Ik moet uit Assen komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Komen er trouwens nog meer mensen uit het noorden waar ik eventueel mee kan reizen?
Reis je ook met de trein? Ik stap namelijk op in Hoogeveen.quote:
De kofferbak ook of heeft dat ding geen kofferbak?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Alex' auto zit al vol volgens mij.
Jazekerquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Reis je ook met de trein? Ik stap namelijk op in Hoogeveen.
Dealquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jazeker![]()
![]()
Kunnen mooi samen afreizen richting het verre zuiden
Ik eet mee jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DealHoe laat en eet je mee?
(oh wacht, dat zou inhouden dat ik nu echt kom)
Dus je eet niet met ons mee?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
ik ga sowieso poolen tot 18u, dan nog eten en dáárna zal ik eens die kant op komen. Zal zo rond 20u zijn.
Er kan nog iemand op versnellingspook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Alex' auto zit al vol volgens mij.
Dat is precies de bedoeling van meetsquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DealHoe laat en eet je mee?
(oh wacht, dat zou inhouden dat ik nu echt kom)
quote:
Als je 's avonds maar komt danquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
en zulks is inmiddels ook al per PM richting moemoe bestendigd, dus nu kan ik niet meer terug.
Jij durft niet harder dan 30? Of heb jij moemoe's richtinggevoel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
gRover vertrekt iig om 13:00 vanuit Groningen, dus ik hoop dat we dan om 18:00 in Bosch kunnen zijn
^%$&*^*&$^($Q^&Q$#$(*^#$Q&Q$#*(Q#$^&Q%#^&*quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij durft niet harder dan 30? Of heb jij moemoe's richtinggevoel?
Liftersplek is als je vanaf station Groningen linksaf het Emmaviaduct (richting Julianaplein) opdraait. Gelijk aan je rechterhand, naast de Groninger Archieven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
A28. Is niet die bij je huis. Enbij de liftersoppikplek,geenidee waardatis. Ikzoekeenplekje en belwel of zo.
Ja sorry, je zegt zelf altijd dat je vreselijk verdwaalt zonder Tomtom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
^%$&*^*&$^($Q^&Q$#$(*^#$Q&Q$#*(Q#$^&Q%#^&*
*(&%**&$*$QQ$&*Q$&*($Q&*(quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja sorry, je zegt zelf altijd dat je vreselijk verdwaalt zonder Tomtom.
Heb je weer gedronken, schat? Het is weer niet te volgen.quote:
Dan eet ik ook maar meequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik eet mee ja![]()
Als we de trein van 15:42 nemen zijn we om er om 17:20 en als we die van 16:03 nemen zijn we om 17:50 in Arnhem
Ja, jij was dat leuke vlotte meisje!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb Isabeau maar 1x gezien,
Bij een Plantsoenmeet.
Geen van beide, maar we moeten nog bij ons logeeradres langs van te voren, en ik hanteer graag ruime margesquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij durft niet harder dan 30? Of heb jij moemoe's richtinggevoel?
De clubavond in een apart gedeelte. Er is ook een grote kroeg die al vanaf 16:00 ofzo open isquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ehmm even een kort vraagje nog....
Arnhem
Wanneer: Zaterdag 29 maart 2008
Waar: Bosch
Tijd: 20.00
Maarruh... het schijnt dat de avond daar pas om 23.00 begint.
zaterdag 29 maart (dance/world-dance)
Solo Moderna
DJ Solo Moderna
open: 23:00 - 4:00 entree: ¤ 5,-
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:00 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou dan ben ik er ook maar bij.
Kan ik Moemoe weer eens gedag zeggen
blijf je nog pitten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan eet ik ook maar mee
Qua treinen moeten we maar zien hoe & wat het handigst is. (je moet wel *via* Hoogeveen bekijken anders kan je ook de intercity krijgen die niet in Hoogeveen stopt)
jupquote:
Met de treinquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er nog meer lui die met de (terug) trein gaan vanuit (naar) twente of het noorden?
* rulerofdeath heeft het topic doorgelezen
S-F en Isabeau, hoe gaan jullie terug?
als ik op 9292ov.nl kijk dan moeten jullie uiterlijk 23.42 weer terug. dus dan ga ik wel mooi met jullie meequote:
wel doenquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik op 9292ov.nl kijk dan moeten jullie uiterlijk 23.42 weer terug. dus dan ga ik wel mooi met jullie mee
ben ik iig niet de enige als ik het station iet kan vinden
heenweg reis ik niet mee. moet nog werken overdag![]()
ik ben 19.20 op station in arhnem
dat scheelt dat je me nog mee wil hebbenquote:
Acht dat stukje tot deventerquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat scheelt dat je me nog mee wil hebben
zutphenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Acht dat stukje tot deventer
hoe laat is dat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:32 schreef moemoe het volgende:
Nog iemand die mee wil eten, maar het nog niet heeft gemeld? We gaan reserveren.
Tussen 18.00 uur en 19.15 uur, zoiets. Een beetje ruim, maar ik weet niet welk tijdstip makkelijk is voor mensen die van ver komen. Alexxxx arriveert rond 18.00 uur las ik. Isabeau en S-F, wat is voor jullie te doen?quote:
ik ben pas om 19.20 op station arnhem dus ik denk niet dat dat wat wordt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tussen 18.00 uur en 19.15 uur, zoiets. Een beetje ruim, maar ik weet niet welk tijdstip makkelijk is voor mensen die van ver komen. Alexxxx arriveert rond 18.00 uur las ik. Isabeau en S-F, wat is voor jullie te doen?
Waar moet jij vandaan komen?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:57 schreef remlof het volgende:
Ik reserveer wel voor 19:15 in het restaurant, mensen die vroeg komen kunnen dan eerst naar Bosch en mensen die later zijn direct naar het restaurant.
Ik zie het al, ik huppel wel achter jou aan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:57 schreef remlof het volgende:
Hier een kaartje met het station, het restaurant (A) en Bosch (B) - let niet op de route van A naar B, da's voor auto's
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:57 schreef moemoe het volgende:
Goed idee?
Je gaat die nacht ook nog weer terug richting het altijd zonnige Zuidlaren ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef RealZeus het volgende:
Zit er een beetje een fatsoenlijke parkeergarage in de buurt waar ik rond 22.00u nog kan inrijden?
Ik wil mijn autoradio graag houden.
Die is vlakbij, gaat alleen al om 00:30 dicht:quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zit er wel 1 in de buurt, maar weet eigenlijks niet hoe lang die open is. Musis Sacrum Parkeergarage.
Hier kan ik de auto neerzetten zonder dat ik hem op slot doe en dan heb ik alles nog.quote:
Je loopt al een paar topics achter.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
géén idee, kom zelf nooit met de auto in het centrum..
maar ik dacht dat jij niet kwam
Ja, je kan mee terug rijden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gaat die nacht ook nog weer terug richting het altijd zonnige Zuidlaren ?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:41 schreef remlof het volgende:
Parkeergarage Centraal (die bij het station) is tot 05:00 open, zelfde tarief
Zie http://www.arnhem.nl/site(...)rages_arnhem_centrum
heb hongerquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef remlof het volgende:
Ik heb net gereserveerd bij de Kohinoor
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je kan mee terug rijden.En als er nog meer mensen richting het Noorden moeten , die kunnen ook mee terug rijden.
Misschien kun je met moemoe mee, mocht ze met de auto gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kom nog wel maar alleen eten, na eten ga ik weer terug. weet ik zeker dat ik nog thuis kom.
Da's misschien ook wel zo veilig voor de overige weggebruikersquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Moemoe blijft in Arnhem
Hoe kan je mij nou vergeten?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:41 schreef CherryLips het volgende:
oeh ik was dit topic een beetje vergeten.
Grmblz. Nou. Dan ga ik wel met de auto. Ik zo van mn bier wat doen ze?quote:
quote:
Of misschien is er iets te regelen met terugrijden met iemand die toch over utreg gaatquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:13 schreef Q. het volgende:
Vanuit Ede zijn er trouwens geen werkzaamheden, CL. Misschien dat ik toch maar gewoon met de trein + bus ga. Moet dan maar.
via sint Isidorushoeve zit er denk ik niet in ofwel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef RealZeus het volgende:
Ja, je kan mee terug rijden.En als er nog meer mensen richting het Noorden moeten , die kunnen ook mee terug rijden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |