Neh, geen zin. Zit achter een Applequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe, pas eens gauw aan, jij staat er niet eens bij!
Als jij zorgt voor normale pc's op mijn opleiding, doe ik het meteen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Haal mij eens van de misschien af!
Je wil een Apple?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als jij zorgt voor normale pc's op mijn opleiding, doe ik het meteen.
Done en OP nog verder wat geupdatequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Haal mij eens van de misschien af!
Jaloers omdat ik een Apple heb? Jij krijgt hem niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij wil naar buiten geduwd worden om te genieten van de ellende sneeuw?
Was dat aanbod niet alleen voor vrouwen geldig?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Remlof je zei gister iets over een slaapplaats ?
Hij heeft alleen een bank.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Was dat aanbod niet alleen voor vrouwen geldig?
Al kreeg ik het gratis.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik een Apple heb? Jij krijgt hem niet!
Ik heb een bank ja, en verder alleen vloer en weinig ruimtequote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Remlof je zei gister iets over een slaapplaats ?
Eigenlijk wel ja, maar misschien is Fiets laatst bij de plastisch chirurg geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Moemoe staat er nog steeds niet bij PDL en ik overigens ook niet....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Done en OP nog verder wat geupdate![]()
TS kan hem ook nog editten
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan 2 vierkante meter vloer heb ik genoegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een bank ja, en verder alleen vloer en weinig ruimte
Ik heb wel 2 ballonnen en als je dan je ogen dicht doet......quote:Eigenlijk wel ja, maar misschien is Fiets laatst bij de plastisch chirurg geweest
Ik zie datquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moemoe staat er nog steeds niet bij PDL en ik overigens ook niet....
Zie je dat Jerney_Kaagman?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef moemoe het volgende:
en balkan
Ik blijf wel thuis.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:29 schreef moemoe het volgende:
''Kultuurhuis Bosch tolereert geen vrouwonvriendelijk gedrag.''
Dat jullie het even weten.
Ga er maar vanuit. Waar zat dat Bosch nou?quote:
idd, dus hou er rekening mee: wat je ook aandoet, je bent automatisch overdressed.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is dat krakers ding dan toch?
Och normaal maak ik hele mooie OP's. In mijn pauze achter een kut pc echter niet, care.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef TheSorrow het volgende:
Volgende keer iemand anders het nieuwe topic maar laten maken? Geen link in het oude topic naar deze, nog steeds mensen die bij 'ik kom niet' staan en toch wel komen.. Way to go!
Nee, moet werken in hometown Heijenquote:
Zeker care, weet je hoe fucking belangrijk dit topic is?!?!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Och normaal maak ik hele mooie OP's. In mijn pauze achter een kut pc echter niet, care.
Het vindt plaats in Arnhem, ik kan me er weinig bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zeker care, weet je hoe fucking belangrijk dit topic is?!?!
Tijd ervoor vrij maken! Wie wil er nou niet onder winterse omstandigheden de dag doorbrengen met een stel idioten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom zijn meets altijd op dagen dat ik niet kan?
quote:
Ik deel het alleen maar met je om jou in bescherming te nemen. Het is voor je eigen bestwilquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef Q. het volgende:
Ik blijf wel thuis.
quote:
Jammer, volgende keer beter!quote:
Daarom kom ik dus ook niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het vindt plaats in Arnhem, ik kan me er weinig bij voorstellen.
Definitief niet? Ik streep je weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daarom kom ik dus ook niet!
Nah, 2 uur treinen voor 35 euro, ik kan mn geld beter besteden
Je post in het topic en daardoor neem ik aan dat je ervan op de hoogte bent dat de meet zaterdag plaats vindt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Krijg ik ook een PM?
Skippy was btw niet zeker toch?
Ah enters idee, dan zal ik me er verder niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:32 schreef moemoe het volgende:
Ik weet niet wiens idee deze meet was, maar is het niet handig om de mensen te PM-en waarvan onzeker is dat ze komen? Reminder met tijden etc.
Gezien de voorspelling van het KNMI lijkt me dit kloppender.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tijd ervoor vrij maken! Wie wil er nou niet onder herfstachtige omstandigheden de dag doorbrengen met een stel idioten?
Onze allerliefste remlof had een goede suggestie voor een Indiaas restaurant. Goedkoop, gezellig en het ruikt er heerlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef Faithy het volgende:
gaan we nou nog ergens eten van te voren dan? :")
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Onze allerliefste remlof had een goede suggestie voor een Indiaas restaurant. Goedkoop, gezellig en het ruikt er heerlijk!
De website: http://www.kohinoorofindia.nl/arnhem/index.htm
Voor ¤ 13,50,-- heb je al een Murgh Shahi Kurma en voor ¤ 15,50,-- zelfs een Thali Royal. Wattes? Ja, ga maar gewoon kijken.
Er gaan al heel wat mensen mee, als jij ook mee wil moet je me even PM-en erover.
Voor mij niet dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Voor mij zou dat dan gewoon weer thuis eten zijn dus.
Het zit in me, solly.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:38 schreef moemoe het volgende:
Ah enters idee, dan zal ik me er verder niet mee bemoeien.
*jaloers isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Voor mij zou dat dan gewoon weer thuis eten zijn dus.
quote:
Gaan we dan lekker samen thuis eten Moemoequote:
You can find me in the club niggaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Gaan we dan lekker samen thuis eten Moemoe
Ja, wordt eens tijd dat ik je ook eens zie, eet je mee?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, even terugvindmeeting doen.
Hell no. Ik heb liever een gehaktbal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Gaan we dan lekker samen thuis eten Moemoe
dus je komtquote:
Lijkt me ok, als we weten met hoeveel we zijn zal ik reserveren voor zeven uur/kwart over zeven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:23 schreef moemoe het volgende:
Hoe laat zullen we eten? Uurtje of zeven?
Rundergehakt ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hell no. Ik heb liever een gehaktbal.
Omdat jij op zaterdagavond toch altijd wel naar Bosch komtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:52 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom sta ik bij de komersHet is nog altijd afhankelijk van m'n brakheid...
Nacht, Nylz, zaterdagnacht...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jij op zaterdagavond toch altijd wel naar Bosch komt
Dát wilde ik nog weten; waar op het station?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
gRover vertrekt iig om 13:00 vanuit Groningen, dus ik hoop dat we dan om 18:00 in Bosch kunnen zijn
hey thanx!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:49 schreef moemoe het volgende:
We hebben een jarige Arnhemmer in ons midden!
Gefeliciteerd Garisson72!
A28. Is niet die bij je huis. Enbij de liftersoppikplek,geenidee waardatis. Ikzoekeenplekje en belwel of zo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dát wilde ik nog weten; waar op het station?
En welke snelweg neem je, want anders hoef ik niet naar tstation te komen, als dat die ene vlakbij mn huis is,?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef luciano het volgende:
Hey leuk , een meet ........... ik denk nog ff na .....
PDL Moemoe en misshobjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Hmmm half zeven eten? Idd met wat uitloop, wat moblo eerder zei.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus 18:00 in Bosch en 19:00 eten?
Ik moet uit Assen komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Komen er trouwens nog meer mensen uit het noorden waar ik eventueel mee kan reizen?
Reis je ook met de trein? Ik stap namelijk op in Hoogeveen.quote:
De kofferbak ook of heeft dat ding geen kofferbak?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Alex' auto zit al vol volgens mij.
Jazekerquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Reis je ook met de trein? Ik stap namelijk op in Hoogeveen.
Dealquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jazeker![]()
![]()
Kunnen mooi samen afreizen richting het verre zuiden
Ik eet mee jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DealHoe laat en eet je mee?
(oh wacht, dat zou inhouden dat ik nu echt kom)
Dus je eet niet met ons mee?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
ik ga sowieso poolen tot 18u, dan nog eten en dáárna zal ik eens die kant op komen. Zal zo rond 20u zijn.
Er kan nog iemand op versnellingspook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Alex' auto zit al vol volgens mij.
Dat is precies de bedoeling van meetsquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DealHoe laat en eet je mee?
(oh wacht, dat zou inhouden dat ik nu echt kom)
quote:
Als je 's avonds maar komt danquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
en zulks is inmiddels ook al per PM richting moemoe bestendigd, dus nu kan ik niet meer terug.
Jij durft niet harder dan 30? Of heb jij moemoe's richtinggevoel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
gRover vertrekt iig om 13:00 vanuit Groningen, dus ik hoop dat we dan om 18:00 in Bosch kunnen zijn
^%$&*^*&$^($Q^&Q$#$(*^#$Q&Q$#*(Q#$^&Q%#^&*quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij durft niet harder dan 30? Of heb jij moemoe's richtinggevoel?
Liftersplek is als je vanaf station Groningen linksaf het Emmaviaduct (richting Julianaplein) opdraait. Gelijk aan je rechterhand, naast de Groninger Archieven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
A28. Is niet die bij je huis. Enbij de liftersoppikplek,geenidee waardatis. Ikzoekeenplekje en belwel of zo.
Ja sorry, je zegt zelf altijd dat je vreselijk verdwaalt zonder Tomtom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
^%$&*^*&$^($Q^&Q$#$(*^#$Q&Q$#*(Q#$^&Q%#^&*
*(&%**&$*$QQ$&*Q$&*($Q&*(quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja sorry, je zegt zelf altijd dat je vreselijk verdwaalt zonder Tomtom.
Heb je weer gedronken, schat? Het is weer niet te volgen.quote:
Dan eet ik ook maar meequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik eet mee ja![]()
Als we de trein van 15:42 nemen zijn we om er om 17:20 en als we die van 16:03 nemen zijn we om 17:50 in Arnhem
Ja, jij was dat leuke vlotte meisje!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb Isabeau maar 1x gezien,
Bij een Plantsoenmeet.
Geen van beide, maar we moeten nog bij ons logeeradres langs van te voren, en ik hanteer graag ruime margesquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij durft niet harder dan 30? Of heb jij moemoe's richtinggevoel?
De clubavond in een apart gedeelte. Er is ook een grote kroeg die al vanaf 16:00 ofzo open isquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ehmm even een kort vraagje nog....
Arnhem
Wanneer: Zaterdag 29 maart 2008
Waar: Bosch
Tijd: 20.00
Maarruh... het schijnt dat de avond daar pas om 23.00 begint.
zaterdag 29 maart (dance/world-dance)
Solo Moderna
DJ Solo Moderna
open: 23:00 - 4:00 entree: ¤ 5,-
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:00 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou dan ben ik er ook maar bij.
Kan ik Moemoe weer eens gedag zeggen
blijf je nog pitten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan eet ik ook maar mee
Qua treinen moeten we maar zien hoe & wat het handigst is. (je moet wel *via* Hoogeveen bekijken anders kan je ook de intercity krijgen die niet in Hoogeveen stopt)
jupquote:
Met de treinquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er nog meer lui die met de (terug) trein gaan vanuit (naar) twente of het noorden?
* rulerofdeath heeft het topic doorgelezen
S-F en Isabeau, hoe gaan jullie terug?
als ik op 9292ov.nl kijk dan moeten jullie uiterlijk 23.42 weer terug. dus dan ga ik wel mooi met jullie meequote:
wel doenquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik op 9292ov.nl kijk dan moeten jullie uiterlijk 23.42 weer terug. dus dan ga ik wel mooi met jullie mee
ben ik iig niet de enige als ik het station iet kan vinden
heenweg reis ik niet mee. moet nog werken overdag![]()
ik ben 19.20 op station in arhnem
dat scheelt dat je me nog mee wil hebbenquote:
Acht dat stukje tot deventerquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat scheelt dat je me nog mee wil hebben
zutphenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Acht dat stukje tot deventer
hoe laat is dat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:32 schreef moemoe het volgende:
Nog iemand die mee wil eten, maar het nog niet heeft gemeld? We gaan reserveren.
Tussen 18.00 uur en 19.15 uur, zoiets. Een beetje ruim, maar ik weet niet welk tijdstip makkelijk is voor mensen die van ver komen. Alexxxx arriveert rond 18.00 uur las ik. Isabeau en S-F, wat is voor jullie te doen?quote:
ik ben pas om 19.20 op station arnhem dus ik denk niet dat dat wat wordt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tussen 18.00 uur en 19.15 uur, zoiets. Een beetje ruim, maar ik weet niet welk tijdstip makkelijk is voor mensen die van ver komen. Alexxxx arriveert rond 18.00 uur las ik. Isabeau en S-F, wat is voor jullie te doen?
Waar moet jij vandaan komen?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:57 schreef remlof het volgende:
Ik reserveer wel voor 19:15 in het restaurant, mensen die vroeg komen kunnen dan eerst naar Bosch en mensen die later zijn direct naar het restaurant.
Ik zie het al, ik huppel wel achter jou aan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:57 schreef remlof het volgende:
Hier een kaartje met het station, het restaurant (A) en Bosch (B) - let niet op de route van A naar B, da's voor auto's
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:57 schreef moemoe het volgende:
Goed idee?
Je gaat die nacht ook nog weer terug richting het altijd zonnige Zuidlaren ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef RealZeus het volgende:
Zit er een beetje een fatsoenlijke parkeergarage in de buurt waar ik rond 22.00u nog kan inrijden?
Ik wil mijn autoradio graag houden.
Die is vlakbij, gaat alleen al om 00:30 dicht:quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zit er wel 1 in de buurt, maar weet eigenlijks niet hoe lang die open is. Musis Sacrum Parkeergarage.
Hier kan ik de auto neerzetten zonder dat ik hem op slot doe en dan heb ik alles nog.quote:
Je loopt al een paar topics achter.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
géén idee, kom zelf nooit met de auto in het centrum..
maar ik dacht dat jij niet kwam
Ja, je kan mee terug rijden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gaat die nacht ook nog weer terug richting het altijd zonnige Zuidlaren ?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:41 schreef remlof het volgende:
Parkeergarage Centraal (die bij het station) is tot 05:00 open, zelfde tarief
Zie http://www.arnhem.nl/site(...)rages_arnhem_centrum
heb hongerquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef remlof het volgende:
Ik heb net gereserveerd bij de Kohinoor
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je kan mee terug rijden.En als er nog meer mensen richting het Noorden moeten , die kunnen ook mee terug rijden.
Misschien kun je met moemoe mee, mocht ze met de auto gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kom nog wel maar alleen eten, na eten ga ik weer terug. weet ik zeker dat ik nog thuis kom.
Da's misschien ook wel zo veilig voor de overige weggebruikersquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Moemoe blijft in Arnhem
Hoe kan je mij nou vergeten?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:41 schreef CherryLips het volgende:
oeh ik was dit topic een beetje vergeten.
Grmblz. Nou. Dan ga ik wel met de auto. Ik zo van mn bier wat doen ze?quote:
quote:
Of misschien is er iets te regelen met terugrijden met iemand die toch over utreg gaatquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:13 schreef Q. het volgende:
Vanuit Ede zijn er trouwens geen werkzaamheden, CL. Misschien dat ik toch maar gewoon met de trein + bus ga. Moet dan maar.
via sint Isidorushoeve zit er denk ik niet in ofwel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef RealZeus het volgende:
Ja, je kan mee terug rijden.En als er nog meer mensen richting het Noorden moeten , die kunnen ook mee terug rijden.
[..]
Dat is wel een beetje ver om.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
via sint Isidorushoeve zit er denk ik niet in ofwel?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:27 schreef MissHobje het volgende:
He RZ niet onder dat brug/viaduct ding parkeren
f routeplanner tsjekkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoi als er iemand is die mij in Utrecht af wil gooien. Bij de uithof houd ik me aanbevolen
special guestquote:
kloptquote:
Ja stom en wie dat nou verzonnen heeft ?quote:
zullen we samen in arnhem onder de brug overnachten?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoi als er iemand is die mij in Utrecht af wil gooien. Bij de uithof houd ik me aanbevolen
Als ik ga, moet nog even beslissen, ga ik ook vrij vroeg weer weg hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:13 schreef Q. het volgende:
Vanuit Ede zijn er trouwens geen werkzaamheden, CL. Misschien dat ik toch maar gewoon met de trein + bus ga. Moet dan maar.
Is ook nog een optie jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zullen we samen in arnhem onder de brug overnachten?
Ik rij toch door Utrecht heen, je er daar uitgooien kan altijd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is ook nog een optie jazolang ik niet alleen rond hoef te zwerven vind ik alles prima
Gezellie samen in de auto terug en rijd ik niet alleen enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kon ook eventueel al met hobbels mee terug, hoef ik iig niet supervroeg naar huis en me geen zorgen te maken of ik de laatste bus wel haal etc
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is ook nog een optie jazolang ik niet alleen rond hoef te zwerven vind ik alles prima
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kon ook eventueel al met hobbels mee terug, hoef ik iig niet supervroeg naar huis en me geen zorgen te maken of ik de laatste bus wel haal etc
Hoe groot is die auto?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gezellie samen in de auto terug en rijd ik niet alleen enzo
Dank je, tenminste nog iemand die vertrouwen in mij heeftquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
zo gevaarlijk is moemoe niet
En ervaringsexpertquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je, tenminste nog iemand die vertrouwen in mij heeft.
De enige?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je, tenminste nog iemand die vertrouwen in mij heeft.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:07 schreef Q. het volgende:
Ach, mijn auto is niet veel groter maar daar passen wel vier mensen in.
medium maar?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef TheSorrow het volgende:
Incl. gratis medium Dying Fetus?
Whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef TheSorrow het volgende:
Incl. gratis medium Dying Fetus?
quote:
Daar gaat het mij niet om. Maar normaal is Arhem een dikke anderhalf uur rijden en als ik daar langs moet ben ik zeker een uur langer onderweg. Dat vind ik net een beetje te veel van het goede.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt![]()
ik wil je wel benzinegeld gevendat vind ik geen probleem
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!1!11!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
Gooi mij maar naar misschien, ziek.
NOOOquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
Nou en?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
Oeh gezelligquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:59 schreef remlof het volgende:
Heb Vork even gesmsd om te vragen of ie mee gaat eten
is goedquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Maar normaal is Arhem een dikke anderhalf uur rijden en als ik daar langs moet ben ik zeker een uur langer onderweg. Dat vind ik net een beetje te veel van het goede.
Zoals ik me nu voel niet, we zien morgen welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:53 schreef Sebasser het volgende:
Moemoe komt helemaal niet meer zei ze net.!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:53 schreef Sebasser het volgende:
Moemoe komt helemaal niet meer zei ze net.!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zoals ik me nu voel niet, we zien morgen wel.
Volgens mij haal je Fokradio dit jaar weer.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:09 schreef longinus het volgende:
O ja, was ik bijna vergeten, ik bood MissHobje vorig jaar ook een lift aan, haalde nog Fok radio
En nee, ik ben geen stalker
straks lekker eten en op wegzal vast een leuke avond worden
Mja, maar ik weet wel de weg nuquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij haal je Fokradio dit jaar weer.![]()
Omdat je een dag te vroeg was.....
Ik was het vergeten en ging vandaag alquote:
Je zorgt maar mooi dat je komtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
En wat was dat precies dan ??quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:09 schreef longinus het volgende:
O ja, was ik bijna vergeten, ik bood MissHobje vorig jaar ook een lift aan, haalde nog Fok radio
En nee, ik ben geen stalker
straks lekker eten en op wegzal vast een leuke avond worden
fokmeet vorig jaar, ik bood aan je op te halen bij het station in Leiden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En wat was dat precies dan ??
Heb serieus geen idee van een lift >
Ga meestal zelf rijden of met de trein
Of ik moet mijn enkelbanden verrekken
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:17 schreef longinus het volgende:
[..]
fokmeet vorig jaar, ik bood aan je op te halen bij het station in Leiden.
Tis tenslotte maar een kleine omweg voor me en idd zit je niet alleen in de auto.
Ik kom ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:05 schreef MissHobje het volgende:
Je zorgt maar mooi dat je komt
Dat flik je me nie hoor
Ik voel me ook kut maar ga wel
Hoelaat wil je de trein nemen?quote:
ik nietquote:
niet te laat komen hequote:
Ik ga een stukje om he?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik niet
[..]
niet te laat komen he
hihi, je zei komenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga een stukje om he?Anders komen er geen groningers
Een stukjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga een stukje om he?Anders komen er geen groningers
Ooow dat valt inderdaad meequote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
200 kilometer of zo in totaal, valt mee dus
Ik wel iigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooow dat valt inderdaad meeZijn wij noorderlingen wel gewend
Ik heb gereserveerd op mijn naam, voor meer dan genoeg personenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:39 schreef Q. het volgende:
Hoe zit dat nu met dat eten?
dus we vragen naar de groep 'remlof'quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gereserveerd op mijn naam, voor meer dan genoeg personen
Dus komt goed.
Hoop wel nog steeds dat moemoe komt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |