quote:Op maandag 7 april 2008 11:10 schreef E.T. het volgende:
Ok, anticonceptie.. Voor het eerst sinds ik met Swets ben, dat ik me daar druk over maak!
Dat dacht ik ook, na 2x ICSIquote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef nebelung het volgende:
Maar ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, ik heb nooit anticonceptie hoeven gebruiken![]()
![]()
Ja ik wou best graag een 'swetsje' doen eigenlijk, ik hoop er nog steeds opquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
E.T. en iets als de persona? Die is uiteindelijk vrij nauwkeurig en dan hoef je maar een paar dagen met condooms aan de gang.
Ik weet als het goed is nog wel iemand die hem voor een zacht prijsje heeft voor je evt.
Oeps, dat wist ik niet.quote:Op maandag 7 april 2008 11:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is niet betrouwbaar als je borstvoeding geeft dacht ik. Door een andere hormoonhuishouding of zo.
Ik ook, maar morgen duurt me eigenlijk te lang. Ik lig al twee nachten wakker omdat ik in de fik sta van voren.quote:Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja zeg...
Ik zou morgen weer bellen voor een afspraak en als zij vraagt waarom zeggen dat het haar geen fuck aan gaat!
Nee, ik ben ook niet zo'n held hoor.![]()
Ik vind dit echt te gek hoor...
Nee, maar ik bedacht het me, net voor ik wilde vragen of Ronja ook meer was gaan drinken sinds de speenexitquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef owlet het volgende:
yay voor Simon en PM![]()
oh, had ik al verteld over onze speenbanpoging?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel het zelf, de tsr komt nu wat sneller en daarbij zie ik het ook in de spiegelquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek dat jullie dat echt merken van die produktie. Ik heb er eigenlijk geen idee van hoeveel het nu nog zou zijn en of het soms meer of minder wordt.
Hehe, ik heb gelukkig (buiten de eerste week na de bevalling) nog steeds dezelfde maat dan voor de zwangerschap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik voel het zelf, de tsr komt nu wat sneller en daarbij zie ik het ook in de spiegel
quote:
Heb jij ooit last gehad van of gemerkt dat je een dip had?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek dat jullie dat echt merken van die produktie. Ik heb er eigenlijk geen idee van hoeveel het nu nog zou zijn en of het soms meer of minder wordt.
*valt even binnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
kheb welgeteld een (1) pil meegekregen, dat zou voldoende moeten zijn volgens de huisarts.
geven? Het zal wel een typefoutje zijn maar ik neem aan dat de diflucan voor jou is en niet voor Saartje?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet niet of hij blauw is, heb de verpakking nog niet geopendNaja, dan ga ik hem vanavond na m`n laatste voeding maar geven, dan heeft het lekker de tijd om in te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |