Gisteren 6 maandenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meer dan 10 x denk ik.
Want hoe oud zijn die freggels van jou nou? Nog nat achter de poezeoortjes, al was het maar van de plantenspuit
Je katersquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
valt weinig te zien voor je ben ik bang
Dan is ze tenminste 20x zo oud, maar geloof maar dat ze net een nijlpaard is... dat dikke lijf kan opeens verbazend snel zijn als ze de kolder in haar kop heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gisteren 6 maanden, ik was in de veronderstelling ergens hier gelezen te hebben dat chip 4 jaar oud was.
quote:
Gelukkig laten jullie nog wel een berichie achterquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Morretje het volgende:
TVP![]()
![]()
* Morretje ook ff gegluurt heeft in fobo van Fruts.. Idd niets bijzonders..![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Morretje het volgende:
TVP![]()
![]()
* Morretje ook ff gegluurt heeft in fobo van Fruts.. Idd niets bijzonders..![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:34 schreef Frutsel het volgende:
zit ik gewoon twee keer in me eigen fobo te reageren omdat ik weer niet zie dat het bij Morretje en Dizzy niet kon
doet MSN het nog? ik krijg een foutmelding, kan er niet meer op![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gelukkig laten jullie nog wel een berichie achter![]()
Alleen jammer van die anonieme lurkersZou verboden moeten worden, maar mijn lobby vindt geen gehoor
quote:
Denk dat ik nog 'ingelogd' sta... terwijl ik al afgesloten heb.. .Iemand zei dat ik in offline modus stond terwijl ik mezelf online zagquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haha![]()
Mijn msn doet het in ieder geval
hij doet het weerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:58 schreef Morretje het volgende:
Ravage heeft daar ook wel eens last van, toevallig ook een Mac?
En ja, hij is idd een anonieme lurker
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Fruts, ik ga er nog steeds vanuit dat je het bij het rechte eind hebt wat betreft de 20 graden!
En hou eens op over tongmassages, daar word ik hitsig van
Oh.. enneh....
[ afbeelding ]
Ja hallooooo, is de massage nu al afgelopen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
leuk plaatje
Niks mis met tongmassages hoor...
* Frutsel neemt Greys maar even mee naar een donker hoekje...
Nonwanka ligt 'of' nog te genieten van de massage, of ze is zo geschrokken van mijn fobo dat haar pc gecrashed is
Inkoppertje voor je Greys...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Die lange hier op de bank bedoel je? Die erg druk voetbal aan het kijken is?
Dus eigenlijk ben ik tweede keus?quote:Ssssssssssssssht, ik doe effe vreemdgaan met Fruts![]()
Ik kon je niet meer vindenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hallooooo, is de massage nu al afgelopen?![]()
Ga je gelijk met Greys een donker hoekje in?![]()
![]()
Slettebak. Ongecastreerde kater zeker?
Ehm...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef Frutsel het volgende:
Had ik ergens al gezegd te zijn begonnen dan?
Of is 'Nonwanka' (quote:Nonwanka ligt 'of' nog te genieten van de massage, of ze is zo geschrokken van mijn fobo dat haar pc gecrashed is
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kon je niet meer vinden![]()
Had ik ergens al gezegd te zijn begonnen dan?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm...
[..]
Of is 'Nonwanka' () iemand anders dan Nokwanda?
Ik hoopte dat zij met die typo kwamquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm...
[..]
Of is 'Nonwanka' () iemand anders dan Nokwanda?
Zeg dat dan... wie loopt er dan ook weg, midden in een tongend "gesprek" Mij totaal verwarrend achterlatend... vind je het vreemd dat ik in de handen ren van een vreemdequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In mijn fobo begon je al te kneden ZONDER massageolie zelfs.
Pak ik de olie effe, zit je gelijk in een donker hoekje met Greys![]()
Fotoboeken waar je niet kan reagerenquote:
Nou fruts, het is een verschil van ongeveer een meter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoopte dat zij met die typo kwam![]()
Toch staat d'r nergens dat IK die massage gaf, al doet de TT anders vermoeden![]()
In het donker body to body geven is toch lastiger... kan ik er wat aan doen dat ik bij jou uit kwam Greys?
Zegt zijquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Fruts, lekkere gigolo, je hebt het er maar druk mee!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is zoooo slecht voor mijn zelfbeeld
Een meter? nou nou, zo groot is ie nou ook weer niet... blijf dan ook dichterbijquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou fruts, het is een verschil van ongeveer een meter.
En ik was te moe en geschokt om het op te merken. Weet je wat al die adrenaline met een lichaam doet?
Dit is een trauma
Kom eens met je luie kont van mijn bank afquote:
Kweetnie, proberen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:28 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHA. Ik denk dat je in het donker echt het verschil zou merken tussen mij en Nonwanka hoor
Hoe groot ben je zelf ongeveer Fruts?
De enige van F&F?quote:Ik lees het nu pas. Je noemt me 'een vreemde'
En wat bedoel je met 'zegt zij'? Nou? Nou? Jij bent de enige met wie ik vreemd ga hoor!![]()
Morretje zit in elk geval te F5'en in mijn foboquote:MB! Kom je ook Fruts even belagen?
ja zeg, kom nou. Kom op, we gaan er samen hitsig vandoor. Vreemdgaan is het inmiddels ook al niet meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:28 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHA. Ik denk dat je in het donker echt het verschil zou merken tussen mij en Nonwanka hoor
Hoe groot ben je zelf ongeveer Fruts?Ik lees het nu pas. Je noemt me 'een vreemde'
En wat bedoel je met 'zegt zij'? Nou? Nou? Jij bent de enige met wie ik vreemd ga hoor!![]()
MB! Kom je ook Fruts even belagen?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:31 schreef Frutsel het volgende:
De enige van F&F?Volgens mij ben ik de enige man hier
![]()
Er is heul meer fok dan F&F (kwam ik deze week achter)
[..]
Morretje zit in elk geval te F5'en in mijn fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |