Dan heb ik hem verkeerd verstaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Als ik Brian moet geloven heeft Amanda veel te weinig rijst opgezet.
Nee hoor. Eerst vroeg hij voor hoeveel mensen het was. Toen zei hij dat het teveel was. Toen riep hij naar anderen dat ze alleen rijst voor hemzelf en haar had opgezet.quote:
Ze gooit er na een minuut of 5 nog wat rijst bij.......ik zeg niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Dan ben ik blij dat ik niet geluisterd heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap reminds me of Hilde
Ik stream de slingers aan, ik voorzie een woordenwisseling, geheel grappenderwijs natuurlijk...Maar iemands avondmaal op zijn anderhalsjaardag verknallen, zal en moet gestraft worden...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
*gooi nu briefje weg met recept*quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gooit er na een minuut of 5 nog wat rijst bij.......ik zeg niks.
Daar ga ik niet eens om wedden, dat er ongetwijfeld kritiek zal komen, al is het laat op de avond.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik stream de slingers aan, ik voorzie een woordenwisseling, geheel grappenderwijs natuurlijk...Maar iemands avondmaal op zijn anderhalsjaardag verknallen, zal en moet gestraft worden...
Heel verstandigquote:
Nivootje!!!! We zijn weer thuis!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:34 schreef joep.t het volgende:
Brian:Kijk je kan zelfs ringetjes roken dat laat zien hoe professioneel je bent met roken
Ricardo:Nee met pijpen
Waar is die lekkere brandweerman als 'ie echt nodig is? Barry kom terug!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef Mokum020 het volgende:
Brian zet een brandblusser neer...wat een vertrouwen in de kookkunsten..
Amanda kookt om tv te maken, staat leuk in de reguliere......Del kookt voor rat. Hoor je de zwoele stem van de voice- over?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Disana het volgende:
Dat lijkt me inderdaad niet al te veel rijst. Wedden dat het meeste voor henzelf is, dat heb ik eerder gezien.
Ja nu je het zegt, ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kookt om tv te maken, staat leuk in de reguliere......Del kookt voor rat. Hoor je de zwoele stem van de voice- over?
Het is net een heks die in de ketels staat te roeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef PeterNB het volgende:
"Misschien nog wat beter roeren"
[ afbeelding ]
Stel dat het echt lekker is, wat moet hij dan zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Huub weer zegt dat het goed smaakt.
ja ik lig in een deuk hierquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Even proeven......ehm, nog wat zout erbij. Dat de rijst niet of wel gaar is gaat het dus niet om.
Koken met Amanda is gaaf.
Als ze dit lekker vinden dan is hun smaak echt vernietigd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Stel dat het echt lekker is, wat moet hij dan zeggen
rijstepap met ketjap-blokjes en sufgekookte groenten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:49 schreef Ziet het volgende:
wat maakt ze eigenlijk?
Denk je echt dat het lekker is.De rijst is al pap en de groentes ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Stel dat het echt lekker is, wat moet hij dan zeggen
Ik lig echt in een deuk hier, wat een feest deze streams.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Ricardo is het geen rijst, maar pap en de hele bodem is aangekoekt.
Ik vind het ook leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Zoals gewoonlijk ben ik weer de enige die het wel leuk vind. Ze proeft zo veel, zodat ze zelf onderhand niet meer hoeft te eten. Ik zie iedere keer de zelfde lepel in die pan gaan.
Ricardo verteld haar dat de rijst nat is en net pap lijkt. hahaha.
Het is ook leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Zoals gewoonlijk ben ik weer de enige die het wel leuk vind. Ze proeft zo veel, zodat ze zelf onderhand niet meer hoeft te eten. Ik zie iedere keer de zelfde lepel in die pan gaan.
Praat voor jezelf..het is niet alleen leuk, het is hilarisch! Ik steek er wat van op hoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Hebben we geschreven dat we het niet leuk vonden.Lig in een deuk om dat domme wijf.Altijd commentaar op andere en ze kan nog geen eens rijst kokenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Dit is toch ook grappig, vooral omdat ik het niet hoef te etenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Hoezo, heb jij smaak Tv dan ???? Vertel, waar kan je die kopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze dit lekker vinden dan is hun smaak echt vernietigd.
Wat is dat nou weer voor een opmerking. Kijk eens om je heen, iedereen heeft er pret aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Die user leeft in een totaal andere wereld, stoor je er maar niet aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking. Kijk eens om je heen, iedereen heeft er pret aan.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er nog niemand aan tafel die roept : "Is het eten al klaar?"
Dat vraag je toch niet als het kindje van God aan het koken is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er nog niemand aan tafel die roept : "Is het eten al klaar?"
Jammie, een vleesprutje met rijstepap.quote:
Maar dan wel een THAIS vleesprutje he..............quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammie, een vleesprutje met rijstepap.
Doe ik ook altijd. Staat bij Albert H. naast de spullen van Conimex.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Het is met liefde gemaakt.
Dat scheelt
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Krijg je er niks van, als je die garnalen rauw eet.
Ik zou zeggen, gewoon blijven kijken!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Krijg je er niks van, als je die garnalen rauw eet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:57 schreef rooie3 het volgende:
Nog niet eten zegt Amanda,ze zit zelf altijd als eerste te eten.
Ik heb het ook altijd in huisquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Staat bij Albert H. naast de spullen van Conimex.
Handig hè? Claire proeft en vindt het lekker...het zal ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doe ik ook altijd. Staat bij Albert H. naast de spullen van Conimex.
Ik ga duimen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gewoon blijven kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |