij iemand had moeten attenderen op die vrij lopende edit
quote:Timmer: "Het WK is mijn doel"
Henk Timmer vertrekt aan het einde van het seizoen bij Feyenoord. De bijna clubloze doelman meldde zich afgelopen week in Hoenderloo, waar hij zich met de selectie van het Nederlands elftal voorbereidt op de komende WK-kwalificatieduels.
In juli loopt het contract van Timmer in Rotterdam af. Waar hij volgend seizoen zal spelen is nog niet duidelijk. Wel weet de goalie dat hij op het hoogste niveau actief wil blijven. "We zijn met wat dingen bezig. Sommige competities zijn nog aan de gang of net afgelopen. We gaan alles even goed op een rijtje zetten", zegt Timmer in gesprek met Ons Oranje TV.
"Ik heb sowieso voor mezelf nog één doel en dat is een WK meemaken. Daar wil ik alles voor doen. Keihard trainen en spelen bij een mooie club. En dat willen we gaan realiseren." Op de vraag of er voldoende interesse is, reageert Timmer instemmend. "Er is altijd een keus. Ik denk dat het het buitenland wordt. Maar ik ga niet naar Qatar of Dubai. Ik wil wel op niveau blijven spelen, anders heb je ook niets te zoeken bij het Nederlands elftal."
Timmer: "Ik wil er gewoon alles aan doen om zo hoog mogelijk te blijven spelen. Als je uitgenodigd wordt voor het Nederlands elftal, ook al ben je de tweede man, dan vind ik dat alsnog een eer. En ook daarin zal ik er alles aan doen om de eerste man zo goed mogelijk scherp te houden en als het moet zal ik er staan."
Eensch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Happel het volgende:
Het meest intelligente (Timmer eruit bonjouren) wat Feijenoord in lange tijd heeft gedaan
misschien is het Henk wel zelfquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Ruud het volgende:
Hank zal de broer van Henk wel zijn, want voor de rest is heel Nederland het daar ook mee eens geloof ik
Zuipenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef Hank_Palmer het volgende:
ik moet toch wat doen nu feyenoord mij eruit geschopt heeft.
je kan moeilijk om 'm heenquote:
topclub europaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:38 schreef Canisfire het volgende:
En waar gaat meneer nou heen ?
Oja?quote:
Manjester natuurlijk, of Sjelsiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Oja?
Manjester, Real Madrid, Barca, Chelsea of naar AC Milan??????
Ja die 2 zijn ook pure middelmaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien kan ie samen met Lucius en Greene een 3 voor 1 prijs aanbieden
Dat deed Henk toch ook wel?quote:
Wat heb jij tegen Timmer dan?quote:
wat een krokettenvanger kom op zeg, ik schaam me ervoor dat hij de tweede keeper van het land was.quote:
Eerst maar ff afwachten met Bertjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat een krokettenvanger kom op zeg, ik schaam me ervoor dat hij de tweede keeper van het land was.
Hij zal vast nog wel ergens opduiken. Ik gok op een club uit kleine competitie of een lagere divisie in het buitenland die mooie sier kunnen maken met het aantrekken van 'Dutch International' Henk Timmer. Kapfenberger SV of Frosinone of iets dergelijks.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij gaat echt nooit meer een transfer maken... Einde carriere? Of zou ie het bij Zwolle gaan proberen?
In wat voor opzicht? Hij is toch beter dan Dittewig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook niet achterlijk
Nou ja, niet helemaal dan...
Maar vermoedelijk ook veel duurder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In wat voor opzicht? Hij is toch beter dan Dittewig.
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In wat voor opzicht? Hij is toch beter dan Dittewig.
Ja, maar dat zal voor Zwolle e.d. ook gelden. Hij zal dan toch wel water bij de wijn doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar vermoedelijk ook veel duurder.
Van der Sar (editquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef SCH het volgende:
En de keeper van Oranje is niet beter dan Dittewig voglens Ruud?
Dat zal het vooral zijn. ADO heeft in Ditewig een goedkope goalie, die ook zonder mokken weer gaat zitten als Waterman, Zwinkels of Coutinho terug is. Had Timmer nooit gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar vermoedelijk ook veel duurder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |