Zo kan je het noemen maar aan je post te zien ben je een puber met een enorme Ajax bril.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jeeuh en de ongestelde Morpheus bijt weer![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef Tennessee het volgende:
ik ben wel erg benieuwd hoe vd sar naar deze wedstrijd kijkt....
ik zat al in mezelf te lachen, omdat ik dacht dat jij in oostenrijk zat, maar niet dusquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jeeuh en de ongestelde Morpheus bijt weer![]()
Heet ie echt zo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef cultheld het volgende:
Joris Clitoris is een wereldverdediger op het WK -15.
1 woord: Timmerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een drama, die mathijssen bij de 2 corners, wat een wijf
en dan die heitinga, bij die 1-0 en dan vinden mensen gek dat die niet naar real of barca gaat
of Timmer die 3x vliegen zit te vangenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
en dan die heitinga, bij die 1-0 en dan vinden mensen gek dat die niet naar real of barca gaat
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke club is er eigenlijk hofleverancier van de basis 11?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ons aller Feyenoord
Kan ie de schuld krijgen na afloopquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
SEEDORF LOOPT AL WARMZZZ !!
Dat ligt niet aan je beeld, zo speelt Nederland gewoon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij was het niet alleen Timmer's fout, maar ik kan het niet goed zien, mijn beeld stottert heel erg
nee, dan die keeper van julliequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |