Heel verstandigquote:
Nivootje!!!! We zijn weer thuis!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:34 schreef joep.t het volgende:
Brian:Kijk je kan zelfs ringetjes roken dat laat zien hoe professioneel je bent met roken
Ricardo:Nee met pijpen
Waar is die lekkere brandweerman als 'ie echt nodig is? Barry kom terug!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef Mokum020 het volgende:
Brian zet een brandblusser neer...wat een vertrouwen in de kookkunsten..
Amanda kookt om tv te maken, staat leuk in de reguliere......Del kookt voor rat. Hoor je de zwoele stem van de voice- over?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Disana het volgende:
Dat lijkt me inderdaad niet al te veel rijst. Wedden dat het meeste voor henzelf is, dat heb ik eerder gezien.
Ja nu je het zegt, ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kookt om tv te maken, staat leuk in de reguliere......Del kookt voor rat. Hoor je de zwoele stem van de voice- over?
Het is net een heks die in de ketels staat te roeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef PeterNB het volgende:
"Misschien nog wat beter roeren"
[ afbeelding ]
Stel dat het echt lekker is, wat moet hij dan zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Huub weer zegt dat het goed smaakt.
ja ik lig in een deuk hierquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Even proeven......ehm, nog wat zout erbij. Dat de rijst niet of wel gaar is gaat het dus niet om.
Koken met Amanda is gaaf.
Als ze dit lekker vinden dan is hun smaak echt vernietigd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Stel dat het echt lekker is, wat moet hij dan zeggen
rijstepap met ketjap-blokjes en sufgekookte groenten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:49 schreef Ziet het volgende:
wat maakt ze eigenlijk?
Denk je echt dat het lekker is.De rijst is al pap en de groentes ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Stel dat het echt lekker is, wat moet hij dan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |