quote:
Ben jij een yvonne kloon of zoquote:Op maandag 26 mei 2008 01:15 schreef je_ouwe_moer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Moet ik nu werkelijk mijn hele postgeschiedenis af gaan om te kijken hoever je dit hebt doorgetrokken?
Sorry maar ik kan alleen nog maar associatief denken als ik jou ziequote:Op maandag 26 mei 2008 01:23 schreef je_ouwe_moer het volgende:
Wie, ik of die knakworst?
Wie is Yvonne, en hoezo?
Aww, raak je een beetje van je stuk bij mij?quote:Op maandag 26 mei 2008 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan alleen nog maar associatief denken als ik jou zie
Dan ga ik nu verder met het topic lezen
gelukkig kun jij heel goed iemans persoonlijke situatie inschatten vanachter je pcquote:Op maandag 31 maart 2008 14:04 schreef ymme het volgende:
Ik vind het toch altijd weer raar, dat iemand een goed tehuis zoekt voor een poes.
Wist je 2 jaar geleden niet, dat je weinig thuis zou zijn, en haar niet genoeg aandacht kon geven
Ms Poes, je bent een toppertje
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:52 schreef Metro2005 het volgende:
Nou spicey is weer thuis![]()
Mocht wel even 300 euro afrekenen voor het asielmaargoed. Niet gedacht dat ik dr ooit nog terug zou zien
![]()
ze heeft het huis al voor zichzelf geclaimed en gedraagt zich weer alsof ze nooit is weggeweest.
![]()
Was bij het asiel direct herkenning van beide kanten![]()
![]()
Ik hou dit topic even open want het probleem dat ik dr eigenlijk niet kan houden blijft natuurlijk.
Dus als Mspoes nog interesse heeft, ze is weer beschikbaaren hopelijk krijgt ze nu een goed thuis
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Toen heb ik een huis voor ze gezocht, waar ze nu dolgelukkig zijn. Een groot huis in Amsterdam met een grote afgesloten tuin waar ze heerlijk kunnen spelen en dollenIk denk nog wel eens aan ze
Mijn Teddy en Beer, en weet dat ze het nu ontzettend tof hebben
Deze discussie is hierboven al aangezwengeld en afgekapt. Weest blij dat TS een huis voor m probeert te zoeken in plaats van hem voor 20 euro bij een Asiel te dumpen waar hij in een klein kooitje komt te zitten![]()
oei, dit was een late reactiemaar ik meen 't wel
![]()
eens op de andere pagina's kijken hoe het met het kattenbeest is
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:10 schreef Metro2005 het volgende:
Dan gaat ze wel om aandacht vragen door even flink in huis te zeiken![]()
En dan hebben we ook nog dit topic Help, kat piest steeds in de woonkamerquote:Op maandag 21 juli 2008 10:40 schreef Metro2005 het volgende:
Is spicy zindelijk?
jawel, alleen als ie heel bang is wil die nog wel eens naast de bak zeiken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:19 schreef Wants het volgende:
[..]
[..]
En dan hebben we ook nog dit topic Help, kat piest steeds in de woonkamer
TS, ik vind het allemaal behóórlijk vreemd overkomen hoor!
Echt hoor, jij hebt ze niet helemaal op een rijtje en WTF met "hij" dan.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:40 schreef Metro2005 het volgende:
Kan spicy goed met andere katten over weg!?
Geen idee, hij is bij mij het enige huisdier. Zal denk ik een kwestie van wennen zijn.
Kan spicy binnen blijven (we wonen niet op de begane grond en de rest van onze katten blijven ook binnen)
Kan wel maar hij is wel zijn hele leven gewend om ook naar buiten te kunnen
Kan spicy goed met jack russels overweg? (deze is super liev hoor, maar blijft een druk beestje)
Hij heeft bij de vorige eigenaar ook bij een hond samen gezeten dus neem aan dat dat niet zo'n probleem is.
Is spicy zindelijk?
jawel, alleen als ie heel bang is wil die nog wel eens naast de bak zeiken.
Wat voor rare gewoontes heeft spicy?
zie hierboven
Spicy heeft geen raar dieet nodig?
Nope
inderdaad. krijg de kriebels van dit soort topics..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:34 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, het topic loopt al vanaf maart,
moet de kat dus weg omdatie piest, of omdat TS vaak weg is, want dat zal vanaf maart niet veranderd zijn?
Ik denk dat er best wat duidelijkheid mag komen over de kat en haar/zijn weg"moeten"
zeg *NEE* tegen pies!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:38 schreef yvonne het volgende:
Plus dat het niet fair is een ander met ene piesende kat op te schepen.
OOK QB, ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ha, ik dacht nieuwe poes erin, oude eruit. Maar het zal het pisverhaal zijn
Ja, prima!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Wss piest de kat omdat TS veel aan het klussen is geweest, geen tijd heeft gehad om de kat liefde te geven en een nieuwe din heeft die niet dol is op de kat.
Ik zou er als kat ook spontaan van gaan piesen.
Ik denk serieus dat het piesprobleem oplost als de omstandigheden beter zouden zijn voor Spicy.
Het zou toch wel heel erg klote zijn als ze hierom niet geaddopteerd zou worden.
(en nee, ik kan haar zelf niet hebben omdat ik zeker weet dat ze niet binnen mijn team past)
k ben hartstikke dol op die kat ,en heb zelf namelijk ook 2 katten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Wss piest de kat omdat TS veel aan het klussen is geweest, geen tijd heeft gehad om de kat liefde te geven en een nieuwe din heeft die niet dol is op de kat.
Ik zou er als kat ook spontaan van gaan piesen.
Ik denk serieus dat het piesprobleem oplost als de omstandigheden beter zouden zijn voor Spicy.
Het zou toch wel heel erg klote zijn als ze hierom niet geaddopteerd zou worden.
(en nee, ik kan haar zelf niet hebben omdat ik zeker weet dat ze niet binnen mijn team past)
wacht even nu snap ik het helemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:54 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
k ben hartstikke dol op die kat ,en heb zelf namelijk ook 2 katten.
En me vriend wil namelijk wel het beste voor spicey ook al gaat het hem aan het hart ,om haar weg te doen.
ik ben de 2equote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:40 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel eigenaren heeft dit arme beest al gehad?
Je spreekt van:Hij heeft bij de vorige eigenaar ook bij een hond samen gezeten dus neem aan dat dat niet zo'n probleem is.
En plast hij/zij nog steeds overal in huis?
nee want ik woon nog thuisquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht even nu snap ik het helemaal niet meer
jij en Metro hebben een relatie
jij hebt 2 katten
metro 1 kat
kunnen ze niet samen?
ok lees nu dat kat van metro jaloers reageert richting jou, das lastig ja
allergie van vriend van de vorige eigenaar + samenwonenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:59 schreef DarkElf het volgende:
waarom is hij/zij weggegaan bij de eerste baas?
Dat zij jaloers op je vriendin reageert is logisch. Als mijn vriend Baloe (de hond) geen aandacht geeft en mij wel, wordt hij ook kei irritant. Kwestie van het beest aandacht geven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:55 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kijk een dag even niet in dit topic en heb gelijk een complete rel te pakken geloof ik.
De redenen waarom spicey (ja het is een zij , jezus zeg sorry dat ik hij tikte) weg moet heb ik al uitgelegd, dat plasprobleem is alleen maar een gevolg van en niet de reden an sich dat ie weg moet.
Ik ben niet vaak thuis en blijkbaar heeft spicey ook iets tegen mijn vriendin want spicey reageert altijd enorm jaloers op haar.
Ook moet ze naar buiten kunnen en dat gaat een beetje moeilijk als ik vaak niet thuis ben. Komt nog bij dat ze slecht tegen verandering kan en herrie en ik in een oud huis woon wat nogal eens verbouwd moet worden.
Ik ben al maanden op zoek naar een nieuw baasje voor dr en vind het ook echt niet erg om vragen te beantwoorden maar de manier waarop ik hier momenteel aangesproken wordt vind ik ronduit asociaalhet is niet alsof ik spicey even wil dumpen, dan had ik dr gvd wel in het asiel laten zitten en mezelf 300 euro bespaard
![]()
maar achteraf met al dat gezeik hier wat ik nu over me heen krijg had ik dat beter kunnen doen geloof ik.
@ Chandler, jammer dat het niet doorgaat maar ik begrijp de reden.
Ja. Daarom lijkt het me geen verkeerd plan dat TS eens mijn DA gaat bellen. Die is meestal erg coulant.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:05 schreef DarkElf het volgende:
oh goeie reden ja
maar goed, ik hoop dat er iemand komt die t beestje wilt hebben, die met het beestje naar de DA gaat om echt uit te zoeken waar piesen vandaan komt... en waar t beestje een huisje heeft waar ze niet binnen drie jaar, want druk druk en oh ja vriendin,... weer weg moet..
tis wel een afdankkat zo, erg zielig
Ik reageer zo aangebrand omdat iedereen ineens blijkbaar denkt dat ik niks voor dat beestje overheb. Ik ben al maanden een nieuwe eigenaar aan het zoeken, heb een flinke som geld betaald om hem uit het asiel te halen bij de DA is ie al geweest ! Ik kan hem ook gewoon zijn nek omdraaien, dat scheelt mij een hoop gedoe maar blijkbaar heb ik niks voor dat beest over.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zij jaloers op je vriendin reageert is logisch. Als mijn vriend Baloe (de hond) geen aandacht geeft en mij wel, wordt hij ook kei irritant. Kwestie van het beest aandacht geven.
En je kan nou wel zo semi aangebrand reageren, neemt niet weg dat je dit ook 3 jaar geleden had kunnen bedenken.
Denk je dat je op deze manier verder komt? Nogmaals ; waarom heb je het 3 jaar geleden niet bedacht?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik reageer zo aangebrand omdat iedereen ineens blijkbaar denkt dat ik niks voor dat beestje overheb. Ik ben al maanden een nieuwe eigenaar aan het zoeken, heb een flinke som geld betaald om hem uit het asiel te halen bij de DA is ie al geweest ! Ik kan hem ook gewoon zijn nek omdraaien, dat scheelt mij een hoop gedoe maar blijkbaar heb ik niks voor dat beest over.
Tsja, ik heb eigenlijk geen idee aan wie je nu refereert, maar naar mijn mening worden er open en eerlijke vragen gesteld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:55 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kijk een dag even niet in dit topic en heb gelijk een complete rel te pakken geloof ik.
De redenen waarom spicey (ja het is een zij , jezus zeg sorry dat ik hij tikte) weg moet heb ik al uitgelegd, dat plasprobleem is alleen maar een gevolg van en niet de reden an sich dat ie weg moet.
Ik ben niet vaak thuis en blijkbaar heeft spicey ook iets tegen mijn vriendin want spicey reageert altijd enorm jaloers op haar.
Ook moet ze naar buiten kunnen en dat gaat een beetje moeilijk als ik vaak niet thuis ben. Komt nog bij dat ze slecht tegen verandering kan en herrie en ik in een oud huis woon wat nogal eens verbouwd moet worden.
Ik ben al maanden op zoek naar een nieuw baasje voor dr en vind het ook echt niet erg om vragen te beantwoorden maar de manier waarop ik hier momenteel aangesproken wordt vind ik ronduit asociaalhet is niet alsof ik spicey even wil dumpen, dan had ik dr gvd wel in het asiel laten zitten en mezelf 300 euro bespaard
![]()
maar achteraf met al dat gezeik hier wat ik nu over me heen krijg had ik dat beter kunnen doen geloof ik.
@ Chandler, jammer dat het niet doorgaat maar ik begrijp de reden.
quote:maar achteraf met al dat gezeik hier wat ik nu over me heen krijg had ik dat beter kunnen doen geloof ik.
Ik heb hem maar gepmt. Aangezien hij anders waarschijnlijk weer een week wacht ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef DarkElf het volgende:
waarrom ga je niet in op wat Qwea schrijft over haar DA/kattenhotel etc?
Ooh nog even ; je bent naar de DA geweest. Wat zei de DA over het plassen? Die heeft test gedaan neem ik aan? En enten, waarom issie niet geënt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik reageer zo aangebrand omdat iedereen ineens blijkbaar denkt dat ik niks voor dat beestje overheb. Ik ben al maanden een nieuwe eigenaar aan het zoeken, heb een flinke som geld betaald om hem uit het asiel te halen bij de DA is ie al geweest ! Ik kan hem ook gewoon zijn nek omdraaien, dat scheelt mij een hoop gedoe maar blijkbaar heb ik niks voor dat beest over.
omdat ik wel erg geintresseerd ben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef DarkElf het volgende:
waarrom ga je niet in op wat Qwea schrijft over haar DA/kattenhotel etc?
Anders maak je zo'n kattenplankje. Die hebben ze hier ook bij de flats. Die loopt van het balkon naar het grasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
omdat ik wel erg geintresseerd ben.![]()
maar moet ik er nog mee naar de DA voor inentingen, oid? Ik woon trouwens in een flatje en net niet op de grond. volgens mij zal hij wel makkelijk erop en eraf kunnen springen. overigens is het bij mij wel erg rustig, plus een rustige buurt met een paar kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |