ja hoor, ik lach me eigen een breukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Brian is trots op zijn sletje. Ze wilde dat niemand haar hielp en het is allemaal goed gekomen.![]()
Neemt iemand het even over?
Hij heeft de rijst nog niet geproefdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Brian is trots op zijn sletje. Ze wilde dat niemand haar hielp en het is allemaal goed gekomen.![]()
Neemt iemand het even over?
Kan Mike het om half 11 er weer uit halen en verder opeten als de anderen shoarma bestellenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:11 schreef Marieke_B het volgende:
Mike flikkert alles in de prullenbak en zegt: 'was heerlijk Amanda' .
Misschien kan jij eens wat minder sarcastische reageren, reageer anders niet op mij. Dit had je jezelf toch al eens voor genomen !quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking. Kijk eens om je heen, iedereen heeft er pret aan.
ik vind het zo wel leuk..... ze wordt zo in de zeik genomen en ze heeft het niet eens doorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer. Waarom wordt dat stuk verdriet van een Amanda nu niet enorm gedissed door de rest maar steken ze haar zgn veren in haar reet?
Jij hebt commentaar op anderen ('ik ben weer de enige die het leuk vindt') dan kun je commentaar terug verwachten. Onthoud jij jezelf liever eens van je eigen sarcasme t.o.v. alle andere COSsersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien kan jij eens wat minder sarcastische reageren, reageer anders niet op mij. Dit had je jezelf toch al eens voor genomen !
Het was n.l. geen opmerking, maar een constatering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |