^%$&*^*&$^($Q^&Q$#$(*^#$Q&Q$#*(Q#$^&Q%#^&*quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij durft niet harder dan 30? Of heb jij moemoe's richtinggevoel?
Liftersplek is als je vanaf station Groningen linksaf het Emmaviaduct (richting Julianaplein) opdraait. Gelijk aan je rechterhand, naast de Groninger Archieven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
A28. Is niet die bij je huis. Enbij de liftersoppikplek,geenidee waardatis. Ikzoekeenplekje en belwel of zo.
Ja sorry, je zegt zelf altijd dat je vreselijk verdwaalt zonder Tomtom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
^%$&*^*&$^($Q^&Q$#$(*^#$Q&Q$#*(Q#$^&Q%#^&*
*(&%**&$*$QQ$&*Q$&*($Q&*(quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja sorry, je zegt zelf altijd dat je vreselijk verdwaalt zonder Tomtom.
Heb je weer gedronken, schat? Het is weer niet te volgen.quote:
Dan eet ik ook maar meequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik eet mee ja![]()
Als we de trein van 15:42 nemen zijn we om er om 17:20 en als we die van 16:03 nemen zijn we om 17:50 in Arnhem
Ja, jij was dat leuke vlotte meisje!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb Isabeau maar 1x gezien,
Bij een Plantsoenmeet.
Geen van beide, maar we moeten nog bij ons logeeradres langs van te voren, en ik hanteer graag ruime margesquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij durft niet harder dan 30? Of heb jij moemoe's richtinggevoel?
De clubavond in een apart gedeelte. Er is ook een grote kroeg die al vanaf 16:00 ofzo open isquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ehmm even een kort vraagje nog....
Arnhem
Wanneer: Zaterdag 29 maart 2008
Waar: Bosch
Tijd: 20.00
Maarruh... het schijnt dat de avond daar pas om 23.00 begint.
zaterdag 29 maart (dance/world-dance)
Solo Moderna
DJ Solo Moderna
open: 23:00 - 4:00 entree: ¤ 5,-
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:00 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou dan ben ik er ook maar bij.
Kan ik Moemoe weer eens gedag zeggen
blijf je nog pitten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan eet ik ook maar mee
Qua treinen moeten we maar zien hoe & wat het handigst is. (je moet wel *via* Hoogeveen bekijken anders kan je ook de intercity krijgen die niet in Hoogeveen stopt)
jupquote:
Met de treinquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er nog meer lui die met de (terug) trein gaan vanuit (naar) twente of het noorden?
* rulerofdeath heeft het topic doorgelezen
S-F en Isabeau, hoe gaan jullie terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |