Nee, maar ik bedacht het me, net voor ik wilde vragen of Ronja ook meer was gaan drinken sinds de speenexitquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef owlet het volgende:
yay voor Simon en PM![]()
oh, had ik al verteld over onze speenbanpoging?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel het zelf, de tsr komt nu wat sneller en daarbij zie ik het ook in de spiegelquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek dat jullie dat echt merken van die produktie. Ik heb er eigenlijk geen idee van hoeveel het nu nog zou zijn en of het soms meer of minder wordt.
Hehe, ik heb gelukkig (buiten de eerste week na de bevalling) nog steeds dezelfde maat dan voor de zwangerschap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik voel het zelf, de tsr komt nu wat sneller en daarbij zie ik het ook in de spiegel
quote:
Heb jij ooit last gehad van of gemerkt dat je een dip had?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek dat jullie dat echt merken van die produktie. Ik heb er eigenlijk geen idee van hoeveel het nu nog zou zijn en of het soms meer of minder wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |