Nu weer wel he...nu je concurrentie ruiktquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil je gewoon helemaal voor mezelf snap dat dan.
die van jou? of van je auto?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Mijn APK kostte me vorige maand 25 euro
Ing, het klinkt als een heel gezellig dagje destijds inderdaad![]()
MM, hebberd!We zullen jou eens even leren delen
Dacht je dat Ing lief was dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel streept Ingetje door van de lijst potentiele lieve mensjes
jullie hebben allemaal nog een mr. een mr. M-M is er nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Mijn APK kostte me vorige maand 25 euro
Ing, het klinkt als een heel gezellig dagje destijds inderdaad![]()
MM, hebberd!We zullen jou eens even leren delen
Ik zou je moeder kunnen zijn!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die van jou? of van je auto?
zo oud ben je toch nog niet?
Ik neem alles voor waar aan, zo in het begin ja...quote:
Ik denk ouder dan jijquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou je moeder kunnen zijn!![]()
Euh, nee hoor. Tenminste, hoe oud ben jij?
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:26 schreef Greys het volgende:
Nok... ik zie oh-oh er dan ook niet in staat om daadwerkelijk katten te vermoorden.
Kan ze het niet bedoeld hebben net als Ing heeft geroepen dat ze dat kind een baksteen naar d'r hoofd zou gooien? Als in 'dat zeg ik wel maar ik zou het nooit doen?'.
Ik kan me voorstellen dat als ze er al nachten van wakker ligt, er gemene gedachtes bovenkomen. Maar die dan ook uitvoeren is een tweede. En ik geloof nooit dat ze dat ook echt zou doen eerlijk gezegd.
Maar nu doe ik iets wat ik niet zou moeten doen... voor andere mensen denken...
Heb je wel goed geslapen zonder me?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Maar ik wil ook niet in een F&F SC aanhoren hoe je je daartegen zou kunnen weren op eenmishandelende manier. Dat stuit mij heel erg tegen de borst. Ik denk niet dat we hier methodes van dierenmishandeling hoeven te bespreken en daar blijf ik bij en daar ga ik niet overheen lullen.
Ik ben lief voor wie lief isquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik neem alles voor waar aan, zo in het begin ja...
Bij jou werd me al duidelijk dat dat maar mondjesmatig is... maar das juist leuk...![]()
Beetje streng is wel
Alleen buiten de slaapkamer...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben lief voor wie lief is![]()
Wie stout is de roe![]()
Maar alleen buiten de slaapkamer. Hoop dat ik je hiermee niet al te zeer teleurstel.
Damn... ik MAG je niet eens meppen van mezelf... je bent nog maar een puppyquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ouch... nee dus nietProfielcheck wijst pijnlijk uit dat je een jaartje ouder bent
Ouwe
Diaper-change...please, someone?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Jullie zijn allemaal pijnlijk ouder dan ik
Binnen de slaapkamer ben ik ALTIJD sort of lief en komt er geen roe aan te pasquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alleen buiten de slaapkamer...
binnen de slaapkamer ben je dus niet lief voor iemand die lief is?
En wie stout in de slaapkamer is krijgt geen roe?
Hmm...interesting
Je bent niet de eerste die dat denkt... en velen denken ook aan een vrouw bij het zien van mijn nickquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Greys het volgende:Fruts! Ik dacht altijd dat je een twintiger was!
Waarom weet ik niet eigenlijk, no reason!
En ik ga zaterdag ouderwets stappen, dus dan word ik in 1 avond weer 10 jaar jonger![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Greys het volgende:Fruts! Ik dacht altijd dat je een twintiger was!
Waarom weet ik niet eigenlijk, no reason!
En ik ga zaterdag ouderwets stappen, dus dan word ik in 1 avond weer 10 jaar jonger![]()
@Nok, ik snap het. Ik vond hetzelfde, vandaar dat ik ook over de meer diervriendelijke oplossingen begon.
Ik dacht alleen dat het misschien feller en gemener klonk dan dat ze het daadwerkelijk bedoelde, door gebrek aan slaap. En net zoals Ing nu ook riep dat ze dat kind een baksteen zou toesmijten, maar dat is natuurlijk ook een grapje. Ga ik van uit, tenminste
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn... ik MAG je niet eens meppen van mezelf... je bent nog maar een puppy
Ik heb uiterst slecht geslapen. Werd midden in de nacht wakker en vroeg me af waar je was.
Euh.. na het bericht 10 keer te hebben gelezen en die daarvoor ook en het nog niet begrijpt (jawel hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Binnen de slaapkamer ben ik ALTIJD sort of lief en komt er geen roe aan te pas
Maar voor iemand de slaapkamer in komt en als ie er weer uitkomt en dan iets verkeerds zegt... daar ligt het probleem.
Gelukkig nog maar in de voorste helftquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Heb momenteel weinig consideratie met andermans slaapgebrek
Ik dacht overigens dat Fruts een dertiger was. Ik had alleen geen idee hoever de 30 in.
Dat zou een mens goed moeten doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat denkt... en velen denken ook aan een vrouw bij het zien van mijn nick![]()
Wel grappig hoor..![]()
En af en toe ouderwets stappen hoort erbij, doet een mens goed
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga zaterdag op bezoek bijPixel
weten jullie nog?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou een mens goed moeten doen.
dat deed het mij ook tot mijn 30ste ongeveer.
Tegenwoordig probeer ik het weleens omdat ik diep van binnen best wel van een feestje hou, maar ik val om 2 uur gewoon in slaap. Ik trek het echt niet. Teveel drukte en mensen. Maar ik blijf het op zijn tijd proberen.
ik ben meer van de besloten feestjes bij iemand thuis. Kleine gezelschappen. Dat hou ik goed vol tot diep in de ochtend.
je hebt iig door dat er genomen dient te wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]Tja... graaaawwwll... (lees=tijgerschreeuw)... ik moest lachen, deed me denken aan enkele meppen die ik gehad heb
![]()
![]()
[..]
Euh.. na het bericht 10 keer te hebben gelezen en die daarvoor ook en het nog niet begrijpt (jawel hoor) ...is de moraal van het verhaal... Neem Nokwanda gewoon op de bank en niet in de slaapkamer?
quote:
neequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Was dat ook de Pixie uit de wastestcompetitie, die af en toe de wasmachine in moest?
Tja...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je hebt iig door dat er genomen dient te worden![]()
Ik had het idd anders moeten schrijven
Hmm.. maar tot twee uur? langer mag men je niet nemen?quote:maar ik val om 2 uur gewoon in slaap.
En je trekt ook al nietquote:Ik trek het echt niet
En dan zeker weer in slaap vallenquote:Maar ik blijf het op zijn tijd proberen.
Ah..er is hoopquote:Dat hou ik goed vol tot diep in de ochtend.
jah.... wrijf het er nog lekker diep in ook ipv die massageolie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar in de voorste helft
Je bent zo oud zoals je je voeltquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jah.... wrijf het er nog lekker diep in ook ipv die massageolie.
In augustus 37 hiero. Gaat echt hard richting de 40 nu.
Hoop stiekem toch op een fotoreportage hier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeis van remlof he, remlof is admin dus had niet mee mogen doen.
soms 8 soms 80quote:
Fiets en Auticia deden anders ook mee hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeis van remlof he, remlof is admin dus had niet mee mogen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |