special guestquote:
kloptquote:
Ja stom en wie dat nou verzonnen heeft ?quote:
zullen we samen in arnhem onder de brug overnachten?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoi als er iemand is die mij in Utrecht af wil gooien. Bij de uithof houd ik me aanbevolen
Als ik ga, moet nog even beslissen, ga ik ook vrij vroeg weer weg hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:13 schreef Q. het volgende:
Vanuit Ede zijn er trouwens geen werkzaamheden, CL. Misschien dat ik toch maar gewoon met de trein + bus ga. Moet dan maar.
Is ook nog een optie jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zullen we samen in arnhem onder de brug overnachten?
Ik rij toch door Utrecht heen, je er daar uitgooien kan altijd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is ook nog een optie jazolang ik niet alleen rond hoef te zwerven vind ik alles prima
Gezellie samen in de auto terug en rijd ik niet alleen enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kon ook eventueel al met hobbels mee terug, hoef ik iig niet supervroeg naar huis en me geen zorgen te maken of ik de laatste bus wel haal etc
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is ook nog een optie jazolang ik niet alleen rond hoef te zwerven vind ik alles prima
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kon ook eventueel al met hobbels mee terug, hoef ik iig niet supervroeg naar huis en me geen zorgen te maken of ik de laatste bus wel haal etc
Hoe groot is die auto?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gezellie samen in de auto terug en rijd ik niet alleen enzo
Dank je, tenminste nog iemand die vertrouwen in mij heeftquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
zo gevaarlijk is moemoe niet
En ervaringsexpertquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je, tenminste nog iemand die vertrouwen in mij heeft.
De enige?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je, tenminste nog iemand die vertrouwen in mij heeft.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:07 schreef Q. het volgende:
Ach, mijn auto is niet veel groter maar daar passen wel vier mensen in.
medium maar?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef TheSorrow het volgende:
Incl. gratis medium Dying Fetus?
Whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef TheSorrow het volgende:
Incl. gratis medium Dying Fetus?
quote:
Daar gaat het mij niet om. Maar normaal is Arhem een dikke anderhalf uur rijden en als ik daar langs moet ben ik zeker een uur langer onderweg. Dat vind ik net een beetje te veel van het goede.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt![]()
ik wil je wel benzinegeld gevendat vind ik geen probleem
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!1!11!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
Gooi mij maar naar misschien, ziek.
NOOOquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
Nou en?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:51 schreef moemoe het volgende:
Oeh gezelligquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:59 schreef remlof het volgende:
Heb Vork even gesmsd om te vragen of ie mee gaat eten
is goedquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Maar normaal is Arhem een dikke anderhalf uur rijden en als ik daar langs moet ben ik zeker een uur langer onderweg. Dat vind ik net een beetje te veel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |