Gezien de voorspelling van het KNMI lijkt me dit kloppender.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tijd ervoor vrij maken! Wie wil er nou niet onder herfstachtige omstandigheden de dag doorbrengen met een stel idioten?
Onze allerliefste remlof had een goede suggestie voor een Indiaas restaurant. Goedkoop, gezellig en het ruikt er heerlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef Faithy het volgende:
gaan we nou nog ergens eten van te voren dan? :")
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Onze allerliefste remlof had een goede suggestie voor een Indiaas restaurant. Goedkoop, gezellig en het ruikt er heerlijk!
De website: http://www.kohinoorofindia.nl/arnhem/index.htm
Voor ¤ 13,50,-- heb je al een Murgh Shahi Kurma en voor ¤ 15,50,-- zelfs een Thali Royal. Wattes? Ja, ga maar gewoon kijken.
Er gaan al heel wat mensen mee, als jij ook mee wil moet je me even PM-en erover.
Voor mij niet dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Voor mij zou dat dan gewoon weer thuis eten zijn dus.
Het zit in me, solly.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:38 schreef moemoe het volgende:
Ah enters idee, dan zal ik me er verder niet mee bemoeien.
*jaloers isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Voor mij zou dat dan gewoon weer thuis eten zijn dus.
quote:
Gaan we dan lekker samen thuis eten Moemoequote:
You can find me in the club niggaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Gaan we dan lekker samen thuis eten Moemoe
Ja, wordt eens tijd dat ik je ook eens zie, eet je mee?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, even terugvindmeeting doen.
Hell no. Ik heb liever een gehaktbal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Gaan we dan lekker samen thuis eten Moemoe
dus je komtquote:
Lijkt me ok, als we weten met hoeveel we zijn zal ik reserveren voor zeven uur/kwart over zeven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:23 schreef moemoe het volgende:
Hoe laat zullen we eten? Uurtje of zeven?
Rundergehakt ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hell no. Ik heb liever een gehaktbal.
Omdat jij op zaterdagavond toch altijd wel naar Bosch komtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:52 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom sta ik bij de komersHet is nog altijd afhankelijk van m'n brakheid...
Nacht, Nylz, zaterdagnacht...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jij op zaterdagavond toch altijd wel naar Bosch komt
Dát wilde ik nog weten; waar op het station?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
gRover vertrekt iig om 13:00 vanuit Groningen, dus ik hoop dat we dan om 18:00 in Bosch kunnen zijn
hey thanx!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:49 schreef moemoe het volgende:
We hebben een jarige Arnhemmer in ons midden!
Gefeliciteerd Garisson72!
A28. Is niet die bij je huis. Enbij de liftersoppikplek,geenidee waardatis. Ikzoekeenplekje en belwel of zo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dát wilde ik nog weten; waar op het station?
En welke snelweg neem je, want anders hoef ik niet naar tstation te komen, als dat die ene vlakbij mn huis is,?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef luciano het volgende:
Hey leuk , een meet ........... ik denk nog ff na .....
PDL Moemoe en misshobjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Hmmm half zeven eten? Idd met wat uitloop, wat moblo eerder zei.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus 18:00 in Bosch en 19:00 eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |