Stomme niet-quoten-uit-gesloten-topics in textonly.quote:Ow leuk! Wel, als je straalt van motivatie, maak je een hele goede kans lijkt me zo. Ik lees met je mee naar de uitslag
Nu snel ik me even naar kantoor.
Bye all
quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dronken sollicitatiebrieven schrijven is dus een goed idee.![]()
Of je wil gewoon echt heel graag weg bij je huidige werkgever.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
Maar ze waren helemaal geschokt door het enorme enthousiasme wat uit mn brief sprak. Dronken sollicitatiebrieven schrijven is dus een goed idee.![]()
En dronken naar zo'n gesprek gaan ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomme niet-quoten-uit-gesloten-topics in textonly.
Maar ze waren helemaal geschokt door het enorme enthousiasme wat uit mn brief sprak. Dronken sollicitatiebrieven schrijven is dus een goed idee.![]()
Volgens mij wilt hij dat wel, na wat reacties van hem mee gekregen te hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je wil gewoon echt heel graag weg bij je huidige werkgever.
Dat eerste ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je wil gewoon echt heel graag weg bij je huidige werkgever.
Neemt niet weg dat dergelijke complimenten leuk zijn om te horen. Wat is jouw eerste indruk na het gesprek eigenlijk?
Serieus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij dat wel, na wat reacties van hem mee gekregen te hebben
Goed om te horen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:04 schreef Q. het volgende:
Was een heel positief gesprek vond ik zelf, had wel sommige antwoorden beter kunnen geven maar op zich wel aardig positief beeld over. Scheelde ook dat de interviewers relaxted waren.
quote:buck dich - befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
buck dich
ein Zweibeiner auf allen Vieren
ich fuhre ihn spazieren
im Passgang - den Flur entlang
ich bin enttauscht
jetzt kommt er ruckwarts mir entgegen
honig bleibt am Strumpfband kleben
ich bin enttauscht, total enttauscht
buck dich...
das Gesicht interessiert mich nicht
zoek de clip maar op youtube, die is veel tofferquote:
Dat kan niet met deze geweldige pcquote:Op woensdag 26 maart 200809:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoek de clip maar op youtube, die is veel toffer [afbeelding]
En die reacties erbij zijn eigenlijk nog grappiger [afbeelding]
Rammsteinquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:52 schreef Pheno het volgende:
Oh, de TT komt door een mp3 die nu draait overigens.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoek de clip maar op youtube, die is veel toffer
En die reacties erbij zijn eigenlijk nog grappiger
Dat heb ik nu elke week, de week vliegtquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Heerlijk, zo'n maandag vrij. Het is alweer woensdag.
Vroegah, toen ik nog parttime werkte ging het ook altijd een stuk snellerquote:
Nope.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
Je bent nooit te jong om te parttimen
Dat is een oude layout dus die ondersteunen we niet meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomme niet-quoten-uit-gesloten-topics in textonly.
Ook een goedemorgen Lit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef Litpho het volgende:
Dat is een oude layout dus die ondersteunen we niet meer.
Nee eikel, het is code WEGHALEN die het vinkje laat verdwijnen. Achterlijke baggermongool.
Oh, en. goedemorgen
. iedereen.
Mooi is dat he, oude layouts verkachelen en dan zeggen dat je ze niet meer supportquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een oude layout dus die ondersteunen we niet meer.
Nee eikel, het is code WEGHALEN die het vinkje laat verdwijnen. Achterlijke baggermongool.
Oh, en. goedemorgen
. iedereen.
Ik heb Danny intussen al drie keer verteld dat als hij de oude layout niet meer support én er geen vragen over wil beantwoorden dat het voor iedereen makkelijker is als hij ze gewoon van de site verwijdert. Maar dat is dan natuurlijk weer niet gebruikersvriendelijk. De ironiequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi is dat he, oude layouts verkachelen en dan zeggen dat je ze niet meer support
Au!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:36 schreef Litpho het volgende:
*hap uit koekje neemt*
Time flies indeedquote:
quote:
Ik vraag me ook af waarom we nog steeds die keuze hebben. Zorg dan voor een ontwikkelaar erbij die die zooi wel support, er zijn zat mensen met kennis.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Danny intussen al drie keer verteld dat als hij de oude layout niet meer support én er geen vragen over wil beantwoorden dat het voor iedereen makkelijker is als hij ze gewoon van de site verwijdert. Maar dat is dan natuurlijk weer niet gebruikersvriendelijk. De ironie.
Krijg net het nieuws dat mijn intake van gisteren geresulteerd heeft in een klus, dus ik zit voorlopig weer buiten de deur.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef MNR het volgende:Goedemorgen L
Mijn liefde van de boven de rivieren
Hey goed!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
Krijg net het nieuws dat mijn intake van gisteren geresulteerd heeft in een klus, dus ik zit voorlopig weer buiten de deur.
Welke plaats?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
hell, ik heb niet eens teruggelezen. het is de moeite niet. Dat er mensen happen op mijn opmerking laat alleen maar weer zien dat men mij niet kent qua sarcasme.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:38 schreef Litpho het volgende:
Het ontgaat me trouwens waarom Plato arrogant zou zijn als hij niet alleen vertelt hoe het in het verleden is gegaan, maar ook nog eens door iedereen die hier vanuit Singles is gekomen bevestigt wordt dat het weer zo gaat lopen. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
De kennis van het specifieke templatesysteem van Fok! is volgens mij dunner gezaaid. Maar goed, het zou me niets verbazen als Danny nog gelooft in security through obfuscation. Zou wel zijn aversie tegen standaarden verklarenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom we nog steeds die keuze hebben. Zorg dan voor een ontwikkelaar erbij die die zooi wel support, er zijn zat mensen met kennis.
Nou ja, het is niet dat Skinkie niet weet waar hij het over heeft. Hij zou het alleen beter kunnen verkopenquote:Nu ook weer dat gefrutsel met Skinkie, die zijn gelijk moet en zal hebben in dat fok is niet traag topicDat zijn de leukste programmeeurs, met oogkleppen op
quote:
Almere. Op zich net als Amersfoort een plaats om te werken en zo snel mogelijk weer weg te gaan, maar de verbinding is van mij uit wel goed dus je hoort me niet klagenquote:
Zoals ik net al zei tegen een collega, blijkbaar kan mijn CV beter maar als ik word uitgenodigd ben ik ook binnen. Beter dan andersom en steeds naar gesprekken gaan die niets wordenquote:
Oh, ja, ga doorquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
![]()
/Kuuk en Lit zeggen het met smilies.
Je postgeschiedenis is te kort, daar kunnen mensen geen oordeel uit vellen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
hell, ik heb niet eens teruggelezen. het is de moeite niet. Dat er mensen happen op mijn opmerking laat alleen maar weer zien dat men mij niet kent qua sarcasme.
Oh, ik zeg niet dat hij het niet snapt, ik zeg dat hij nu zo zijn idee aan het doordrammen is. Mijn excollega crisp is er zelfs bij gekomenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
De kennis van het specifieke templatesysteem van Fok! is volgens mij dunner gezaaid. Maar goed, het zou me niets verbazen als Danny nog gelooft in security through obfuscation. Zou wel zijn aversie tegen standaarden verklaren.
[..]
Nou ja, het is niet dat Skinkie niet weet waar hij het over heeft. Hij zou het alleen beter kunnen verkopen. Of er intussen achter zijn dat hij zijn klant preventief kwijt is
.
En vergeet niet meets plannen als ik net uit het ziekenhuis kom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis is te kort, daar kunnen mensen geen oordeel uit vellen.
Gaat er een fatsoenlijke rechtstreekse bus? Dan lijkt het me wel goed te doen voor jou als autoloze.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Almere. Op zich net als Amersfoort een plaats om te werken en zo snel mogelijk weer weg te gaan, maar de verbinding is van mij uit wel goed dus je hoort me niet klagen.
De Q-way! Ik had gisteren wel voor het eerst een afwijzing op mijn CV, de eerste! Terwijl ik er bij die juist van overtuigd was dat het echt helemaal 100% aansloot op mijn profiel en ervaring!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei tegen een collega, blijkbaar kan mijn CV beter maar als ik word uitgenodigd ben ik ook binnen. Beter dan andersom en steeds naar gesprekken gaan die niets worden.
Gegeven de bestemming kan die bus nooit fatsoenlijk zijn natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaat er een fatsoenlijke rechtstreekse bus?
Dat kunnen we vanavond ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef CherryLips het volgende:
concert gister: het publiek was leuker dan de muziek.
Ik ben gister naar de Melkweg gelopen van A'dam CS, dus het gaat goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kunnen we vanavond ook.
Had je nog iemand nodig om je te helpen strompelen over CS of gaat dat intussen al wel weer okay?.
Je hebt geen ridder nodig die je op zijn wit paard tilt dus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gister naar de Melkweg gelopen van A'dam CS, dus het gaat goed. Ik denk zelfs dat ik m'n kruk maar thuislaat, want die zit toch meer in de weg en er staat toch niemand op in de bus
.
Wat voor optreden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef CherryLips het volgende:
vanavond pub quiz!
concert gister: het publiek was leuker dan de muziek.
Dom, dom. Het OV in Almere zelf is wel heel okay, qua bussen enzo. Voor zover bussen okay kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven de bestemming kan die bus nooit fatsoenlijk zijn natuurlijk.
Almerequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Dom, dom. Het OV in Almere zelf is wel heel okay, qua bussen enzo. Voor zover bussen okay kunnen zijn.
Daar ben ik dan ook autist voor!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
hell, ik heb niet eens teruggelezen. het is de moeite niet. Dat er mensen happen op mijn opmerking laat alleen maar weer zien dat men mij niet kent qua sarcasme.
Nee.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:38 schreef Litpho het volgende:
Het ontgaat me trouwens waarom Plato arrogant zou zijn als hij niet alleen vertelt hoe het in het verleden is gegaan, maar ook nog eens door iedereen die hier vanuit Singles is gekomen bevestigt wordt dat het weer zo gaat lopen. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Dat dan misschien weer wel.quote:
werkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog bijzondere plannen de komende dagen??
Dat is niet bijzonder.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
werken
Ik vind paarden engquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt geen ridder nodig die je op zijn wit paard tilt dus?
The Wombatsquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat voor optreden?
Pubquiz!Bijna vergeten.
Mits goed klaar gemaakt, zijn het best leuke beesten hoor...quote:
Oud nieuws toch?quote:
In het echt is ie nog engerquote:
Vampire weekend? En ga je nog naar Millencolin offehh?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:vanavond racoon
en net kaartjes besteld voor newton faulkner en vampire weekend
Daarom regel je ze ook geleverd met stoere witte ridder natuurlijkquote:
Voor mij wel. En jou ook, gij SC spammertquote:
Ik twijfel nog, vrijdag een paper inleveren en ik heb nu een writersblock.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het echt is ie nog enger.
Kom je vanavond naar de pub quiz? Heb nog wat Lush voor je.
Ssst.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
Voor mij wel. En jou ook, gij SC spammert
Je hebt jezelf met een jumper al op slave gezet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:39 schreef Pheno het volgende:
Hmm, wil eens kijken of ik een master kan volgen, maar dan wel in mijn buurt.
Cable selectquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt jezelf met een jumper al op slave gezet?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:12 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, vrijdag een paper inleveren en ik heb nu een writersblock.![]()
Anders laat je het gewoon sowieso thuis, want ik denk niet dat ik het om 5 uur al weet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Als je het even voor 5 uur laat weten, anders gaat het zo weer lekken in m'n tas.
Ik heb trouwens ook nog zo'n houten tekenpop-ding liggen en die staat hier stof te happen, je had er toen een vast op het boekenfestijn dus ik weet niet of je hem wilt? Anders gaat hij de kliko in...
*Aai over bol.quote:
quote:
Dat rijmt niet op "en ze zitten aan mijn penis".quote:
Oh, jawelquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dat betekent dat we je vanavond niet zullen zien?.
* Sjowhan iig welquote:Op woensdag 26 maart 200815:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, annie, even een vraagje, had jij watership down nog ergens?
Aye. Ik zal een kopie trekkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, annie, even een vraagje, had jij watership down nog ergens?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, jawel. Ik ga vanavond gewoon. Ik ben er rond 20:00 denk ik.
Dat zie je toch.quote:Op woensdag 26 maart 200816:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je nu blij en vrolijk? [afbeelding]
Karaoke en zwemmen is een geweldige combinatie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:14 schreef MNR het volgende:
Klaar met werken, thuis en vanavond lekker karaoke en zwemmen. Wat een heerlijk leven
Karaoke.. Amai..quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:14 schreef MNR het volgende:
Klaar met werken, thuis en vanavond lekker karaoke en zwemmen. Wat een heerlijk leven
tof.quote:
Alleen de info is al een hele opgave?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
Verder met master-info inlezen.
Wel op je werk als je steeds gestoord wordt door mensen die zich afvragen hoe sql in elkaar steekt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen de info is al een hele opgave?
Nou hoe steekt dat in elkaar?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel op je werk als je steeds gestoord wordt door mensen die zich afvragen hoe sql in elkaar steekt.
Ach, anders pak ik DFU er wel weer bijquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef Q. het volgende:
Huu SQL, welk een modern gedoe.
Karaoke.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:14 schreef MNR het volgende:
Wtf is datquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, anders pak ik DFU er wel weer bij
NT 3.11 FTW!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef Q. het volgende:
Huu SQL, welk een modern gedoe.
Nee, daar ga ik niet op in. Heb het al druk genoeg met mijn sociale leven.quote:
De meest correcte afwijzing die ooit voor een meetuitnodiging heb gezien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:26 schreef MNR het volgende:
Nee, daar ga ik niet op in. Heb het al druk genoeg met mijn sociale leven.
Jij in ieder geval veel plezier!
Heiden. Zeker zo'n verwend windowsjochiequote:
Haha, gekke meidquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De meest correcte afwijzing die ooit voor een meetuitnodiging heb gezien.
Kei.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heiden. Zeker zo'n verwend windowsjochie
Brabants goedquote:
Nou. Smashing killing wijf. MNR.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef Q. het volgende:
Topickiller.
Pas op hè Q.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Q. het volgende:
Brabo's hè?
Ja nou dan nog.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef Q. het volgende:
Waarvoor? Ik ben er niet bang voor, er zitten grote rivieren tussen dat volk en mij en daar durven ze toch niet overheen.
Wat een hufter eerste-klas ben je toch ook he...quote:
De pot verwijt de ketel...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een hufter eerste-klas ben je toch ook he...
Eerste-klas hufters, daar sta ik ver boven...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
De pot verwijt de ketel...
Ja, dat niveau ben je qua hufterigheid inderdaad al lang ontstegenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste-klas hufters, daar sta ik ver boven...
Juist!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, dat niveau ben je qua hufterigheid inderdaad al lang ontstegen.
Maar ja, hufterigheid is dan ook de enige manier om in de SC te overlevenquote:
Valt wel mee, toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
Maar ja, hufterigheid is dan ook de enige manier om in de SC te overleven.
Waar, maar het maakt het er wel leuker op, anders wordt het ook zo saai.quote:
one at the timequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef TwistedPrincess het volgende:
Woehoe, paper 1 af, nog 1 paper te gaan voor vrijdag.![]()
Vooral niet denken aan wat ik allemaal voor maandag nog moet doen.
Later als je groot bent heten papers notities en dan krijg je er zelfs voor betaald om ze te schrijvenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef TwistedPrincess het volgende:
Woehoe, paper 1 af, nog 1 paper te gaan voor vrijdag.![]()
Vooral niet denken aan wat ik allemaal voor maandag nog moet doen.
Voel jij je nu al een hele grote jongen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Later als je groot bent heten papers notities en dan krijg je er zelfs voor betaald om ze te schrijven.
Nee, wel een heel oude manquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Voel jij je nu al een hele grote jongen?
Tijd om een schone jonge deerne aan de haak te slaan om je weer jong te laten voelen.quote:
Daar is meer geld voor nodig dan ik hebquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:20 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Tijd om een schone jonge deerne aan de haak te slaan om je weer jong te laten voelen.
Dan moet je meer notities schrijven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar is meer geld voor nodig dan ik heb.
IN Den Haag moet er toch genoeg potentieel Platovoer rondlopen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar is meer geld voor nodig dan ik heb.
Nee, ik moet het notitie schrijven ontstijgen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dan moet je meer notities schrijven.
Dan moet je stevig aan het bier en dan sollicitatiebrieven schrijven. Volgens Q werkt dat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik moet het notitie schrijven ontstijgen.
En koffie omstoten, niet te vergeten!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:41 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dan moet je stevig aan het bier en dan sollicitatiebrieven schrijven. Volgens Q werkt dat.
Sinds wanneer is Q. een rijke manquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:41 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dan moet je stevig aan het bier en dan sollicitatiebrieven schrijven. Volgens Q werkt dat.
Niet. Maar het ging om het solliciteren. Andere baan is wellicht een manier om het notities schrijven te ontstijgen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Q. een rijke man?
Ik háát hufters.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een hufter eerste-klas ben je toch ook he...
'Belgisch Nederlands' is ook altijd leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef TwistedPrincess het volgende:
Ik moet altijd lachen als Word me erop wijst dat ik schrijftaal gebruik.
Die melding heb ik nog nooit gekregen volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
'Belgisch Nederlands' is ook altijd leuk.
Hoe zou een belg zich dan voelen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
'Belgisch Nederlands' is ook altijd leuk.
Kakmeisjes voor Platoquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
IN Den Haag moet er toch genoeg potentieel Platovoer rondlopen?
Hup, naar buiten jij!quote:
neequote:
Ja, hup naar het Plein Plaatjequote:
ik kom net van het buitenhofquote:
film gekekenquote:
Owquote:
ik wel redelijk vaak, maar nu ga ik nog even douchen en scherenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow.
Ik kom echt nooit in een bioscoop, ik geloof dat ik er deze eeuw pas 1 keer geweest ben.
8.15 uur denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:24 schreef Pheno het volgende:
Slapen, goed idee. Morgen gaat de wekker weer vroeg
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een notitie geschreven en toch verdien ik bakken met geld... Hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, ik moet het notitie schrijven ontstijgen.
Zei ik ergens dat het schrijven van notities de enige manier om bakken met geld en eeuwige roem te vergaren isquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een notitie geschreven en toch verdien ik bakken met geld... Hoe verklaar je dat dan?
Nee, maar voordat je Twist definitief met het drek der ambtenaarschap besmeurt, vond ik het noodzakelijk om even in te grijpen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef Plato1980 het volgende:
Zei ik ergens dat het schrijven van notities de enige manier om bakken met geld en eeuwige roem te vergaren is?
De ridder op het witte paardquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar voordat je Twist definitief met het drek der ambtenaarschap besmeurt, vond ik het noodzakelijk om even in te grijpen.
Jij bent gewoon de beste.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een notitie geschreven en toch verdien ik bakken met geld... Hoe verklaar je dat dan?
quote:
quote:
quote:
Ik ben er, dus nu wordt het leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
Die nieuwe zijn nu weer weg.![]()
Ik dacht dat het gezellig ging worden.
Dan kom ik ook nog wel evenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Tegan het volgende:
Een topic te laat maar toch wilde ik nog even reageren.
[..]
.
[..]
Ik ben er, dus nu wordt het leuk.
Precies en ik weet dat, maar ik wilde het meteen duidelijk maken aan die nieuwequote:
De SC is veel leuker dan singlesquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Tegan het volgende:
Maar, is de R&P SC een beetje leuk, want nu vind ik het Singles SC leuker. We moeten even zorgen dat alle Singles ook naar de SC gaan!
Duh! Hier ben ik!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De SC is veel leuker dan singles.
Voor jou goed, voor ons niet!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef TwistedPrincess het volgende:
Paper 2 ook af. Morgen alleen even de puntjes op de i zetten. Wat een productieve dag avond.Toch maar goed dat ik niet naar de pubquiz ben.
Uhhhh je historisch besef is weg?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Tegan het volgende:
Maar, is de R&P SC een beetje leuk, want nu vind ik het Singles SC leuker. We moeten even zorgen dat alle Singles ook naar de SC gaan!
Sorryquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uhhhh je historisch besef is weg?
Wij zijn de eerste outkasts die uit singles zijn getrapt.
Wij zijn de Singles SC
Check posthis zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry. Dan zijn jullie idd veel leuker
!
* Tegan Fok!newbie is.
bij plato en Q is dat een zekerheid.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:36 schreef Tegan het volgende:
Ow maar jullie zijn dus ook allemaal single?
Het was wel goed van/voor me, maar leuk was anders hoor.quote:
Ik ben ook vrij zeker van mijn singleheid.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
bij plato en Q is dat een zekerheid.
Hoe zit het met jouw status eigenlijk Godt? Je komt hier al 20 jaar maar we weten eigenlijk niets van je.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
bij plato en Q is dat een zekerheid.
Ik heb veel te weinig bier gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Het was wel goed van/voor me, maar leuk was anders hoor.![]()
Jij zat in de kroeg, je weet wel, zoiets waar ze bier hebben. En je had CL, Annie en Litpho bij je.![]()
Ik zat hier alleen, met alleen m'n studieboeken als gezelschap en een mini-fokpauze tussendoor.
Zoals het hoort! The only way to live! Single!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:38 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij zeker van mijn singleheid.
Wat een stommerds, ze hebben niet goed voor je gezorgd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb veel te weinig bier gehad..
voor je.
Best knap van mequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw status eigenlijk Godt? Je komt hier al 20 jaar maar we weten eigenlijk niets van je.
Ik zo van mn bier leven wat doen ze?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Wat een stommerds, ze hebben niet goed voor je gezorgd.
Geestelijk rijk laat maar...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Q. een rijke man?
Ik wel. Maar dat houd ik liever geheim.quote:
quote:Haribo is een snoepproducent, opgericht in 1920 in Bonn, Duitsland door Hans Riegel. Haribo is een acroniem voor Hans Riegel, Bonn. Het Nederlandse kantoor is gevestigd in Breda.
Ja! Ik ben helemaal geschokt!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat houd ik liever geheim.
Dat dacht ik al.quote:
Als ze nu weer krols wordt, kan ze dan dinsdag wel gesteriliseerd worden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:55 schreef Q. het volgende:
Ik zal echt heel blij zijn als die kat gesteriliseerd is. Ze begint weer met dat vreselijke gemauw. Dat wordt weer een zware nacht.
Ja, had ik gevraagd, is tegenwoordig geen probleem meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Als ze nu weer krols wordt, kan ze dan dinsdag wel gesteriliseerd worden?
tegenwoordig kan ook alles.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, had ik gevraagd, is tegenwoordig geen probleem meer.
Zelfs slapen! Dus dat ga ik maar eens doen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:58 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
tegenwoordig kan ook alles.![]()
Die was ook te verschrikkelijk voor woordenquote:
Teganquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Tegan het volgende:
Een topic te laat maar toch wilde ik nog even reageren.
[..]
.
[..]
Ik ben er, dus nu wordt het leuk.
Ik ook!quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er zin in.
Echt welquote:Op donderdag 27 maart 200807:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er zin in.
Daarom draaide ik me op dat tijdstip toch nog maar weer om toen m'n wekker ging.quote:
Hebben ze geen bier op je werk?quote:
Bij de catering? Of bij een collega in z'n bureaula.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:05 schreef Q. het volgende:
Ik zoek het al drie jaar lang, het MOET hier ergens zijn.
Zoek de andere zuiplap.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij de catering? Of bij een collega in z'n bureaula.
Whehehe. Leutig spelletje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:08 schreef TwistedPrincess het volgende:
Zoek de andere zuiplap.
Ik kan mij nog een zeer recent samenzijn herinneren waarin jij toch echt bier afsloeg... (terwijl Twist nog vrolijk door dronkquote:
Je wilde toch weten waar dat luctalarm over ging?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef AirwiN het volgende:
(uit een ander topic) Mijn Pheno, wat doe je?
[ afbeelding ]
Dat was ik niet! Mijn lichaam was overgenomen door buitenaardse wezens!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een zeer recent samenzijn herinneren waarin jij toch echt bier afsloeg... (terwijl Twist nog vrolijk door dronk)
Ik hoopte op een reden voor een dag vrij...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:21 schreef Godlike02 het volgende:
Je wilde toch weten waar dat luctalarm over ging?
Vandaar dat je in één keer zulk aangenaam gezelschap was...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:27 schreef Q. het volgende:
Dat was ik niet! Mijn lichaam was overgenomen door buitenaardse wezens!
Als je in vianan zou zitten is dat al reden genoegquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte op een reden voor een dag vrij...
Dat is best een kutdorp ja...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
Als je in vianan zou zitten is dat al reden genoeg
Vrolijke drinker, zo ben ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een zeer recent samenzijn herinneren waarin jij toch echt bier afsloeg... (terwijl Twist nog vrolijk door dronk)
Gewoon factureren die spoedtoeslag...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Zo, fijn om te weten dat als ze iets over vier uur af willen hebben, dat ze me nog weten te vinden om even 6000 woorden te vertalen zonder spoedtoeslag.
Dat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon die toeslag eisen.
Tja, ik weet ook wel dat men mij niet magquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef AirwiN het volgende:
(uit een ander topic) Mijn Pheno, wat doe je?
[ afbeelding ]
Komt ook niet vaak voor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je in één keer zulk aangenaam gezelschap was...
Als ik wist hoeveel het wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon factureren die spoedtoeslag...
150% factureren... Dan komen ze zelf wel met een correctie!quote:
chocotoeslag, komt dat straks niet uit politiek Den Haag?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
Vier keer zoveel als het huidige tarief, inclusief onkosten vergoeding, stroom tarieven (voor het gebruik van de PC), koffie geld en choco-toeslag?
Het zou mij niks verbazen. Nu weer dat verhaal dat ze reclame over leningen willen verbieden! Ziek land dit...quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:20 schreef Pheno het volgende:
chocotoeslag, komt dat straks niet uit politiek Den Haag?
Was dat al niet verboden dan. Frisia en zo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen. Nu weer dat verhaal dat ze reclame over leningen willen verbieden! Ziek land dit...
Mensen worden steeds meer aan het handje gehouden waardoor men steeds dommer wordt op die manier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
Geen idee. Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Enerzijds is het een vorm van censuur (nou ja, censuur; ik weet niet hoe ik het anders moet noemen). Aan de andere kant zijn die reclames altijd geweldig positief over geld lenen en dat het heel makkelijk is. Mensen steken zichzelf alleen maar verder in schulden tot ze bij een schuldsanering komen. Daar word je ook niet vrolijk van. Mensen doen het nog altijd zelf om zich te laten misleiden(?)/ompraten door zo'n reclame, maar het is ook allemaal te mooi om waar te zijn.
Ook waar, maar dat zie je in de hele maatschappij, mensen kunnen niets zelf meer, de overheid moet alles doen. Denk maar aan opvoeding van kinderen, ouders vinden dat ook steeds meer een taak van de overheid/scholen. En als die de kinderen volgens de ouders niet goed aanpakken worden er weer leraren in elkaar geslagen. Te debiel voor woorden!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen worden steeds meer aan het handje gehouden waardoor men steeds dommer wordt op die manier.
Jawel, maar het is ook wel een gevolg van hun eigen domheid. Veel mensen kopen alles op afbetaling, lenen van alles en nog wat en opeens zitten ze over een grens. En daar kom je moeilijk vanaf. Instanties moeten er bij gehaald worden om je daaruit te helpen, wat vaak een pijnlijk en traag proces is (hoe worden die instanties trouwens betaald? Doe jij dat als "klant" of doet de overheid dat?).quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen worden steeds meer aan het handje gehouden waardoor men steeds dommer wordt op die manier.
Mensen kunnen zelf toch ook wel zien dat er appels met peren vergeleken worden? Doorlopend krediet vs hypotheek, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Q. het volgende:
Tja, het is toch eigenlijk wel een stiekeme taak van de overheid om mensen te beschermen tegen hun eigen domheid maar er zijn wel grenzen. Ze gaan soms wel echt te ver. Niets tegen leenreclames maar de toon waarop die worden getoond is veel te positief, dat moet niet kunnen.
Vergis je niet in de domheid van mensen hoor. Echt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen kunnen zelf toch ook wel zien dat er appels met peren vergeleken worden? Doorlopend krediet vs hypotheek, zo lust ik er nog wel een paar.
Functioneel hè, functioneel. Zeker niet technisch. En dat is meestal technisch. En dat is meer MBO niveau.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef Anthraxx het volgende:.
Jammer Q. Hopelijk vind je snel iets in de buurt(kun je trouwens niet terecht op de hogeschool/universiteit als Applicatie beheerder? Daar worden meestal ook wel mensen gevraagd)
Klopt, maar mensen moeten ook niet alles willen hebben. Ik kijk toch ook eerst naar mijn situatie voordat ik dat reisje naar Antartica boek?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar het is ook wel een gevolg van hun eigen domheid. Veel mensen kopen alles op afbetaling, lenen van alles en nog wat en opeens zitten ze over een grens. En daar kom je moeilijk vanaf. Instanties moeten er bij gehaald worden om je daaruit te helpen, wat vaak een pijnlijk en traag proces is (hoe worden die instanties trouwens betaald? Doe jij dat als "klant" of doet de overheid dat?).
Wat Q. al zei klopt natuurlijk ook. Het is allemaal te mooi neergezet.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergis je niet in de domheid van mensen hoor. Echt.
Wat wil je gaan doen? Hier zoeken ze ook mensen, ik wil je best PM'en hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Q. het volgende:
Hmm, mag niet door naar volgende ronde. Jammer. Moet ik weer verder gaan zoeken.
Waren die vrouwen toch een nadeelquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Q. het volgende:
Hmm, mag niet door naar volgende ronde. Jammer. Moet ik weer verder gaan zoeken.
Functioneel applicatie beheer. Met een hele grote voorkeur voor de stad Utrecht, wil zo min mogelijk reizen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen? Hier zoeken ze ook mensen, ik wil je best PM'en hoor.
Weet niet of ik het bij een man beter had gedaan hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waren die vrouwen toch een nadeel
Ze trappen overal in, dat snap ik. Maar dan vind ik dat ze maar eens moeten leren van hun fouten. Zoiets als tig jaar geleden, waar dit soort misstanden in "Ook dat nog" steeds weer aan de kaak werden gesteld. En elk fokking jaar was er wel weer iemand die in een oude truck trapte.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergis je niet in de domheid van mensen hoor. Echt.
Het is nu Amersfoort (je weet waar), maar alles kan veranderenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Functioneel applicatie beheer. Met een hele grote voorkeur voor de stad Utrecht, wil zo min mogelijk reizen.
Ik maak het van dichtbij mee. In dit geval met mijn broer. Die zijn pas gelukkig met een auto van >30.000 euro, een tv van 2 meter breed (en een hele hoge elektriciteit rekening) en alle nieuwste dingen. Ze snappen het werkelijk niet dat wij (als in: Anna en ik) gelukkig zijn met een brakke TV van voor de oorlog, een telefoon waarmee je alleen kan SMSen en Bellen, zo af en toe een DVD kopen en verslaafd zijn aan MMORPG's. Wij hebben geen dure DVD speler, geen dure TV, geen dure auto, geen hoge elektriciteitrekening door al dat spul. Maar dat begrijpen ze niet. Want, hoe kun je nu leven met vooroorlogse techniek. Het is materialisme in de meest extreme vorm en dat komt veel vaker voor tegenwoordig. Telefoontjes zijn wegwerp artikelen geworden, iedereen moet maar het nieuwste van het nieuwste zodra er iets nieuws is. Want het oude werkt toch niet meer zodra er iets nieuws is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen moeten ook niet alles willen hebben. Ik kijk toch ook eerst naar mijn situatie voordat ik dat reisje naar Antartica boek?
Maar nee, mensen moeten een zonnebank, moeten een plasmascherm, moeten een gaming laptop, moeten een tweede auto, moeten, moeten, moeten.
Ik heb geen van bovenstaande dingen en ben gelukkig. Materialisme wordt soms iets te mooi gebracht, maar blijkbaar zijn er veel mensen gevoelig voor "status".
Ja, op een OV-onvriendelijke plek zitten jullie nu. Dan blijf ik hier wel. Het moet wel iets compleet anders zijn anders is het geen uitdaging.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nu Amersfoort (je weet waar), maar alles kan veranderen
Interieur verzorgerquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, op een OV-onvriendelijke plek zitten jullie nu. Dan blijf ik hier wel. Het moet wel iets compleet anders zijn anders is het geen uitdaging.
Enorm kortzichtig en oppervlakking. Dat soort mensen komen ook heel snel in de problemen qua geld en geven dan de schuld aan iedereen behalve zichzelf. Tja....quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik maak het van dichtbij mee. In dit geval met mijn broer. Die zijn pas gelukkig met een auto van >30.000 euro, een tv van 2 meter breed (en een hele hoge elektriciteit rekening) en alle nieuwste dingen. Ze snappen het werkelijk niet dat wij (als in: Anna en ik) gelukkig zijn met een brakke TV van voor de oorlog, een telefoon waarmee je alleen kan SMSen en Bellen, zo af en toe een DVD kopen en verslaafd zijn aan MMORPG's. Wij hebben geen dure DVD speler, geen dure TV, geen dure auto, geen hoge elektriciteitrekening door al dat spul. Maar dat begrijpen ze niet. Want, hoe kun je nu leven met vooroorlogse techniek. Het is materialisme in de meest extreme vorm en dat komt veel vaker voor tegenwoordig. Telefoontjes zijn wegwerp artikelen geworden, iedereen moet maar het nieuwste van het nieuwste zodra er iets nieuws is. Want het oude werkt toch niet meer zodra er iets nieuws is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |