Aan een bak ijs kan ze toch niet veel verknoeien, hoewel....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Disana het volgende:
Oh god, Amanda gaat ook nog een toetje maken.
Het script word nu al in werking gezet,heel verliefd doen en dan het aanzoekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:27 schreef Desii het volgende:
[..]
zo met je eens.... en dan heb ik het nog niet over die slappe verhaallijn "trouwen"
en het gaat me niet eens om het trouwplan.... maar met Klara (zo'n onnozele gans)
Omdat ie het is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom zegt Brian ' sukkel' ?
Als je net zo leest alsdat je schrtijft, weet je dat ik geen sarcasme t.o.v. andere COSsers hebt, mits ik op iemand reageer, die denkt over mij rug leuk te zijn . Zo iemand zoals jij......ben ik het volgende slachtoffer van je ???? Kom maar hoor, ik kan een hoop hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt commentaar op anderen ('ik ben weer de enige die het leuk vindt') dan kun je commentaar terug verwachten. Onthoud jij jezelf liever eens van je eigen sarcasme t.o.v. alle andere COSsers
Nee, je hebt gelijk. Bovendien wordt de anderen niets aangeboden, dus die lopen sowieso verder geen risico.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Aan een bak ijs kan ze toch niet veel verknoeien, hoewel....
Maar wel met liefde neergezet hè?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:29 schreef Disana het volgende:
Drie gangen, roept Amanda terwijl ze de bakjes ijs neerkwakt voor alleen zichzelf en Brian.
]http://www.vn.nl/Verhalen(...)anJohnWijsmuller.htm[/quote][/url]quote:Dit al gezien:
[url=http://www.vn.nl/Verhalen(...)anJohnWijsmuller.htm
Ik heb zelden zo gelachen met Amandaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een incorrecte constatering mogen we dus constateren, aangezien ik in deze COS grote kookhilariteit lees.
Doe jij nou eens ff normaal. Je zit hier gewoon met opzet mensen uit hun tent te lokken met die "constateringen" van je en dan gaan janken als er mensen commentaar op je hebben. En waarom spreek je alleen Disana hierop aan? Er waren ook nog vele anderen die over je "alleen ik vind het leuk"-opmerking vielen, waaronder ikzelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je net zo leest alsdat je schrtijft, weet je dat ik geen sarcasme t.o.v. andere COSsers hebt, mits ik op iemand reageer, die denkt over mij rug leuk te zijn . Zo iemand zoals jij......ben ik het volgende slachtoffer van je ???? Kom maar hoor, ik kan een hoop hebben
Ik heb werkelijk in een deuk gelegen. Leukste streams sinds tijden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Een incorrecte constatering mogen we dus constateren, aangezien ik in deze COS grote kookhilariteit lees.
duidelijk verhaal..lekker type die hans.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Lady-night het volgende:
Dit al gezien:
http://www.vn.nl/Verhalen(...)anJohnWijsmuller.htm
Commentaar op streams en niet op users eitje bobo, hoelang zit je hier nou al..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je net zo leest alsdat je schrtijft, weet je dat ik geen sarcasme t.o.v. andere COSsers hebt, mits ik op iemand reageer, die denkt over mij rug leuk te zijn . Zo iemand zoals jij......ben ik het volgende slachtoffer van je ???? Kom maar hoor, ik kan een hoop hebben
Nee, nee, Disana, we houden het leuk. En Coldstar, geef het toe dat je er naast zat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
Ik ga maar even een straatje om, word hier onpasselijk van. COS was leuk, we hebben gelachen.
Echt waar.......? Hoe reageerde wiebel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef 2live het volgende:
Huub vraagt zich af waarom Claire zo infantiel doet soms.
Claire kennende zal ze wel dom gelachen hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar.......? Hoe reageerde wiebel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |