quote:Geboorteplaats: Harderwijk
Geboortedatum: 03-12-1971
Positie: Doel
Debuut: 12-11-2005
Nederland (1) - (3) Italië
quote:Seizoen Club Land Competitie Wedstrijden
2003/2005 AZ Nederland HC Eredivisie 68
2002/2003 Ajax Nederland HC Eredivisie 2
2001/2002 Feyenoord Nederland KPN Eredivisie 2
2000/2001 AZ Nederland KPN Eredivisie 30
1991/2000 FC Zwolle Nederland Eerste Divisie, Toto Divisie 284
1990/1999 PEC Zwolle Nederland Eerste Divisie 1
Maar dat was tegen Italiequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef BGN het volgende:
Hey, bij zijn debuut verloren we ook met 1-3.
Ik vind Timmer nou niet echt een verwend kereltje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zielig dit, maarja meer kun je ook niet verwachten van een verwend kereltje.
Joris Mathijsen #1: Een ezel stoot zich nooit twee keer...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef Isiolo het volgende:
Mjah ook wel te dank aan zijn hulpje Mathijssen![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zielig dit, maarja meer kun je ook niet verwachten van een verwend kereltje.
Is Timmer dan dezelfde ezel? Ik ben benieuwd of Timmer nog mee mag naar het EK. Lijkt me wel, aangezien Piet nog helemaal niet voor Oranje gespeeld heeft. Vandaag had een mooie kans geweest in de tweede helft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Joris Mathijsen #1: Een ezel stoot zich nooit twee keer...
Dan opper ik op dit moment nog liever Boschker als 3e doelman.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Timmer had een off-day, dat mag natuurlijk niet als doelman nummer 1. Desondanks keept hij bij Feijenoord een prima seizoen. Meenemen als 3e doelman kan geen kwaad, Velthuizen moet op de OS actief zijn.
Ook het seizoen dat AZ zo ver kwam in de UEFA Cup vond ik 'm vaak sterk keepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef RayMania het volgende:
Duidelijk een offday vandaag, maar had afgelopen weekend tegen Sparta toch geweldige reddingen hoor.
Die kan er ook wat van hoor, af en toe.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan opper ik op dit moment nog liever Boschker als 3e doelman.
Beunhaasquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Tommeke het volgende:
Timmer! Douchen! Met je bloedkop!
We zijn niet we zijn niet bang we zijn niet bang voor Rotterdamquote:
Haagse Sjonnie zou wel weten wat die zeggen moest tegen Timmerquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
We zijn niet we zijn niet bang we zijn niet bang voor Rotterdam![]()
Daar is het kneusje weer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed genoeg voor het niveau van Feyenoord, maar voor het Nederlands elftal...
Daar zat ie ook al mis bij een corner waardoor AZ de finale miste...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ook het seizoen dat AZ zo ver kwam in de UEFA Cup vond ik 'm vaak sterk keepen
Juist!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja je mag alleen uitkomen bij een corner als je zeker weet dat je de bal gaat hebben. dat leerde onze keeper bij de d'tjes al.
Oja, dat klopt. Allerlaatste minuut was dat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:19 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daar zat ie ook al mis bij een corner waardoor AZ de finale miste...
Daar kan ik nog wel deels inkomen, in een van de herhalingen zag je hoe snel dat ging en hoe weinig reactietijd er aanwezig was. Dat het er koddig uitzag is duidelijk, maar zoiets kan nog gebeuren. Dat gevlieg bij die andere goals vond ik erger.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Timmer verklaarde voor de NOS-camera doodleuk dat hij aan de eerste goal niets kon doen![]()
zat ook een kern van waarheid inquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist!
Overigens mag Timmer een voorbeeld aan Mathijsen nemen. Die zei na de camera dat het volledig zijn schuld was de tweede en de derde goal. Hij weet niet eens naar Timmer, terwijl die net zo fout was. Erg netjes.
Timmer verklaarde voor de NOS-camera doodleuk dat hij aan de eerste goal niets kon doen![]()
De tweede en derde goal was alleen de fout van de verdediging die hij nog probeerde te herstellen. Maar zoals ook onze keeper in de jeugd al leerde: Als je komt, moet je hem hebben, desnoods met de tegenstander erbij!
Dat maakt zijn actie als keeper zijnde des te kanslozerquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
al die andere hebben ook de ogen dicht cyberia,
wat zeur je nou, doen ze allemaalquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat maakt zijn actie als keeper zijnde des te kanslozer.
Komt heerlijk als een blinde kip in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |