Dat zie je toch.quote:Op woensdag 26 maart 200816:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je nu blij en vrolijk? [afbeelding]
Karaoke en zwemmen is een geweldige combinatie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:14 schreef MNR het volgende:
Klaar met werken, thuis en vanavond lekker karaoke en zwemmen. Wat een heerlijk leven
Karaoke.. Amai..quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:14 schreef MNR het volgende:
Klaar met werken, thuis en vanavond lekker karaoke en zwemmen. Wat een heerlijk leven
tof.quote:
Alleen de info is al een hele opgave?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
Verder met master-info inlezen.
Wel op je werk als je steeds gestoord wordt door mensen die zich afvragen hoe sql in elkaar steekt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen de info is al een hele opgave?
Nou hoe steekt dat in elkaar?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel op je werk als je steeds gestoord wordt door mensen die zich afvragen hoe sql in elkaar steekt.
Ach, anders pak ik DFU er wel weer bijquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef Q. het volgende:
Huu SQL, welk een modern gedoe.
Karaoke.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:14 schreef MNR het volgende:
Wtf is datquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, anders pak ik DFU er wel weer bij
NT 3.11 FTW!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef Q. het volgende:
Huu SQL, welk een modern gedoe.
Nee, daar ga ik niet op in. Heb het al druk genoeg met mijn sociale leven.quote:
De meest correcte afwijzing die ooit voor een meetuitnodiging heb gezien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:26 schreef MNR het volgende:
Nee, daar ga ik niet op in. Heb het al druk genoeg met mijn sociale leven.
Jij in ieder geval veel plezier!
Heiden. Zeker zo'n verwend windowsjochiequote:
Haha, gekke meidquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De meest correcte afwijzing die ooit voor een meetuitnodiging heb gezien.
Kei.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heiden. Zeker zo'n verwend windowsjochie
Brabants goedquote:
Nou. Smashing killing wijf. MNR.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef Q. het volgende:
Topickiller.
Pas op hè Q.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Q. het volgende:
Brabo's hè?
Ja nou dan nog.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef Q. het volgende:
Waarvoor? Ik ben er niet bang voor, er zitten grote rivieren tussen dat volk en mij en daar durven ze toch niet overheen.
Wat een hufter eerste-klas ben je toch ook he...quote:
De pot verwijt de ketel...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een hufter eerste-klas ben je toch ook he...
Eerste-klas hufters, daar sta ik ver boven...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
De pot verwijt de ketel...
Ja, dat niveau ben je qua hufterigheid inderdaad al lang ontstegenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste-klas hufters, daar sta ik ver boven...
Juist!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, dat niveau ben je qua hufterigheid inderdaad al lang ontstegen.
Maar ja, hufterigheid is dan ook de enige manier om in de SC te overlevenquote:
Valt wel mee, toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
Maar ja, hufterigheid is dan ook de enige manier om in de SC te overleven.
Waar, maar het maakt het er wel leuker op, anders wordt het ook zo saai.quote:
one at the timequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef TwistedPrincess het volgende:
Woehoe, paper 1 af, nog 1 paper te gaan voor vrijdag.![]()
Vooral niet denken aan wat ik allemaal voor maandag nog moet doen.
Later als je groot bent heten papers notities en dan krijg je er zelfs voor betaald om ze te schrijvenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef TwistedPrincess het volgende:
Woehoe, paper 1 af, nog 1 paper te gaan voor vrijdag.![]()
Vooral niet denken aan wat ik allemaal voor maandag nog moet doen.
Voel jij je nu al een hele grote jongen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Later als je groot bent heten papers notities en dan krijg je er zelfs voor betaald om ze te schrijven.
Nee, wel een heel oude manquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Voel jij je nu al een hele grote jongen?
Tijd om een schone jonge deerne aan de haak te slaan om je weer jong te laten voelen.quote:
Daar is meer geld voor nodig dan ik hebquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:20 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Tijd om een schone jonge deerne aan de haak te slaan om je weer jong te laten voelen.
Dan moet je meer notities schrijven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar is meer geld voor nodig dan ik heb.
IN Den Haag moet er toch genoeg potentieel Platovoer rondlopen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar is meer geld voor nodig dan ik heb.
Nee, ik moet het notitie schrijven ontstijgen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dan moet je meer notities schrijven.
Dan moet je stevig aan het bier en dan sollicitatiebrieven schrijven. Volgens Q werkt dat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik moet het notitie schrijven ontstijgen.
En koffie omstoten, niet te vergeten!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:41 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dan moet je stevig aan het bier en dan sollicitatiebrieven schrijven. Volgens Q werkt dat.
Sinds wanneer is Q. een rijke manquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:41 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dan moet je stevig aan het bier en dan sollicitatiebrieven schrijven. Volgens Q werkt dat.
Niet. Maar het ging om het solliciteren. Andere baan is wellicht een manier om het notities schrijven te ontstijgen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Q. een rijke man?
Ik háát hufters.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een hufter eerste-klas ben je toch ook he...
'Belgisch Nederlands' is ook altijd leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef TwistedPrincess het volgende:
Ik moet altijd lachen als Word me erop wijst dat ik schrijftaal gebruik.
Die melding heb ik nog nooit gekregen volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
'Belgisch Nederlands' is ook altijd leuk.
Hoe zou een belg zich dan voelen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
'Belgisch Nederlands' is ook altijd leuk.
Kakmeisjes voor Platoquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
IN Den Haag moet er toch genoeg potentieel Platovoer rondlopen?
Hup, naar buiten jij!quote:
neequote:
Ja, hup naar het Plein Plaatjequote:
ik kom net van het buitenhofquote:
film gekekenquote:
Owquote:
ik wel redelijk vaak, maar nu ga ik nog even douchen en scherenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow.
Ik kom echt nooit in een bioscoop, ik geloof dat ik er deze eeuw pas 1 keer geweest ben.
8.15 uur denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:24 schreef Pheno het volgende:
Slapen, goed idee. Morgen gaat de wekker weer vroeg
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een notitie geschreven en toch verdien ik bakken met geld... Hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, ik moet het notitie schrijven ontstijgen.
Zei ik ergens dat het schrijven van notities de enige manier om bakken met geld en eeuwige roem te vergaren isquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een notitie geschreven en toch verdien ik bakken met geld... Hoe verklaar je dat dan?
Nee, maar voordat je Twist definitief met het drek der ambtenaarschap besmeurt, vond ik het noodzakelijk om even in te grijpen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef Plato1980 het volgende:
Zei ik ergens dat het schrijven van notities de enige manier om bakken met geld en eeuwige roem te vergaren is?
De ridder op het witte paardquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar voordat je Twist definitief met het drek der ambtenaarschap besmeurt, vond ik het noodzakelijk om even in te grijpen.
Jij bent gewoon de beste.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een notitie geschreven en toch verdien ik bakken met geld... Hoe verklaar je dat dan?
quote:
quote:
quote:
Ik ben er, dus nu wordt het leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
Die nieuwe zijn nu weer weg.![]()
Ik dacht dat het gezellig ging worden.
Dan kom ik ook nog wel evenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Tegan het volgende:
Een topic te laat maar toch wilde ik nog even reageren.
[..]
.
[..]
Ik ben er, dus nu wordt het leuk.
Precies en ik weet dat, maar ik wilde het meteen duidelijk maken aan die nieuwequote:
De SC is veel leuker dan singlesquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Tegan het volgende:
Maar, is de R&P SC een beetje leuk, want nu vind ik het Singles SC leuker. We moeten even zorgen dat alle Singles ook naar de SC gaan!
Duh! Hier ben ik!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De SC is veel leuker dan singles.
Voor jou goed, voor ons niet!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef TwistedPrincess het volgende:
Paper 2 ook af. Morgen alleen even de puntjes op de i zetten. Wat een productieve dag avond.Toch maar goed dat ik niet naar de pubquiz ben.
Uhhhh je historisch besef is weg?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Tegan het volgende:
Maar, is de R&P SC een beetje leuk, want nu vind ik het Singles SC leuker. We moeten even zorgen dat alle Singles ook naar de SC gaan!
Sorryquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uhhhh je historisch besef is weg?
Wij zijn de eerste outkasts die uit singles zijn getrapt.
Wij zijn de Singles SC
Check posthis zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry. Dan zijn jullie idd veel leuker
!
* Tegan Fok!newbie is.
bij plato en Q is dat een zekerheid.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:36 schreef Tegan het volgende:
Ow maar jullie zijn dus ook allemaal single?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |