abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57927225
Ik droeg toch al geen bh's, maar mijn borsten vind ik groot op het moment. Mijn hempjes met een beetje ondersteuning passen net. Met het risico dat er af en toe bijna iets uitvalt . Na een jaar waren ze bij Merlijn toen wel wat geslonken, maar dat ging zo geleidelijk.

Mevrouw hier heeft gisteren voor het eerst de fles geweigerd. Ze had wel honger en was aan het zoeken, maar de fles wild ze echt niet. En ze dronk al zo goed uit de fles. Gisteren had ze wel voor 19.00 drinken gehad en kwam ik om 23.00 thuis. Ze heeft gelijk twee borsten en een toetje gehad. Zo een honger had ze. Op zich was het niet erg en hoefde ze niet uit fles te drinken, maar we hopen toch dat ze straks wel goed uit de fles drinkt als ze naar het KDV gaat.
pi_57930012
Borstontsteking. 40 graden koorts. Bah!
Hardloper.
IG @webkim
pi_57930353
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:08 schreef Webkim het volgende:
Borstontsteking. 40 graden koorts. Bah!
Sterkte!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 9 april 2008 @ 11:23:34 #129
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57930368
Webkim, dus toch
En wat een trut van een assistente dat ze jou en je klachten niet serieus heeft genomen
Veel rusten de komende tijd (en dat vond je al zo leuk...), veel drinken en aarzel niet om paracetamol te nemen tegen de pijn.
Sterkte en beterschap
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 9 april 2008 @ 11:59:16 #130
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57931196
Webkim
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator woensdag 9 april 2008 @ 12:32:03 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57931953
He verdorie Webkim, dus toch nog! Beterschap
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57932010
Webkim Beterschap!!
  woensdag 9 april 2008 @ 19:35:53 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_57940857
Webkim, dat is flink balen! Bah. Thomas goed laten drinken aan die borst. (toch?)

Ik heb een verstopte melkklier die maar niet weggaat, ik moet mijn borst goed in de gaten houden, grote kans op ontsteking. (en de andere bobbel zijn goedaardige cellen, als het groter wordt kijken we verder)

In slaap gevallen...

Vandaag gaat het een stuk beter!! pfffff... Ik was gister kapot..elk uur drinken.. das echt teveel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 9 april 2008 @ 20:40:39 #134
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57942492
Och Kim! Heb je ook antibiotica? Beterschap hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 9 april 2008 @ 21:07:59 #135
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57943087
Webkim, heel veel sterkte!
Wat mij erg hielp was om de ontstekingsplek warm te maken (cosi-bag kruik erop) vlak voor het voeden. Dan zetten je aders wat uit geloof ik en dan stroomt het bloed beter en de melk ook. Dan is het sneller weg. En de warmte vond ik prettig.

Maar er zijn ook redenen om juist kou aan te brengen.

Iig heel veel sterkte en met een paar dagen is het hopelijk beter!

En verder een voor alle borstvoedende mama's. Ik mis het echt heel erg, maar het ging gewoon niet meer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_57945421
Het zit ook nog eens aan beide kanten, dus ik heb een flinke antibioticakuur gekregen. Het gekke is dat voeden ondertussen helemaal niet meer zo pijnlijk is, maar ik zit onder de rode plekken en die koorts wil ook nog niet echt zakken. Ach, lekker de hele middag samen met Thomas in bed gelegen en hem heel heel heel vaak laten drinken. Wat mijn grote beer uiteraard geen probleem vond.
Hardloper.
IG @webkim
pi_57952961
Webkim, wat balen zeg. En wat ga je er goed mee om Hopelijk zijn jullie er snel van af, heb je nu inmiddels ook wel wat tegen de spruw?
  donderdag 10 april 2008 @ 11:21:10 #138
62233 Jelief
ikke lief!
pi_57953233
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek dat jullie dat echt merken van die produktie. Ik heb er eigenlijk geen idee van hoeveel het nu nog zou zijn en of het soms meer of minder wordt.
Heb jij ooit last gehad van of gemerkt dat je een dip had?
Ik bedoel dit: Je hoort zo vaak over dipjes in de produktie maar ik kan mij niet herinneren dat ik het als zodanig heb aangemerkt. Emma kwam wel eens veel vaker maar ik heb nooit kunnen merken dat de produktie omlaag ging. Behalve dan dat ik opeengegeven moment het kolven verleerd was en niet meer dan 15 ml kolfde. De kolf is nu dan ook de deur uit
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_57953277
daar kun je goed ziek van zijn webkim. hopelijk slaat de antibiotica snel aan. veel rust nemen en thomas veel laten drinken zijn inderdaad 't beste wat je kunt doen. beterschap!
pi_57953345
Ik heb dat ook nooit echt gemerkt, behalve vlak voor ik ging stoppen. Althans, ze kwam niet vaker maar ze ging wat trekken en mopperen tijdens de nachtvoeding dus ik denk dat het toen al wat aan het teruglopen was.

Ik zal ook vast wel dipjes hebben gehad hoor maar omdat Ronja toch heel onregelmatig dronk en eigenlijk altijd mocht drinken als ze dat wilde heb ik nooit gemerkt dat ze door een dipje ineens heel veel meer wilde drinken.

Wél merkte ik meteen verschil in mijn cupmaat toen ze gestopt was.
pi_57953734
Beterschap Webkim en Ticootje.

Die dipjes ken ik wel, heb ik meerdere keren gehad. Ik merkte goed dat ze dan 's avonds veel meer moeite moest doen om te drinken. Daardoor bleef ze honger houden en kon ze niet slapen. Gekolfde melk en veel kolven 's avonds en 's nachts bracht steeds de redding. Toen ze een tijdje terug wat vaker 's nachts ging drinken, merkte ik dat ook goed, er stond veel meer druk op m'n borsten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57954041
Dipjes ken ik niet, alleen het vaker of onrustiger drinken. Toen ik net zwanger kon ik wel merken dat Merlijn het niet meer leuk vond. Maar omdat hij ouder was lostte zich dat vanzelf wel op. Of ik daadwerlijk minder voeding heb gehad kan ik eigenlijk niet goed zeggen. Merkte er aan mijn borsten zelf weinig van.

Gwen licht hevig (ja hoe moet ik het noemen) herrie te maken als ze drinkt. Niet het normalegeluid van het drinken maar net alsof er lucht in haar mond zit. Ze drinkt niet onrustig maar moet wel vaker boeren. Bij de fles doet ze precies hetzelfde. Zo raar. Ze is wel verkouden, soms lijkt het alsof ze daardoor de stroom niet aan kan, terwijl de borst vrij leeg aanvoelt. Ik ken dit niet van Merlijn .
pi_57954830
Ik heb nog steeds af en toe steken in mijn borsten..maar niet meer zo erg. Ook klikt Saartje als ze drinkt. Zou het nou dan tóch spruw zijn, of zijn die dingen ook verklaarbaar door iets anders?

Webkim beterschap!
Ticootje wat een lieve foto
Saartje
  donderdag 10 april 2008 @ 16:54:17 #144
62233 Jelief
ikke lief!
pi_57960488
Dat xijn wel aanwijzingen voor spruw Maneki! Misschien toch maar aan de gentiaan of andere medicijnen.
pi_57960522
Nee, idd ook nooit iets gemerkt van dipjes of zo. Waarschijnlijk ook omdat Fons zeer onregelmatig drinkt. Ik vond de vraag hoeveel voedingen hij kreeg ook altijd zo moeilijk te beantwoorden...
Nu ja, ik herken over het algemeen eigenlijk zeer weinig van de problemen en dingen die hier dikwijls beschreven staan. Niet alleen hier trouwens, ook in het hele babytopic, ik herken totaal niks in die verhalen over schema's en zo.
Ik denk dat het ook allemaal veel makkelijker is als je je kindje altijd bij je kan houden. Het werkt niet altijd makkelijk, maar het bespaart wel veel kopzorgen.
pi_57960923
Ik ga morgen toch maar even de huisarts bellen
Saartje
  donderdag 10 april 2008 @ 18:53:02 #147
62233 Jelief
ikke lief!
pi_57962873
Goed idee Maneki.
  Jubileum moderator donderdag 10 april 2008 @ 19:14:12 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57963326
Goed plan Maneki want klikjes ken ik ook echt alleen van spruw.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57964247
jennifer klikt altijd....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:10:14 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_57979048
klikken??

Ik ga er inmiddels vanuit dat ik droog sta, Ruben heeft nu al anderhalve week niet meer gedronken/willen drinken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')