Zoals het hoort! The only way to live! Single!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:38 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij zeker van mijn singleheid.
Wat een stommerds, ze hebben niet goed voor je gezorgd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb veel te weinig bier gehad..
voor je.
Best knap van mequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw status eigenlijk Godt? Je komt hier al 20 jaar maar we weten eigenlijk niets van je.
Ik zo van mn bier leven wat doen ze?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Wat een stommerds, ze hebben niet goed voor je gezorgd.
Geestelijk rijk laat maar...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Q. een rijke man?
Ik wel. Maar dat houd ik liever geheim.quote:
quote:Haribo is een snoepproducent, opgericht in 1920 in Bonn, Duitsland door Hans Riegel. Haribo is een acroniem voor Hans Riegel, Bonn. Het Nederlandse kantoor is gevestigd in Breda.
Ja! Ik ben helemaal geschokt!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat houd ik liever geheim.
Dat dacht ik al.quote:
Als ze nu weer krols wordt, kan ze dan dinsdag wel gesteriliseerd worden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:55 schreef Q. het volgende:
Ik zal echt heel blij zijn als die kat gesteriliseerd is. Ze begint weer met dat vreselijke gemauw. Dat wordt weer een zware nacht.
Ja, had ik gevraagd, is tegenwoordig geen probleem meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Als ze nu weer krols wordt, kan ze dan dinsdag wel gesteriliseerd worden?
tegenwoordig kan ook alles.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, had ik gevraagd, is tegenwoordig geen probleem meer.
Zelfs slapen! Dus dat ga ik maar eens doen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:58 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
tegenwoordig kan ook alles.![]()
Die was ook te verschrikkelijk voor woordenquote:
Teganquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Tegan het volgende:
Een topic te laat maar toch wilde ik nog even reageren.
[..]
.
[..]
Ik ben er, dus nu wordt het leuk.
Ik ook!quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er zin in.
Echt welquote:Op donderdag 27 maart 200807:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er zin in.
Daarom draaide ik me op dat tijdstip toch nog maar weer om toen m'n wekker ging.quote:
Hebben ze geen bier op je werk?quote:
Bij de catering? Of bij een collega in z'n bureaula.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:05 schreef Q. het volgende:
Ik zoek het al drie jaar lang, het MOET hier ergens zijn.
Zoek de andere zuiplap.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij de catering? Of bij een collega in z'n bureaula.
Whehehe. Leutig spelletje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:08 schreef TwistedPrincess het volgende:
Zoek de andere zuiplap.
Ik kan mij nog een zeer recent samenzijn herinneren waarin jij toch echt bier afsloeg... (terwijl Twist nog vrolijk door dronkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |