quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Perfecte voorbeeld van een ajax supporter
Dat was één jaar, dit duurt al minstens 4 jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:01 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
De jaren 1999 2000 waren nog kutter
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Al spelen we straks met de ArenA in de jupiler-league (hoe cúlt zou dát zijn! ), ik ben en blijf voor altijd een Ajacied.
Als er een mooie club komt die genoeg wil betalen gaat ie sowieso wel. Wel goed van Ajax om hem duidelijk te maken dat ze hem heel graag willen behouden, en het helpt misschien als er een club komt van net buiten de Europese top.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef koentjuh18 het volgende:
in het uiterste geval tekend hij bij en gaat hij voor nog meer euro's weg..
Maar ik denk inderdaad dat hij niet zal blijven, of er moet flink wat kwaliteit binnen komen én moet de voorronde CL gehaald worden..
Nou nou, niet zo negatief, jullie hebben toch al redelijk vaak de JC schaal en de KNVB beker gewonnenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Zullen we de afgelopen 944 topics maar ff uitprinten en op de muren van de Arena plakken? Wellicht dat ze dan eens beginnen te snappen dat het al 10 jaar KUT met een hoofletter KLOTE is!
Van mij mag dat best een keertje gebeuren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Al spelen we straks met de ArenA in de jupiler-league (hoe cúlt zou dát zijn! ), ik ben en blijf voor altijd een Ajacied.
Jij gelooft ook alles wat mensen zeggen he? Ga toch terug naar je studentenclubjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Perfecte voorbeeld van een ajax supporter
Juist!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
quote:Tot zijn eigen verbazing staat tribuneklant Jurgen Colin de komende twee seizoen onder contract bij Ajax. Op advies van Marco van Basten werd de optie gelicht.
'Het rare is dat ik niemand van Ajax heb gesproken, maar dit gewoon even is meegedeeld aan mijn zaakwaarnemer', zegt Colin in De Telegraaf. 'Ik zit op de tribune, maar krijg toch een nieuw contract. Aan de ene kant ben ik blij dat Ajax vertrouwen in me heeft, aan de andere kant hoop ik wel dat mijn situatie snel verbetert.'
Tijdens de voorbereiding op het huidige seizoen kreeg Colin van Ajax de kans een contract te verdienen. De 27-jarige verdediger overtuigde coach Henk ten Cate. Gaandeweg het seizoen kreeg hij steeds minder speeltijd. Desondanks ziet aanstaande Ajax-trainer Marco van Basten toekomst in Colin. Dat positieve advies heeft geleid tot het nieuwe contract.
Colin was afkomstig van Norwich City, waarvoor hij de laatste twee seizoenen speelde. Eerder kwam hij uit voor NAC Breda, RC Genk en PSV. Bij de laatste club doorliep de geboren Utrechter de jeugdopleiding.
Ach Gerrit, ben gewoon goedgelovigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:13 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles wat mensen zeggen he? Ga toch terug naar je studentenclubje
Ik denk dat eerder wordt geprobeerd Wesley Sonck terug te halenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zou voor elke Nederlandse club eenv ersterking zijn!
Heb ik nu een gerucht veroorzaakt?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vagner Love mag van mij komen inderdaad
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach Gerrit, ben gewoon goedgelovig![]()
Heb je vorstverlet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |