Ik vind het nogal een beschuldiging die je daar maakt...quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar zoals t nu overkomt, althans op mij is t zoiets van Opgeruimd staat Netjes, is t niet via de ene weg dan is t wel via de andere weg
Ik ook, en behoorlijk kort door de bochtquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:35 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een beschuldiging die je daar maakt...![]()
Ik krijg van jou een beetje een naar gevoel eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:49 schreef Ynske het volgende:zielige poes
maar metro, t lijkt je niet te storen, kweet niet, krijg hier een naar gevoel bij![]()
Heb je al contact opgenomen met de dierenambulance of Amivedi?quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
Heb van de week al de hele buurt uitgekamd, paar mensen uit de buurt gevraagd om het in de gaten te houden, alle groenstroken helemaal uitgeplozen maar geen spoor. Alsof ze in rook is opgegaan
Denk eerder dat ze óf verdwaald is óf aangereden en daarna 'opgeruimd'
Jeem Metro, heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
Heb de dierenarts destijds wel gebeld en die dacht dat het kwam door gedrag. Dat kwam vooral omdat als ik vaak thuis ben of juist een tijd weg (bv op vakantie oid) dat ie dan niet plast maar als ik thuis ben en ik negeer haar compleet of besteed meer aandacht aan mijn vriendin dan aan haar... dan wel, dus is / was het echt aandacht vragen. Spice was gewoon enorm jaloers aangelegd![]()
Inmiddels is ze nog altijd niet terug dus ga binnenkort eens wat asiels bellen
Oh boehoequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:20 schreef Isegrim het volgende:
Pas op Metro, je wordt in de gaten gehouden.
Staat ze niet bij, bedankt voor de link iig!quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh boehoe![]()
@Metro,
Er zit op de site van www.amivedi.nl een zoekfunctie, je kunt dan zelf zoeken tussen de dieren die gevonden zijn: http://www.amivedi.nl/site/frame4.htm
Goed dat je d'r gelijk hebt laten chippen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
Dat koste het asielverblijf, inenten, chippen ed bij elkaar![]()
Dat méén je niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
Dat koste het asielverblijf, inenten, chippen ed bij elkaar![]()
Nou... dat ligt eraan hoe lang ze in dat asiel heeft gezeten, en hoeveel dierenartskosten ze precies gemaakt hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat méén je niet?Dat is echt afzetterij zeg.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:58 schreef je_ouwe_moer het volgende:
[..]
Nou... dat ligt eraan hoe lang ze in dat asiel heeft gezeten, en hoeveel dierenartskosten ze precies gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |