Wie, wat, waar is we.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben we geschreven dat we het niet leuk vonden.Lig in een deuk om dat domme wijf.Altijd commentaar op andere en ze kan nog geen eens rijst koken
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
C: en Mikey wat vind jij er van
M: och, ik ben gewend om uit de vuilnisbak te eten
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
C: en Mikey wat vind jij er van
M: och, ik ben gewend om uit de vuilnisbak te eten
Nee ik mute!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Brian is trots op zijn sletje. Ze wilde dat niemand haar hielp en het is allemaal goed gekomen.![]()
Neemt iemand het even over?
ja hoor, ik lach me eigen een breukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Brian is trots op zijn sletje. Ze wilde dat niemand haar hielp en het is allemaal goed gekomen.![]()
Hij heeft de rijst nog niet geproefdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
Kan Mike het om half 11 er weer uit halen en verder opeten als de anderen shoarma bestellenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:11 schreef Marieke_B het volgende:
Mike flikkert alles in de prullenbak en zegt: 'was heerlijk Amanda' .
Misschien kan jij eens wat minder sarcastische reageren, reageer anders niet op mij. Dit had je jezelf toch al eens voor genomen !quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking. Kijk eens om je heen, iedereen heeft er pret aan.
ik vind het zo wel leuk..... ze wordt zo in de zeik genomen en ze heeft het niet eens doorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer. Waarom wordt dat stuk verdriet van een Amanda nu niet enorm gedissed door de rest maar steken ze haar zgn veren in haar reet?
Jij hebt commentaar op anderen ('ik ben weer de enige die het leuk vindt') dan kun je commentaar terug verwachten. Onthoud jij jezelf liever eens van je eigen sarcasme t.o.v. alle andere COSsersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien kan jij eens wat minder sarcastische reageren, reageer anders niet op mij. Dit had je jezelf toch al eens voor genomen !
Het was n.l. geen opmerking, maar een constatering.
Het was een foute constatering van je om te zeggen dat jij de enige was die het leuk vond dat Amanda aan het koken was. Iedereen had er hier de grootste pret om.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien kan jij eens wat minder sarcastische reageren, reageer anders niet op mij. Dit had je jezelf toch al eens voor genomen !
Ja ja. Ze gaat zelfs vaker koken. Ik vind dit humor. Moeten ze maar eerlijker zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
Amanda denkt dat iedereen zijn bordje leegegeten heeft. Het meeste ligt in de vuilnisbak.
En dat jij met je tegendraadse opmerkingen alleen maar aandacht zoekt, ligt ook aan de ander?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
' ach joh, je moet het gewoon bij elkaar eten'quote:
maar je constatering klopte van geen kant..... iedereen lag in een deuk om de kookkunsten van Amanda...... dus je had schijnbaar de COS niet goed doorgelezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub ook al....alles voor de show.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian denkt erover een ontslagronde voor Claire aan te vragen.
Effe in caps doen,voordat ze weer gaan zeggen dat de Huubfans met een roze bril kijken en nooit commentaar hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Huub vindt het eten lekker. Op dit soort momenten kots ik hem werkelijk uit, hypocriete kutkabouter.
aangezien hij over het algemeen heel weinig eet, vind ik het wel opvallend dat hij door zat te harken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Huub vindt het eten lekker. Op dit soort momenten kots ik hem werkelijk uit, hypocriete kutkabouter.
Ik ben zo blij met de scrollfunctie. Dalfdekkers komen in mijn woordenboek niet voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
maar je constatering klopte van geen kant..... iedereen lag in een deuk om de kookkunsten van Amanda...... dus je had schijnbaar de COS niet goed doorgelezen.
Disana had gelijk
Een incorrecte constatering mogen we dus constateren, aangezien ik in deze COS grote kookhilariteit lees.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
zo met je eens.... en dan heb ik het nog niet over die slappe verhaallijn "trouwen"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Aan een bak ijs kan ze toch niet veel verknoeien, hoewel....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Disana het volgende:
Oh god, Amanda gaat ook nog een toetje maken.
Het script word nu al in werking gezet,heel verliefd doen en dan het aanzoekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:27 schreef Desii het volgende:
[..]
zo met je eens.... en dan heb ik het nog niet over die slappe verhaallijn "trouwen"
en het gaat me niet eens om het trouwplan.... maar met Klara (zo'n onnozele gans)
Omdat ie het is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom zegt Brian ' sukkel' ?
Als je net zo leest alsdat je schrtijft, weet je dat ik geen sarcasme t.o.v. andere COSsers hebt, mits ik op iemand reageer, die denkt over mij rug leuk te zijn . Zo iemand zoals jij......ben ik het volgende slachtoffer van je ???? Kom maar hoor, ik kan een hoop hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt commentaar op anderen ('ik ben weer de enige die het leuk vindt') dan kun je commentaar terug verwachten. Onthoud jij jezelf liever eens van je eigen sarcasme t.o.v. alle andere COSsers
Nee, je hebt gelijk. Bovendien wordt de anderen niets aangeboden, dus die lopen sowieso verder geen risico.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Aan een bak ijs kan ze toch niet veel verknoeien, hoewel....
Maar wel met liefde neergezet hè?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:29 schreef Disana het volgende:
Drie gangen, roept Amanda terwijl ze de bakjes ijs neerkwakt voor alleen zichzelf en Brian.
]http://www.vn.nl/Verhalen(...)anJohnWijsmuller.htm[/quote][/url]quote:Dit al gezien:
[url=http://www.vn.nl/Verhalen(...)anJohnWijsmuller.htm
Ik heb zelden zo gelachen met Amandaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een incorrecte constatering mogen we dus constateren, aangezien ik in deze COS grote kookhilariteit lees.
Doe jij nou eens ff normaal. Je zit hier gewoon met opzet mensen uit hun tent te lokken met die "constateringen" van je en dan gaan janken als er mensen commentaar op je hebben. En waarom spreek je alleen Disana hierop aan? Er waren ook nog vele anderen die over je "alleen ik vind het leuk"-opmerking vielen, waaronder ikzelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je net zo leest alsdat je schrtijft, weet je dat ik geen sarcasme t.o.v. andere COSsers hebt, mits ik op iemand reageer, die denkt over mij rug leuk te zijn . Zo iemand zoals jij......ben ik het volgende slachtoffer van je ???? Kom maar hoor, ik kan een hoop hebben
Ik heb werkelijk in een deuk gelegen. Leukste streams sinds tijden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Een incorrecte constatering mogen we dus constateren, aangezien ik in deze COS grote kookhilariteit lees.
duidelijk verhaal..lekker type die hans.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Lady-night het volgende:
Dit al gezien:
http://www.vn.nl/Verhalen(...)anJohnWijsmuller.htm
Commentaar op streams en niet op users eitje bobo, hoelang zit je hier nou al..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je net zo leest alsdat je schrtijft, weet je dat ik geen sarcasme t.o.v. andere COSsers hebt, mits ik op iemand reageer, die denkt over mij rug leuk te zijn . Zo iemand zoals jij......ben ik het volgende slachtoffer van je ???? Kom maar hoor, ik kan een hoop hebben
Nee, nee, Disana, we houden het leuk. En Coldstar, geef het toe dat je er naast zat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
Ik ga maar even een straatje om, word hier onpasselijk van. COS was leuk, we hebben gelachen.
Echt waar.......? Hoe reageerde wiebel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef 2live het volgende:
Huub vraagt zich af waarom Claire zo infantiel doet soms.
Claire kennende zal ze wel dom gelachen hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar.......? Hoe reageerde wiebel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |