Opgeschoond, maar waarom resizen?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:34 schreef donroyco het volgende:
[TK] Nissan Almera 2.2DI COMFORT
even opschonen aub + images resizen
Merciquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Verkeerde filters:
[TK] 3 Playstation 3 games
[TK] DVD-serie ruimtevaart + serie boeken degrote mysteries
[TR] Game Systeem tegen 17" Game laptop
Vergeten tags:
[GEZ] USB EMU 0202 of 0404
Zag ik zelfde user reageren in:quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:13 schreef remlof het volgende:
Illegale kopieën verkopen is niet toegestaan op dit forum.
Zal deze sjonnie soms net een computer hebben gekocht met een DVD brander en denken dat hij een goudmijntje heeft aangeboord? (lastig te bewijzen, maar doet me wel sterk vermoeden)quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:21 schreef sjonnie1956 het volgende:
Hallo Vampiric Demon,
heb misschien wat voor je :
Darkness falls
Creep
The Terror (Boris Karloff) sealed
Rage of the werewolf
House
House II
Texas chainsaw massacre 1974 original uncut
Texas chainsaw massacre ( a family portrait)
Prison
Night of the demons 2
Nightmare on elmstreet deel 1 t/m 7
Zombiez
Misschien zit er wat tussen
Gr. John
Omdat het zowel vraag en aanbod is, dus er geen subforum toepasbaar.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:58 schreef zquing het volgende:
waarom staan de centrale topics niet ook onder een filter?
De centrale topics worden toch redelijk bezocht. Dus echt niemand maar dan ook niemand kijk ernaar is lichtelijk overdreven:') en als 't bovenaan zou staan is 't veel irritanter.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef l0c4lh0st het volgende:
Waarom staan de centrale topics onderaan weggemoffeld? Niemand, maar dan ook niemand, gaat helemaal naar beneden scrollen en daar nog eens kijken (want daar staan de hele oude topics en de slotjes, niet interessant dus).
dichtquote:
kan je ze niet in beide gooien? Ik vind 't namelijk een beetje onhandig dat ze niet in de gefilterde fora staan. Ik kwam er namelijk pasgeleden weer achter dat ze nog bestondenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omdat het zowel vraag en aanbod is, dus er geen subforum toepasbaar.
[..]
De centrale topics worden toch redelijk bezocht. Dus echt niemand maar dan ook niemand kijk ernaar is lichtelijk overdreven:') en als 't bovenaan zou staan is 't veel irritanter.
Eerst tig centrale topics en daarna pas de gewone topics.
Daar is dat rondje ook voor de centrale topics gekomen en zakken ze in de lijst, veel oerzichtelijker.
[..]
dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |