Q stopt alles in der kontquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En die dan niet alsnog in je kont stoppen he, Q?
Shit zeg!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:25 schreef Litso het volgende:
Ik heb het koud...
1,5 uur gezocht, geen resultaat
Spannend topic is dit trouwens geworden
Ik heb ze ooit gekregen voor migrainequote:
Wat ken je me toch ook goedquote:
Baloe heeft ook artrose, en hij zit momenteel op best pittige medicatie. Over 11 dagen zijn zn pillen op n moeten we het aankijken... als hij dan een terug val krijgt sleep ik hem mee naar die vrouw. Kijken of zij mijn dikzak kan helpenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik had het ook nooit op paragnosten en zo, tot iemand es spontaan een reading deed voor een van mn honden, nou dat was echt niet normaal wat daar allemaal uitkwam en wat er allemaal wel niet verbeterd is daarna. Dus nu kan ik gewoon niet meer zeggen dat ik het allemaal niet geloof..
Maar waarom zou ze er geen geld voor mogen vragen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Qwea het volgende:zou het dan echt bestaan? Mensen die dat kunnen?
Enige wat ik me wel afvraag is waarom zulke mensen er geld voor vragen. Dat doet die van mij althans. 50 pleuro.
Nee daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze er geen geld voor mogen vragen?
Die mensen willen vaak full time mensen helpen en moeten ook gewoon leven![]()
Bovendien, als ze goed werk doen en daadwerkelijk mensen helpen is er toch niets mis mee dat ze daar ook geld mee verdienen?
Daar ben ik het wel mee eens hoor, die mensen nemen toch de tijd voor je, dat kost nu eenmaal wat, en als het werkt vind ik het zelf wel raar dat je dan over 50 euro miept, wat is 50 euro om maanden van je hoofdpijn af te zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze er geen geld voor mogen vragen?
Die mensen willen vaak full time mensen helpen en moeten ook gewoon leven![]()
Bovendien, als ze goed werk doen en daadwerkelijk mensen helpen is er toch niets mis mee dat ze daar ook geld mee verdienen?
Blijkbaar wel he.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Qwea het volgende:zou het dan echt bestaan? Mensen die dat kunnen?
Omdat het veel energie en tijd kost waardoor die persoon niet op een andere manier geld kan verdienen op die tijden.quote:Enige wat ik me wel afvraag is waarom zulke mensen er geld voor vragen. Dat doet die van mij althans. 50 pleuro.
De industrie heeft er geen zak aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:47 schreef Qwea het volgende:
Maar als dit werkt blijkbaar, waarom zit dit dan ook niet in de verzekering. Stukken goedkoper dan die pillen.
Die overigens 68 per 3 pillen = doosje kosten
Ik eet elke dag alleen en moet het elke dag zelf verzinnenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef Qwea het volgende:
17u ?
je mag nog wel ff dan. Ik verveel me de tering. Net de douche maar eens schoon gemaakt. Die is telkens goor met gele aanslag op de vloeren hoe hard ik het ook schoonmaak, volgende week is het er weer.
Zeg, ik eet morgen alleen want MM gaat na zn werk met iedereen naar de kroeg wat drinken en ws ook eten.... nu weet ik dus niet wat ik eten moet. Ik zat aan tortillia's te denken...
Iemand nog meer lekkere dingen?
Ja maar ik eet zelden alleenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik eet elke dag alleen en moet het elke dag zelf verzinnen
Dan eet je toch vooral lekker ongezond, is lachen als je straks per ongeluk single wordtquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:37 schreef Qwea het volgende:
ik ga voor een 1 persoons maaltijd echt niet mn goeie tijd besteden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |