Nee, maar ik bedacht het me, net voor ik wilde vragen of Ronja ook meer was gaan drinken sinds de speenexitquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef owlet het volgende:
yay voor Simon en PM![]()
oh, had ik al verteld over onze speenbanpoging?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel het zelf, de tsr komt nu wat sneller en daarbij zie ik het ook in de spiegelquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek dat jullie dat echt merken van die produktie. Ik heb er eigenlijk geen idee van hoeveel het nu nog zou zijn en of het soms meer of minder wordt.
Hehe, ik heb gelukkig (buiten de eerste week na de bevalling) nog steeds dezelfde maat dan voor de zwangerschap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik voel het zelf, de tsr komt nu wat sneller en daarbij zie ik het ook in de spiegel
quote:
Heb jij ooit last gehad van of gemerkt dat je een dip had?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek dat jullie dat echt merken van die produktie. Ik heb er eigenlijk geen idee van hoeveel het nu nog zou zijn en of het soms meer of minder wordt.
*valt even binnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
kheb welgeteld een (1) pil meegekregen, dat zou voldoende moeten zijn volgens de huisarts.
geven? Het zal wel een typefoutje zijn maar ik neem aan dat de diflucan voor jou is en niet voor Saartje?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet niet of hij blauw is, heb de verpakking nog niet geopendNaja, dan ga ik hem vanavond na m`n laatste voeding maar geven, dan heeft het lekker de tijd om in te werken
Niet echt, maar ik ben voor de zekerheid toch maar wezen kolven. 120 cc was de opbrengstquote:
Nee, bij Jen is het tongriempje juist goed. Bij mijzelf is het kort, ik kan mn tong niet uitsteken. Jen kan dat heeeel goed.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:32 schreef Lois het volgende:
Randa en Ticootje, is er al gekeken of het tongriempje niet te kort is? Ik zeg niet dat dit het probleem is maar het kan wel een oorzaak zijn.
achterbaks?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik moet m`n borsten blijkbaar wat vaker uitkoken![]()
Weekendarts zou kunnen, maar dat zou ik dan weer achterbaks vinden van mezelf :-/
En dat is dan huisarts...dat heeft dan zo'n geweldige studie afgerond...*zucht*quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef p_iglet het volgende:
mijn "je kind is nu 6 maanden, dus bv is nu echt niet meer goed" huisarts is zelf weer zwanger![]()
vermoed dat dat kind vast niet lang bv gaat krijgen...
ik heb er ook nog wel een paar die ik wil opgevenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef p_iglet het volgende:
oew... dan heb ik er nog wel een paar die ik voor die cursus wil opgeven owlet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |