quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:10 schreef Metro2005 het volgende:
Dan gaat ze wel om aandacht vragen door even flink in huis te zeiken![]()
En dan hebben we ook nog dit topic Help, kat piest steeds in de woonkamerquote:Op maandag 21 juli 2008 10:40 schreef Metro2005 het volgende:
Is spicy zindelijk?
jawel, alleen als ie heel bang is wil die nog wel eens naast de bak zeiken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:19 schreef Wants het volgende:
[..]
[..]
En dan hebben we ook nog dit topic Help, kat piest steeds in de woonkamer
TS, ik vind het allemaal behóórlijk vreemd overkomen hoor!
Echt hoor, jij hebt ze niet helemaal op een rijtje en WTF met "hij" dan.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:40 schreef Metro2005 het volgende:
Kan spicy goed met andere katten over weg!?
Geen idee, hij is bij mij het enige huisdier. Zal denk ik een kwestie van wennen zijn.
Kan spicy binnen blijven (we wonen niet op de begane grond en de rest van onze katten blijven ook binnen)
Kan wel maar hij is wel zijn hele leven gewend om ook naar buiten te kunnen
Kan spicy goed met jack russels overweg? (deze is super liev hoor, maar blijft een druk beestje)
Hij heeft bij de vorige eigenaar ook bij een hond samen gezeten dus neem aan dat dat niet zo'n probleem is.
Is spicy zindelijk?
jawel, alleen als ie heel bang is wil die nog wel eens naast de bak zeiken.
Wat voor rare gewoontes heeft spicy?
zie hierboven
Spicy heeft geen raar dieet nodig?
Nope
inderdaad. krijg de kriebels van dit soort topics..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:34 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, het topic loopt al vanaf maart,
moet de kat dus weg omdatie piest, of omdat TS vaak weg is, want dat zal vanaf maart niet veranderd zijn?
Ik denk dat er best wat duidelijkheid mag komen over de kat en haar/zijn weg"moeten"
zeg *NEE* tegen pies!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:38 schreef yvonne het volgende:
Plus dat het niet fair is een ander met ene piesende kat op te schepen.
OOK QB, ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ha, ik dacht nieuwe poes erin, oude eruit. Maar het zal het pisverhaal zijn
Ja, prima!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Wss piest de kat omdat TS veel aan het klussen is geweest, geen tijd heeft gehad om de kat liefde te geven en een nieuwe din heeft die niet dol is op de kat.
Ik zou er als kat ook spontaan van gaan piesen.
Ik denk serieus dat het piesprobleem oplost als de omstandigheden beter zouden zijn voor Spicy.
Het zou toch wel heel erg klote zijn als ze hierom niet geaddopteerd zou worden.
(en nee, ik kan haar zelf niet hebben omdat ik zeker weet dat ze niet binnen mijn team past)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |