geef me jouw D maar hierbij danquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, C/D. Maar ik vind kleine borsten veel leuker, makkelijker met topjes en jurkjes ook enzo
Alleen zou dat met mijn 1.82 een gek gezicht zijn denk ik
quote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:59 schreef nokwanda het volgende:
Ben anders erg blij met mijn kleine boobs. Kvin ze cool
Peer tieten? Die heb ik nou nooit gezienquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ha! Dat kan heul wel!![]()
![]()
[..]
Wrom... wees trots op wat je hebt... groot, klein..middel... peer...appel...boeiuh
it's part of Greys
jij slettebakquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
dat bedoel ik![]()
![]()
en ze voelen ook zacht![]()
''Borsten bepalen persoonlijkheid''quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Peer tieten? Die heb ik nou nooit gezien
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry jongens, eigenlijk onzin om vorige seizoen te gaan spoilertaggen he?
Fruts, je hebt gelijk hoor. Ik ben er ook best blij mee
Maar als ik ECHT mocht kiezen had ik een maatje minder gewild.
Q, waarom wil je mijn D als je zelf D hebt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maar nachtrust/activiteit het humeur.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
''Borsten bepalen persoonlijkheid''
Dat had ik niet achter je gezocht!quote:
Hé dat heb ik eerder richting frutsel zien gaan vanavondquote:
ik heb nou geen flauw idee wat voor tieten ik hebquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
''Borsten bepalen persoonlijkheid''
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht!![]()
* Greys tieten gaat loeren in fobo...
Ik vind het ook maar helemaal nietsquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Hé dat heb ik eerder richting frutsel zien gaan vanavond![]()
Ik baal wel enorm dat de kat van Lits nog steeds niet terug is
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]Zie, ik ben up to dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry jongens, eigenlijk onzin om vorige seizoen te gaan spoilertaggen he?
Fruts, je hebt gelijk hoor. Ik ben er ook best blij mee
Maar als ik ECHT mocht kiezen had ik een maatje minder gewild.
Q, waarom wil je mijn D als je zelf D hebt?ik zag namelijk op tv izzie in een kamer liggen op de vloer met haar jurk aan. Waar iedereen voor haar deur staat en Meredith naar binnen moet. En dan zegt ze "So all of the sudden I'm te president of people with crappy lives?"
En als ik jouw D heb, heb ik DD. Dubbel iesch goei-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, als haar kattenkutje bruut is uitgewoond. M.a.w dat kan nog wel ff duren hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar helemaal niets![]()
Ben benieuwd of zijn extra lange zoektocht nog iets oplevert
Heb wel stille hoop dat het nog goed gaat komen, omdat ze krols is, die is dus waarschijnlijk op herenstrooptocht. Daar zal ze toch wel een keer genoeg van krijgen?
ik zat te zappen en toen was het op tv, en toen bleef ik hangenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
Hoe kan je die scene nou weer gezien hebben dan al? Want als je nog niets gezien hebt van Danny, dan moet je nog flink wat om up to date te komen met de 'op-de-vloer-lig-scene' hoor
Tja... zoals ik net tegen je zei...doet me denken aan de dag dat mijn katten beide ontsnapt warenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Hé dat heb ik eerder richting frutsel zien gaan vanavond![]()
Ik baal wel enorm dat de kat van Lits nog steeds niet terug is
Weet ikquote:
Dan is het dus al zo'n 3 jaar hier op tv?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Ja, ik was het ook even kwijt waar we nu zaten, maar we hebben nu aflevering 3 van seizoen 4 gehad
Zie! Ik ben niet de enige die vreemd gaat vanavondquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga je mee douchen ? dan mag je er wel even aanzitten hoor !![]()
Nederlands elftalquote:
Jij Lesbo!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga je mee douchen ? dan mag je er wel even aanzitten hoor !![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Qwea het volgende:
Even een lijstje maken van mn series die ik kijk/volg ;
My name is Earl nooit van gehoord
Dirt 2 afleveringen geprobeerd, maar vond er niets aan...
Misteresses volg ik ook niet
The l word (afgelopen nieuw seizoen komt volgend jaar januari) Weet wat het is, nooit gezien
Grey's anatomy![]()
I'm an addict!!!!!!!
![]()
Ally mcbeal (afgelopen aangezien ik het laatste seizoen niet kan vinden) heb alle seizoenen![]()
Shark nooit gezien
The Unit nooit gezien
Criminal Minds nooit gezien
South parkkijk ik elke avond als het kan
En voetbal vrouwen op rtl 4--> kijk ik heel soms, als ik toevallig thuis ben
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]Weinig he? Maar ik volg dan wel weer alle Hollands' en Americas Next Top Models enzo
En ik keek graag naar '8 Simple Rules' totdat die vader dood ging en ik ging opzoeken waarom ze hem dood lieten gaan in de serie en toen bleek dat de beste man in het echt ook dood was gegaan
Te zware tietenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef Qwea het volgende:
ooooh men, ik heb het al daaaaaaaaaaagen in mn linkerkant van de rug.
Als ik zit, sta, loop, lig, buk, of weet ik veel wat doet het zo ontiegelijk pijn
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
Wees blij met je boobssssss!Mooi zo Ing!
![]()
Q, ik heb niet het idee dat ik nog meer kán volgen eigenlijk
Ik heb idd te weinig tijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om alles te doen wat je moet en wilt doen, te Fok!en, te socializen EN al die series te kijken?
nou, ik heb 3u per dag school. Dan nog een uur huiswerk soms. Das dus 4 u. Op Maandag en Dinsdag ben ik altijd vrij. Als ik in de vakantie bij MM zit werk ik alle troep in een paar dagen wegquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om alles te doen wat je moet en wilt doen, te Fok!en, te socializen EN al die series te kijken?
Die heb ik ook nog, maar die moeten in mn kontquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoeft niet altijd een onsteking te zijn; het is een overbelasting met een ontsteking die af en toe op kan spelen.
En dan kom je idd uit in de groep van NSAID's, waaronder Ibuprofen valt. Wij geven dan meestal Diclofenac, net iets sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |