Neequote:
Daarom dat Fontein nu al weg is en het bestuur vervangen wordt....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Dat rapport was leuk, maar puur voor de vorm dus.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom dat Fontein nu al weg is en het bestuur vervangen wordt....
Same shit, different fliesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom dat Fontein nu al weg is en het bestuur vervangen wordt....
Wat wil je zien? Alles is al bekend van Fontein en het bestuurquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Van Geel zit er iig nog, en die koopt Colins
.
Voor de 100ste keer, ik had graag Cruijff een jaartje laten rommelen als alleenheerser..
En stel dat die gast van KLM het wordt dan heeft iedereen weer gelijk een stijve omdat het een vriend van Cruijff isquote:
quote:Zowel bij de Twentse 1-1 als de 2-1 in blessuretijd speelde Ajax even met tien man, zonder dat daar een goede reden voor was. Eerst bleef Leonardo voor dood op de grasmat liggen na een duel. De aanvaller deed het voorkomen alsof zijn kop van zijn romp was gescheiden, maar ter plekke constateerde clubarts Edwin Goedhart slechts ‘een vuiltje’ in het oog van de kermende Braziliaan.
Hij lag helemaal te stuipen. Alsof ie ter plekke dood neer zou vallen.quote:maar ter plekke constateerde clubarts Edwin Goedhart slechts ‘een vuiltje’ in het oog van de kermende Braziliaan.
Haha ja 't leek wel een epilepsieaanval. Had al zo'n vermoeden dat het een lens was ofzo, echt grappig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij lag helemaal te stuipen. Alsof ie ter plekke dood neer zou vallen..
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:35 schreef Dvm86 het volgende:
Ben benieuwd naar de uitleg Van Van Geel met betrekking tot de verlenging van 't contract van Colin... Ik hoop dat het één grote grap is.
Best lastig hé, lezenquote:Desondanks ziet aanstaande Ajax-trainer Marco van Basten toekomst in Colin. Dat positieve advies heeft geleid tot het nieuwe contract.
Als er iemand kritisch is is het Heatwave dus denk het niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En stel dat die gast van KLM het wordt dan heeft iedereen weer gelijk een stijve omdat het een vriend van Cruijff is
Waan van de dag.
Het was toch de bedoeling dat de poppetjes vervangen werden? Dat is nu toch al en gaat toch ook verder gebeuren?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als er iemand kritisch is is het Heatwave dus denk het niet.
Er is buiten de verschuivende poppetjes niets gedaan met het rapport, of vind jij van wel?
Dit vind ik nog het meest schrijnend. Ik heb me ook erg kwaad gemaakt dat met Gomes bij ons niet goed gecommuniceerd werd over zn contract. Dat is in ieder geval het minste wat je kan doen, en aardig / normaal doen kost niks. Nu is een verbaasde (boze) Colin wat anders dan wanneer zoiets met een top speler gebeurt, maar toch - ik zie de hand van van Basten er wel in terug. Slechte zaak voor ajax.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wel typerend overigens dat Colin zegt dat het nieuws aan zijn zaakwaarnemer is medegedeeld. Waarom nou weer op zo'n manier? Ga toch eens normaal met mensen om.
Ik neem aan dat ze dat beide doen in overleg aangezien Van Basten niet altijd met Oranje bezig is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:00 schreef S-Two het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he, Van Basten komt pas na het EK. Wie beslist dan wat voor aankopen we krijgen? Gaat Van Geel dat doen of wachten ze tot na het EK wanneer iedereen al lang en breed een nieuwe club heeft.
Denk dat het trouwens niets uitmaakt of nou Van Geel of Van Basten spelers haalt, en het zijn tot nu toe allemaal derderangs spelers geweest![]()
dat is nogal een stap, de salarishuishouding op de schop gooien om Huntelaar te behouden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef Blight het volgende:
Weet niet of 'ie al gepost was:
[..]
Die krijgt dus in ieder geval een monstersalaris aangeboden. Ik zie 'm evengoed wel vertrekken, maar toch. Het is iets.
Als het beleid hetzelfde blijft dan heeft het allemaal niets geholpen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling dat de poppetjes vervangen werden? Dat is nu toch al en gaat toch ook verder gebeuren?
Niet alles wordt er uit opgevolgd maar het belangrijkste wel in mijn ogen.
Maar daar kunnen we nog niks over zeggen. Enige dat we weten is dat er veel geld voor spelers gebruikt mag worden en dat salarissen geen probleem meer moet zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als het beleid hetzelfde blijft dan heeft het allemaal niets geholpen...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef MaxC het volgende:
Bekijk het positief, blij dat het nu al zeker is dat Heitinga weg gaat en niet eind Augustus
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zou Mark Looms van Heracles dan ook volgend seizoen komen? Dat is wel een aardige back.
Geef ik je gelijk in!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef MaxC het volgende:
Bekijk het positief, blij dat het nu al zeker is dat Heitinga weg gaat en niet eind Augustus
lijkt me ook geen oplossing, zou juist graag zien dat er minder gekocht werd. I.i.g dusdanig gekocht dat het een directe versterking is. En verder de jeugd weer vaker opstellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we nog niks over zeggen. Enige dat we weten is dat er veel geld voor spelers gebruikt mag worden en dat salarissen geen probleem meer moet zijn.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:51 schreef Nashje het volgende:
Heb ook gehoord dat Van Geel het spreekkoor "Urzaiz nog een jaar" zeer serieus nam en er zouden al enkele gesprekken zijn geweest met Urzaiz.
quote:Ajax stelt kampioenschap weer uit
25 maart
EXCLUSIEF - Waar Ajax dit seizoen optimaal heeft gefaald om het kampioenschap, was alle hoop gevestigd op een nieuw seizoen. Het eerste seizoen onder Marco van Basten, waar nu ook al weer een streep door kan. Vanmorgen is bekend geworden dat Ajax door wil met Jurgen Colin, één van de zoveel paniekaankopen afgelopen zomer. Ajax wil duidelijk niet verder in ontwikkeling en heeft de schaal, misschien wel voor een leuke prijs (de financien zijn nou eenmaal belangrijker dan het sportieve succes), alweer geschonken aan eindhoven.
Het gaat goed jongens. Die omzet zal er wel komen met spelerssalarissen van 300.000 euroquote:Ajax stelt beleidsplan 2006-2011 vast
De directie van Ajax heeft een beleidsplan 2006-2011 vastgesteld. In het plan zijn op het sportieve vlak de volgende doelstellingen opgenomen: 1) Eens per twee jaar landskampioen, 2) Structureel behoren tot de beste zestien voetbalclubs van Europa. Daarnaast kent Ajax de financiële doelstelling de omzet jaarlijks met 5 à 6% te laten groeien.
Colin doet 510 000 hoor. Zie sportweek top 100 salarissen editie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat goed jongens. Die omzet zal er wel komen met spelerssalarissen van 300.000 euro.
Eens per 2 jaar landskampioen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat goed jongens. Die omzet zal er wel komen met spelerssalarissen van 300.000 euro.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef Nashje het volgende:
2) Structureel behoren tot de beste zestien voetbalclubs van Europa.
4 keer achter elkaar is Ajax nog nooit geluktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eens per 2 jaar landskampioen...
Om dat te gaan inhalen moeten ze nu 3 of 4 keer achter elkaar kampioen worden...
Ik zou me als ik Ajacied was vooral ergeren aan het inzicht van Bassiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:25 schreef Nashje het volgende:
Wat een grap zijn wij.
Contract van Colin wordt verlengt. Kan het zelf nog niet geloven.
Beide, want Van Geel heeft ook duidelijk een bord voor z'n kop. Colin had sowieso never nooit bij Ajax onder contract mogen staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zou me als ik Ajacied was vooral ergeren aan het inzicht van Bassie. Van Geel doet gewoon wat de trainer van hem vraagt.
Ik ben echt benieuwd volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:35 schreef MarkNMGN het volgende:
De hand van v. Basten is nu al zichtbaar.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:35 schreef MarkNMGN het volgende:
De hand van v. Basten is nu al zichtbaar.
Ajax lijkt in ieder geval bijna ongelimiteerd in aankopen te kunnen investeren.quote:
Het is van cruciaal belang dat ajax de cl haalt dus, dit jaar al helemaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax lijkt in ieder geval bijna ongelimiteerd in aankopen te kunnen investeren.
Hetzelfde verhaal hier.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had, met nadruk op had, veel vertrouwen in Van Basten....... Maar met dat gedoe met Cruijff en nu met Colin begint dat in een flink tempo af te brokkelen.
Wat een achterlijke debiel dat ie Colin wil behouden.
El Ahmadi zit ook alweer even in een dip, denk niet dat hij Ajax echt beter maakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax lijkt in ieder geval bijna ongelimiteerd in aankopen te kunnen investeren.
Als ze voor enige serieuze concurrentie willen zorgen, dan moeten ze namen als El Ahmadi, Sulejmani, Defour en Fellaini aantrekken. De vraag is alleen of die jongens op Ajax zitten te wachten.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:42 schreef sjimz het volgende:
Fellaini wordt al met de PL in verband gebracht en moet minimaal 15 miljoen euro opleveren.
Ajax kennende gaan ze dat niet uitgeven.
Wat de Telegraaf schrijft over Ajax is doorgaans 90% waarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
ach zolang niks op ajax.nl er over staat van collin zou ik het niet gelove
En met zaaddodend saai voetbal kampioen worden?!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde gedoe bij Ajax. Neem een voorbeeld aan PSV
.
Amen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had, met nadruk op had, veel vertrouwen in Van Basten....... Maar met dat gedoe met Cruijff en nu met Colin begint dat in een flink tempo af te brokkelen.
Wat een achterlijke debiel dat ie Colin wil behouden.
El Ahmadi gaat naar Feyenoord, dat is zo goed als zeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
El Ahmadi zit ook alweer even in een dip, denk niet dat hij Ajax echt beter maakt.
Haal dan Bradley.. Die is jong, goed en bijna transfervrij.
Defour heeft net bijgetekend en zal dus voor Van Geel te duur zijn. Sulejmani wil niet weg bij Heerenveen en Fellaini komt echt niet. Een aantal PL clubs zitten achter hem aan en volgens mij moet ie ook flink wat kosten.
En we weten allemaal dat het financieel erg kut gaat met Ajax en dus moet de hand op de knip.
Bradley heeft al aangegeven niet naar Ajax te willen maar naar een andere competitie.quote:Haal dan Bradley.. Die is jong, goed en bijna transfervrij.
Ik kan de Telegraaf bijna nooit betrappen op onzin hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
ach zolang niks op ajax.nl er over staat van collin zou ik het niet gelove
Ja, want f'noord is door al z'n successen een heel aantrekkelijke club geworden voor jonge getalenteerde voetballers.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het is van cruciaal belang dat ajax de cl haalt dus, dit jaar al helemaal.
Mocht ajax geen CL halen en Huntelaar, Heitinga en Davids zijn weg dan heb je ook totaal geen aantrekkingskracht meer voor buitenlandse voetballers.
En geen kampioen geworden, en geen CL en geen aantrekkelijke selectie.
Dan zouden Feyenoord en PSV nog wel eens de slag op de transfermarkt kunnen gaan winnen deze zomer, ongeacht het geld.
Veel geld, maar wel een topper.quote:
Mooi, ik zit sowieso niet op hem te wachten. Zo wisselvallig als de pest. Daar hebben we er al genoeg van.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
El Ahmadi gaat naar Feyenoord, dat is zo goed als zeker.
El Ahmadi zou bij een club als Ajax denk ik uitstekend uit de verf komen omdat hij meestal voor de voetballende oplossing kiest.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
El Ahmadi zit ook alweer even in een dip, denk niet dat hij Ajax echt beter maakt.
Haal dan Bradley.. Die is jong, goed en bijna transfervrij.
Defour heeft net bijgetekend en zal dus voor Van Geel te duur zijn. Sulejmani wil niet weg bij Heerenveen en Fellaini komt echt niet. Een aantal PL clubs zitten achter hem aan en volgens mij moet ie ook flink wat kosten.
En we weten allemaal dat het financieel erg kut gaat met Ajax en dus moet de hand op de knip.
De status van ajax in NL brokkelt ook af volgens mij. Alleen in Eindhoven speel je bijna gegarandeerd CL, dus waarom zou je dan naar Ajax gaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bradley heeft al aangegeven niet naar Ajax te willen maar naar een andere competitie.
Op de bank, blijven Joden natuurlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van: 26 miljoen euro voor Sneijder vangen en iets van 17 miljoen voor Babel en er vervolgens nagenoeg niets mee doen, terwijl succes al jaren uitblijft. Wat doen ze dan met dat geld?
Waar zijn die successen bij ajax dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want f'noord is door al z'n successen een heel aantrekkelijke club geworden voor jonge getalenteerde voetballers.
Ga toch fietsen man, f'noord is al jaren de Talpa van de Eredivisie. Alleen aantrekkelijk voor uitgeleerde has-beens.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want f'noord is door al z'n successen een heel aantrekkelijke club geworden voor jonge getalenteerde voetballers.
Ga toch fietsen man, f'noord is al jaren de Talpa van de Eredivisie. Alleen aantrekkelijk voor uitgeleerde has-beens.
Dat vroeg ik me ook al af. Het gaat goftedomme helemaal nergens meer over. Ik word hier zo moedeloos van. Dat kan toch niet bij een club als AJAX. Het eerste wat ik hoorde toen ik vanmorgen wakker werd is dat Colin verlengd heeft, daar zit een Ajacied toch niet op te wachten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:53 schreef cultheld het volgende:
Wat doen ze dan met dat geld?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Als ajax geen CL haalt heeft Feyenoord voor spelers veel meer aantrekkingskracht dan ajax volgend jaar hoor. De selectie van jullie is dan echt om te janken.
een deel van het geld gaat in het opvullen van de gaten in de begroting door het uitblijven van CL. Verder blijft er natuurlijk genoeg geld over om goede spelers te halenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
El Ahmadi zou bij een club als Ajax denk ik uitstekend uit de verf komen omdat hij meestal voor de voetballende oplossing kiest.
Bradley is onhaalbaar voor welke Nederlandse club dan ook.
Sulejmani heeft net als iedere jonge buitenlander in de Eredivisie ook ambities en Fellaini komt als je er genoeg voor betaalt.
Ik begrijp er niets van: 26 miljoen euro voor Sneijder vangen en iets van 17 miljoen voor Babel en er vervolgens nagenoeg niets mee doen, terwijl succes al jaren uitblijft. Wat doen ze dan met dat geld?
De salarissen van mensen als Colin, Kuffour en Luque betalen..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:53 schreef cultheld het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als ajax geen CL haalt heeft Feyenoord voor spelers veel meer aantrekkingskracht dan ajax volgend jaar hoor. De selectie van jullie is dan echt om te janken.
Vind jij de selectie zoveel voorstellen dan, als je het volgend jaar zonder Heitinga, Davids en waarschijnlijk ook Huntelaar moet doen?quote:
Mhwa, opzich heeft Mark wel gelijk in mijn ogen. Als ik een speler was zonder clubliefde, en ik kan terug naar Nederland, en ik kan naar Feyenoord, en dus samen spelen met Gio en Makaay had ik dat gedaanquote:
Tsjah, het wordt (mede door jullie) weer gelijkgetrokken.quote:
Nee, maar ook met die stelt het niet veel voor. Er moet gevoetbald worden met 11 man, niet met 3.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind jij de selectie zoveel voorstellen dan, als je het volgend jaar zonder Heitinga, Davids en waarschijnlijk ook Huntelaar moet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |