Er wordt waarschijnlijk gewoon gekeken naar het gemiddelde. Dat zou net zoiets zijn als de discussie over de invloed van sexy videoclips op jongeren. Als blijkt dat een groot deel van de jongeren die de videoclips vaak kijken onveilige sex hebben, dan wordt er gekeken of die clips de oorzaak zijn. Vanaf bepaalde momenten worden mensen bang en willen ze verbieden. Dat is wat er nu met de Koran gebeurt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Triggershot het volgende:
Als je al het slechte pakt wat moslims doen en dat als argument gebruikt tegen de moslims, Islam en de Koran en je prijst objectiviteit, waarom pak je ook niet al het goede wat moslims doen en associeert dat met de Islam? Of zijn er belangen bij verstrengeld? Houdt toch op, jij weet zelf ook dat iemand zich gedraagt zoals ze zich willen gedragen en beschikbare instrumenten in de omgeving wordt gebruikt om te rechtvaardigen.
1) Tja, het risico als iedereen zijn eigen boek gaat maken is dat je een maatschappij krijgt die als los zand in elkaar zit .. het is de visie, de doelen die je deelt met anderen, die zorgt voor de coherentie van een samenlevingquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef mahlah het volgende:
1) Als je van mening bent dat de Koran geen invloed heeft op het individu, waar ben je dan mee bezig? Als het alleen maar gaat om mensen die hun eigen gedrag willen rechtvaardigen, dan heb je dat boek niet nodig. Waarom gebruik je daarvoor een boek en niet gewoon wetenschappelijke studies en voor de rest de levenslessen van mensen in je omgeving die je bewondert? Maak een eigen boek!
2) In plaats van tegenvoorbeelden te noemen, kan gewoon worden getoetst of een te groot deel van de Nederlandse moslims te ver afwijkt van de meningen van overige Nederlanders. Persoonlijk denk ik van niet, maar omdat Wilders zoveel media aandacht krijgt, zijn het blijkbaar legitieme vragen.
3) Als bepaalde zinnen gewoon vaak verkeerd geinterpreteerd worden, dan ligt het probleem wellicht toch daarin. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat de Koran moet worden verboden, evenmin als het Oude Testament of sexy videoclips![]()
quote:RIJSWIJK - Geert Wilders wil na de presentatie van zijn film in debat gaan met voor- en tegenstanders. Dat zegt hij donderdag in een interview met de GPD.
De debatten zouden moeten voorkomen dat na publicatie van de film alleen nog gesproken wordt over eventuele rellen, en niet over de inhoud van de film.
Met het initiatief voor de avonden reageert Wilders op verwijten dat hij de discussie met zijn tegenstanders zou ontlopen.
"Laten we nou eens met elkaar praten over wat we vinden van die problemen. Ik houd van het debat en kan tegen een stootje. Mijn tegenstanders mogen me knettergek noemen. Zolang er maar niet wordt gescholden of gedreigd."
1) Als het over de Koran gaat dan zorgt dat niet voor coherentie in de samenleving. Hooguit in de moslimgemeenschap.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:46 schreef moussie het volgende:
[..]
1) Tja, het risico als iedereen zijn eigen boek gaat maken is dat je een maatschappij krijgt die als los zand in elkaar zit .. het is de visie, de doelen die je deelt met anderen, die zorgt voor de coherentie van een samenleving
2) Een goed onafhankelijk onderzoek naar de normen en waarden van moslims in Nederland zou kunnen bijdragen aan een zuivere discussie. Stel dat driekwart vindt dat je je vrouw mag slaan, dan dien je daar anders mee om te gaan dan wanneer 5% dat vindt.quote:2) huh, je wil meningen gaan toetsen op afwijkingen .. ? dat heeft nou echt wel een hoog gehalte gedachten-politie en zou het einde betekenen van de vrije meningsuiting
3) De meeste lichaamsdelen worden in die landen afgehakt door medemoslims. En veel moslims zien islamcritici als de vijand, ook in Nederland.quote:3) Verkeerd geļnterpreteerd door wie ? Wat jij vergeet is dat die selectieve quotes die je geregeld tegenkomt over situaties gaan waarin beschreven wordt hoe je met een vijand moet omgaan .. je weet, het verwijt dat die quotes uit hun context zijn gerukt ..
En vraag je dan eens af hoe de moslim in Verwegisthan diegene ziet wiens hoofd eraf is gehakt of waarvan de lichaamsdelen verspreid liggen op de stoep ergens, juist ja, als vijand, indringer op zijn grondgebied .. dat jij daar alleen maar zit om de mensen te helpen, een stethoscoop draagt en geen geweer, daar heeft die geen boodschap aan, jij bent een van de indringers die hun manier van leven bedreigt
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:27 schreef Angeliquetje het volgende:
Als ie in maart niet uitkomt wordt ik Moslim!! Koekje van eigen deeg Wilders!
quote:Turken eisen geld of excuses van Wilders
door Joost de Haas en Gerda Frankenhuis
AMSTERDAM - Nog geen seconde van de film van Wilders gezien, maar een Turkse organisatie eist nu al excuses en anders zware boetes van de PVV-leider.
Foto: ANP
De Turkse organisatie die een kort geding heeft aangespannen tegen Geert Wilders eist niet alleen een verbod op diens anti-Koranfilm Fitna, maar ook openbare excuses van de PVV-leider aan de moslimbevolking.
Op straffe van een dwangsom van 50.000 euro per dag moet Wilders volgens de eisers in twee landelijke dagbladen op de voorpagina een rectificatie plaatsen, waarin hij verklaart dat zijn uitlatingen over de islam, de Koran en de profeet Mohammed 'onjuist en onnodig grievend' zijn. De rectificatie moet eindigen met een spijtbetuiging.
Dat blijkt uit de dagvaarding van de Nederlandse Islamitische Federatie (NIF) tegen Wilders. Het kort geding, dat morgen dient, is uit veiligheidsoverwegingen door de Haagse rechtbank verplaatst naar de extra beveiligde rechtszaal in Rotterdam.
In de dagvaarding vergelijkt de NIF het discrimineren van moslims met de situatie van de 'Israėlitische bevolkingsgroep' in de jaren dertig voor de Tweede Wereldoorlog.
Onrechtmatig
In een reeks eisen vraagt de NIF aan de voorzieningenrechter om Wilders de mond te snoeren wegens het herhaaldelijk plegen van een onrechtmatige daad.
De woede van de NIF richt zich op de door Wilders verkondigde mening dat de islam een 'fascistische' ideologie is. Ook zijn vergelijking van de Koran met Mein Kampf van Adolf Hitler gaat volgens de eisers te ver, evenals de uitspraak dat de profeet Mohammed 'een barbaar' is.
De Turken zijn uit op het verbieden van de vertoning van Fitna, ook via internet.
Ondertussen vraagt Wilders zijn achterban om hem financieel te ondersteunen. De politicus maakt duidelijk in geldnood te zitten en schrijft op zijn weblog tegen 'enorme kosten' aan te kijken door zijn film en de naweeėn daarvan. Het kabinet maakte gisteren duidelijk niet naar de rechter te zullen stappen om de Wilders-film te verbieden.
Eigen schuld dikke bult...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Weet je wat pas absurd is huismuis? Dat er mensen beveiligd moeten worden daar er naar het leven wordt gestaan wegens een mening.
En jij vindt het okay dat ze zo met mensen omgaan die ze hun vijand noemen? Ze zien, indien nodig, iedere niet-moslim als DE VIJAND.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:46 schreef moussie het volgende:
Verkeerd geļnterpreteerd door wie ? Wat jij vergeet is dat die selectieve quotes die je geregeld tegenkomt over situaties gaan waarin beschreven wordt hoe je met een vijand moet omgaan .. je weet, het verwijt dat die quotes uit hun context zijn gerukt ..
En vraag je dan eens af hoe de moslim in Verwegisthan diegene ziet wiens hoofd eraf is gehakt of waarvan de lichaamsdelen verspreid liggen op de stoep ergens, juist ja, als vijand, indringer op zijn grondgebied
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:54 schreef Kadesh het volgende:
Kansloze rukkers, een hoop heisa om een film van 12 minuten die nog geen man heeft gezien. Hoe drukker ze zich maken, hoe meer mensen een afkeer krijgen tegen die intolorante haatzaaiers.
je bedoelt afkeer tegen alle Moslims.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:54 schreef Kadesh het volgende:
Kansloze rukkers, een hoop heisa om een film van 12 minuten die nog geen man heeft gezien. Hoe drukker ze zich maken, hoe meer mensen een afkeer krijgen tegen die intolorante haatzaaiers.
Begrijp ik het goed als Wilders haat gaat zaaien tegen Moslims en allochtonen , dat je hem nog steeds steunt..quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:18 schreef mahlah het volgende:
[..]
Inderdaad.
Eerst vond ik Wilders te veel generaliseren om hem te steunen, maar nu steun ik hem in het recht krijgen om zijn film uit te brengen. Als die film daarna weer generaliserend blijkt te zijn en oproept tot haat, zal ik elke rechtzaak tegen hem steunen.
Tot die tijd, vecht ik alleen maar tegen mensen die de vrijheid van meningsuiting willen stoppen. Je hebt de vrijheid om je te uiten, maar mag ook veroordeeld worden voor je uitspraken als deze onrechtmatig zijn.
Wacht nou maar tot je de inhoud van de film hebt gezien.
Was dat maar waar! Maar zo komt inderdaad de achterliggende gedachte van Wilders op mij over. Het is natuurlijk hypocriet van anti-islam fanatici om te zeggen dat de islam agressief is en vervolgens zeggen dat islamitische landen platgebombardeerd mogen worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:16 schreef Gia het volgende:
[..] Zo gaan we in het westen niet met onze vijanden om en dat mag gerust gezegd worden.
Nee, dat heb je dan verkeert gelezen. Ik reken mensen niet volledig af op indivuele handelingen. En ik steun geen haat propaganda, maar ik steun het recht om eerst iets te mogen zeggen, om daar vervolgens achteraf (volgens de wet) voor gestraft te mogen worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef Meki het volgende:
[..] Begrijp ik het goed als Wilders haat gaat zaaien tegen Moslims en allochtonen , dat je hem nog steeds steunt..
nee, maar het geeft wel aan hoe hypocriet ze zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef __Saviour__ het volgende:
't is toch een kansloze zaak, ze zullen hun gelijk niet krijgen.
O ja, dat supermarkten ook vegetarische producten aanbieden is natuurlijk een overtuigend bewijs voor het feit dat supermarkten worden bestierd door linkse hippies die het kapitalisme ASAP de nek om willen draaien.quote:er is sprake van halal vlees aanbieden in de supermarkt,
Onze durumzaak hier om de hoek biedt sinds kort Heineken aan, dochter van die rijke ouwe is een kruistocht tegen de Islam begonnen en islam buigt voor Heineken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef gronk het volgende:
[..]
O ja, dat supermarkten ook vegetarische producten aanbieden is natuurlijk een overtuigend bewijs voor het feit dat supermarkten worden bestierd door linkse hippies die het kapitalisme ASAP de nek om willen draaien.
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef gronk het volgende:
[..]
O ja, dat supermarkten ook vegetarische producten aanbieden is natuurlijk een overtuigend bewijs voor het feit dat supermarkten worden bestierd door linkse hippies die het kapitalisme ASAP de nek om willen draaien.
Ik vond je eerste verhaal beter. Het is volgens mij niet (volledig) te wijten aan de Islam/Koran. Het grootste deel van moslims leeft in minder ontwikkelde gebieden en voelen de dreiging van machtige (op Christendom-ideologie gebasseerde) landen. Dan voelen ze zich natuurlijk een underdog. De mensen in die machtige landen, hebben inmiddels zoveel luxe, dat ze het kunnen veroorloven om hun Bijbels los te laten en meer tolerant te zijn naar radicaal andersdenkenden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:53 schreef milagro het volgende:
[..] << verhaal >>
Volgens mij leeft hij er gewoon nog op los hoor, waar haal je dat vandaan? is hij erg afgevallen de laatste tijd ofzo? of heeft hij wallen van zonder slaap zitten?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult...
Wilders kan amper leven nu
Je snapt dat de groep Moslims groter is dan de groep vegatariers - en dus ook meer invloed hebben? ... En men wat een woede heb je tochquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Heerlijk zoals jij woorden in de mond legt, intenties verdraaid, punten compleet mist.
Er wordt met geen andere groep zoveel rekening gehouden in dit land, dit Europa, dit Westen als met moslims.
En daar valt de discussie halal vlees ook onder, alles wordt gewikt en gewogen, om een sektarische groep maar niet tegen het hoofd te stoten, happy te houden, tegemoet te komen.
Discussies over subsidies, kleding, eten, begroetingen, sportvoorzieningen, gebedsruimtes etc etc etc etc etc et fucking cetera... en ondertussen zitten de Blijf van mijn Lijf huizen vol met moslima's, afvallige moslima's, ongehoorzame moslima's, allemaal vanwege geweld of dreigingen uit eigen hoek, uit eigen familie.
En geen islamitische haan die daar naar kraait, nee, liever fixeren ze zich op vermeende beledigingen aan het adres van een onwaarschijnlijke god en dooie profeet, compleet voorbijgaand aan het feit dat die dooie profeet bij leven niets anders deed dan ONVERDRAAGZAAMHEID prediken jegens anderddenkenden, de opportune geloofsregeltjes met bloedvergieten door de strot van infidels gedouwd heeft.
Islam voor dummies varkens.... maar ondertussen wel massaal naar de Westerse varkensstal emigreren en je kids hier op laten groeien
Sukkels.
dan vindt je het dus ook eigen schuld dat moslims nu vanwege hun opvattingen worden gediscrimineerd en achtergesteld? Eigen schuld dikke bult tenslotte, hadden ze maar een normaal christelijk leven moeten leiden i.p.v. moslim zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
woede? nee, hoor, ik typ dit in alle rust.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef Xith het volgende:
[..]
Je snapt dat de groep Moslims groter is dan de groep vegatariers - en dus ook meer invloed hebben? ... En men wat een woede heb je toch
De groep moslims is alleen maar zo groot omdat je verstoten of vermoord wordt als je een afvallige bent.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef Xith het volgende:
[..]
Je snapt dat de groep Moslims groter is dan de groep vegatariers - en dus ook meer invloed hebben? ... En men wat een woede heb je toch
Volkert van der G. was een veganist. Met de redeneerwijze van milagro in de hand kom je dan uit dat vegetariers extreem veel gevaarlijker zijn dan moslims -- er zijn veel minder veganisten dan moslims, en toch is er al een politieke moord gepleegd door een veganist. Oftewel, het oprukkende vegetarisme moet zo spoedig mogelijk een halt toe worden geroepen, voor het helemaal uit de klauwen gaat lopen hier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef Xith het volgende:
[..]
Een gewelddadige dierenactivist is niet hetzelfde als een dierenactivist, en dat is niet hetzelfde als een veganist, en dat is weer niet hetzelfde als een vegetarier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Volkert van der G. was een veganist. Met de redeneerwijze van milagro in de hand kom je dan uit dat vegetariers extreem veel gevaarlijker zijn dan moslims -- er zijn veel minder veganisten dan moslims, en toch is er al een politieke moord gepleegd door een veganist. Oftewel, het oprukkende vegetarisme moet zo spoedig mogelijk een halt toe worden geroepen, voor het helemaal uit de klauwen gaat lopen hier.
Er is geen groot veganistenboek met twijfelachtige uitspraken, waarin je zou kunnen lezen dat zulke acties goedgekeurd worden. Ik denk dat je bedoelt dat haat-propaganda ten gunste van veganisme/vegetarisme een halt toegeroepen moet worden? Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef gronk het volgende:
[..] Volkert van der G. was een veganist. Met de redeneerwijze van milagro in de hand kom je dan uit dat vegetariers extreem veel gevaarlijker zijn dan moslims -- er zijn veel minder veganisten dan moslims, en toch is er al een politieke moord gepleegd door een veganist. Oftewel, het oprukkende vegetarisme moet zo spoedig mogelijk een halt toe worden geroepen, voor het helemaal uit de klauwen gaat lopen hier.
Gut, wat genuanceerd. Waarom kan het nu opeens wel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef
FOKwa het volgende:
Een gewelddadige dierenactivist is niet hetzelfde als een dierenactivist, en dat is niet hetzelfde als een veganist, en dat is weer niet hetzelfde als een vegetarier.
Een moslimterrorist is niet hetzelfde als een moslimextremist, en dat is niet hetzelfde als een moslimfundamentalist, en dat is weer niet hetzelfde als een moslim.
Ik wilde er voornamelijk mee zeggen dat het zo is dat hoe meer mensen er zijn in de linksere categorieėn, hoe meer last de mensen in de rechtsere categorieėn zullen ervaren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Gut, wat genuanceerd. Waarom kan het nu opeens wel?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Veganisme is geen probleem, omdat anti-veganisten zelden of nooit een veganist tegenkomen. Interessante gedachte.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:17 schreef FOKwa het volgende:
Ik wilde er voornamelijk mee zeggen dat het zo is dat hoe meer mensen er zijn in de linksere categorieėn, hoe meer last de mensen in de rechtsere categorieėn zullen ervaren.
Hangt er maar vanaf waar je komt. Als je op feestjes komt waar lui van Lekker Dier staan, dan heb je als vleeseter geen leven.quote:Daarnaast hoor je niet zoveel vegetariers tegen niet-vegetariers zeggen dat ze moeten stoppen met vlees eten uit respect voor vegetariers, en dat ze anders beledigd zijn. Of dat ze mensen al dan niet direct dreigen met aanslagen door Volkertjes als ze vlees blijven eten.
"in de linksere categorieėn"quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Veganisme is geen probleem, omdat anti-veganisten zelden of nooit een veganist tegenkomen. Interessante gedachte.
Dus 'moslims' zijn niet zozeer een probleem; het probleem zit 'm er meer in dat mensen die het niet zo hebben op moslims een grotere kans hebben dat ze er daadwerkelijk een tegenkomen, omdat er nu eenmaal veel moslims zijn.
Dan hebben we het dus ook niet over vegetariers, maar over de linksere categorieėn.quote:Hangt er maar vanaf waar je komt. Als je op feestjes komt waar lui van Lekker Dier staan, dan heb je als vleeseter geen leven.
En vice-versa natuurlijk. Dat is juist het gevaar van polarisatie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:17 schreef FOKwa het volgende:
[..]
Ik wilde er voornamelijk mee zeggen dat het zo is dat hoe meer mensen er zijn in de linksere categorieėn, hoe meer last de mensen in de rechtsere categorieėn zullen ervaren.
En ook jij hebt het slecht gelezen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En vice-versa natuurlijk. Dat is juist het gevaar van polarisatie.
duh, zolang als dat je zoekt naar verschillen ipv overeenkomsten zal je dat blijven houden .. en niet alleen bij de Koran ..quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:43 schreef FOKwa het volgende:
1) Als het over de Koran gaat dan zorgt dat niet voor coherentie in de samenleving. Hooguit in de moslimgemeenschap.
en hoe had je je dat voorgesteld .. met een leugendetector erbij oid .. ?quote:2) Een goed onafhankelijk onderzoek naar de normen en waarden van moslims in Nederland zou kunnen bijdragen aan een zuivere discussie. Stel dat driekwart vindt dat je je vrouw mag slaan, dan dien je daar anders mee om te gaan dan wanneer 5% dat vindt.
zoals ik al zei, die ander wordt op dat moment gezien als een vijand, hij bedreigt jouw manier van leven .. of die nou moslim, pimpelpaars of whatever is maakt weinig uitquote:3) De meeste lichaamsdelen worden in die landen afgehakt door medemoslims. En veel moslims zien islamcritici als de vijand, ook in Nederland.
Hoe dan ook, waarom is jouw stethoscoop-voorbeeld begrijpelijk, maar alle moslims over een kam scheren na 9/11, Londen, Madrid, Van Gogh, de cartoonrellen, etc. etc. etc. niet?
Om milagro maar te quoten: pleasequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef moussie het volgende:
[..] zoals ik al zei, die ander wordt op dat moment gezien als een vijand, hij bedreigt jouw manier van leven ..
natuurlijk is dat niet iets dat alleen bij allochtonen voorkomt, maar het is wel zo dat het onder moslims schrikbaarwekkende getallen zijn 1 miljoen moslims en die presteren het om 30% van de blijf van mijn lijf huizen te vullen, ik blijf het knap vindenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef moussie het volgende:
en hoe had je je dat voorgesteld .. met een leugendetector erbij oid .. ?
Maar stel iedereen spreekt idd de waarheid, en er komt uit dat de helft van de moslims het acceptabel vindt dat een vrouw geslagen wordt als straf voor bepaalde handelingen .. ga je daarna ook kijken hoeveel allochtonen ook echt gaan slaan dan, en aanvullend hoeveel autochtonen het begrijpelijk vinden dat die vrouw geslagen wordt onder die specifieke omstandigheden en het zelf ook doen ?
En dat dan even uitgegaan van de aanname dat iedereen ook echt de waarheid vertelt .. ..
Of dacht je nou echt dat vrouwenmishandeling/onderdrukking alleen voorkomt bij allochtonen ?
we zullen het inderdaad zien. hoe betrouwbaar is die bron? en kan je iets meer zeggen over die bron?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de film morgen vertoond wordt. Hmmm we shall see...
Mijn bron werkt bij de tv en zegt dat iedereen daar in rep en roer is...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
we zullen het inderdaad zien. hoe betrouwbaar is die bron? en kan je iets meer zeggen over die bron?
Dat dan weer wel idd, maar als iemand die bij de tv werkt zou ik in ieder geval alle info wat ik heb vermelden om een naam te maken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:49 schreef MaJo het volgende:
Mja zou kunnen hoor, 1 iemand roept iets en de rest gaat er achteraan. Misschien is het ook niet waar maar het leek me wel het vermelden waardAls het echt zo is heb ik de primeur
![]()
Dat komt niet overeen met de gegevens in het topic waarnaar je refereert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..] en mag ik even benadrukken dat 70% van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen allochtoon is![]()
zie dit topic
Daarnaast zeggen deze gegevens slechts indirect iets over de oorzaak. Er staat nergens dat moslims ook de oorzaak zijn geweest (al is het natuurlijk erg naļef om niet toe te geven dat het in geval van de moslim-allochtonen waarschijnlijk wel de meerderheid is geweest)quote:In de blijf van mijn lijf huizen zitten per jaar 10.000 mensen.
40% autochtoon
30% allochtoon - geen moslim
30% allochtoon - wel moslim
helemaal gelijk 60% zal het meteen ff bijwerken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat komt niet overeen met de gegevens in het topic waarnaar je refereert.
[..]
Daarnaast zeggen deze gegevens slechts indirect iets over de oorzaak. Er staat nergens dat moslims ook de oorzaak zijn geweest (al is het natuurlijk erg naļef om niet toe te geven dat het in geval van de moslim-allochtonen waarschijnlijk wel de meerderheid is geweest)
Anyway, misschien maar beter weer terug naar het onderwerp. De Koran-film van Wilders.
Er is nog geen film vertoond, dus nog geen kritiek mogelijk op de inhoud (behalve dat het anti is natuurlijk).
voor ik bovenstaande links ga checken even dit .. ik zat 17 jaar geleden zelf in zo'n huis en toen waren er 2 turkse meiden op de 20 autochtone bewoonsters, en op a'dam, z'dam en r'dam na, daar was het pakweg de helft, was dat overal in het land zo .. wij westerse vrouwen zijn wat dat aangaat nog maar net mondig geworden en hebben geleerd voor onszelf op te komen ..quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
natuurlijk is dat niet iets dat alleen bij allochtonen voorkomt, maar het is wel zo dat het onder moslims schrikbaarwekkende getallen zijn 1 miljoen moslims en die presteren het om 30% van de blijf van mijn lijf huizen te vullen, ik blijf het knap vindenen degene die het (proberen te) verdoezelen daar
ik op
en mag ik even benadrukken dat 60% van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen allochtoon is![]()
zie dit topic
en tegelijkertijd even saven die .flvquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
damn, bufferen duurt wel vreselijk lang.
maar het is er tenminste eindelijk zeg. lang leve de vrijheid
denk dat die daar meteen eraf ligtquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat liveleak stelt dus ook geen reet voor, kan Geert die film niet effe op Youtube zetten
Gewoon even wachten op de torrent (of Usenet of YouTube, ook goed).quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef Wokkel het volgende:
Hoe save je die film?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
Dat mag niet van Youtube, heb ik begrepen...
VETquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef moussie het volgende:
[..]
niet helemaal, had net even weer 1 seconde muziek
firefox-extensie .. downloadhelper was mijn keuze, en dit is dan de testcase om te kijken of die het doetquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef Wokkel het volgende:
Hoe save je die film?
ik ook, ik zou mijn vrouw nooit onderdrukken ik zie haar als mijn gelijke (alleen in bed ben ik (meestal) de baas ^^)quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:22 schreef moussie het volgende:
en als je wil weten waar ik op kots .. op de westerse man die nu die zijn eigen vrouw niet meer kan onderdrukken omdat die mondig is geworden maar de moslima gaat vertellen wat zij moet doen ..
/edit .. grr .. buffering duurt lang .. wel mooi muziekje
Staat bij Headlines dus is afgesproken neem ik aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:
Zullen ze bij LiveLeak blij mee zijn
je had niet gelijk want je zei morgen.quote:
Er wordt een bladzijde uit een telefoonboek gescheurd en opgeroepen om dat ook met de koran te doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef moussie het volgende:
iemand het eind al gezien .. want daar was het toch om te doen .. dat is de belediging ?
't Zou iig wel een goede zijn, zoveel commotie om nietsquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
Ben in elk geval 'blij' dat het geen 1 april grap was en dat er in elk geval wel een film(pje) bestįįt, na alle ophef vooraf. Stiekem ben ik een beetje bang voor repressailles vanuit welke hoek dan ook en ik hoop dat de wind snel weer gaat liggen. Maar dat zal wel struisvogelpolitiek en naļef zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |