quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jeeuh en de ongestelde Morpheus bijt weer![]()
Heet ie echt zo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef cultheld het volgende:
Joris Clitoris is een wereldverdediger op het WK -15.
1 woord: Timmerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een drama, die mathijssen bij de 2 corners, wat een wijf
en dan die heitinga, bij die 1-0 en dan vinden mensen gek dat die niet naar real of barca gaat
of Timmer die 3x vliegen zit te vangenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
en dan die heitinga, bij die 1-0 en dan vinden mensen gek dat die niet naar real of barca gaat
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke club is er eigenlijk hofleverancier van de basis 11?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ons aller Feyenoord
Kan ie de schuld krijgen na afloopquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
SEEDORF LOOPT AL WARMZZZ !!
Dat ligt niet aan je beeld, zo speelt Nederland gewoon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij was het niet alleen Timmer's fout, maar ik kan het niet goed zien, mijn beeld stottert heel erg
nee, dan die keeper van julliequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom denk je dat bijna iedereen hier op mathijsen aan het kankeren is???quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij was het niet alleen Timmer's fout, maar ik kan het niet goed zien, mijn beeld stottert heel erg
mijn opoe keept nog beter als timmer, dus wat wil jequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef TAV74 het volgende:
ah, bouma gaat zo keepen, lijkt me al een hele verbetering ..
Zo noem ik 'm al sinds ie werd opgehemeld bij AZ. Ik snap trouwens nog steeds niet waarom, want hij verdedigt als een wijf.quote:
Mwah, alleen Timmer veranderen en klaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Laat dit aub de laatste keer zijn.![]()
![]()
En jij een Feyenoord bril staan we nu quitte?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo kan je het noemen maar aan je post te zien ben je een puber met een enorme Ajax bril.
Kom op Holland!Je ziet trouwens wel dat van Persie nog heul voorzichtig is, iets meer durf mag ook wel
jorien over Timmer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
aan die goals kon hij niks doen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jorien heeft zn lenzen weer verkeerd om in.quote:
of foppe als coach naar het ek laten gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
Kunnen we niet gewoon Foppe met zn <21 elftal naar het EK sturen. Mooie voorbereiding op Peking voor die gasten toch ?
Die bal had Pothuizen nog gemaaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef speknek het volgende:
Wat een neuzen hier, Huntelaar loopt voor het eerst in de wedstrijd op de goede manier tegen de bal aan en gelijk is hij de verlosser. Wat mij betreft heeft weer alleen van Persie iets van niveau laten zien en is de rest hele dikke bagger.
Bedankt voor deze nuttige informatiequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hitler was ook een oostenrijker
Ik ben voor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hitler was ook een oostenrijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |