quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bovenop de krabpaal naar het balkon kijken. En er is geen ruk te zien daar hè maar toch de hele dag zitten staren..
[ afbeelding ]
Wat voor cam? Specificaties willen we jah!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik kook altijd fatsoenlijke 1 persoonsmaaltijden hoor![]()
Mn nieuwe cam is binnen![]()
Kwas even onwijs in de stress want ik dacht dat dr een externe flits op moest en dat was niet de bedoeling maar deze heeft een flits die je open moet klappen.
Gelukkig kwam ik daar al googelend naar welk soort flits ik moest kopen wel achter![]()
Wat zal ik vanavond es van het balkon gaan keilen als die kat weer komt??
Oh een tweedehandsje maar hoor, voorlopig , tot ik er definitief uit ben of ik met een spiegelreflex wil gaan sjouwen of niet. Ik had de minolta dimage Z10 en heb nu op mp de zelfde maar dan Z3 gekocht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat voor cam? Specificaties willen we jah!
Een stapel kiezels verzamelen?
Omdat mijn kerel een kieskauwert is. Die eet dat allemaal niet. En ik ga niet voor mn eigen spaghetti maken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Of Q. als je het echt zo;n drama vindt om een avondje alleen te eten, waarom kook je dan vandaag niet lekker veel van iets, spaghetti of chili of pilaf of iets anders lekkers, zodat je morgen alleen maar hoeft op te warmen?
ik word niet singlequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan eet je toch vooral lekker ongezond, is lachen als je straks per ongeluk single wordt
Ik zou het zelf nooit doen en wilde er eerst wat van zeggen maar ik wilde niet de zeikerd zijn. Zo lang je mis gooit alleen om te laten schrikken kan het nog.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:36 schreef Greys het volgende:
Dames! Dames! Lekkere dierenliefhebbers hier... kiezel- en eierwerpende feeksen zijn jullie!
Met een emmertje water kan ik m niet raken, dat red ik niet vanaf mijn balkon heb ik maar beperkte reikwijdte zeg maar....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:10 schreef Greys het volgende:Oh da's wel erg heftig ja!
En een paar emmertjes met water klaarzetten, die je dan naar beneden gooit?
Pepperspray gaat echt heel erg pijn doen
Gewoon zelf es bellen en kijken wie er op paktquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef Qwea het volgende:
ik word op mn nieuwe prepaid gebeld telkens. Nu ook, heb de beller nu hangen. ze zeggen niks, ik hoor alleen een raar geluid....
alsof de persoon op een paard zat ofzo. Ennu hoor ik denk ik auto's voorbij rijden. Niemand behalve ik, MM en mn zus heeft dit nummer. Het nummer komt ook niet voor in mn telefoonlijst (het nummer die me belt dan he) mn prepaid staat altijd uit, deed hem net aan omdat ik wat van die foon moest hebben, en dit nr heeft al 5x eerder gebeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |