abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57641342
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef Triggershot het volgende:
Als je al het slechte pakt wat moslims doen en dat als argument gebruikt tegen de moslims, Islam en de Koran en je prijst objectiviteit, waarom pak je ook niet al het goede wat moslims doen en associeert dat met de Islam? Of zijn er belangen bij verstrengeld? Houdt toch op, jij weet zelf ook dat iemand zich gedraagt zoals ze zich willen gedragen en beschikbare instrumenten in de omgeving wordt gebruikt om te rechtvaardigen.
Er wordt waarschijnlijk gewoon gekeken naar het gemiddelde. Dat zou net zoiets zijn als de discussie over de invloed van sexy videoclips op jongeren. Als blijkt dat een groot deel van de jongeren die de videoclips vaak kijken onveilige sex hebben, dan wordt er gekeken of die clips de oorzaak zijn. Vanaf bepaalde momenten worden mensen bang en willen ze verbieden. Dat is wat er nu met de Koran gebeurt.

1) Als je van mening bent dat de Koran geen invloed heeft op het individu, waar ben je dan mee bezig? Als het alleen maar gaat om mensen die hun eigen gedrag willen rechtvaardigen, dan heb je dat boek niet nodig. Waarom gebruik je daarvoor een boek en niet gewoon wetenschappelijke studies en voor de rest de levenslessen van mensen in je omgeving die je bewondert? Maak een eigen boek!

2) In plaats van tegenvoorbeelden te noemen, kan gewoon worden getoetst of een te groot deel van de Nederlandse moslims te ver afwijkt van de meningen van overige Nederlanders. Persoonlijk denk ik van niet, maar omdat Wilders zoveel media aandacht krijgt, zijn het blijkbaar legitieme vragen.

3) Als bepaalde zinnen gewoon vaak verkeerd geinterpreteerd worden, dan ligt het probleem wellicht toch daarin. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat de Koran moet worden verboden, evenmin als het Oude Testament of sexy videoclips

Deze discussie is voor zowel voor de 'onwetende' moslim als de Nederlander, die moeten weten hoe de teksten geinterpreteerd moeten worden om de hoogst mogelijke individuele vrijheid, binnen een stabiele samenleving te behalen. Daar hoef je niet alleen Wilders op aan te vallen... hij representeert zijn kiezers en vele andere Nederlanders die soortgelijke zorgen hebben.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_57641876
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef mahlah het volgende:
1) Als je van mening bent dat de Koran geen invloed heeft op het individu, waar ben je dan mee bezig? Als het alleen maar gaat om mensen die hun eigen gedrag willen rechtvaardigen, dan heb je dat boek niet nodig. Waarom gebruik je daarvoor een boek en niet gewoon wetenschappelijke studies en voor de rest de levenslessen van mensen in je omgeving die je bewondert? Maak een eigen boek!

2) In plaats van tegenvoorbeelden te noemen, kan gewoon worden getoetst of een te groot deel van de Nederlandse moslims te ver afwijkt van de meningen van overige Nederlanders. Persoonlijk denk ik van niet, maar omdat Wilders zoveel media aandacht krijgt, zijn het blijkbaar legitieme vragen.

3) Als bepaalde zinnen gewoon vaak verkeerd geinterpreteerd worden, dan ligt het probleem wellicht toch daarin. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat de Koran moet worden verboden, evenmin als het Oude Testament of sexy videoclips
1) Tja, het risico als iedereen zijn eigen boek gaat maken is dat je een maatschappij krijgt die als los zand in elkaar zit .. het is de visie, de doelen die je deelt met anderen, die zorgt voor de coherentie van een samenleving

2) huh, je wil meningen gaan toetsen op afwijkingen .. ? dat heeft nou echt wel een hoog gehalte gedachten-politie en zou het einde betekenen van de vrije meningsuiting

3) Verkeerd geļnterpreteerd door wie ? Wat jij vergeet is dat die selectieve quotes die je geregeld tegenkomt over situaties gaan waarin beschreven wordt hoe je met een vijand moet omgaan .. je weet, het verwijt dat die quotes uit hun context zijn gerukt ..
En vraag je dan eens af hoe de moslim in Verwegisthan diegene ziet wiens hoofd eraf is gehakt of waarvan de lichaamsdelen verspreid liggen op de stoep ergens, juist ja, als vijand, indringer op zijn grondgebied .. dat jij daar alleen maar zit om de mensen te helpen, een stethoscoop draagt en geen geweer, daar heeft die geen boodschap aan, jij bent een van de indringers die hun manier van leven bedreigt
pleased to meet you
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:49:54 #203
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57641933
nu.nl
quote:
RIJSWIJK - Geert Wilders wil na de presentatie van zijn film in debat gaan met voor- en tegenstanders. Dat zegt hij donderdag in een interview met de GPD.

De debatten zouden moeten voorkomen dat na publicatie van de film alleen nog gesproken wordt over eventuele rellen, en niet over de inhoud van de film.

Met het initiatief voor de avonden reageert Wilders op verwijten dat hij de discussie met zijn tegenstanders zou ontlopen.

"Laten we nou eens met elkaar praten over wat we vinden van die problemen. Ik houd van het debat en kan tegen een stootje. Mijn tegenstanders mogen me knettergek noemen. Zolang er maar niet wordt gescholden of gedreigd."
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57642027
Ja, ga hem nog meer aandacht geven.. Gewoon negeren die pannenkoek.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:12:25 #205
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_57642246
Nog steeds geen film
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:27:12 #206
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57642510
Als ie in maart niet uitkomt wordt ik Moslim!! Koekje van eigen deeg Wilders!
pi_57642587
Die debatten moeten dan natuurlijk wel onder zijn voorwaarden zijn he, denk maar niet dat WIlders met welk-woord-gebruikte-hij-ook-al-weer Polak of die 'extremistische' islamitische kennis groepen gaat praten
pi_57642856
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:46 schreef moussie het volgende:

[..]

1) Tja, het risico als iedereen zijn eigen boek gaat maken is dat je een maatschappij krijgt die als los zand in elkaar zit .. het is de visie, de doelen die je deelt met anderen, die zorgt voor de coherentie van een samenleving
1) Als het over de Koran gaat dan zorgt dat niet voor coherentie in de samenleving. Hooguit in de moslimgemeenschap.
quote:
2) huh, je wil meningen gaan toetsen op afwijkingen .. ? dat heeft nou echt wel een hoog gehalte gedachten-politie en zou het einde betekenen van de vrije meningsuiting
2) Een goed onafhankelijk onderzoek naar de normen en waarden van moslims in Nederland zou kunnen bijdragen aan een zuivere discussie. Stel dat driekwart vindt dat je je vrouw mag slaan, dan dien je daar anders mee om te gaan dan wanneer 5% dat vindt.
quote:
3) Verkeerd geļnterpreteerd door wie ? Wat jij vergeet is dat die selectieve quotes die je geregeld tegenkomt over situaties gaan waarin beschreven wordt hoe je met een vijand moet omgaan .. je weet, het verwijt dat die quotes uit hun context zijn gerukt ..
En vraag je dan eens af hoe de moslim in Verwegisthan diegene ziet wiens hoofd eraf is gehakt of waarvan de lichaamsdelen verspreid liggen op de stoep ergens, juist ja, als vijand, indringer op zijn grondgebied .. dat jij daar alleen maar zit om de mensen te helpen, een stethoscoop draagt en geen geweer, daar heeft die geen boodschap aan, jij bent een van de indringers die hun manier van leven bedreigt
3) De meeste lichaamsdelen worden in die landen afgehakt door medemoslims. En veel moslims zien islamcritici als de vijand, ook in Nederland.
Hoe dan ook, waarom is jouw stethoscoop-voorbeeld begrijpelijk, maar alle moslims over een kam scheren na 9/11, Londen, Madrid, Van Gogh, de cartoonrellen, etc. etc. etc. niet?
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:46:38 #209
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57642921
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:27 schreef Angeliquetje het volgende:
Als ie in maart niet uitkomt wordt ik Moslim!! Koekje van eigen deeg Wilders!
pi_57642929
quote:
Turken eisen geld of excuses van Wilders
door Joost de Haas en Gerda Frankenhuis
AMSTERDAM - Nog geen seconde van de film van Wilders gezien, maar een Turkse organisatie eist nu al excuses en anders zware boetes van de PVV-leider.

Foto: ANP

De Turkse organisatie die een kort geding heeft aangespannen tegen Geert Wilders eist niet alleen een verbod op diens anti-Koranfilm Fitna, maar ook openbare excuses van de PVV-leider aan de moslimbevolking.

Op straffe van een dwangsom van 50.000 euro per dag moet Wilders volgens de eisers in twee landelijke dagbladen op de voorpagina een rectificatie plaatsen, waarin hij verklaart dat zijn uitlatingen over de islam, de Koran en de profeet Mohammed 'onjuist en onnodig grievend' zijn. De rectificatie moet eindigen met een spijtbetuiging.

Dat blijkt uit de dagvaarding van de Nederlandse Islamitische Federatie (NIF) tegen Wilders. Het kort geding, dat morgen dient, is uit veiligheidsoverwegingen door de Haagse rechtbank verplaatst naar de extra beveiligde rechtszaal in Rotterdam.

In de dagvaarding vergelijkt de NIF het discrimineren van moslims met de situatie van de 'Israėlitische bevolkingsgroep' in de jaren dertig voor de Tweede Wereldoorlog.

Onrechtmatig

In een reeks eisen vraagt de NIF aan de voorzieningenrechter om Wilders de mond te snoeren wegens het herhaaldelijk plegen van een onrechtmatige daad.

De woede van de NIF richt zich op de door Wilders verkondigde mening dat de islam een 'fascistische' ideologie is. Ook zijn vergelijking van de Koran met Mein Kampf van Adolf Hitler gaat volgens de eisers te ver, evenals de uitspraak dat de profeet Mohammed 'een barbaar' is.

De Turken zijn uit op het verbieden van de vertoning van Fitna, ook via internet.

Ondertussen vraagt Wilders zijn achterban om hem financieel te ondersteunen. De politicus maakt duidelijk in geldnood te zitten en schrijft op zijn weblog tegen 'enorme kosten' aan te kijken door zijn film en de naweeėn daarvan. Het kabinet maakte gisteren duidelijk niet naar de rechter te zullen stappen om de Wilders-film te verbieden.

hahahahahahahahaaaaaaa rare jongens, die Turken

ondertussen wordt een raadslid bedreigd door een of ander Milli Moskee bestuur, ligt een islamitische zorginstelling zijn eigen "doelgroep" op, en verdwijnt bekant de gehele top van die instelling achter de tralies vanwege miljoenenfraude, miljoenen die ook verdwenen bij diezelfde Milli Moskee instantie, miljoenen? miljarden... voor een mega moskee die hier gewoon gebouwd mag worden... probeer dat eens met een kerk in Turkije

sukkels met sikkels... en baarden ws
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 10:50:27 #211
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57642999
't is toch een kansloze zaak, ze zullen hun gelijk niet krijgen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:54:41 #212
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_57643080
Kansloze rukkers, een hoop heisa om een film van 12 minuten die nog geen man heeft gezien. Hoe drukker ze zich maken, hoe meer mensen een afkeer krijgen tegen die intolorante haatzaaiers.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_57643473
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Weet je wat pas absurd is huismuis? Dat er mensen beveiligd moeten worden daar er naar het leven wordt gestaan wegens een mening.
Eigen schuld dikke bult...
Wilders kan amper leven nu
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:16:16 #214
3542 Gia
User under construction
pi_57643477
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:46 schreef moussie het volgende:
Verkeerd geļnterpreteerd door wie ? Wat jij vergeet is dat die selectieve quotes die je geregeld tegenkomt over situaties gaan waarin beschreven wordt hoe je met een vijand moet omgaan .. je weet, het verwijt dat die quotes uit hun context zijn gerukt ..
En vraag je dan eens af hoe de moslim in Verwegisthan diegene ziet wiens hoofd eraf is gehakt of waarvan de lichaamsdelen verspreid liggen op de stoep ergens, juist ja, als vijand, indringer op zijn grondgebied
En jij vindt het okay dat ze zo met mensen omgaan die ze hun vijand noemen? Ze zien, indien nodig, iedere niet-moslim als DE VIJAND.
Die teksten die gaan over het vernietigen van de vijand zijn gewoon fout dus. Zo gaan we in het westen niet met onze vijanden om en dat mag gerust gezegd worden.

Verder zijn er nog een aantal regels in de koran die niet thuishoren in onze maatschappij. Mensen die zich liefst aan elke regel willen houden en zich dus totaal niet willen aanpassen horen dus ook niet thuis in onze maatschappij. (En ja dat mag met elk geloofsboek gebeuren)

Het lijkt me dan ook een goed idee als een groepje wetsgeleerde en historici zich buigen over alle regels van de koran en met een lijst komen van verzen die niet mogen worden gebruikt in onze samenleving.

Problemen daarmee? Dan zoek je maar een land waar dat niet zo is.
pi_57643525
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:54 schreef Kadesh het volgende:
Kansloze rukkers, een hoop heisa om een film van 12 minuten die nog geen man heeft gezien. Hoe drukker ze zich maken, hoe meer mensen een afkeer krijgen tegen die intolorante haatzaaiers.
Inderdaad.

Eerst vond ik Wilders te veel generaliseren om hem te steunen, maar nu steun ik hem in het recht krijgen om zijn film uit te brengen. Als die film daarna weer generaliserend blijkt te zijn en oproept tot haat, zal ik elke rechtzaak tegen hem steunen.

Tot die tijd, vecht ik alleen maar tegen mensen die de vrijheid van meningsuiting willen stoppen. Je hebt de vrijheid om je te uiten, maar mag ook veroordeeld worden voor je uitspraken als deze onrechtmatig zijn.

Wacht nou maar tot je de inhoud van de film hebt gezien.
pi_57643693
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:54 schreef Kadesh het volgende:
je bedoelt afkeer tegen alle Moslims.

en gebruik intolorant woord niet, want Intolorant is Wilders en mensen die zijn kont likken
pi_57643714
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:18 schreef mahlah het volgende:

[..]

Inderdaad.

Eerst vond ik Wilders te veel generaliseren om hem te steunen, maar nu steun ik hem in het recht krijgen om zijn film uit te brengen. Als die film daarna weer generaliserend blijkt te zijn en oproept tot haat, zal ik elke rechtzaak tegen hem steunen.

Tot die tijd, vecht ik alleen maar tegen mensen die de vrijheid van meningsuiting willen stoppen. Je hebt de vrijheid om je te uiten, maar mag ook veroordeeld worden voor je uitspraken als deze onrechtmatig zijn.

Wacht nou maar tot je de inhoud van de film hebt gezien.
Begrijp ik het goed als Wilders haat gaat zaaien tegen Moslims en allochtonen , dat je hem nog steeds steunt..
pi_57643863
Misschien leren lezen, meki.
pi_57643939
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:16 schreef Gia het volgende:
[..] Zo gaan we in het westen niet met onze vijanden om en dat mag gerust gezegd worden.
Was dat maar waar! Maar zo komt inderdaad de achterliggende gedachte van Wilders op mij over. Het is natuurlijk hypocriet van anti-islam fanatici om te zeggen dat de islam agressief is en vervolgens zeggen dat islamitische landen platgebombardeerd mogen worden.
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef Meki het volgende:
[..] Begrijp ik het goed als Wilders haat gaat zaaien tegen Moslims en allochtonen , dat je hem nog steeds steunt..
Nee, dat heb je dan verkeert gelezen. Ik reken mensen niet volledig af op indivuele handelingen. En ik steun geen haat propaganda, maar ik steun het recht om eerst iets te mogen zeggen, om daar vervolgens achteraf (volgens de wet) voor gestraft te mogen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door mahlah op 27-03-2008 11:44:34 ]
pi_57644329
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef __Saviour__ het volgende:
't is toch een kansloze zaak, ze zullen hun gelijk niet krijgen.
nee, maar het geeft wel aan hoe hypocriet ze zijn.

de enige moslims die onder moeten duiken vanwege hun mening, moeten dat vanwege bedreigingen uit EIGEN hoek.
moslims die al hun spaargeld kwijt zijn, zijn dat door toedoen van EIGEN hoek.
subsidies, steun, hulpverlening, hier en in het buitenland (ontwikkelingshulp, rode kruis) komt veelal NIET uit eigen hoek.
de kerk vangt uitgeprocedeerde asielzoekers op, er zijn legio speciale klasjes, cursusjes, voorzieningen voor moslima's, puur en alleen omdat ze moslim zijn en anders niet de deur uitkomen of mogen komen.

er is geen groep voor wie zoveel uitzonderingen en aanpassingen gedaan wordt, met wie a priori zoveel rekening gehouden wordt, gezien de huidige ontwikkelingen.
er is sprake van halal vlees aanbieden in de supermarkt, burkini's, hoofddoekjes ja of nee, boeken die de boekverkoper liever niet pontificaal in zicht uitstalt in bepaalde buurten, de hoogtes van minaretten, bidruimtes op scholen, bedrijven, gescheiden gymles op scholen, het tegemoetkomen tijdens de ramadan door niet in het zicht van een vastende te eten tijdens de pauzes, de hele godneukende tijd wordt er gewikt en gewogen of er geen aanstoot zal worden genomen, of iets wel kan, of iets wel verstandig is, of iets wel nodig is, of die mening nu persé geuit moet worden, of die muurschildering geen provocatie is, of de Paus niet ook al provoceert.... moslims, de geboren slachtoffers, en ze lijken het veelal heerlijk te vinden, wentelen als een varken in de modder van lafheid, mekkeren als een half geslacht schaap als er ook maar iets te linken is aan discriminatie, zaniken over het vermeende over 1 kam scheren wat hen ten deel valt, maar staan als 1 man op hun achterste benen als een moslim de dood vindt door een politiekogel, een moslim die zelf eerst die politieagenten naar het leven stond.... dan scheren ze zichzelf maar wat te graag over diezelfde kam, er is een broeder onrecht aangedaan, en rukken het compleet uit de context... op zich niet zo verrassend, met de passages uit de Koran wordt ook niet anders gedaan, uit de context en naar believen geinterpreteerd, geconditoneerd gedrag dus.

Hai, omschrijf jezelf eens, wie ben je? wat doe je?
Ik ben Hassan, moslim, Marokkaan/Turk en slachtoffer.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:58:13 #221
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57644421
quote:
er is sprake van halal vlees aanbieden in de supermarkt,
O ja, dat supermarkten ook vegetarische producten aanbieden is natuurlijk een overtuigend bewijs voor het feit dat supermarkten worden bestierd door linkse hippies die het kapitalisme ASAP de nek om willen draaien.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57644583
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef gronk het volgende:

[..]

O ja, dat supermarkten ook vegetarische producten aanbieden is natuurlijk een overtuigend bewijs voor het feit dat supermarkten worden bestierd door linkse hippies die het kapitalisme ASAP de nek om willen draaien.
Onze durumzaak hier om de hoek biedt sinds kort Heineken aan, dochter van die rijke ouwe is een kruistocht tegen de Islam begonnen en islam buigt voor Heineken.
pi_57644878
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef gronk het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Heerlijk zoals jij woorden in de mond legt, intenties verdraaid, punten compleet mist.

Er wordt met geen andere groep zoveel rekening gehouden in dit land, dit Europa, dit Westen als met moslims.
En daar valt de discussie halal vlees ook onder, alles wordt gewikt en gewogen, om een sektarische groep maar niet tegen het hoofd te stoten, happy te houden, tegemoet te komen.

Discussies over subsidies, kleding, eten, begroetingen, sportvoorzieningen, gebedsruimtes etc etc etc etc etc et fucking cetera... en ondertussen zitten de Blijf van mijn Lijf huizen vol met moslima's, afvallige moslima's, ongehoorzame moslima's, allemaal vanwege geweld of dreigingen uit eigen hoek, uit eigen familie.
En geen islamitische haan die daar naar kraait, nee, liever fixeren ze zich op vermeende beledigingen aan het adres van een onwaarschijnlijke god en dooie profeet, compleet voorbijgaand aan het feit dat die dooie profeet bij leven niets anders deed dan ONVERDRAAGZAAMHEID prediken jegens anderddenkenden, de opportune geloofsregeltjes met bloedvergieten door de strot van infidels gedouwd heeft.

Islam voor dummies varkens.... maar ondertussen wel massaal naar de Westerse varkensstal emigreren en je kids hier op laten groeien

Sukkels.
pi_57645040
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:53 schreef milagro het volgende:
[..] << verhaal >>
Ik vond je eerste verhaal beter. Het is volgens mij niet (volledig) te wijten aan de Islam/Koran. Het grootste deel van moslims leeft in minder ontwikkelde gebieden en voelen de dreiging van machtige (op Christendom-ideologie gebasseerde) landen. Dan voelen ze zich natuurlijk een underdog. De mensen in die machtige landen, hebben inmiddels zoveel luxe, dat ze het kunnen veroorloven om hun Bijbels los te laten en meer tolerant te zijn naar radicaal andersdenkenden.

De grootste kritiek die ik hoor is gebasseerd op het onvoorwaardelijk opkomen voor enkel mede-moslims (en waarschijnlijk is deels ook nationalistisch en/of racistisch) of islamitisch gedachtengoed, ongeacht het afkeuren van de handelingen zelf. En dat vind inderdaad ook storend. Dat zou betekenen dat ik het, ondanks al mijn goede bedoelingen, nooit beter zal doen dan een moslim of landgenoot.

Veel van dat gedrag is trouwens ook terug te vinden bij niet-moslims. Alleen daar wordt het omschreven als onwetendheid en bij moslims is het de schuld van de Koran of een 'achterlijke' cultuur.

Toch lijken veel teksten in de Koran natuurlijk te makkelijk buiten de juiste context te interpreteren. En ongeacht de oorzaak, dat is momenteel de situatie. Veel niet-moslims in Nederland willen graag zekerheid over de manier waarop de meerderheid van de moslims die teksten interpreteren.
pi_57645065
Nog 5 nachtjes slapen
pi_57645784
@ Milagro ik w8 eik nog op een counterreactie.
pi_57645953
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Volgens mij leeft hij er gewoon nog op los hoor, waar haal je dat vandaan? is hij erg afgevallen de laatste tijd ofzo? of heeft hij wallen van zonder slaap zitten?

Jammer voor je...
And then there were syntax-errors
pi_57646066
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Heerlijk zoals jij woorden in de mond legt, intenties verdraaid, punten compleet mist.

Er wordt met geen andere groep zoveel rekening gehouden in dit land, dit Europa, dit Westen als met moslims.
En daar valt de discussie halal vlees ook onder, alles wordt gewikt en gewogen, om een sektarische groep maar niet tegen het hoofd te stoten, happy te houden, tegemoet te komen.

Discussies over subsidies, kleding, eten, begroetingen, sportvoorzieningen, gebedsruimtes etc etc etc etc etc et fucking cetera... en ondertussen zitten de Blijf van mijn Lijf huizen vol met moslima's, afvallige moslima's, ongehoorzame moslima's, allemaal vanwege geweld of dreigingen uit eigen hoek, uit eigen familie.
En geen islamitische haan die daar naar kraait, nee, liever fixeren ze zich op vermeende beledigingen aan het adres van een onwaarschijnlijke god en dooie profeet, compleet voorbijgaand aan het feit dat die dooie profeet bij leven niets anders deed dan ONVERDRAAGZAAMHEID prediken jegens anderddenkenden, de opportune geloofsregeltjes met bloedvergieten door de strot van infidels gedouwd heeft.

Islam voor dummies varkens.... maar ondertussen wel massaal naar de Westerse varkensstal emigreren en je kids hier op laten groeien

Sukkels.
Je snapt dat de groep Moslims groter is dan de groep vegatariers - en dus ook meer invloed hebben? ... En men wat een woede heb je toch
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:28:35 #229
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57646245
quote:

[..]

dan vindt je het dus ook eigen schuld dat moslims nu vanwege hun opvattingen worden gediscrimineerd en achtergesteld? Eigen schuld dikke bult tenslotte, hadden ze maar een normaal christelijk leven moeten leiden i.p.v. moslim zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_57646253
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef Xith het volgende:

[..]

Je snapt dat de groep Moslims groter is dan de groep vegatariers - en dus ook meer invloed hebben? ... En men wat een woede heb je toch
woede? nee, hoor, ik typ dit in alle rust.
het gaat me wel aan het hart, ja, onze vrijheden, en ik stoor me aan dat eeuwige gejammer van moslims, die zich zooooo graag slachtoffer voelen, zaniken over intolerantie aan hun adres, over discriminatie, en recht op respect voor een geloof, een god, een profeet, waar het gros hier NIETS mee heeft, om vervolgens zelf ieder respect voor andermans heiligheden, zoals daar is de vrijheid van meningsuiting , aan hun laars te lappen... en dan hebben we het nog niet over de twee maten waarmee de haatbaarden meten... want wil jij haat zien?
wil je woede zien? onverdraagzaamheid, racisme, discriminatie, enge gevaarlijke fanaten? zelfverkozen separtisme? hier in het Westen, in landen die net als Nederland al sinds jaar en dag alles doet om moslims te appeasen?

pi_57646317
quote:

[..]

De groep moslims is alleen maar zo groot omdat je verstoten of vermoord wordt als je een afvallige bent.
Alleen qua indoctrinatie vanaf de geboorte doen vegetariers niet onder voor moslims.
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:33:49 #232
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57646364
quote:

[..]

Volkert van der G. was een veganist. Met de redeneerwijze van milagro in de hand kom je dan uit dat vegetariers extreem veel gevaarlijker zijn dan moslims -- er zijn veel minder veganisten dan moslims, en toch is er al een politieke moord gepleegd door een veganist. Oftewel, het oprukkende vegetarisme moet zo spoedig mogelijk een halt toe worden geroepen, voor het helemaal uit de klauwen gaat lopen hier.
pi_57646615
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef gronk het volgende:

[..]

Volkert van der G. was een veganist. Met de redeneerwijze van milagro in de hand kom je dan uit dat vegetariers extreem veel gevaarlijker zijn dan moslims -- er zijn veel minder veganisten dan moslims, en toch is er al een politieke moord gepleegd door een veganist. Oftewel, het oprukkende vegetarisme moet zo spoedig mogelijk een halt toe worden geroepen, voor het helemaal uit de klauwen gaat lopen hier.
Een gewelddadige dierenactivist is niet hetzelfde als een dierenactivist, en dat is niet hetzelfde als een veganist, en dat is weer niet hetzelfde als een vegetarier.

Een moslimterrorist is niet hetzelfde als een moslimextremist, en dat is niet hetzelfde als een moslimfundamentalist, en dat is weer niet hetzelfde als een moslim.
pi_57646714
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef gronk het volgende:
[..] Volkert van der G. was een veganist. Met de redeneerwijze van milagro in de hand kom je dan uit dat vegetariers extreem veel gevaarlijker zijn dan moslims -- er zijn veel minder veganisten dan moslims, en toch is er al een politieke moord gepleegd door een veganist. Oftewel, het oprukkende vegetarisme moet zo spoedig mogelijk een halt toe worden geroepen, voor het helemaal uit de klauwen gaat lopen hier.
Er is geen groot veganistenboek met twijfelachtige uitspraken, waarin je zou kunnen lezen dat zulke acties goedgekeurd worden. Ik denk dat je bedoelt dat haat-propaganda ten gunste van veganisme/vegetarisme een halt toegeroepen moet worden? Helemaal mee eens.
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:52:45 #235
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57646771
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef
FOKwa het volgende:

Een gewelddadige dierenactivist is niet hetzelfde als een dierenactivist, en dat is niet hetzelfde als een veganist, en dat is weer niet hetzelfde als een vegetarier.

Een moslimterrorist is niet hetzelfde als een moslimextremist, en dat is niet hetzelfde als een moslimfundamentalist, en dat is weer niet hetzelfde als een moslim.
Gut, wat genuanceerd. Waarom kan het nu opeens wel?
pi_57647260
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:52 schreef gronk het volgende:

[..]

Gut, wat genuanceerd. Waarom kan het nu opeens wel?
Ik wilde er voornamelijk mee zeggen dat het zo is dat hoe meer mensen er zijn in de linksere categorieėn, hoe meer last de mensen in de rechtsere categorieėn zullen ervaren.

Daarnaast hoor je niet zoveel vegetariers tegen niet-vegetariers zeggen dat ze moeten stoppen met vlees eten uit respect voor vegetariers, en dat ze anders beledigd zijn. Of dat ze mensen al dan niet direct dreigen met aanslagen door Volkertjes als ze vlees blijven eten.

Ennuh... nuance hoeft niet altijd, maar is wel zo handig als je 2 losstaande zaken met elkaar gaat vergelijken.
pi_57647619
quote:

[..]

donderdag 27 maart 2008 @ 14:39:49 #238
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57647711
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:17 schreef FOKwa het volgende:

Ik wilde er voornamelijk mee zeggen dat het zo is dat hoe meer mensen er zijn in de linksere categorieėn, hoe meer last de mensen in de rechtsere categorieėn zullen ervaren.
Veganisme is geen probleem, omdat anti-veganisten zelden of nooit een veganist tegenkomen. Interessante gedachte.
Dus 'moslims' zijn niet zozeer een probleem; het probleem zit 'm er meer in dat mensen die het niet zo hebben op moslims een grotere kans hebben dat ze er daadwerkelijk een tegenkomen, omdat er nu eenmaal veel moslims zijn.
quote:
Daarnaast hoor je niet zoveel vegetariers tegen niet-vegetariers zeggen dat ze moeten stoppen met vlees eten uit respect voor vegetariers, en dat ze anders beledigd zijn. Of dat ze mensen al dan niet direct dreigen met aanslagen door Volkertjes als ze vlees blijven eten.
Hangt er maar vanaf waar je komt. Als je op feestjes komt waar lui van Lekker Dier staan, dan heb je als vleeseter geen leven.
pi_57647960
Zucht. Kun je nou zo slecht lezen?
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef gronk het volgende:

[..]

Veganisme is geen probleem, omdat anti-veganisten zelden of nooit een veganist tegenkomen. Interessante gedachte.
Dus 'moslims' zijn niet zozeer een probleem; het probleem zit 'm er meer in dat mensen die het niet zo hebben op moslims een grotere kans hebben dat ze er daadwerkelijk een tegenkomen, omdat er nu eenmaal veel moslims zijn.
"in de linksere categorieėn"
"in de rechtsere categorieėn"

"Een gewelddadige dierenactivist...... een vegetarier"
"Een moslimterrorist....... een moslim"

links....... rechts

Nou, probeer het nog 's.
quote:
Hangt er maar vanaf waar je komt. Als je op feestjes komt waar lui van Lekker Dier staan, dan heb je als vleeseter geen leven.
Dan hebben we het dus ook niet over vegetariers, maar over de linksere categorieėn.
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:18:53 #240
104871 remlof
Europees federalist
pi_57648541
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:17 schreef FOKwa het volgende:

[..]

En vice-versa natuurlijk. Dat is juist het gevaar van polarisatie.
pi_57648955
Debat tussen Wilders en moslims zal weinig opleveren, zowel Wilders als moslims zijn beide heilig overtuigd van hun eigen gelijk. Ze staan beide niet open voor andere ideeen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:55:22 #242
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57649320
Dus gaan Wilders en de Moslims lief uitelkaar. En koest in je (thuis)mand!
pi_57649604
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:18 schreef remlof het volgende:

[..]

En vice-versa natuurlijk. Dat is juist het gevaar van polarisatie.
En ook jij hebt het slecht gelezen.
pi_57651579
Ach, er is helemaal geen film.... rond 1 april zal hij bekend maken dat het allemaal een 'grap' was... en met een politiekverhaal komen wat voor trieste regering we hebben, en wat voor kansloze mensen allemaal hebben gedemonsteerd ed. tegen iets wat er helemaal nooit geweest is
Love is in the air!
pi_57651843
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:43 schreef FOKwa het volgende:
1) Als het over de Koran gaat dan zorgt dat niet voor coherentie in de samenleving. Hooguit in de moslimgemeenschap.
duh, zolang als dat je zoekt naar verschillen ipv overeenkomsten zal je dat blijven houden .. en niet alleen bij de Koran ..
quote:
2) Een goed onafhankelijk onderzoek naar de normen en waarden van moslims in Nederland zou kunnen bijdragen aan een zuivere discussie. Stel dat driekwart vindt dat je je vrouw mag slaan, dan dien je daar anders mee om te gaan dan wanneer 5% dat vindt.
en hoe had je je dat voorgesteld .. met een leugendetector erbij oid .. ?
Maar stel iedereen spreekt idd de waarheid, en er komt uit dat de helft van de moslims het acceptabel vindt dat een vrouw geslagen wordt als straf voor bepaalde handelingen .. ga je daarna ook kijken hoeveel allochtonen ook echt gaan slaan dan, en aanvullend hoeveel autochtonen het begrijpelijk vinden dat die vrouw geslagen wordt onder die specifieke omstandigheden en het zelf ook doen ?
En dat dan even uitgegaan van de aanname dat iedereen ook echt de waarheid vertelt .. ..

Of dacht je nou echt dat vrouwenmishandeling/onderdrukking alleen voorkomt bij allochtonen ?
quote:
3) De meeste lichaamsdelen worden in die landen afgehakt door medemoslims. En veel moslims zien islamcritici als de vijand, ook in Nederland.
Hoe dan ook, waarom is jouw stethoscoop-voorbeeld begrijpelijk, maar alle moslims over een kam scheren na 9/11, Londen, Madrid, Van Gogh, de cartoonrellen, etc. etc. etc. niet?
zoals ik al zei, die ander wordt op dat moment gezien als een vijand, hij bedreigt jouw manier van leven .. of die nou moslim, pimpelpaars of whatever is maakt weinig uit
en tja, onze laatste onderlinge oorlog (in deze streken dan) is pakweg 70 jaar geleden, maar erg vriendelijk waren we ook niet voor elkaar .. je moest als nederlandse maar met een duitser hebben geslapen voor wat eten .. hoe met dat soort collaboratie-hoeren werd omgegaan komt mi toch erg dicht bij sharia-wetgeving
anyway, 70 jaar is geschiedkundig gezien een van de langere periode van vrede, maar is dat een garantie dat we elkaar morgen niet weer naar de keel vliegen .. ? Is het niet dankzij de EU (die sommigen grotendeels af willen danken), de wederzijdse economische afhankelijkheid bevestigd door de invoering van de euro, dat het inmiddels zo onaantrekkelijk is geworden om elkaar dwars te zitten, er valt niets meer te 'winnen' ?

en waarom mijn stethoscoop-verhaal begrijpelijk is .. tja .. is het nou echt zo gek dat ik meer verwacht van iemand die is opgegroeid met zowat alle informatie van de wereld onder de toetsen van een toetsenbord of afstandsbediening dan van een analfabeet uit Afghanistan ?
pleased to meet you
pi_57652629
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef moussie het volgende:
[..] zoals ik al zei, die ander wordt op dat moment gezien als een vijand, hij bedreigt jouw manier van leven ..
Om milagro maar te quoten: please
Iemand die kritiek heeft, bedreigt direct jouw manier van leven!

We hebben het aan één kant over mensen die kritiek leveren en aan de andere kant mensen die de critici doodwensen. Dan is het voor mij simpel om te zeggen wie er niet goed snik is.
pi_57652630
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef moussie het volgende:
en hoe had je je dat voorgesteld .. met een leugendetector erbij oid .. ?
Maar stel iedereen spreekt idd de waarheid, en er komt uit dat de helft van de moslims het acceptabel vindt dat een vrouw geslagen wordt als straf voor bepaalde handelingen .. ga je daarna ook kijken hoeveel allochtonen ook echt gaan slaan dan, en aanvullend hoeveel autochtonen het begrijpelijk vinden dat die vrouw geslagen wordt onder die specifieke omstandigheden en het zelf ook doen ?
En dat dan even uitgegaan van de aanname dat iedereen ook echt de waarheid vertelt .. ..

Of dacht je nou echt dat vrouwenmishandeling/onderdrukking alleen voorkomt bij allochtonen ?
natuurlijk is dat niet iets dat alleen bij allochtonen voorkomt, maar het is wel zo dat het onder moslims schrikbaarwekkende getallen zijn 1 miljoen moslims en die presteren het om 30% van de blijf van mijn lijf huizen te vullen, ik blijf het knap vinden en degene die het (proberen te) verdoezelen daar ik op

en mag ik even benadrukken dat 60% van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen allochtoon is

zie dit topic

[ Bericht 5% gewijzigd door GewoneMan op 27-03-2008 19:05:51 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 18:44:05 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57652858
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de film morgen vertoond wordt. Hmmm we shall see...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_57652908
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de film morgen vertoond wordt. Hmmm we shall see...
we zullen het inderdaad zien. hoe betrouwbaar is die bron? en kan je iets meer zeggen over die bron?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 18:46:37 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57652927
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

we zullen het inderdaad zien. hoe betrouwbaar is die bron? en kan je iets meer zeggen over die bron?
Mijn bron werkt bij de tv en zegt dat iedereen daar in rep en roer is...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_57652973
Semi interessant doenerij als het bij mensen van de TV bekend was hadden ze er al wat over gepubliceerd, primeur zijn enzo.
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 18:49:51 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57652999
Mja zou kunnen hoor, 1 iemand roept iets en de rest gaat er achteraan. Misschien is het ook niet waar maar het leek me wel het vermelden waard Als het echt zo is heb ik de primeur
pi_57653092
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:49 schreef MaJo het volgende:
Mja zou kunnen hoor, 1 iemand roept iets en de rest gaat er achteraan. Misschien is het ook niet waar maar het leek me wel het vermelden waard Als het echt zo is heb ik de primeur
Dat dan weer wel idd, maar als iemand die bij de tv werkt zou ik in ieder geval alle info wat ik heb vermelden om een naam te maken.
pi_57653262
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..] en mag ik even benadrukken dat 70% van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen allochtoon is
zie dit topic
Dat komt niet overeen met de gegevens in het topic waarnaar je refereert.
quote:
In de blijf van mijn lijf huizen zitten per jaar 10.000 mensen.
40% autochtoon
30% allochtoon - geen moslim
30% allochtoon - wel moslim
Daarnaast zeggen deze gegevens slechts indirect iets over de oorzaak. Er staat nergens dat moslims ook de oorzaak zijn geweest (al is het natuurlijk erg naļef om niet toe te geven dat het in geval van de moslim-allochtonen waarschijnlijk wel de meerderheid is geweest)

Anyway, misschien maar beter weer terug naar het onderwerp. De Koran-film van Wilders.
Er is nog geen film vertoond, dus nog geen kritiek mogelijk op de inhoud (behalve dat het anti is natuurlijk).
pi_57653420
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:00 schreef mahlah het volgende:

[..]

Dat komt niet overeen met de gegevens in het topic waarnaar je refereert.
[..]

Daarnaast zeggen deze gegevens slechts indirect iets over de oorzaak. Er staat nergens dat moslims ook de oorzaak zijn geweest (al is het natuurlijk erg naļef om niet toe te geven dat het in geval van de moslim-allochtonen waarschijnlijk wel de meerderheid is geweest)

Anyway, misschien maar beter weer terug naar het onderwerp. De Koran-film van Wilders.
Er is nog geen film vertoond, dus nog geen kritiek mogelijk op de inhoud (behalve dat het anti is natuurlijk).
helemaal gelijk 60% zal het meteen ff bijwerken.
pi_57653571
Geenstijl meldt dat er een persconferentie gaat komen

"Breaking news: film Wilders op internet"
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1246251.html#comments
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 19:13:31 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57653619
Ik had gelijk
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:14:15 #260
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_57653644
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_57653687
Totdat ik Comic Sans zag, .
pi_57653765
Ben benieuwd
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:18:35 #263
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_57653827
beetje voorspelbare film, wat beelden van aanslagen en wat geschreeuw van een stel haatbaarden met een dramatisch muziekje eronder
٩๏̯͡๏)۶
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 19:21:42 #265
46149 __Saviour__
pi_57653851
wel, we zullen eens gaan zien he
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57653863
Hij is er hoor!
pi_57653868
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

natuurlijk is dat niet iets dat alleen bij allochtonen voorkomt, maar het is wel zo dat het onder moslims schrikbaarwekkende getallen zijn 1 miljoen moslims en die presteren het om 30% van de blijf van mijn lijf huizen te vullen, ik blijf het knap vinden en degene die het (proberen te) verdoezelen daar ik op

en mag ik even benadrukken dat 60% van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen allochtoon is

zie dit topic
voor ik bovenstaande links ga checken even dit .. ik zat 17 jaar geleden zelf in zo'n huis en toen waren er 2 turkse meiden op de 20 autochtone bewoonsters, en op a'dam, z'dam en r'dam na, daar was het pakweg de helft, was dat overal in het land zo .. wij westerse vrouwen zijn wat dat aangaat nog maar net mondig geworden en hebben geleerd voor onszelf op te komen ..

en als je wil weten waar ik op kots .. op de westerse man die nu die zijn eigen vrouw niet meer kan onderdrukken omdat die mondig is geworden maar de moslima gaat vertellen wat zij moet doen ..

/edit .. grr .. buffering duurt lang .. wel mooi muziekje
pleased to meet you
pi_57653891
http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795

Is hem echt, laden duurt wel tering lang.
pi_57653928
de site van geertwilders ligt al plat inmiddels
٩๏̯͡๏)۶
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 19:25:49 #270
46149 __Saviour__
pi_57653975
damn, bufferen duurt wel vreselijk lang.
maar het is er tenminste eindelijk zeg. lang leve de vrijheid
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57653980
Ik ben op de helft.. tjah..
pi_57654034
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57654051
AMSTERDAM - De film 'Fitna' van Geert Wilders is donderdagavond op internet gezet.

Via de website van de PVV kan een link naar de website Liveleak.com worden aangeklikt.

De film toont zeer schokkende beelden van slachtoffers van terroristische aanslagen, gelardeerd met verzen uit de Koran.

De laatste weken is een boel ophef ontstaan over de antikoranfilm.
pi_57654084
Site van Wilders

Weblog Geertwilders
Door technische redenen is de site op dit moment niet te bereiken

Probeert u het later nog een keer
Indien de fout blijft zouden wij het op prijs stellen als u de fout wilt melden aan
Webmaster@Geertwilders.nl
' Kon niet verbinden met de database server
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 19:30:34 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57654102
Wat een kutfilm, beetje samenraapsel van dingen die iedereen al lang weet
pi_57654104
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
damn, bufferen duurt wel vreselijk lang.
maar het is er tenminste eindelijk zeg. lang leve de vrijheid
en tegelijkertijd even saven die .flv

want echt waar, al heb ik nog zo de schurft aan die man en zijn manier waarop die het doet .. verspreiden die hap
pleased to meet you
pi_57654139
Alles ligt alweer plat
pi_57654163
Dat liveleak stelt dus ook geen reet voor, kan Geert die film niet effe op Youtube zetten
٩๏̯͡๏)۶
pi_57654183
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:31 schreef venomsnake het volgende:
Alles ligt alweer plat
niet helemaal, had net even weer 1 seconde muziek
pleased to meet you
pi_57654209
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat liveleak stelt dus ook geen reet voor, kan Geert die film niet effe op Youtube zetten
denk dat die daar meteen eraf ligt
pleased to meet you
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 maart 2008 @ 19:33:58 #282
163650 Greys
pi_57654224
Dat mag niet van Youtube, heb ik begrepen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57654264
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef Wokkel het volgende:
Hoe save je die film?
Gewoon even wachten op de torrent (of Usenet of YouTube, ook goed).

edit:
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
Dat mag niet van Youtube, heb ik begrepen...
pi_57654308
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef moussie het volgende:

[..]

niet helemaal, had net even weer 1 seconde muziek
VET
pi_57654309
Fok doet het gewoon nog, verbazingwekkend genoeg
pi_57654311
Ik vond em meevallen eig. (ben halvwege)
pi_57654347
Zullen ze bij LiveLeak blij mee zijn
pi_57654369
zo'n film kun je ook maken over christenen .... gewoon een zooitje bij elkaar geraapte beelden van fanatiekelingen...
pi_57654375
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef Wokkel het volgende:
Hoe save je die film?
firefox-extensie .. downloadhelper was mijn keuze, en dit is dan de testcase om te kijken of die het doet

anders vindt je vast later 1 of tig torrents, nzb's of rars op het net, al dan niet geconverteerd .. no worry
pleased to meet you
pi_57654382
ik heb 60% kunnen zien, toen waren er 60 views, net al 75153(!!!)
٩๏̯͡๏)۶
pi_57654384
Met horken en stoten bekijk ik de film...
Eerste conclusie: als moslims hiertegen gaan demonstreren, demonstreren ze tegen zichzelf!
pi_57654391
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:22 schreef moussie het volgende:

en als je wil weten waar ik op kots .. op de westerse man die nu die zijn eigen vrouw niet meer kan onderdrukken omdat die mondig is geworden maar de moslima gaat vertellen wat zij moet doen ..

/edit .. grr .. buffering duurt lang .. wel mooi muziekje
ik ook, ik zou mijn vrouw nooit onderdrukken ik zie haar als mijn gelijke (alleen in bed ben ik (meestal) de baas ^^)
pi_57654423
Allah is groot, hij heeft alles al plat gelegd
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 maart 2008 @ 19:39:25 #294
163650 Greys
pi_57654425
Ben in elk geval 'blij' dat het geen 1 april grap was en dat er in elk geval wel een film(pje) bestįįt, na alle ophef vooraf. Stiekem ben ik een beetje bang voor repressailles vanuit welke hoek dan ook en ik hoop dat de wind snel weer gaat liggen. Maar dat zal wel struisvogelpolitiek en naļef zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57654441
iemand het eind al gezien .. want daar was het toch om te doen .. dat is de belediging ?
pleased to meet you
pi_57654455
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:
Zullen ze bij LiveLeak blij mee zijn
Staat bij Headlines dus is afgesproken neem ik aan
pi_57654457
Sjonge jonge, beelden die we allang al kennen met commentaren van haatbaarden.

Petje af voor Wilders, je kan van hem zeggen wat je wilt maar lef heeft hij wel.
pi_57654471
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:13 schreef MaJo het volgende:
Ik had gelijk
je had niet gelijk want je zei morgen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 19:40:53 #299
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57654472
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef moussie het volgende:
iemand het eind al gezien .. want daar was het toch om te doen .. dat is de belediging ?
Er wordt een bladzijde uit een telefoonboek gescheurd en opgeroepen om dat ook met de koran te doen
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:41:14 #300
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_57654484
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
Ben in elk geval 'blij' dat het geen 1 april grap was en dat er in elk geval wel een film(pje) bestįįt, na alle ophef vooraf. Stiekem ben ik een beetje bang voor repressailles vanuit welke hoek dan ook en ik hoop dat de wind snel weer gaat liggen. Maar dat zal wel struisvogelpolitiek en naļef zijn.
't Zou iig wel een goede zijn, zoveel commotie om niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')