Gisteren 6 maandenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meer dan 10 x denk ik.
Want hoe oud zijn die freggels van jou nou? Nog nat achter de poezeoortjes, al was het maar van de plantenspuit
Je katersquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
valt weinig te zien voor je ben ik bang
Dan is ze tenminste 20x zo oud, maar geloof maar dat ze net een nijlpaard is... dat dikke lijf kan opeens verbazend snel zijn als ze de kolder in haar kop heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gisteren 6 maanden, ik was in de veronderstelling ergens hier gelezen te hebben dat chip 4 jaar oud was.
quote:
Gelukkig laten jullie nog wel een berichie achterquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Morretje het volgende:
TVP![]()
![]()
* Morretje ook ff gegluurt heeft in fobo van Fruts.. Idd niets bijzonders..![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Morretje het volgende:
TVP![]()
![]()
* Morretje ook ff gegluurt heeft in fobo van Fruts.. Idd niets bijzonders..![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:34 schreef Frutsel het volgende:
zit ik gewoon twee keer in me eigen fobo te reageren omdat ik weer niet zie dat het bij Morretje en Dizzy niet kon
doet MSN het nog? ik krijg een foutmelding, kan er niet meer op![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gelukkig laten jullie nog wel een berichie achter![]()
Alleen jammer van die anonieme lurkersZou verboden moeten worden, maar mijn lobby vindt geen gehoor
quote:
Denk dat ik nog 'ingelogd' sta... terwijl ik al afgesloten heb.. .Iemand zei dat ik in offline modus stond terwijl ik mezelf online zagquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haha![]()
Mijn msn doet het in ieder geval
hij doet het weerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:58 schreef Morretje het volgende:
Ravage heeft daar ook wel eens last van, toevallig ook een Mac?
En ja, hij is idd een anonieme lurker
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Fruts, ik ga er nog steeds vanuit dat je het bij het rechte eind hebt wat betreft de 20 graden!
En hou eens op over tongmassages, daar word ik hitsig van
Oh.. enneh....
[ afbeelding ]
Ja hallooooo, is de massage nu al afgelopen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
leuk plaatje
Niks mis met tongmassages hoor...
* Frutsel neemt Greys maar even mee naar een donker hoekje...
Nonwanka ligt 'of' nog te genieten van de massage, of ze is zo geschrokken van mijn fobo dat haar pc gecrashed is
Inkoppertje voor je Greys...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Die lange hier op de bank bedoel je? Die erg druk voetbal aan het kijken is?
Dus eigenlijk ben ik tweede keus?quote:Ssssssssssssssht, ik doe effe vreemdgaan met Fruts![]()
Ik kon je niet meer vindenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hallooooo, is de massage nu al afgelopen?![]()
Ga je gelijk met Greys een donker hoekje in?![]()
![]()
Slettebak. Ongecastreerde kater zeker?
Ehm...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef Frutsel het volgende:
Had ik ergens al gezegd te zijn begonnen dan?
Of is 'Nonwanka' (quote:Nonwanka ligt 'of' nog te genieten van de massage, of ze is zo geschrokken van mijn fobo dat haar pc gecrashed is
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kon je niet meer vinden![]()
Had ik ergens al gezegd te zijn begonnen dan?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm...
[..]
Of is 'Nonwanka' () iemand anders dan Nokwanda?
Ik hoopte dat zij met die typo kwamquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm...
[..]
Of is 'Nonwanka' () iemand anders dan Nokwanda?
Zeg dat dan... wie loopt er dan ook weg, midden in een tongend "gesprek" Mij totaal verwarrend achterlatend... vind je het vreemd dat ik in de handen ren van een vreemdequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In mijn fobo begon je al te kneden ZONDER massageolie zelfs.
Pak ik de olie effe, zit je gelijk in een donker hoekje met Greys![]()
Fotoboeken waar je niet kan reagerenquote:
Nou fruts, het is een verschil van ongeveer een meter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoopte dat zij met die typo kwam![]()
Toch staat d'r nergens dat IK die massage gaf, al doet de TT anders vermoeden![]()
In het donker body to body geven is toch lastiger... kan ik er wat aan doen dat ik bij jou uit kwam Greys?
Zegt zijquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Fruts, lekkere gigolo, je hebt het er maar druk mee!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is zoooo slecht voor mijn zelfbeeld
Een meter? nou nou, zo groot is ie nou ook weer niet... blijf dan ook dichterbijquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou fruts, het is een verschil van ongeveer een meter.
En ik was te moe en geschokt om het op te merken. Weet je wat al die adrenaline met een lichaam doet?
Dit is een trauma
Kom eens met je luie kont van mijn bank afquote:
Kweetnie, proberen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:28 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHA. Ik denk dat je in het donker echt het verschil zou merken tussen mij en Nonwanka hoor
Hoe groot ben je zelf ongeveer Fruts?
De enige van F&F?quote:Ik lees het nu pas. Je noemt me 'een vreemde'
En wat bedoel je met 'zegt zij'? Nou? Nou? Jij bent de enige met wie ik vreemd ga hoor!![]()
Morretje zit in elk geval te F5'en in mijn foboquote:MB! Kom je ook Fruts even belagen?
ja zeg, kom nou. Kom op, we gaan er samen hitsig vandoor. Vreemdgaan is het inmiddels ook al niet meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:28 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHA. Ik denk dat je in het donker echt het verschil zou merken tussen mij en Nonwanka hoor
Hoe groot ben je zelf ongeveer Fruts?Ik lees het nu pas. Je noemt me 'een vreemde'
En wat bedoel je met 'zegt zij'? Nou? Nou? Jij bent de enige met wie ik vreemd ga hoor!![]()
MB! Kom je ook Fruts even belagen?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:31 schreef Frutsel het volgende:
De enige van F&F?Volgens mij ben ik de enige man hier
![]()
Er is heul meer fok dan F&F (kwam ik deze week achter)
[..]
Morretje zit in elk geval te F5'en in mijn fobo
Ja, mét userfoto's dan wel he?!quote:
Ahhh..een medestanderquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Massage??? Waarrrrr?!![]()
* Ingetje79 is lekker geen anonieme FoBo-kijkert
Zeg hitsigsmurf...wat denk je wel nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ahum...
![]()
Wilde niets missen van jullie achterdeschermenmassagegepraat![]()
Gebukt is genomen!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
Mijn fobo is gewoon open, maar berichtjes krijgen van Fruts... neeeeee hoor![]()
1.90, nou voor mij hoef je dan in elk geval amper te bukken. Voor Nonwanka iets meer
* Greys sleurt Nok mee donker hoekje in....
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is het hier weer gesjellig heute abend!
Ligt vast aan Nok's TT
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeg hitsigsmurf...wat denk je wel niet
Wanneer heb jij voor het laatst gekeken dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
Mijn fobo is gewoon open, maar berichtjes krijgen van Fruts... neeeeee hoor![]()
Scheelt weer...quote:1.90, nou voor mij hoef je dan in elk geval amper te bukken. Voor Nonwanka iets meer
* Greys sleurt Nok mee donker hoekje in....
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gebukt is genomen!!!![]()
Is Nonwanka een combi van Nok en Non? Een trio zeg maar?
Succes beeb!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef Litso het volgende:
Zo, als Tyler nou nog eens wegloopt heeft hij in elk geval een halsbandje met een adres erop
Hij is echt niet meer te houden trouwens, als hij niet mauwend op zoek naar Djinn is wil hij zo heftig geknuffeld worden dat ik regelmatig zijn nagels uit mijn been moet trekken
Zo nog even een extra lange zoekronde waarbij ik meteen de posters ophang in de buurt
Nog steeds niet terugquote:Op woensdag 26 maart 200821:39 schreef Litso het volgende:
Zo, als Tyler nou nog eens wegloopt heeft hij in elk geval een halsbandje met een adres erop
Hij is echt niet meer te houden trouwens, als hij niet mauwend op zoek naar Djinn is wil hij zo heftig geknuffeld worden dat ik regelmatig zijn nagels uit mijn been moet trekken
Zo nog even een extra lange zoekronde waarbij ik meteen de posters ophang in de buurt
Ik neem er dan vanavond gebukt maar genoegen meequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]De gemoederen zijn nogal ehm... verhit
ben nu iig maar een d lichterquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gekeken dan?![]()
Niet zomaar wat uitkramen....
[..]
Scheelt weer...![]()
Ik til nonwanda wel op![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch vind ik je lief hoor...ik neem je zoals je bent
Ik weet niet wat voor een voer ze krijgt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef Litso het volgende:
Af en toe...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
IngHet gaat me iets te snel vanavond hier, ik kan het amper volgen.
Omdat ik zo af en toe tussendoor ook nog in een donker hoekkie zit
Morretje zit bij mij ook al te F5-en in mijn fobo, de ramptoeriste
ik moest lachenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch vind ik je lief hoor...ik neem je zoals je bent
neequote:
wheheheeeequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je nu van dubbel D naar gewoon D Nok?![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
Morretje zit bij mij ook al te F5-en in mijn fobo, de ramptoeriste
Dan is het menens!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeseizoen 2 ep 5.
Ik ben bezig alles door te werken. Seizoen 1 had ik in 2 dagen gekeken.
seizoen 2 schiet redelijk op, 6 en de rest is nu aant downen. 3 loopt niet.
Spoiler me eens, gaat mcdreamy die scheidingspapieren tekenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Daarom zei ik het oohookquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wheheheeee![]()
schat, tis een klein A-tje, maar ze staaaaaaaaan
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]godverdomme. McbastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn. Hij gaat gebukt, he!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom zei ik het oohook![]()
Nou ja, kun je Fruts er ook niet mee in de ogen prikken!
nu alquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn kipfiletjes?
En die zitten niet daar
verdorie, ik wilde naar bed
you're kidding, right?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, C/D. Maar ik vind kleine borsten veel leuker, makkelijker met topjes en jurkjes ook enzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
you're kidding, right?
Ik snap het als je een G cup hebt
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
En ik wil dat Fok ophoudt met bokken
Oh, Qwea:maar maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ha! Dat kan heul wel!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom zei ik het oohook![]()
Nou ja, kun je Fruts er ook niet mee in de ogen prikken!
Wrom... wees trots op wat je hebt... groot, klein..middel... peer...appel...quote:
geef me jouw D maar hierbij danquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, C/D. Maar ik vind kleine borsten veel leuker, makkelijker met topjes en jurkjes ook enzo
Alleen zou dat met mijn 1.82 een gek gezicht zijn denk ik
quote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:59 schreef nokwanda het volgende:
Ben anders erg blij met mijn kleine boobs. Kvin ze cool
Peer tieten? Die heb ik nou nooit gezienquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ha! Dat kan heul wel!![]()
![]()
[..]
Wrom... wees trots op wat je hebt... groot, klein..middel... peer...appel...boeiuh
it's part of Greys
jij slettebakquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
dat bedoel ik![]()
![]()
en ze voelen ook zacht![]()
''Borsten bepalen persoonlijkheid''quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Peer tieten? Die heb ik nou nooit gezien
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry jongens, eigenlijk onzin om vorige seizoen te gaan spoilertaggen he?
Fruts, je hebt gelijk hoor. Ik ben er ook best blij mee
Maar als ik ECHT mocht kiezen had ik een maatje minder gewild.
Q, waarom wil je mijn D als je zelf D hebt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maar nachtrust/activiteit het humeur.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
''Borsten bepalen persoonlijkheid''
Dat had ik niet achter je gezocht!quote:
Hé dat heb ik eerder richting frutsel zien gaan vanavondquote:
ik heb nou geen flauw idee wat voor tieten ik hebquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
''Borsten bepalen persoonlijkheid''
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht!![]()
* Greys tieten gaat loeren in fobo...
Ik vind het ook maar helemaal nietsquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Hé dat heb ik eerder richting frutsel zien gaan vanavond![]()
Ik baal wel enorm dat de kat van Lits nog steeds niet terug is
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]Zie, ik ben up to dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry jongens, eigenlijk onzin om vorige seizoen te gaan spoilertaggen he?
Fruts, je hebt gelijk hoor. Ik ben er ook best blij mee
Maar als ik ECHT mocht kiezen had ik een maatje minder gewild.
Q, waarom wil je mijn D als je zelf D hebt?ik zag namelijk op tv izzie in een kamer liggen op de vloer met haar jurk aan. Waar iedereen voor haar deur staat en Meredith naar binnen moet. En dan zegt ze "So all of the sudden I'm te president of people with crappy lives?"
En als ik jouw D heb, heb ik DD. Dubbel iesch goei-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, als haar kattenkutje bruut is uitgewoond. M.a.w dat kan nog wel ff duren hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar helemaal niets![]()
Ben benieuwd of zijn extra lange zoektocht nog iets oplevert
Heb wel stille hoop dat het nog goed gaat komen, omdat ze krols is, die is dus waarschijnlijk op herenstrooptocht. Daar zal ze toch wel een keer genoeg van krijgen?
ik zat te zappen en toen was het op tv, en toen bleef ik hangenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
Hoe kan je die scene nou weer gezien hebben dan al? Want als je nog niets gezien hebt van Danny, dan moet je nog flink wat om up to date te komen met de 'op-de-vloer-lig-scene' hoor
Tja... zoals ik net tegen je zei...doet me denken aan de dag dat mijn katten beide ontsnapt warenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Hé dat heb ik eerder richting frutsel zien gaan vanavond![]()
Ik baal wel enorm dat de kat van Lits nog steeds niet terug is
Weet ikquote:
Dan is het dus al zo'n 3 jaar hier op tv?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Ja, ik was het ook even kwijt waar we nu zaten, maar we hebben nu aflevering 3 van seizoen 4 gehad
Zie! Ik ben niet de enige die vreemd gaat vanavondquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga je mee douchen ? dan mag je er wel even aanzitten hoor !![]()
Nederlands elftalquote:
Jij Lesbo!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga je mee douchen ? dan mag je er wel even aanzitten hoor !![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Qwea het volgende:
Even een lijstje maken van mn series die ik kijk/volg ;
My name is Earl nooit van gehoord
Dirt 2 afleveringen geprobeerd, maar vond er niets aan...
Misteresses volg ik ook niet
The l word (afgelopen nieuw seizoen komt volgend jaar januari) Weet wat het is, nooit gezien
Grey's anatomy![]()
I'm an addict!!!!!!!
![]()
Ally mcbeal (afgelopen aangezien ik het laatste seizoen niet kan vinden) heb alle seizoenen![]()
Shark nooit gezien
The Unit nooit gezien
Criminal Minds nooit gezien
South parkkijk ik elke avond als het kan
En voetbal vrouwen op rtl 4--> kijk ik heel soms, als ik toevallig thuis ben
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]Weinig he? Maar ik volg dan wel weer alle Hollands' en Americas Next Top Models enzo
En ik keek graag naar '8 Simple Rules' totdat die vader dood ging en ik ging opzoeken waarom ze hem dood lieten gaan in de serie en toen bleek dat de beste man in het echt ook dood was gegaan
Te zware tietenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef Qwea het volgende:
ooooh men, ik heb het al daaaaaaaaaaagen in mn linkerkant van de rug.
Als ik zit, sta, loop, lig, buk, of weet ik veel wat doet het zo ontiegelijk pijn
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
Wees blij met je boobssssss!Mooi zo Ing!
![]()
Q, ik heb niet het idee dat ik nog meer kán volgen eigenlijk
Ik heb idd te weinig tijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om alles te doen wat je moet en wilt doen, te Fok!en, te socializen EN al die series te kijken?
nou, ik heb 3u per dag school. Dan nog een uur huiswerk soms. Das dus 4 u. Op Maandag en Dinsdag ben ik altijd vrij. Als ik in de vakantie bij MM zit werk ik alle troep in een paar dagen wegquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om alles te doen wat je moet en wilt doen, te Fok!en, te socializen EN al die series te kijken?
Die heb ik ook nog, maar die moeten in mn kontquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoeft niet altijd een onsteking te zijn; het is een overbelasting met een ontsteking die af en toe op kan spelen.
En dan kom je idd uit in de groep van NSAID's, waaronder Ibuprofen valt. Wij geven dan meestal Diclofenac, net iets sterker.
Q stopt alles in der kontquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En die dan niet alsnog in je kont stoppen he, Q?
Shit zeg!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Litso het volgende:
Ik heb het koud...
1,5 uur gezocht, geen resultaat
Spannend topic is dit trouwens geworden
Ik heb ze ooit gekregen voor migrainequote:
Wat ken je me toch ook goedquote:
Baloe heeft ook artrose, en hij zit momenteel op best pittige medicatie. Over 11 dagen zijn zn pillen op n moeten we het aankijken... als hij dan een terug val krijgt sleep ik hem mee naar die vrouw. Kijken of zij mijn dikzak kan helpenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik had het ook nooit op paragnosten en zo, tot iemand es spontaan een reading deed voor een van mn honden, nou dat was echt niet normaal wat daar allemaal uitkwam en wat er allemaal wel niet verbeterd is daarna. Dus nu kan ik gewoon niet meer zeggen dat ik het allemaal niet geloof..
Maar waarom zou ze er geen geld voor mogen vragen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Qwea het volgende:zou het dan echt bestaan? Mensen die dat kunnen?
Enige wat ik me wel afvraag is waarom zulke mensen er geld voor vragen. Dat doet die van mij althans. 50 pleuro.
Nee daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze er geen geld voor mogen vragen?
Die mensen willen vaak full time mensen helpen en moeten ook gewoon leven![]()
Bovendien, als ze goed werk doen en daadwerkelijk mensen helpen is er toch niets mis mee dat ze daar ook geld mee verdienen?
Daar ben ik het wel mee eens hoor, die mensen nemen toch de tijd voor je, dat kost nu eenmaal wat, en als het werkt vind ik het zelf wel raar dat je dan over 50 euro miept, wat is 50 euro om maanden van je hoofdpijn af te zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze er geen geld voor mogen vragen?
Die mensen willen vaak full time mensen helpen en moeten ook gewoon leven![]()
Bovendien, als ze goed werk doen en daadwerkelijk mensen helpen is er toch niets mis mee dat ze daar ook geld mee verdienen?
Blijkbaar wel he.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Qwea het volgende:zou het dan echt bestaan? Mensen die dat kunnen?
Omdat het veel energie en tijd kost waardoor die persoon niet op een andere manier geld kan verdienen op die tijden.quote:Enige wat ik me wel afvraag is waarom zulke mensen er geld voor vragen. Dat doet die van mij althans. 50 pleuro.
De industrie heeft er geen zak aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:47 schreef Qwea het volgende:
Maar als dit werkt blijkbaar, waarom zit dit dan ook niet in de verzekering. Stukken goedkoper dan die pillen.
Die overigens 68 per 3 pillen = doosje kosten
Ik eet elke dag alleen en moet het elke dag zelf verzinnenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef Qwea het volgende:
17u ?
je mag nog wel ff dan. Ik verveel me de tering. Net de douche maar eens schoon gemaakt. Die is telkens goor met gele aanslag op de vloeren hoe hard ik het ook schoonmaak, volgende week is het er weer.
Zeg, ik eet morgen alleen want MM gaat na zn werk met iedereen naar de kroeg wat drinken en ws ook eten.... nu weet ik dus niet wat ik eten moet. Ik zat aan tortillia's te denken...
Iemand nog meer lekkere dingen?
Ja maar ik eet zelden alleenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik eet elke dag alleen en moet het elke dag zelf verzinnen
Dan eet je toch vooral lekker ongezond, is lachen als je straks per ongeluk single wordtquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:37 schreef Qwea het volgende:
ik ga voor een 1 persoons maaltijd echt niet mn goeie tijd besteden
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bovenop de krabpaal naar het balkon kijken. En er is geen ruk te zien daar hè maar toch de hele dag zitten staren..
[ afbeelding ]
Wat voor cam? Specificaties willen we jah!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik kook altijd fatsoenlijke 1 persoonsmaaltijden hoor![]()
Mn nieuwe cam is binnen![]()
Kwas even onwijs in de stress want ik dacht dat dr een externe flits op moest en dat was niet de bedoeling maar deze heeft een flits die je open moet klappen.
Gelukkig kwam ik daar al googelend naar welk soort flits ik moest kopen wel achter![]()
Wat zal ik vanavond es van het balkon gaan keilen als die kat weer komt??
Oh een tweedehandsje maar hoor, voorlopig , tot ik er definitief uit ben of ik met een spiegelreflex wil gaan sjouwen of niet. Ik had de minolta dimage Z10 en heb nu op mp de zelfde maar dan Z3 gekocht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat voor cam? Specificaties willen we jah!
Een stapel kiezels verzamelen?
Omdat mijn kerel een kieskauwert is. Die eet dat allemaal niet. En ik ga niet voor mn eigen spaghetti maken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Of Q. als je het echt zo;n drama vindt om een avondje alleen te eten, waarom kook je dan vandaag niet lekker veel van iets, spaghetti of chili of pilaf of iets anders lekkers, zodat je morgen alleen maar hoeft op te warmen?
ik word niet singlequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan eet je toch vooral lekker ongezond, is lachen als je straks per ongeluk single wordt
Ik zou het zelf nooit doen en wilde er eerst wat van zeggen maar ik wilde niet de zeikerd zijn. Zo lang je mis gooit alleen om te laten schrikken kan het nog.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:36 schreef Greys het volgende:
Dames! Dames! Lekkere dierenliefhebbers hier... kiezel- en eierwerpende feeksen zijn jullie!
Met een emmertje water kan ik m niet raken, dat red ik niet vanaf mijn balkon heb ik maar beperkte reikwijdte zeg maar....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:10 schreef Greys het volgende:Oh da's wel erg heftig ja!
En een paar emmertjes met water klaarzetten, die je dan naar beneden gooit?
Pepperspray gaat echt heel erg pijn doen
Gewoon zelf es bellen en kijken wie er op paktquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef Qwea het volgende:
ik word op mn nieuwe prepaid gebeld telkens. Nu ook, heb de beller nu hangen. ze zeggen niks, ik hoor alleen een raar geluid....
alsof de persoon op een paard zat ofzo. Ennu hoor ik denk ik auto's voorbij rijden. Niemand behalve ik, MM en mn zus heeft dit nummer. Het nummer komt ook niet voor in mn telefoonlijst (het nummer die me belt dan he) mn prepaid staat altijd uit, deed hem net aan omdat ik wat van die foon moest hebben, en dit nr heeft al 5x eerder gebeld
Nou ik ook hoor, want gebakken spons gaat steeds aantrekkelijker klinken hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef nokwanda het volgende:
Hewt klinkt heel gemeen eigenlijk, vind ik. Maar een plaag is ook voor niemand goed. en ik zie ze liever allemaal gevangen in een asiel dan dat er een sadistische idioot iets anders flikt.
Valt me van je tegen... heel erg tegen zelfs.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor, want gebakken spons gaat steeds aantrekkelijker klinken hoor
euhm een plaag? ze zijn van mensen zegt ze net, en dat is hun goed recht om katten te houden, als het dr niet beval;t gaat ze toch lekker in een hutje op de hei wonen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef nokwanda het volgende:
Hewt klinkt heel gemeen eigenlijk, vind ik. Maar een plaag is ook voor niemand goed. en ik zie ze liever allemaal gevangen in een asiel dan dat er een sadistische idioot iets anders flikt.
Dat is helaas niet mogelijk. Maar jij en ik doen ons best om anderen geen last van ons leven te laten hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm een plaag? ze zijn van mensen zegt ze net, en dat is hun goed recht om katten te houden, als het dr niet beval;t gaat ze toch lekker in een hutje op de hei wonen?
Hoe oh-oh nu over katten praat oh en ik vind die hondjes gewoon echt lelijk sorryquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
Hm, hoe komt die stemming ineens hier?![]()
![]()
En ik zal wel weer een onnozeltje zijn, maar wat is 'gebakken spons' eigenlijk?
MM, hoezo nou ineens 'lelijke hondjes en jou erbij'? Wat heeft oh-oh je aangedaan?
Ik mis ineens enorm veel geloof ik![]()
Ze zou het toch alleen in uiterste nood gebruiken begreep ik? Als haar honden worden aangevallen? Of moet ze die maar de ogen uit laten krabben dan?
Ik zei net ook al dat ik dingen gooien niet echt de oplossing vind en pepperspray gaat vast erg zeer doen, maar ik begreep dat het alleen in uiterste nood was. En ik zal het grapje van de gebakken spons wel missen, want ik weet niet wat het is
Ohhhhhhhhhhhhh nee! Overal mag je van mij rellen (van Senesta en Litso waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Greys, rellen hoort erbij op fok,. het was net leuk
Niet. We hadden het gisteravond nog over tongmassage van Frutsel en de tieten van Nonnekequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan is het hier eigenlijk gewoon dus euhm heul saai
Dinsdag APK-keuring; met vlag en wimpel geslaagd en het kostte me nietsquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:19 schreef Frutsel het volgende:
APKkeurig... daar gaan weer 300 duurverdiende eurootjes![]()
*zucht*...
Kan het dan nooit eens een jaartje zonder kosten gaan?
* Frutsel gaat maar alleen in een donker hoekje zitten
Goh je lijkt op mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis ook wel logisch; iedereen komt voor z'n eigen beestjes op.
Als mijn katten aangevallen zouden worden, kreeg het beest wat doet ook een trap.
Ben ik niet minder dierenvriend om.
Moest ineens denken aan een rel op m'n vorige werkplek; anti-dierencollega vertelde trots dat ze een baksteen had gegooid naar een kat, omdat ie op haar tuinstoel was gaan zitten. Da's natuurlijk viessss, al dat haar op je stoelkussen![]()
Dus ik pissig en zei tegen haar dat als haar dochter ooit met der vieze strontluier om mijn stoelkussen zou gaan zitten, dat ze dan ook een baksteen naar de kop zou krijgen.
En toen moest ze huilen![]()
Was een heeeeel gezellig dagje destijds
* Frutsel streept Ingetje door van de lijst potentiele lieve mensjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Sorry Fruts, have fun in je hoekje![]()
neh neh neeeh neeeeehhhhh sliep uit sliep uit... lekker puhhh
Nu weer wel he...nu je concurrentie ruiktquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil je gewoon helemaal voor mezelf snap dat dan.
die van jou? of van je auto?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Mijn APK kostte me vorige maand 25 euro
Ing, het klinkt als een heel gezellig dagje destijds inderdaad![]()
MM, hebberd!We zullen jou eens even leren delen
Dacht je dat Ing lief was dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel streept Ingetje door van de lijst potentiele lieve mensjes
jullie hebben allemaal nog een mr. een mr. M-M is er nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Mijn APK kostte me vorige maand 25 euro
Ing, het klinkt als een heel gezellig dagje destijds inderdaad![]()
MM, hebberd!We zullen jou eens even leren delen
Ik zou je moeder kunnen zijn!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die van jou? of van je auto?
zo oud ben je toch nog niet?
Ik neem alles voor waar aan, zo in het begin ja...quote:
Ik denk ouder dan jijquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou je moeder kunnen zijn!![]()
Euh, nee hoor. Tenminste, hoe oud ben jij?
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:26 schreef Greys het volgende:
Nok... ik zie oh-oh er dan ook niet in staat om daadwerkelijk katten te vermoorden.
Kan ze het niet bedoeld hebben net als Ing heeft geroepen dat ze dat kind een baksteen naar d'r hoofd zou gooien? Als in 'dat zeg ik wel maar ik zou het nooit doen?'.
Ik kan me voorstellen dat als ze er al nachten van wakker ligt, er gemene gedachtes bovenkomen. Maar die dan ook uitvoeren is een tweede. En ik geloof nooit dat ze dat ook echt zou doen eerlijk gezegd.
Maar nu doe ik iets wat ik niet zou moeten doen... voor andere mensen denken...
Heb je wel goed geslapen zonder me?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Maar ik wil ook niet in een F&F SC aanhoren hoe je je daartegen zou kunnen weren op eenmishandelende manier. Dat stuit mij heel erg tegen de borst. Ik denk niet dat we hier methodes van dierenmishandeling hoeven te bespreken en daar blijf ik bij en daar ga ik niet overheen lullen.
Ik ben lief voor wie lief isquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik neem alles voor waar aan, zo in het begin ja...
Bij jou werd me al duidelijk dat dat maar mondjesmatig is... maar das juist leuk...![]()
Beetje streng is wel
Alleen buiten de slaapkamer...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben lief voor wie lief is![]()
Wie stout is de roe![]()
Maar alleen buiten de slaapkamer. Hoop dat ik je hiermee niet al te zeer teleurstel.
Damn... ik MAG je niet eens meppen van mezelf... je bent nog maar een puppyquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ouch... nee dus nietProfielcheck wijst pijnlijk uit dat je een jaartje ouder bent
Ouwe
Diaper-change...please, someone?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Jullie zijn allemaal pijnlijk ouder dan ik
Binnen de slaapkamer ben ik ALTIJD sort of lief en komt er geen roe aan te pasquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alleen buiten de slaapkamer...
binnen de slaapkamer ben je dus niet lief voor iemand die lief is?
En wie stout in de slaapkamer is krijgt geen roe?
Hmm...interesting
Je bent niet de eerste die dat denkt... en velen denken ook aan een vrouw bij het zien van mijn nickquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Greys het volgende:Fruts! Ik dacht altijd dat je een twintiger was!
Waarom weet ik niet eigenlijk, no reason!
En ik ga zaterdag ouderwets stappen, dus dan word ik in 1 avond weer 10 jaar jonger![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Greys het volgende:Fruts! Ik dacht altijd dat je een twintiger was!
Waarom weet ik niet eigenlijk, no reason!
En ik ga zaterdag ouderwets stappen, dus dan word ik in 1 avond weer 10 jaar jonger![]()
@Nok, ik snap het. Ik vond hetzelfde, vandaar dat ik ook over de meer diervriendelijke oplossingen begon.
Ik dacht alleen dat het misschien feller en gemener klonk dan dat ze het daadwerkelijk bedoelde, door gebrek aan slaap. En net zoals Ing nu ook riep dat ze dat kind een baksteen zou toesmijten, maar dat is natuurlijk ook een grapje. Ga ik van uit, tenminste
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn... ik MAG je niet eens meppen van mezelf... je bent nog maar een puppy
Ik heb uiterst slecht geslapen. Werd midden in de nacht wakker en vroeg me af waar je was.
Euh.. na het bericht 10 keer te hebben gelezen en die daarvoor ook en het nog niet begrijpt (jawel hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Binnen de slaapkamer ben ik ALTIJD sort of lief en komt er geen roe aan te pas
Maar voor iemand de slaapkamer in komt en als ie er weer uitkomt en dan iets verkeerds zegt... daar ligt het probleem.
Gelukkig nog maar in de voorste helftquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Heb momenteel weinig consideratie met andermans slaapgebrek
Ik dacht overigens dat Fruts een dertiger was. Ik had alleen geen idee hoever de 30 in.
Dat zou een mens goed moeten doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat denkt... en velen denken ook aan een vrouw bij het zien van mijn nick![]()
Wel grappig hoor..![]()
En af en toe ouderwets stappen hoort erbij, doet een mens goed
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga zaterdag op bezoek bijPixel
weten jullie nog?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou een mens goed moeten doen.
dat deed het mij ook tot mijn 30ste ongeveer.
Tegenwoordig probeer ik het weleens omdat ik diep van binnen best wel van een feestje hou, maar ik val om 2 uur gewoon in slaap. Ik trek het echt niet. Teveel drukte en mensen. Maar ik blijf het op zijn tijd proberen.
ik ben meer van de besloten feestjes bij iemand thuis. Kleine gezelschappen. Dat hou ik goed vol tot diep in de ochtend.
je hebt iig door dat er genomen dient te wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]Tja... graaaawwwll... (lees=tijgerschreeuw)... ik moest lachen, deed me denken aan enkele meppen die ik gehad heb
![]()
![]()
[..]
Euh.. na het bericht 10 keer te hebben gelezen en die daarvoor ook en het nog niet begrijpt (jawel hoor) ...is de moraal van het verhaal... Neem Nokwanda gewoon op de bank en niet in de slaapkamer?
quote:
neequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Was dat ook de Pixie uit de wastestcompetitie, die af en toe de wasmachine in moest?
Tja...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je hebt iig door dat er genomen dient te worden![]()
Ik had het idd anders moeten schrijven
Hmm.. maar tot twee uur? langer mag men je niet nemen?quote:maar ik val om 2 uur gewoon in slaap.
En je trekt ook al nietquote:Ik trek het echt niet
En dan zeker weer in slaap vallenquote:Maar ik blijf het op zijn tijd proberen.
Ah..er is hoopquote:Dat hou ik goed vol tot diep in de ochtend.
jah.... wrijf het er nog lekker diep in ook ipv die massageolie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar in de voorste helft
Je bent zo oud zoals je je voeltquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jah.... wrijf het er nog lekker diep in ook ipv die massageolie.
In augustus 37 hiero. Gaat echt hard richting de 40 nu.
Hoop stiekem toch op een fotoreportage hier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeis van remlof he, remlof is admin dus had niet mee mogen doen.
soms 8 soms 80quote:
Fiets en Auticia deden anders ook mee hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeis van remlof he, remlof is admin dus had niet mee mogen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |