Ja die 2 zijn ook pure middelmaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien kan ie samen met Lucius en Greene een 3 voor 1 prijs aanbieden
Dat deed Henk toch ook wel?quote:
Wat heb jij tegen Timmer dan?quote:
wat een krokettenvanger kom op zeg, ik schaam me ervoor dat hij de tweede keeper van het land was.quote:
Eerst maar ff afwachten met Bertjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat een krokettenvanger kom op zeg, ik schaam me ervoor dat hij de tweede keeper van het land was.
Hij zal vast nog wel ergens opduiken. Ik gok op een club uit kleine competitie of een lagere divisie in het buitenland die mooie sier kunnen maken met het aantrekken van 'Dutch International' Henk Timmer. Kapfenberger SV of Frosinone of iets dergelijks.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij gaat echt nooit meer een transfer maken... Einde carriere? Of zou ie het bij Zwolle gaan proberen?
In wat voor opzicht? Hij is toch beter dan Dittewig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook niet achterlijk
Nou ja, niet helemaal dan...
Maar vermoedelijk ook veel duurder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In wat voor opzicht? Hij is toch beter dan Dittewig.
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In wat voor opzicht? Hij is toch beter dan Dittewig.
Ja, maar dat zal voor Zwolle e.d. ook gelden. Hij zal dan toch wel water bij de wijn doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar vermoedelijk ook veel duurder.
Van der Sar (editquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef SCH het volgende:
En de keeper van Oranje is niet beter dan Dittewig voglens Ruud?
Dat zal het vooral zijn. ADO heeft in Ditewig een goedkope goalie, die ook zonder mokken weer gaat zitten als Waterman, Zwinkels of Coutinho terug is. Had Timmer nooit gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar vermoedelijk ook veel duurder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |