Stomme niet-quoten-uit-gesloten-topics in textonly.quote:Ow leuk! Wel, als je straalt van motivatie, maak je een hele goede kans lijkt me zo. Ik lees met je mee naar de uitslag
Nu snel ik me even naar kantoor.
Bye all
quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dronken sollicitatiebrieven schrijven is dus een goed idee.![]()
Of je wil gewoon echt heel graag weg bij je huidige werkgever.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
Maar ze waren helemaal geschokt door het enorme enthousiasme wat uit mn brief sprak. Dronken sollicitatiebrieven schrijven is dus een goed idee.![]()
En dronken naar zo'n gesprek gaan ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomme niet-quoten-uit-gesloten-topics in textonly.
Maar ze waren helemaal geschokt door het enorme enthousiasme wat uit mn brief sprak. Dronken sollicitatiebrieven schrijven is dus een goed idee.![]()
Volgens mij wilt hij dat wel, na wat reacties van hem mee gekregen te hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je wil gewoon echt heel graag weg bij je huidige werkgever.
Dat eerste ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je wil gewoon echt heel graag weg bij je huidige werkgever.
Neemt niet weg dat dergelijke complimenten leuk zijn om te horen. Wat is jouw eerste indruk na het gesprek eigenlijk?
Serieus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij dat wel, na wat reacties van hem mee gekregen te hebben
Goed om te horen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:04 schreef Q. het volgende:
Was een heel positief gesprek vond ik zelf, had wel sommige antwoorden beter kunnen geven maar op zich wel aardig positief beeld over. Scheelde ook dat de interviewers relaxted waren.
quote:buck dich - befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
buck dich
ein Zweibeiner auf allen Vieren
ich fuhre ihn spazieren
im Passgang - den Flur entlang
ich bin enttauscht
jetzt kommt er ruckwarts mir entgegen
honig bleibt am Strumpfband kleben
ich bin enttauscht, total enttauscht
buck dich...
das Gesicht interessiert mich nicht
zoek de clip maar op youtube, die is veel tofferquote:
Dat kan niet met deze geweldige pcquote:Op woensdag 26 maart 200809:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoek de clip maar op youtube, die is veel toffer [afbeelding]
En die reacties erbij zijn eigenlijk nog grappiger [afbeelding]
Rammsteinquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:52 schreef Pheno het volgende:
Oh, de TT komt door een mp3 die nu draait overigens.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoek de clip maar op youtube, die is veel toffer
En die reacties erbij zijn eigenlijk nog grappiger
Dat heb ik nu elke week, de week vliegtquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Heerlijk, zo'n maandag vrij. Het is alweer woensdag.
Vroegah, toen ik nog parttime werkte ging het ook altijd een stuk snellerquote:
Nope.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
Je bent nooit te jong om te parttimen
Dat is een oude layout dus die ondersteunen we niet meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomme niet-quoten-uit-gesloten-topics in textonly.
Ook een goedemorgen Lit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef Litpho het volgende:
Dat is een oude layout dus die ondersteunen we niet meer.
Nee eikel, het is code WEGHALEN die het vinkje laat verdwijnen. Achterlijke baggermongool.
Oh, en. goedemorgen
. iedereen.
Mooi is dat he, oude layouts verkachelen en dan zeggen dat je ze niet meer supportquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een oude layout dus die ondersteunen we niet meer.
Nee eikel, het is code WEGHALEN die het vinkje laat verdwijnen. Achterlijke baggermongool.
Oh, en. goedemorgen
. iedereen.
Ik heb Danny intussen al drie keer verteld dat als hij de oude layout niet meer support én er geen vragen over wil beantwoorden dat het voor iedereen makkelijker is als hij ze gewoon van de site verwijdert. Maar dat is dan natuurlijk weer niet gebruikersvriendelijk. De ironiequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi is dat he, oude layouts verkachelen en dan zeggen dat je ze niet meer support
Au!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:36 schreef Litpho het volgende:
*hap uit koekje neemt*
Time flies indeedquote:
quote:
Ik vraag me ook af waarom we nog steeds die keuze hebben. Zorg dan voor een ontwikkelaar erbij die die zooi wel support, er zijn zat mensen met kennis.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Danny intussen al drie keer verteld dat als hij de oude layout niet meer support én er geen vragen over wil beantwoorden dat het voor iedereen makkelijker is als hij ze gewoon van de site verwijdert. Maar dat is dan natuurlijk weer niet gebruikersvriendelijk. De ironie.
Krijg net het nieuws dat mijn intake van gisteren geresulteerd heeft in een klus, dus ik zit voorlopig weer buiten de deur.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef MNR het volgende:Goedemorgen L
Mijn liefde van de boven de rivieren
Hey goed!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
Krijg net het nieuws dat mijn intake van gisteren geresulteerd heeft in een klus, dus ik zit voorlopig weer buiten de deur.
Welke plaats?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
hell, ik heb niet eens teruggelezen. het is de moeite niet. Dat er mensen happen op mijn opmerking laat alleen maar weer zien dat men mij niet kent qua sarcasme.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:38 schreef Litpho het volgende:
Het ontgaat me trouwens waarom Plato arrogant zou zijn als hij niet alleen vertelt hoe het in het verleden is gegaan, maar ook nog eens door iedereen die hier vanuit Singles is gekomen bevestigt wordt dat het weer zo gaat lopen. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
De kennis van het specifieke templatesysteem van Fok! is volgens mij dunner gezaaid. Maar goed, het zou me niets verbazen als Danny nog gelooft in security through obfuscation. Zou wel zijn aversie tegen standaarden verklarenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom we nog steeds die keuze hebben. Zorg dan voor een ontwikkelaar erbij die die zooi wel support, er zijn zat mensen met kennis.
Nou ja, het is niet dat Skinkie niet weet waar hij het over heeft. Hij zou het alleen beter kunnen verkopenquote:Nu ook weer dat gefrutsel met Skinkie, die zijn gelijk moet en zal hebben in dat fok is niet traag topicDat zijn de leukste programmeeurs, met oogkleppen op
quote:
Almere. Op zich net als Amersfoort een plaats om te werken en zo snel mogelijk weer weg te gaan, maar de verbinding is van mij uit wel goed dus je hoort me niet klagenquote:
Zoals ik net al zei tegen een collega, blijkbaar kan mijn CV beter maar als ik word uitgenodigd ben ik ook binnen. Beter dan andersom en steeds naar gesprekken gaan die niets wordenquote:
Oh, ja, ga doorquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
![]()
/Kuuk en Lit zeggen het met smilies.
Je postgeschiedenis is te kort, daar kunnen mensen geen oordeel uit vellen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
hell, ik heb niet eens teruggelezen. het is de moeite niet. Dat er mensen happen op mijn opmerking laat alleen maar weer zien dat men mij niet kent qua sarcasme.
Oh, ik zeg niet dat hij het niet snapt, ik zeg dat hij nu zo zijn idee aan het doordrammen is. Mijn excollega crisp is er zelfs bij gekomenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
De kennis van het specifieke templatesysteem van Fok! is volgens mij dunner gezaaid. Maar goed, het zou me niets verbazen als Danny nog gelooft in security through obfuscation. Zou wel zijn aversie tegen standaarden verklaren.
[..]
Nou ja, het is niet dat Skinkie niet weet waar hij het over heeft. Hij zou het alleen beter kunnen verkopen. Of er intussen achter zijn dat hij zijn klant preventief kwijt is
.
En vergeet niet meets plannen als ik net uit het ziekenhuis kom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis is te kort, daar kunnen mensen geen oordeel uit vellen.
Gaat er een fatsoenlijke rechtstreekse bus? Dan lijkt het me wel goed te doen voor jou als autoloze.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Almere. Op zich net als Amersfoort een plaats om te werken en zo snel mogelijk weer weg te gaan, maar de verbinding is van mij uit wel goed dus je hoort me niet klagen.
De Q-way! Ik had gisteren wel voor het eerst een afwijzing op mijn CV, de eerste! Terwijl ik er bij die juist van overtuigd was dat het echt helemaal 100% aansloot op mijn profiel en ervaring!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei tegen een collega, blijkbaar kan mijn CV beter maar als ik word uitgenodigd ben ik ook binnen. Beter dan andersom en steeds naar gesprekken gaan die niets worden.
Gegeven de bestemming kan die bus nooit fatsoenlijk zijn natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaat er een fatsoenlijke rechtstreekse bus?
Dat kunnen we vanavond ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef CherryLips het volgende:
concert gister: het publiek was leuker dan de muziek.
Ik ben gister naar de Melkweg gelopen van A'dam CS, dus het gaat goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kunnen we vanavond ook.
Had je nog iemand nodig om je te helpen strompelen over CS of gaat dat intussen al wel weer okay?.
Je hebt geen ridder nodig die je op zijn wit paard tilt dus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gister naar de Melkweg gelopen van A'dam CS, dus het gaat goed. Ik denk zelfs dat ik m'n kruk maar thuislaat, want die zit toch meer in de weg en er staat toch niemand op in de bus
.
Wat voor optreden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef CherryLips het volgende:
vanavond pub quiz!
concert gister: het publiek was leuker dan de muziek.
Dom, dom. Het OV in Almere zelf is wel heel okay, qua bussen enzo. Voor zover bussen okay kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven de bestemming kan die bus nooit fatsoenlijk zijn natuurlijk.
Almerequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Dom, dom. Het OV in Almere zelf is wel heel okay, qua bussen enzo. Voor zover bussen okay kunnen zijn.
Daar ben ik dan ook autist voor!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
hell, ik heb niet eens teruggelezen. het is de moeite niet. Dat er mensen happen op mijn opmerking laat alleen maar weer zien dat men mij niet kent qua sarcasme.
Nee.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:38 schreef Litpho het volgende:
Het ontgaat me trouwens waarom Plato arrogant zou zijn als hij niet alleen vertelt hoe het in het verleden is gegaan, maar ook nog eens door iedereen die hier vanuit Singles is gekomen bevestigt wordt dat het weer zo gaat lopen. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Dat dan misschien weer wel.quote:
werkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog bijzondere plannen de komende dagen??
Dat is niet bijzonder.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
werken
Ik vind paarden engquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt geen ridder nodig die je op zijn wit paard tilt dus?
The Wombatsquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat voor optreden?
Pubquiz!Bijna vergeten.
Mits goed klaar gemaakt, zijn het best leuke beesten hoor...quote:
Oud nieuws toch?quote:
In het echt is ie nog engerquote:
Vampire weekend? En ga je nog naar Millencolin offehh?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:vanavond racoon
en net kaartjes besteld voor newton faulkner en vampire weekend
Daarom regel je ze ook geleverd met stoere witte ridder natuurlijkquote:
Voor mij wel. En jou ook, gij SC spammertquote:
Ik twijfel nog, vrijdag een paper inleveren en ik heb nu een writersblock.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het echt is ie nog enger.
Kom je vanavond naar de pub quiz? Heb nog wat Lush voor je.
Ssst.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
Voor mij wel. En jou ook, gij SC spammert
Je hebt jezelf met een jumper al op slave gezet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:39 schreef Pheno het volgende:
Hmm, wil eens kijken of ik een master kan volgen, maar dan wel in mijn buurt.
Cable selectquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt jezelf met een jumper al op slave gezet?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:12 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, vrijdag een paper inleveren en ik heb nu een writersblock.![]()
Anders laat je het gewoon sowieso thuis, want ik denk niet dat ik het om 5 uur al weet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Als je het even voor 5 uur laat weten, anders gaat het zo weer lekken in m'n tas.
Ik heb trouwens ook nog zo'n houten tekenpop-ding liggen en die staat hier stof te happen, je had er toen een vast op het boekenfestijn dus ik weet niet of je hem wilt? Anders gaat hij de kliko in...
*Aai over bol.quote:
quote:
Dat rijmt niet op "en ze zitten aan mijn penis".quote:
Oh, jawelquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dat betekent dat we je vanavond niet zullen zien?.
* Sjowhan iig welquote:Op woensdag 26 maart 200815:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, annie, even een vraagje, had jij watership down nog ergens?
Aye. Ik zal een kopie trekkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, annie, even een vraagje, had jij watership down nog ergens?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, jawel. Ik ga vanavond gewoon. Ik ben er rond 20:00 denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |