abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:25:43 #176
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60262519
Oh, jullie posten snel ineens, nu staat mn post daar zo gek
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 juli 2008 @ 10:26:51 #177
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60262547
wat ik me afvraag hoe het beessie het nu heeft?
krijgt hij/zij genoeg aandacht enzo
jammer dat het zo moet lopen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Admin dinsdag 22 juli 2008 @ 10:29:20 #178
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60262596
Even ter overweging:
teruglezende: er mag best doorgevraagd worden, er mogen best kritische vragen komen, het gaat hier om leven, niet om een computer in V&A.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_60263176
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Wss piest de kat omdat TS veel aan het klussen is geweest, geen tijd heeft gehad om de kat liefde te geven en een nieuwe din heeft die niet dol is op de kat.
Ik zou er als kat ook spontaan van gaan piesen.

Ik denk serieus dat het piesprobleem oplost als de omstandigheden beter zouden zijn voor Spicy.
Het zou toch wel heel erg klote zijn als ze hierom niet geaddopteerd zou worden.
(en nee, ik kan haar zelf niet hebben omdat ik zeker weet dat ze niet binnen mijn team past)
k ben hartstikke dol op die kat ,en heb zelf namelijk ook 2 katten.
En me vriend wil namelijk wel het beste voor spicey ook al gaat het hem aan het hart ,om haar weg te doen.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:55:05 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_60263191
Ik kijk een dag even niet in dit topic en heb gelijk een complete rel te pakken geloof ik.

De redenen waarom spicey (ja het is een zij , jezus zeg sorry dat ik hij tikte ) weg moet heb ik al uitgelegd, dat plasprobleem is alleen maar een gevolg van en niet de reden an sich dat ie weg moet.

Ik ben niet vaak thuis en blijkbaar heeft spicey ook iets tegen mijn vriendin want spicey reageert altijd enorm jaloers op haar.

Ook moet ze naar buiten kunnen en dat gaat een beetje moeilijk als ik vaak niet thuis ben. Komt nog bij dat ze slecht tegen verandering kan en herrie en ik in een oud huis woon wat nogal eens verbouwd moet worden.

Ik ben al maanden op zoek naar een nieuw baasje voor dr en vind het ook echt niet erg om vragen te beantwoorden maar de manier waarop ik hier momenteel aangesproken wordt vind ik ronduit asociaal het is niet alsof ik spicey even wil dumpen, dan had ik dr gvd wel in het asiel laten zitten en mezelf 300 euro bespaard

maar achteraf met al dat gezeik hier wat ik nu over me heen krijg had ik dat beter kunnen doen geloof ik.

@ Chandler, jammer dat het niet doorgaat maar ik begrijp de reden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 juli 2008 @ 10:55:49 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60263207
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:54 schreef tropicalgirl het volgende:

[..]

k ben hartstikke dol op die kat ,en heb zelf namelijk ook 2 katten.
En me vriend wil namelijk wel het beste voor spicey ook al gaat het hem aan het hart ,om haar weg te doen.
wacht even nu snap ik het helemaal niet meer
jij en Metro hebben een relatie
jij hebt 2 katten
metro 1 kat
kunnen ze niet samen?

ok lees nu dat kat van metro jaloers reageert richting jou, das lastig ja
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:58:29 #182
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_60263277
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 07:40 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel eigenaren heeft dit arme beest al gehad?
Je spreekt van:Hij heeft bij de vorige eigenaar ook bij een hond samen gezeten dus neem aan dat dat niet zo'n probleem is.
En plast hij/zij nog steeds overal in huis?
ik ben de 2e

en nee
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_60263281
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

wacht even nu snap ik het helemaal niet meer
jij en Metro hebben een relatie
jij hebt 2 katten
metro 1 kat
kunnen ze niet samen?

ok lees nu dat kat van metro jaloers reageert richting jou, das lastig ja
nee want ik woon nog thuis
pi_60263302
waarom is hij/zij weggegaan bij de eerste baas?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:02:32 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60263377
Ik heb dit topic nou al een poosje gevolgt, en ik erger me een beetje aan TS.

De kat is 3 jaar bij je, had je 3 jaar geleden er niet even aan kunnen denken dat je vaak klust, 's avonds weg bent en in het weekend ook niet thuis bent? Katten, en dieren in het algemeen zijn geen speelgoed waarmee je even plezier kunt hebben en zodra je er flauw van bent weg kunt doen.

Ik zie te vaak topics voorbij komen dat *insert hond of kat* weg moet omdat het baasje geen tijd, geen ruimte of geen "zin" meer heeft.

Over dat plassen ; wat heb je gedaan om erachter te komen waar het aan ligt? Langs de DA geweest? Laten onderzoeken op nierstenen oid? Heb je gevraagd of ze dat in het asiel (in de tijd dat je haar kwijt was) ook deed?

Als niemand haar wil hebben, en je blijft volhouden (wat ik absoluut belachelijk vind, maar wie ben ik) dat ze weg moet. Dan kun je me PM'en voor het telefoonnummer van mijn dierenarts. Die heeft een "kattenhotel" waarin ze dan opgevangen kan worden, en kan worden geherplaatst. Je zou dus kunnen vragen of ze daar naartoe kan.

Maar je zal haar wel moeten brengen. Of het ligt eraan waar je woont en of je een vervoersbox hebt, want indien ik er langs kom op mijn traject treinreizen kan ik haar meenemen.

Al blijf ik je lichtelijk een debiel vinden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:02:57 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_60263385
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:59 schreef DarkElf het volgende:
waarom is hij/zij weggegaan bij de eerste baas?
allergie van vriend van de vorige eigenaar + samenwonen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:04:55 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60263434
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:55 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kijk een dag even niet in dit topic en heb gelijk een complete rel te pakken geloof ik.

De redenen waarom spicey (ja het is een zij , jezus zeg sorry dat ik hij tikte ) weg moet heb ik al uitgelegd, dat plasprobleem is alleen maar een gevolg van en niet de reden an sich dat ie weg moet.

Ik ben niet vaak thuis en blijkbaar heeft spicey ook iets tegen mijn vriendin want spicey reageert altijd enorm jaloers op haar.

Ook moet ze naar buiten kunnen en dat gaat een beetje moeilijk als ik vaak niet thuis ben. Komt nog bij dat ze slecht tegen verandering kan en herrie en ik in een oud huis woon wat nogal eens verbouwd moet worden.

Ik ben al maanden op zoek naar een nieuw baasje voor dr en vind het ook echt niet erg om vragen te beantwoorden maar de manier waarop ik hier momenteel aangesproken wordt vind ik ronduit asociaal het is niet alsof ik spicey even wil dumpen, dan had ik dr gvd wel in het asiel laten zitten en mezelf 300 euro bespaard

maar achteraf met al dat gezeik hier wat ik nu over me heen krijg had ik dat beter kunnen doen geloof ik.

Dat zij jaloers op je vriendin reageert is logisch. Als mijn vriend Baloe (de hond) geen aandacht geeft en mij wel, wordt hij ook kei irritant. Kwestie van het beest aandacht geven.

En je kan nou wel zo semi aangebrand reageren, neemt niet weg dat je dit ook 3 jaar geleden had kunnen bedenken.
pi_60263446
oh goeie reden ja

maar goed, ik hoop dat er iemand komt die t beestje wilt hebben, die met het beestje naar de DA gaat om echt uit te zoeken waar piesen vandaan komt... en waar t beestje een huisje heeft waar ze niet binnen drie jaar, want druk druk en oh ja vriendin,... weer weg moet..

de kat van mijn zus reageerde ook heel naar jaloers op haar vriend... gewoon meer aandacht geven loste dat "probleem" op

tis wel een afdankkat zo, erg zielig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:06:34 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60263467
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:05 schreef DarkElf het volgende:
oh goeie reden ja

maar goed, ik hoop dat er iemand komt die t beestje wilt hebben, die met het beestje naar de DA gaat om echt uit te zoeken waar piesen vandaan komt... en waar t beestje een huisje heeft waar ze niet binnen drie jaar, want druk druk en oh ja vriendin,... weer weg moet..

tis wel een afdankkat zo, erg zielig
Ja. Daarom lijkt het me geen verkeerd plan dat TS eens mijn DA gaat bellen. Die is meestal erg coulant.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:11:23 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_60263577
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat zij jaloers op je vriendin reageert is logisch. Als mijn vriend Baloe (de hond) geen aandacht geeft en mij wel, wordt hij ook kei irritant. Kwestie van het beest aandacht geven.

En je kan nou wel zo semi aangebrand reageren, neemt niet weg dat je dit ook 3 jaar geleden had kunnen bedenken.
Ik reageer zo aangebrand omdat iedereen ineens blijkbaar denkt dat ik niks voor dat beestje overheb. Ik ben al maanden een nieuwe eigenaar aan het zoeken, heb een flinke som geld betaald om hem uit het asiel te halen bij de DA is ie al geweest ! Ik kan hem ook gewoon zijn nek omdraaien, dat scheelt mij een hoop gedoe maar blijkbaar heb ik niks voor dat beest over.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:12:25 #191
150152 Queen_Bee
pi_60263610
Nou hoor, heb je eindelijk iemand met interesse wacht je ook gerust een halve week voor je zijn vragen beantwoordt
I'm super sonic man
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:12:41 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60263617
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik reageer zo aangebrand omdat iedereen ineens blijkbaar denkt dat ik niks voor dat beestje overheb. Ik ben al maanden een nieuwe eigenaar aan het zoeken, heb een flinke som geld betaald om hem uit het asiel te halen bij de DA is ie al geweest ! Ik kan hem ook gewoon zijn nek omdraaien, dat scheelt mij een hoop gedoe maar blijkbaar heb ik niks voor dat beest over.
Denk je dat je op deze manier verder komt? Nogmaals ; waarom heb je het 3 jaar geleden niet bedacht?

Anyway, moet je nog het nr of nie. Aangezien ik het idee heb dat het beest daar niet echt happy is.
pi_60263626
waarrom ga je niet in op wat Qwea schrijft over haar DA/kattenhotel etc?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Admin dinsdag 22 juli 2008 @ 11:14:00 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60263648
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:55 schreef Metro2005 het volgende:

Tsja, ik heb eigenlijk geen idee aan wie je nu refereert, maar naar mijn mening worden er open en eerlijke vragen gesteld.
Nogmaals, het gaat over leven. Je openingspost was wat summier, en pas later kwam er wat meer informatie.
Geen entingen, en piesen, maar je zegt nu dat het piesen volledig opgelost is?

En deze uitspraak is gewoonweg jammer:
quote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:14:40 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60263661
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb hem maar gepmt. Aangezien hij anders waarschijnlijk weer een week wacht ofzo.

flauw, ik weet.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:15:35 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60263685
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ooh nog even ; je bent naar de DA geweest. Wat zei de DA over het plassen? Die heeft test gedaan neem ik aan? En enten, waarom issie niet geënt?
pi_60263765
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef DarkElf het volgende:
omdat ik wel erg geintresseerd ben.

maar moet ik er nog mee naar de DA voor inentingen, oid? Ik woon trouwens in een flatje en net niet op de grond. volgens mij zal hij wel makkelijk erop en eraf kunnen springen. overigens is het bij mij wel erg rustig, plus een rustige buurt met een paar kinderen.
pi_60263794
Oh das mooi!

maar dan nog had er wel op ingegaan kunnen worden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:21:01 #199
150152 Queen_Bee
pi_60263833
Blessed19 was toch van de NEE tegen pies, erg jammer + volgens mij kan ik beter naar een asiel

I'm super sonic man
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:21:33 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60263848
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:18 schreef blessed19 het volgende:

[..]

omdat ik wel erg geintresseerd ben.

maar moet ik er nog mee naar de DA voor inentingen, oid? Ik woon trouwens in een flatje en net niet op de grond. volgens mij zal hij wel makkelijk erop en eraf kunnen springen. overigens is het bij mij wel erg rustig, plus een rustige buurt met een paar kinderen.
Anders maak je zo'n kattenplankje. Die hebben ze hier ook bij de flats. Die loopt van het balkon naar het gras
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')