en toen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hitler was ook een oostenrijker
of foppe als coach naar het ek laten gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
Kunnen we niet gewoon Foppe met zn <21 elftal naar het EK sturen. Mooie voorbereiding op Peking voor die gasten toch ?
Van Persie heeft al weer wat wedstrijden gespeeld. In ieder geval grote delen ervan. Robben heeft net een half uurtje gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie is totaal niet wedstrijdfit, Robben was dat ook niet, waaorm dan wel Van Persie opgeroepen en Robben niet. Er is geen touw aan Van Basten vast te knopen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zou als v. Basten zijnde huilend 't kleedlokaal weer uitlopen. Hier valt toch gewoon nix over te zeggen
Timmer inderdaad bij de 1-0 de 2-0 en de 3-0. Dat is best knap als er vier keer op doel geschoten isquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
mathijssen bij 2-0 en 3-0![]()
![]()
heitinga bij 1-0![]()
en timmer is kut
Haha, nu opeens wel?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
mathijssen bij 2-0 en 3-0![]()
![]()
heitinga bij 1-0![]()
en timmer is kut
ik hoop nog steeds dat martin jol het wordtquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:26 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat oostenrijk er nog 7 inschopt, dat van Basten hierdoor meteen zijn biezen pakt, van Marwijk meteen bondscoach wordt, hij goede spelers oproept en we hierdoor europees kampioen worden.
Wie zou hij dan moeten oproepen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:26 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat oostenrijk er nog 7 inschopt, dat van Basten hierdoor meteen zijn biezen pakt, van Marwijk meteen bondscoach wordt, hij goede spelers oproept en we hierdoor europees kampioen worden.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef Remzz het volgende:
Dat publiek dat 'het is stil aan de overkant' inzet na de 3-1
Moet je ook niet doen want dat ziet er een beetje achterlijk uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is geen touw aan Van Basten vast te knopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |