De Cler zag ik 'm anders niet makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eentje die niet te missen is....
Ben je een vrouw ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:00 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je zegt het niet, maar je brengt het wel zo..![]()
Ik ga er vanuit dat op het EK de Italianen ook een paar keer op die manier over de bal heen maaien om ons zo wat doelpunten te gunnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
Als je zo scoort is het wel tijd voor een feestje natuurlijk.
Was een loepzuivere pingel...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De Cler zag ik 'm anders niet maken
Moet je dat nou zeggen?quote:
Had ik je al kennen zeggen dat die kneus niet kan keepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, alleen de afgang van je club-keeper
Nee, urenlang The Best of Robben zitten kijken denk ik...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heeft ie het vallen van Mols geleerd??
Zet hem dan links neer en Seedorf rechts, Raffie of Sneijder in het midden ofzo...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef venomsnake het volgende:
Van Persie weer volkomen misbruikt op rechtsbuiten..
Psst. Timmer is ook een ex-Ajacied.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef _Mike_ het volgende:
Eeeejuuuuhhj we gaan winnuhhhh ex-ajacied babel gaat er eentje maken
Van Persie heeft anders ook weinig vernieuwends laten zien 70 minuten langquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Babel, rennen, stoppen, vertragen, versnellen, ophouden, kappen, binnenin, schieten. Hij is zo voorspelbaar.
Kijk een Feyenoorder die het zietquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had ik je al kennen zeggen dat die kneus niet kan keepen
Dan is dat ook 100% verklaard...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Psst. Timmer is ook een ex-Ajacied.
Gelukkig heeft hij maar 2 wedstrijden gespeeldquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent Goku.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Lachen dat die joden nu ineens wel kunnen scoren. Blijkt maar weer dat ze meer voor Oranje voelen dan voor Ajax.
Die van Dragon Ball?quote:
Ja daarom heeft Ajax de meeste doelpunten uit europaquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Lachen dat die joden nu ineens wel kunnen scoren. Blijkt maar weer dat ze meer voor Oranje voelen dan voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |