Genoteerd, al doe ik hem voor dat bedrag niet weg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:09 schreef sjors81 het volgende:
50 euro geboden
Mijn bod van Micro + HM voor 40 en dan de overige spellen voor 10tje het stuk de deur uit doen == 80 euro minimaal, think about it, think about itquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:46 schreef Strychnine het volgende:
Overigens verkopen de spellen gemiddeld voor 7,50/10 euro per stuk op marktplaats, dus ik heb al voor minimaal 45 euro aan spellen
Dus 75 voor de hele bups vind ik dan een hele nette prijs, aangezien de gameboy micro nieuw 90 euro heeft gekost toentertijd en hij nog steeds in nieuwstaat is.
Ik wacht even Superfruitig af, maar voor de gameboy + 1 spel (ongeacht welke) wil ik wel 45 euro dan.quote:Op maandag 28 april 2008 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
42,50 voor de GB met Super Mario Advance, de andere spellen hoef ik niet.
Bij mij gaatie overquote:Op maandag 28 april 2008 22:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik wacht even Superfruitig af, maar voor de gameboy + 1 spel (ongeacht welke) wil ik wel 45 euro dan.
Voor 45 is hij voor jou.quote:Op maandag 28 april 2008 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
42,50 voor de GB met Super Mario Advance, de andere spellen hoef ik niet.
Okquote:Op maandag 28 april 2008 23:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bij mij gaatie overHij was niet roze
Mocht Slickk hem niet willen hebben (de gameboy + mario advance) maak ik gelijk een scherpe foto voor jequote:Op maandag 28 april 2008 23:14 schreef Slickk het volgende:
Hoeveel wil je dan voor de losse Super Mario Advance? (Ik neem aan dat dit deeltje 1 is)
Als het niet te veel moeite kost zou ik daar ook een scherpere foto van willen, dan weet ik dat ik niet een dubbele heb want ik raak nogal in de war met al die lange namen en nummers en een fotootje is duidelijker.
Alvast bedankt voor je reactie.
bestaan er dan roze gb micro , roze gb nooit gezienquote:Op maandag 28 april 2008 23:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bij mij gaatie overHij was niet roze
Roze frontjes heb je jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bestaan er dan roze gb micro , roze gb nooit gezien
Voor 70 is hij voor jou dan. Anders vind ik het gewoon echt te laag.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:06 schreef marcosta het volgende:
ik bied 65 euro en dan kom ik hem vandaag nog ophalen
Volgens mij heb ik het doosje nog wel ergens, maar ik weet het niet zeker. Ik zal even zoeken vanavond. Maar reken er maar niet op, ik acht de kans vrij groot dat ik het doosje heb weggegooid, mezelf kennendequote:Op zondag 4 mei 2008 19:45 schreef wibraman het volgende:
Is de Micro eigenlijk met doos en boekjes enzo?
Sorry, daar doe ik hem niet voor weg.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:23 schreef marcosta het volgende:
65 euro is een mooi bedrag
Ja, ik vond ze toch niet zo leuk als ik dachtquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef RacerDKB het volgende:
Ben je na 2 weken alweer uitgekeken op Metal Slug en Harvest Moon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |