quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:09 schreef Popples het volgende:
is het normaal dat als je bv geeft meer honger hebt?
Nou, ik ben er nog geen gram van afgevallen, hoewel ik allemaal van die succesverhalen hoor qua 'binnen no-time was ik weer op mijn oude gewicht'.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:53 schreef Iksje het volgende:
[..]
Kost een hoop energie voeden. En een hoop vocht (vandaar die dorstaanval ticootje, heel normaal)
Ik vrees nu al voor mijn afbouwmoment. Met dit voedingpatroon kom ik dan gegarandeerd in geen tijd 5kg aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Ik heb een paar basic voedingsshirts gekocht bij H&M. Zwart, getailleerd en met lange mouwen. Niet heel bijzonder, maar goed voor nu. En als het zo goed blijft gaan koop ik misschien wel een paar echt mooie.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:43 schreef Popples het volgende:
hier iemand nog tips voor voedingtruitjes? want mijn eigen truitjes zijn echt niet handig en het ziet niet uit.
Leuke foto!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Voeden kost een boel energie.
Thomas wilde eerst ook de linkerborst niet; die heb ik moeten kolven om -em op gang te houden. Ik hoop dat je kraamhulp je goed kan helpen met de bv, maar als je twijfelt heb ik 1 woord voor je: lactatiekundige!
Ik ben ZO blij dat wij die meteen ingeschakeld hebben (verwijzing gevraagd aan de verloskundige, wordt meestal vergoed door je verzekeraar). Na een boel aanmodderen krijgt Thomas nu volledige borstvoeding en dat isgenieten.
Artsen schrijven vaak een lagere dosis voor waardoor je uiteindelijk alleen maar resistentie kweekt. De dosis die hierboven beschreven staat is de meest ideale, mits ook gecombineerd met uitwendige behandeling bij de baby (ook als ogenschijnlijk geen klachten zijn) en goede hygiene van de omgeving.quote:Behandeling medicinaal; inwendig
Uitwendige toepassingen werken onvoldoende in op candida die in het lichaam zit, bijvoorbeeld in de melkgangen in de borst. Behandeling met een systemisch middel is dan aangewezen. In de praktijk blijkt fluconazol het beste te werken.Begin met een openingsdosis van 400 mg, vanaf de volgende dag 100 mg, 2 maal per dag gedurende minstens 2 weken. Het duurt enige dagen voor fluconazol effect te zien geeft. Het is een fungistatisch middel, wat wil zeggen dat het de schimmel niet doodt, maar de vermeerdering tegen gaat.
quote:Op maandag 7 april 2008 11:10 schreef E.T. het volgende:
Ok, anticonceptie.. Voor het eerst sinds ik met Swets ben, dat ik me daar druk over maak!
Dat dacht ik ook, na 2x ICSIquote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef nebelung het volgende:
Maar ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, ik heb nooit anticonceptie hoeven gebruiken![]()
![]()
Ja ik wou best graag een 'swetsje' doen eigenlijk, ik hoop er nog steeds opquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
E.T. en iets als de persona? Die is uiteindelijk vrij nauwkeurig en dan hoef je maar een paar dagen met condooms aan de gang.
Ik weet als het goed is nog wel iemand die hem voor een zacht prijsje heeft voor je evt.
Oeps, dat wist ik niet.quote:Op maandag 7 april 2008 11:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is niet betrouwbaar als je borstvoeding geeft dacht ik. Door een andere hormoonhuishouding of zo.
Ik ook, maar morgen duurt me eigenlijk te lang. Ik lig al twee nachten wakker omdat ik in de fik sta van voren.quote:Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja zeg...
Ik zou morgen weer bellen voor een afspraak en als zij vraagt waarom zeggen dat het haar geen fuck aan gaat!
Nee, ik ben ook niet zo'n held hoor.![]()
Ik vind dit echt te gek hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |