quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:04 schreef ymme het volgende:Ik vind het toch altijd weer raar, dat iemand een goed tehuis zoekt voor een poes.
Wist je 2 jaar geleden niet, dat je weinig thuis zou zijn, en haar niet genoeg aandacht kon geven

Ms Poes, je bent een toppertje
gelukkig kun jij heel goed iemans persoonlijke situatie inschatten vanachter je pc

ik heb ook een keer heel dapper twee kattebeesten in huis genomen omdat een collega door prive-omstandigheden (overleden moeder, ging weer wonen bij haar vader die allergisch was) snel een ander huis moest hebben. In de tijd dat ik de katten had geadopteerd had ik nog 'geen leven', maar later ontwikkelde ik weer een leven en kreeg ik weer wat meer vrienden en was ik vaker weg en bleken ze toch meer ruimte nodig te hebben dan die collega had verteld..
Toen heb ik een huis voor ze gezocht, waar ze nu dolgelukkig zijn. Een groot huis in Amsterdam met een grote afgesloten tuin waar ze heerlijk kunnen spelen en dollen

Ik denk nog wel eens aan ze

Mijn Teddy en Beer, en weet dat ze het nu ontzettend tof hebben

Deze discussie is hierboven al aangezwengeld en afgekapt. Weest blij dat TS een huis voor m probeert te zoeken in plaats van hem voor 20 euro bij een Asiel te dumpen waar hij in een klein kooitje komt te zitten

oei, dit was een late reactie

maar ik meen 't wel

eens op de andere pagina's kijken hoe het met het kattenbeest is