Mijn bron werkt bij de tv en zegt dat iedereen daar in rep en roer is...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
we zullen het inderdaad zien. hoe betrouwbaar is die bron? en kan je iets meer zeggen over die bron?
Dat dan weer wel idd, maar als iemand die bij de tv werkt zou ik in ieder geval alle info wat ik heb vermelden om een naam te maken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:49 schreef MaJo het volgende:
Mja zou kunnen hoor, 1 iemand roept iets en de rest gaat er achteraan. Misschien is het ook niet waar maar het leek me wel het vermelden waardAls het echt zo is heb ik de primeur
![]()
Dat komt niet overeen met de gegevens in het topic waarnaar je refereert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..] en mag ik even benadrukken dat 70% van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen allochtoon is![]()
zie dit topic
Daarnaast zeggen deze gegevens slechts indirect iets over de oorzaak. Er staat nergens dat moslims ook de oorzaak zijn geweest (al is het natuurlijk erg naïef om niet toe te geven dat het in geval van de moslim-allochtonen waarschijnlijk wel de meerderheid is geweest)quote:In de blijf van mijn lijf huizen zitten per jaar 10.000 mensen.
40% autochtoon
30% allochtoon - geen moslim
30% allochtoon - wel moslim
helemaal gelijk 60% zal het meteen ff bijwerken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat komt niet overeen met de gegevens in het topic waarnaar je refereert.
[..]
Daarnaast zeggen deze gegevens slechts indirect iets over de oorzaak. Er staat nergens dat moslims ook de oorzaak zijn geweest (al is het natuurlijk erg naïef om niet toe te geven dat het in geval van de moslim-allochtonen waarschijnlijk wel de meerderheid is geweest)
Anyway, misschien maar beter weer terug naar het onderwerp. De Koran-film van Wilders.
Er is nog geen film vertoond, dus nog geen kritiek mogelijk op de inhoud (behalve dat het anti is natuurlijk).
voor ik bovenstaande links ga checken even dit .. ik zat 17 jaar geleden zelf in zo'n huis en toen waren er 2 turkse meiden op de 20 autochtone bewoonsters, en op a'dam, z'dam en r'dam na, daar was het pakweg de helft, was dat overal in het land zo .. wij westerse vrouwen zijn wat dat aangaat nog maar net mondig geworden en hebben geleerd voor onszelf op te komen ..quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
natuurlijk is dat niet iets dat alleen bij allochtonen voorkomt, maar het is wel zo dat het onder moslims schrikbaarwekkende getallen zijn 1 miljoen moslims en die presteren het om 30% van de blijf van mijn lijf huizen te vullen, ik blijf het knap vindenen degene die het (proberen te) verdoezelen daar
ik op
en mag ik even benadrukken dat 60% van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen allochtoon is![]()
zie dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |