Ongelooflijk... maar geloof er niets van.... en als Hedda komt wat dan met Claire? Denkt ie nou werkelijk dat ie zich hier mee populair maakt. Mij maakt het niet uit wie Huub neukt.... of je nu gebeten wordt door de hond of de kat het zijn dan toch boring streams. Ofquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je show Huub.Wij willen Joris en niet Hedda.
Jaap en Huub lullen alleen nog maar over show maken.Kijken of ze 22 mei nog zo blij zijn dat hun de show hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:11 schreef akveor het volgende:
Thanks Nostalgist.
[..]
Ongelooflijk... maar geloof er niets van.... en als Hedda komt wat dan met Claire? Denkt ie nou werkelijk dat ie zich hier mee populair maakt. Mij maakt het niet uit wie Huub neukt.... of je nu gebeten wordt door de hond of de kat het zijn dan toch boring streams. Of
Ik hoop Jaap... weg met die lamzak. Hij heeft z'n kans gehad om tegen B en A te spelen. Als Claire gaat is Huub next. Tenzij dit achter is afgedeald. Maar dat kan niet want DGK_Redaktie heeft gisteren gezegd dat ie onpartijdig moet blijven...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:12 schreef Nostalgist het volgende:
Er is dus nog volledig onduidelijk wie er op de stoel komt.....
Welke show? Amanda en Brian leveren vele keren meer dan lambalJaap.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap en Huub lullen alleen nog maar over show maken.Kijken of ze 22 mei nog zo blij zijn dat hun de show hebben gemaakt.
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je show Huub.Wij willen Joris en niet Hedda.
Ik hoop dat dat een Judaskus was.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kust Jaap. Ze houden van elkaar.
Nee, dat is Deborah.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef Verida het volgende:
Is Danielle die inelkaar gemepte zus?
Pappiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Met wie belt Brian ?
neu.... volgens mij hebben die echt een dealquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een Judaskus was.....
En dan trouwen en maand later haar wegstemmen.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat morgen bellen om Claire op de stoel te zetten,goh Huub wat spannend en daarna ten huwelijk vragen.Hoe dom kan je overkomen bij de kijkers.
YWquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Leandra het volgende:
Thnx Nostalgist![]()
[..]
Nee, dat is Deborah.
Daniëlle is degene die tot voor kort minderjarig was en in een tehuis voor "moeilijk opvoedbare meisjes" zat.
En dan ga ik er gemakshalve vanuit dat ze ondertussen iig 18 is... anders betwijfel ik of ze zou mogen komen logeren.
ik vind het huwelijk helemaal nix...... maar ergens zie ik de humor er ook wel van inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:24 schreef diedirk het volgende:
[..]
En dan trouwen en maand later haar wegstemmen.....
Denkt hij nu echt dat daar ook maar een tv kijker nog van opkijkt of dan nog iets serieus neemt..?!!
Huub en zijn script slaan helemaal door.
Joep, zijn opvoedhomovader.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joep, zijn opvoedhomovader.Ed is de andere helft.
Oeh... dan weet ik nog een leuke aanpassing van de spelregels:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
YW![]()
Brian geeft aan dat Kenneth waarschijnlijk gaat komen.....
Ed was er niet, joep belt collectcall terug als ed er is meen ik gehoord te hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:28 schreef Marieke_B het volgende:
Joep en Ed dus
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... dan weet ik nog een leuke aanpassing van de spelregels:
Als een gast de regels overtreedt is de boete voor de bewoner wiens gast het is...
Ze moet natuurlijk eerst afwachten hoe dingen na DGK gaan met brani en haar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda met haar "Okeeee, en "helemaal top".
Totaal onecht naar de gevoelens naar Brian toe, het interesseert haar niet echt, is mijn indruk.
Juistquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kenneth in the house ! En rammen maar, Kenneth
Das een goeie, alleen gelden er nu eenmaal andere regels voor B en A en als ze wel gelden zijn B en A ze vergeten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef Leandra het volgende:
Oeh... dan weet ik nog een leuke aanpassing van de spelregels:
Als een gast de regels overtreedt is de boete voor de bewoner wiens gast het is...
Veel water; temperaturen stijgen en de paarden zijn er nog steeds.... Kom maar op; vliegen....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist![]()
Alleen als Kenneth dan gaat meppen naar Brian, dan telt het niet... dat is hetzelfde als wat er normaal ook al gebeurt: Brian slaat zichzelf
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:36 schreef Marieke_B het volgende:
Retardo doet zingend de fanmail voor de de hele Shebang
Het is eigenlijk tooo much:
[ afbeelding ]
Ik mis iets...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:33 schreef Marieke_B het volgende:
Aman staat de broccoli te vermoorden:
[ afbeelding ]
Nou voor mij hoeft er geen terror.... gewoon met woorden aanpakken is al meer dan genoeg. Asjeblieft geen finale met alle twee paupers.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind het huwelijk helemaal nix...... maar ergens zie ik de humor er ook wel van in
Maar zie veel liever terror op Brian en Amanda....... pfffff dat wordt echt een keer tijd
Hoop dat Joris met een paar leuke plannen de villa inkomt
edit: en begrijp me goed, ik vind Huub echt een mongool dat hij serieuze plannen heeft met onnozele Claire
DrsH in da house?quote:
Laat Amanda het maar niet horen... die zou gelijk denken dat ze weer iets verkeerd doet op sexueel gebied...quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat Amanda het maar niet horen... die zou gelijk denken dat ze weer iets verkeerd doet op sexueel gebied...
Horen we vannacht een gillende Brian, verontschuldigt Amanda zich met "Noekje zei dat het lekkerder is als ik ook aan je zak trek"
Nee ze heeft een CURSUS thai's koken gehad.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef mootie het volgende:
Even iets heel anders. Amanda die normaal spaghetti tegen een kastje kwakt om te kijken of het gaar is, maakt nu een Thais gerecht uit haar hoofd, wat ze een jaar of 3 geleden in Thailand heeft opgepikt?
Tot nu toe heeft ze brocolli verkracht, kip in de ketjap geflikkerd en knoflook gesneden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef mootie het volgende:
Even iets heel anders. Amanda die normaal spaghetti tegen een kastje kwakt om te kijken of het gaar is, maakt nu een Thais gerecht uit haar hoofd, wat ze een jaar of 3 geleden in Thailand heeft opgepikt?
das meer als best.... een topscriptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk is het zo smerig dat Jaap direct Amanda onder kotst waardoor Brian flipt en Huub een klap verkoopt omdat hij lacht
Mij best als dat een script zou zijn.
ben het weer zo met je eens.......... Huub & Jaap trouwen, al is het maar verloven is zo humor..... en veul leuker dan met Klaraquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:06 schreef rooie3 het volgende:
Zou het veel leuker vinden als Jaap en Huub gingen trouwen,dat was pas show en nog lachwekkend ook.Nu schud ik alleen maar me hoofd en vind het echt belachelijk.Huub hoeft voor mij zo de winnaar niet meer te worden,hij zorgt alleen maar voor domme verhaallijnen,eerst wippen met een hoer voor claire haar ogen en dan gaan trouwen.Heb er echt geen goed woord voor over.
Staan de kandelaars al klaar en de rozenblaadjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:05 schreef Disana het volgende:
Nee he, niet weer een 'romantisch etentje'.
Amanda slaat 2 vliegen in 1 klap..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:05 schreef Disana het volgende:
Nee he, niet weer een 'romantisch etentje'.
Geen rozenblaadjes, maar wel kaarsen, in de private.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Staan de kandelaars al klaar en de rozenblaadjes![]()
Is dat niet goed dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef Marieke_B het volgende:
Eerst de knoflook, dan de paprika en als laatste het vlees in de pan..
Wat een schitterend idee,hebben we nog niet gehadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen rozenblaadjes, maar wel kaarsen, in de private.
quote:
Kunnen ze ook wel bellen voor die pruik,die was 5000 euro en nu geen euro meer waardquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:10 schreef Marieke_B het volgende:
telefoon voor Aman...ze moet haar mouwen omhoog doen.
het jurkje was heel duur.
ik doe altijd eerst het vlees..en de knoflook en als laatste pas de groenten, anders wordt het vlees niet gaar en zijn de groenten helemaal sufgekookt..quote:
en de valsspelende violistequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Staan de kandelaars al klaar en de rozenblaadjes![]()
Je kunt de groenten toch apart fruiten en er later bij doen als het vlees bijna gaar is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:14 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik doe altijd eerst het vlees..en de knoflook en als laatste pas de groenten, anders wordt het vlees niet gaar en zijn de groenten helemaal sufgekookt..
Huub speelt continu een spel. Hij neemt iedereen in de maling. Hier is niets serieus aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind het huwelijk helemaal nix...... maar ergens zie ik de humor er ook wel van in
Maar zie veel liever terror op Brian en Amanda....... pfffff dat wordt echt een keer tijd
Hoop dat Joris met een paar leuke plannen de villa inkomt
edit: en begrijp me goed, ik vind Huub echt een mongool dat hij serieuze plannen heeft met onnozele Claire
Dat is het nagerechtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
even proeven ..
maar waar blijft de rijst?
*pakt pen en papier en schrijft op*quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:14 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik doe altijd eerst het vlees..en de knoflook en als laatste pas de groenten, anders wordt het vlees niet gaar en zijn de groenten helemaal sufgekookt..
Als je van veel afwas houdt wel jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt de groenten toch apart fruiten en er later bij doen als het vlees bijna gaar is?
Heel duur? Hoeveel doet zo'n lappie tegenwoordig op de Albert Cuyp?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:10 schreef Marieke_B het volgende:
telefoon voor Aman...ze moet haar mouwen omhoog doen.
het jurkje was heel duur.
Dan heb ik hem verkeerd verstaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Als ik Brian moet geloven heeft Amanda veel te weinig rijst opgezet.
Nee hoor. Eerst vroeg hij voor hoeveel mensen het was. Toen zei hij dat het teveel was. Toen riep hij naar anderen dat ze alleen rijst voor hemzelf en haar had opgezet.quote:
Ze gooit er na een minuut of 5 nog wat rijst bij.......ik zeg niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Dan ben ik blij dat ik niet geluisterd heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap reminds me of Hilde
Ik stream de slingers aan, ik voorzie een woordenwisseling, geheel grappenderwijs natuurlijk...Maar iemands avondmaal op zijn anderhalsjaardag verknallen, zal en moet gestraft worden...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
*gooi nu briefje weg met recept*quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gooit er na een minuut of 5 nog wat rijst bij.......ik zeg niks.
Daar ga ik niet eens om wedden, dat er ongetwijfeld kritiek zal komen, al is het laat op de avond.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik stream de slingers aan, ik voorzie een woordenwisseling, geheel grappenderwijs natuurlijk...Maar iemands avondmaal op zijn anderhalsjaardag verknallen, zal en moet gestraft worden...
Heel verstandigquote:
Nivootje!!!! We zijn weer thuis!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:34 schreef joep.t het volgende:
Brian:Kijk je kan zelfs ringetjes roken dat laat zien hoe professioneel je bent met roken
Ricardo:Nee met pijpen
Waar is die lekkere brandweerman als 'ie echt nodig is? Barry kom terug!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef Mokum020 het volgende:
Brian zet een brandblusser neer...wat een vertrouwen in de kookkunsten..
Amanda kookt om tv te maken, staat leuk in de reguliere......Del kookt voor rat. Hoor je de zwoele stem van de voice- over?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Disana het volgende:
Dat lijkt me inderdaad niet al te veel rijst. Wedden dat het meeste voor henzelf is, dat heb ik eerder gezien.
Ja nu je het zegt, ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kookt om tv te maken, staat leuk in de reguliere......Del kookt voor rat. Hoor je de zwoele stem van de voice- over?
Het is net een heks die in de ketels staat te roeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef PeterNB het volgende:
"Misschien nog wat beter roeren"
[ afbeelding ]
Stel dat het echt lekker is, wat moet hij dan zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Huub weer zegt dat het goed smaakt.
ja ik lig in een deuk hierquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Even proeven......ehm, nog wat zout erbij. Dat de rijst niet of wel gaar is gaat het dus niet om.
Koken met Amanda is gaaf.
Als ze dit lekker vinden dan is hun smaak echt vernietigd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Stel dat het echt lekker is, wat moet hij dan zeggen
rijstepap met ketjap-blokjes en sufgekookte groenten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:49 schreef Ziet het volgende:
wat maakt ze eigenlijk?
Denk je echt dat het lekker is.De rijst is al pap en de groentes ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Stel dat het echt lekker is, wat moet hij dan zeggen
Ik lig echt in een deuk hier, wat een feest deze streams.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Ricardo is het geen rijst, maar pap en de hele bodem is aangekoekt.
Ik vind het ook leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Zoals gewoonlijk ben ik weer de enige die het wel leuk vind. Ze proeft zo veel, zodat ze zelf onderhand niet meer hoeft te eten. Ik zie iedere keer de zelfde lepel in die pan gaan.
Ricardo verteld haar dat de rijst nat is en net pap lijkt. hahaha.
Het is ook leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Zoals gewoonlijk ben ik weer de enige die het wel leuk vind. Ze proeft zo veel, zodat ze zelf onderhand niet meer hoeft te eten. Ik zie iedere keer de zelfde lepel in die pan gaan.
Praat voor jezelf..het is niet alleen leuk, het is hilarisch! Ik steek er wat van op hoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Hebben we geschreven dat we het niet leuk vonden.Lig in een deuk om dat domme wijf.Altijd commentaar op andere en ze kan nog geen eens rijst kokenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Dit is toch ook grappig, vooral omdat ik het niet hoef te etenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Hoezo, heb jij smaak Tv dan ???? Vertel, waar kan je die kopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze dit lekker vinden dan is hun smaak echt vernietigd.
Wat is dat nou weer voor een opmerking. Kijk eens om je heen, iedereen heeft er pret aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Die user leeft in een totaal andere wereld, stoor je er maar niet aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking. Kijk eens om je heen, iedereen heeft er pret aan.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er nog niemand aan tafel die roept : "Is het eten al klaar?"
Dat vraag je toch niet als het kindje van God aan het koken is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er nog niemand aan tafel die roept : "Is het eten al klaar?"
Jammie, een vleesprutje met rijstepap.quote:
Maar dan wel een THAIS vleesprutje he..............quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammie, een vleesprutje met rijstepap.
Doe ik ook altijd. Staat bij Albert H. naast de spullen van Conimex.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Het is met liefde gemaakt.
Dat scheelt
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Krijg je er niks van, als je die garnalen rauw eet.
Ik zou zeggen, gewoon blijven kijken!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Krijg je er niks van, als je die garnalen rauw eet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:57 schreef rooie3 het volgende:
Nog niet eten zegt Amanda,ze zit zelf altijd als eerste te eten.
Ik heb het ook altijd in huisquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Staat bij Albert H. naast de spullen van Conimex.
Handig hè? Claire proeft en vindt het lekker...het zal ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doe ik ook altijd. Staat bij Albert H. naast de spullen van Conimex.
Ik ga duimen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gewoon blijven kijken!
Wie, wat, waar is we.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben we geschreven dat we het niet leuk vonden.Lig in een deuk om dat domme wijf.Altijd commentaar op andere en ze kan nog geen eens rijst koken
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
C: en Mikey wat vind jij er van
M: och, ik ben gewend om uit de vuilnisbak te eten
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
C: en Mikey wat vind jij er van
M: och, ik ben gewend om uit de vuilnisbak te eten
Nee ik mute!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Brian is trots op zijn sletje. Ze wilde dat niemand haar hielp en het is allemaal goed gekomen.![]()
Neemt iemand het even over?
ja hoor, ik lach me eigen een breukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Brian is trots op zijn sletje. Ze wilde dat niemand haar hielp en het is allemaal goed gekomen.![]()
Hij heeft de rijst nog niet geproefdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Kan Mike het om half 11 er weer uit halen en verder opeten als de anderen shoarma bestellenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:11 schreef Marieke_B het volgende:
Mike flikkert alles in de prullenbak en zegt: 'was heerlijk Amanda' .
Misschien kan jij eens wat minder sarcastische reageren, reageer anders niet op mij. Dit had je jezelf toch al eens voor genomen !quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking. Kijk eens om je heen, iedereen heeft er pret aan.
ik vind het zo wel leuk..... ze wordt zo in de zeik genomen en ze heeft het niet eens doorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer. Waarom wordt dat stuk verdriet van een Amanda nu niet enorm gedissed door de rest maar steken ze haar zgn veren in haar reet?
Jij hebt commentaar op anderen ('ik ben weer de enige die het leuk vindt') dan kun je commentaar terug verwachten. Onthoud jij jezelf liever eens van je eigen sarcasme t.o.v. alle andere COSsersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien kan jij eens wat minder sarcastische reageren, reageer anders niet op mij. Dit had je jezelf toch al eens voor genomen !
Het was n.l. geen opmerking, maar een constatering.
Het was een foute constatering van je om te zeggen dat jij de enige was die het leuk vond dat Amanda aan het koken was. Iedereen had er hier de grootste pret om.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien kan jij eens wat minder sarcastische reageren, reageer anders niet op mij. Dit had je jezelf toch al eens voor genomen !
Ja ja. Ze gaat zelfs vaker koken. Ik vind dit humor. Moeten ze maar eerlijker zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
Amanda denkt dat iedereen zijn bordje leegegeten heeft. Het meeste ligt in de vuilnisbak.
En dat jij met je tegendraadse opmerkingen alleen maar aandacht zoekt, ligt ook aan de ander?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
' ach joh, je moet het gewoon bij elkaar eten'quote:
maar je constatering klopte van geen kant..... iedereen lag in een deuk om de kookkunsten van Amanda...... dus je had schijnbaar de COS niet goed doorgelezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub ook al....alles voor de show.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian denkt erover een ontslagronde voor Claire aan te vragen.
Effe in caps doen,voordat ze weer gaan zeggen dat de Huubfans met een roze bril kijken en nooit commentaar hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Huub vindt het eten lekker. Op dit soort momenten kots ik hem werkelijk uit, hypocriete kutkabouter.
aangezien hij over het algemeen heel weinig eet, vind ik het wel opvallend dat hij door zat te harken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Huub vindt het eten lekker. Op dit soort momenten kots ik hem werkelijk uit, hypocriete kutkabouter.
Ik ben zo blij met de scrollfunctie. Dalfdekkers komen in mijn woordenboek niet voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
maar je constatering klopte van geen kant..... iedereen lag in een deuk om de kookkunsten van Amanda...... dus je had schijnbaar de COS niet goed doorgelezen.
Disana had gelijk
Een incorrecte constatering mogen we dus constateren, aangezien ik in deze COS grote kookhilariteit lees.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
zo met je eens.... en dan heb ik het nog niet over die slappe verhaallijn "trouwen"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Aan een bak ijs kan ze toch niet veel verknoeien, hoewel....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Disana het volgende:
Oh god, Amanda gaat ook nog een toetje maken.
Het script word nu al in werking gezet,heel verliefd doen en dan het aanzoekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:27 schreef Desii het volgende:
[..]
zo met je eens.... en dan heb ik het nog niet over die slappe verhaallijn "trouwen"
en het gaat me niet eens om het trouwplan.... maar met Klara (zo'n onnozele gans)
Omdat ie het is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom zegt Brian ' sukkel' ?
Als je net zo leest alsdat je schrtijft, weet je dat ik geen sarcasme t.o.v. andere COSsers hebt, mits ik op iemand reageer, die denkt over mij rug leuk te zijn . Zo iemand zoals jij......ben ik het volgende slachtoffer van je ???? Kom maar hoor, ik kan een hoop hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt commentaar op anderen ('ik ben weer de enige die het leuk vindt') dan kun je commentaar terug verwachten. Onthoud jij jezelf liever eens van je eigen sarcasme t.o.v. alle andere COSsers
Nee, je hebt gelijk. Bovendien wordt de anderen niets aangeboden, dus die lopen sowieso verder geen risico.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Aan een bak ijs kan ze toch niet veel verknoeien, hoewel....
Maar wel met liefde neergezet hè?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:29 schreef Disana het volgende:
Drie gangen, roept Amanda terwijl ze de bakjes ijs neerkwakt voor alleen zichzelf en Brian.
]http://www.vn.nl/Verhalen(...)anJohnWijsmuller.htm[/quote][/url]quote:Dit al gezien:
[url=http://www.vn.nl/Verhalen(...)anJohnWijsmuller.htm
Ik heb zelden zo gelachen met Amandaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een incorrecte constatering mogen we dus constateren, aangezien ik in deze COS grote kookhilariteit lees.
Doe jij nou eens ff normaal. Je zit hier gewoon met opzet mensen uit hun tent te lokken met die "constateringen" van je en dan gaan janken als er mensen commentaar op je hebben. En waarom spreek je alleen Disana hierop aan? Er waren ook nog vele anderen die over je "alleen ik vind het leuk"-opmerking vielen, waaronder ikzelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je net zo leest alsdat je schrtijft, weet je dat ik geen sarcasme t.o.v. andere COSsers hebt, mits ik op iemand reageer, die denkt over mij rug leuk te zijn . Zo iemand zoals jij......ben ik het volgende slachtoffer van je ???? Kom maar hoor, ik kan een hoop hebben
Ik heb werkelijk in een deuk gelegen. Leukste streams sinds tijden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Een incorrecte constatering mogen we dus constateren, aangezien ik in deze COS grote kookhilariteit lees.
duidelijk verhaal..lekker type die hans.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Lady-night het volgende:
Dit al gezien:
http://www.vn.nl/Verhalen(...)anJohnWijsmuller.htm
Commentaar op streams en niet op users eitje bobo, hoelang zit je hier nou al..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je net zo leest alsdat je schrtijft, weet je dat ik geen sarcasme t.o.v. andere COSsers hebt, mits ik op iemand reageer, die denkt over mij rug leuk te zijn . Zo iemand zoals jij......ben ik het volgende slachtoffer van je ???? Kom maar hoor, ik kan een hoop hebben
Nee, nee, Disana, we houden het leuk. En Coldstar, geef het toe dat je er naast zat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
Ik ga maar even een straatje om, word hier onpasselijk van. COS was leuk, we hebben gelachen.
Echt waar.......? Hoe reageerde wiebel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef 2live het volgende:
Huub vraagt zich af waarom Claire zo infantiel doet soms.
Claire kennende zal ze wel dom gelachen hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar.......? Hoe reageerde wiebel?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar.......? Hoe reageerde wiebel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |