en toen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hitler was ook een oostenrijker
of foppe als coach naar het ek laten gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
Kunnen we niet gewoon Foppe met zn <21 elftal naar het EK sturen. Mooie voorbereiding op Peking voor die gasten toch ?
Van Persie heeft al weer wat wedstrijden gespeeld. In ieder geval grote delen ervan. Robben heeft net een half uurtje gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie is totaal niet wedstrijdfit, Robben was dat ook niet, waaorm dan wel Van Persie opgeroepen en Robben niet. Er is geen touw aan Van Basten vast te knopen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zou als v. Basten zijnde huilend 't kleedlokaal weer uitlopen. Hier valt toch gewoon nix over te zeggen
Timmer inderdaad bij de 1-0 de 2-0 en de 3-0. Dat is best knap als er vier keer op doel geschoten isquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
mathijssen bij 2-0 en 3-0![]()
![]()
heitinga bij 1-0![]()
en timmer is kut
Haha, nu opeens wel?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
mathijssen bij 2-0 en 3-0![]()
![]()
heitinga bij 1-0![]()
en timmer is kut
ik hoop nog steeds dat martin jol het wordtquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:26 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat oostenrijk er nog 7 inschopt, dat van Basten hierdoor meteen zijn biezen pakt, van Marwijk meteen bondscoach wordt, hij goede spelers oproept en we hierdoor europees kampioen worden.
Wie zou hij dan moeten oproepen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:26 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat oostenrijk er nog 7 inschopt, dat van Basten hierdoor meteen zijn biezen pakt, van Marwijk meteen bondscoach wordt, hij goede spelers oproept en we hierdoor europees kampioen worden.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef Remzz het volgende:
Dat publiek dat 'het is stil aan de overkant' inzet na de 3-1
Moet je ook niet doen want dat ziet er een beetje achterlijk uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is geen touw aan Van Basten vast te knopen.
Ste auf als zingen ze.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef Remzz het volgende:
Dat publiek dat 'het is stil aan de overkant' inzet na de 3-1
Gewoon Pietje erin zetten inderdaad. En Melchiot op back en Ooijer op de plek van Mathijsen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Marco ballen heeft laat hij Timmer in de kleedkamer achter, kan hij daar de boel net niet verbouwen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo slecht is het allemaal niet hoor. Je kan het Van Basten niet kwalijk nemen dat Timmer en Mathijsen samen staan te kloten.
Dat jij anti-MvB bent wisten we al, maar Heineken heeft wel gelijk Timmer en Mathijsen zijn gewoon kutquote:
Ah okee ik vond het ook al wel erg dramatisch triest :'0quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ste auf als zingen ze.
Het begon bij Schalke Steh auf als du Schalker bisst.
In Nedereland hebbenj we het verkracht
Kom op zeg, een beetje keeper pakt de eerste en stompt de tweede en de derde weg (desnoods met het hoofd van de tegenstander erbij!).quote:
volgens mij was het maar net een minuutje... SBS6 is echt sad...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft iemand die analyse getimed? 2 minuten hooguit.
Of spelers voor de derde helft erin zetten Gerald Sibon. Martin Drent. Theo Jansen. Jhon van Beukering. Wim Suurbier. Dusbaba. En Wim van der Horstquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:30 schreef golfer het volgende:
Nou, een stuk of 6 spelers wisselen in de 2e helft dus maar.
Jij ook. Maar dat herhalen we toch ook niet elke keer?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef _Mike_ het volgende:
Dat jij anti-MvB bent wisten we al, maar Heineken heeft wel gelijk Timmer en Mathijsen zijn gewoon kut
Alle commerciele omroepen zijn sad met voetbal, RTL deed precies hetzelfde met Jong Oranjequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
volgens mij was het maar net een minuutje... SBS6 is echt sad...
het is gewoon kut hoor, oostenrijk heeft 10 keer mer kansen gezien en nederland heeft geen kans gecreeerd, dus het is gewoon kutquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat jij anti-MvB bent wisten we al, maar Heineken heeft wel gelijk Timmer en Mathijsen zijn gewoon kut
Heitinga zag er anders ook niet al te best uit bij die eerste goal..quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo slecht is het allemaal niet hoor. Je kan het Van Basten niet kwalijk nemen dat Timmer en Mathijsen samen staan te kloten.
Van rukken word je doofquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:36 schreef tong80 het volgende:
Waarom schreeuwt Hans kraaij als ie een microfoon heeft ?
die heeft ie nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Marco ballen heeft laat hij Timmer in de kleedkamer achter, kan hij daar de boel net niet verbouwen.
Velthuizen Tongquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef tong80 het volgende:
SBS we staan achter met 3-1 maar Kraaij verteld dat Piet Veldhuizen geniet
Voor de oostenrijkers...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef Rikketik het volgende:
Bouma wordt Man of the Match, let op mijn woorden.
de Zeeuwquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef Tennessee het volgende:
wie is er uit voor seedorf?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland gaat nu binnen een kwartier 2 eigen doelpunten maken
Dus dan staat het 5-1 zometeen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland gaat nu binnen een kwartier 2 doelpunten maken
omdat ie weet dat Timmer nooit meer opgeroepen zal worden en hij dus een "cuncurent" kwijt is voor de plek van 3e keeperquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef tong80 het volgende:
SBS we staan achter met 3-1 maar Kraaij verteld dat Piet Veldhuizen geniet
Zeeuwquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef Tennessee het volgende:
wie is er uit voor seedorf?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef Zwansen het volgende:
Waarom staat er nu weer PI voor Oostenrijk Nederland in de TT????
En 3-4 maken in de laatste minuut ala Duitsland natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland gaat nu binnen een kwartier 2 doelpunten maken
Is er in elk geval nog één iemand blij...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:41 schreef _Mike_ het volgende:
Mensen piet is blij !
Als je in FF de topictitel van het vorige topic kopieert, en dus ook het plaatje (de PI) ook, dan kopieert ie de de ALT-tekst van het plaatje mee, vandaarquote:
Ik ook want Timmer ving net een balquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is er in elk geval nog één iemand blij...
Hier nog iemand die het tenminste snap !quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:44 schreef N.i.c.k het volgende:
Het is een voor opgezet plan voor de hypothetische situatie dat we achter komen te staan tegen een Italie.
* Netsplitter mompelt iets over haastige spoed.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef WebForce het volgende:
[..]
Als je in FF de topictitel van het vorige topic kopieert, en dus ook het plaatje (de PI) ook, dan kopieert ie de de ALT-tekst van het plaatje mee, vandaar
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Seedorf een Milan-shirtje aan had gehad, zou ie hem op de slof in de volley op de lat hebben geschoten, maar hij heeft eenmaal een Oranje-shirtje, nu ramt ie de bal het stadion uit.
Misschien een idee voor hem om dat shirtje onder zijn NL schirtje te doen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Seedorf een Milan-shirtje aan had gehad, zou ie hem op de slof in de volley op de lat hebben geschoten, maar hij heeft eenmaal een Oranje-shirtje, nu ramt ie de bal het stadion uit.
Dan mogen ze wel meer hun best gaan doen want in italie is verdedigen op zich al een sport.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:44 schreef N.i.c.k het volgende:
Het is een voor opgezet plan voor de hypothetische situatie dat we achter komen te staan tegen een Italie.
fucking geniaal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef WebForce het volgende:
[..]
Als je in FF de topictitel van het vorige topic kopieert, en dus ook het plaatje (de PI) ook, dan kopieert ie de de ALT-tekst van het plaatje mee, vandaar
Iets harder schreeuwen, misschien hoort hij je dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef NoizEkick het volgende:
Dat was gewoon hands, scheids!
Even wisselen met Koster? Gaarne!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef du_ke het volgende:
Kunnen we Bassie nog dumpen voor het EK?
I second that.quote:
Kan die dus beter commentaar vanaf de plee gaan geven....quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Rikketik het volgende:
Eén counter van Oostenrijk en Leo Oldenburger schijt meteen z'n broek vol.
Nee, alleen de afgang van je club-keeperquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Mis ik iets?
Inderdaad schok me ook al de pleurisquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Zelfs bij het voetbal wordt je niet door Gerard Joling met rust gelaten.
Iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een KUTcamera, je hebt totaal geen overzicht
Je ogen doen het nogquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kom net thuis doe ik de tv aan zie ik tot mijn grote verbazing dat Nederland gewoon 3-1 achter staat tegen Oostenrijk![]()
Echt? Op welke zender heb jij hem dn gezet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kom net thuis doe ik de tv aan zie ik tot mijn grote verbazing dat Nederland gewoon 3-1 achter staat tegen Oostenrijk![]()
Ik heb de hoop dat dit nog veranderd wordt met het EK, maar ik denk dat dit vals isquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een KUTcamera, je hebt totaal geen overzicht
Die cameraman vind de stadion lampen erg mooi volgens mijquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Prachtig hoor, al die tribunes, maar kan die verdomde camera niet 20 meter hoger en meer naar het gras gericht worden?
Daar gaat Nederland echt niet beter van voetballen hoor..quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Prachtig hoor, al die tribunes, maar kan die verdomde camera niet 20 meter hoger en meer naar het gras gericht worden?
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Daar gaat Nederland echt niet beter van voetballen hoor..
Eentje die niet te missen is....quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
EN WEER EEN AJACIED1!!!@!@@!#@!321023871
De Cler zag ik 'm anders niet makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eentje die niet te missen is....
Ben je een vrouw ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:00 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je zegt het niet, maar je brengt het wel zo..![]()
Ik ga er vanuit dat op het EK de Italianen ook een paar keer op die manier over de bal heen maaien om ons zo wat doelpunten te gunnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
Als je zo scoort is het wel tijd voor een feestje natuurlijk.
Was een loepzuivere pingel...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De Cler zag ik 'm anders niet maken
Moet je dat nou zeggen?quote:
Had ik je al kennen zeggen dat die kneus niet kan keepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, alleen de afgang van je club-keeper
Nee, urenlang The Best of Robben zitten kijken denk ik...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heeft ie het vallen van Mols geleerd??
Zet hem dan links neer en Seedorf rechts, Raffie of Sneijder in het midden ofzo...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef venomsnake het volgende:
Van Persie weer volkomen misbruikt op rechtsbuiten..
Psst. Timmer is ook een ex-Ajacied.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef _Mike_ het volgende:
Eeeejuuuuhhj we gaan winnuhhhh ex-ajacied babel gaat er eentje maken
Van Persie heeft anders ook weinig vernieuwends laten zien 70 minuten langquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Babel, rennen, stoppen, vertragen, versnellen, ophouden, kappen, binnenin, schieten. Hij is zo voorspelbaar.
Kijk een Feyenoorder die het zietquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had ik je al kennen zeggen dat die kneus niet kan keepen
Dan is dat ook 100% verklaard...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Psst. Timmer is ook een ex-Ajacied.
Gelukkig heeft hij maar 2 wedstrijden gespeeldquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent Goku.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Lachen dat die joden nu ineens wel kunnen scoren. Blijkt maar weer dat ze meer voor Oranje voelen dan voor Ajax.
Die van Dragon Ball?quote:
Ja daarom heeft Ajax de meeste doelpunten uit europaquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Lachen dat die joden nu ineens wel kunnen scoren. Blijkt maar weer dat ze meer voor Oranje voelen dan voor Ajax.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Ja, triest genoeg wel.quote:
Kan die niet een Kamehameha op MvB doen??quote:
Ik zei het net nog tegen mijn paquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:12 schreef dronkeykong het volgende:
Gelukkig hebben we Liverpool mooi een poot uitgedraait met de verkoop van Babel
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Had liever de Koef gezien.
Iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:12 schreef dronkeykong het volgende:
Gelukkig hebben we Liverpool mooi een poot uitgedraait met de verkoop van Babel
ALLES OF NIETS OLE OLEquote:
Ja echt hé, hahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zei het net nog tegen mijn pa
Nu Colin nogquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Idd![]()
Van der Meyde was ook een mooie
Rennen, naar binnen trekken, kappen, de bal verliezen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:13 schreef Isiolo het volgende:
Wat doet Babel trouwens op rechts ?
Hetzelfde als altijd?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:13 schreef Isiolo het volgende:
Naar binnen komen en met links een heupschot loslaten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:13 schreef Isiolo het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rennen, naar binnen trekken, kappen, de bal verliezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |