No deal, aangezien ik de goede gewoonte heb (vind ik zelfquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:37 schreef Stefjuuh1986 het volgende:
7,50 incl.?? dvd is in goede staat, en dan hou ik er iig nog een beetje aan over! deal?
OK, dealquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:25 schreef Stefjuuh1986 het volgende:
6 euro incl. en hij is van jou!
Beter dan helemaal geen kickquote:Op maandag 10 maart 2008 01:29 schreef Elwood1802 het volgende:
godverdomme, hele pagina vol met kick
Ga gewoon naar de zwarte markt oid.
Night of the living dead moet ik inderdaad nog, maar niet op een verzamelaar (ook omdat ik the blob al heb en Halloween geen monsterfilm is, vind ik)quote:Op woensdag 2 april 2008 22:41 schreef div-er het volgende:
Ik heb deze:
MTV 3 Horror, deze met o.a. the blob, halloween en night of the living dead (Gesealed!)
Hannibal Rising STEELCASE dubbel dvd
SAW 3 STEELCASE dubbel dvd (Gesealed!)
Like Minds
Sorority Girl
En van Jesus Franco:
Dr Jekyll's Mistresses
The Collection 3-dvd's in box met extra cover, mooie set.
En nog twee specials:
Tromeo & Juliet
Terror Firmer (2-dvd)
Lees eerst even de reviews op IMDB en de links van BOL. Wellicht zit er iets bij. Doe gerust een bod, of kijk even voor richtprijzen in mijn topic.
wat vraag je ervoor?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:43 schreef ryangozer het volgende:
Bloodgnome hier.
En nu dus hierquote:Op donderdag 10 april 2008 16:43 schreef ryangozer het volgende:
Bloodgnome hier.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Bikerzombies from Detroit![]()
Wat een film...
en en en en
Hammerhead: Shark Frenzy
half man half shark total terror
Schijft ze erbij op het 'still wanted'-lijstjequote:
Ja hoor, wat vraag je ervoor?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:14 schreef ryangozer het volgende:
Misschien intresse in Ghost Lake? wel meer horror (met zombies enz)
Nee heb ze allebei gehuurd in een shady videotheek ergens in Amerika voor een B(agger) Film nacht...quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:30 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
[..]
Schijft ze erbij op het 'still wanted'-lijstje
Heb je ze? En verkoop je ze dan ook aan mij??![]()
.
[..]
Ja hoor, wat vraag je ervoor?
Ow, jammer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee heb ze allebei gehuurd in een shady videotheek ergens in Amerika voor een B(agger) Film nacht...
Ze zijn heeeeeeeel slecht
Hallo John,quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:21 schreef sjonnie1956 het volgende:
Hallo Vampiric Demon,
heb misschien wat voor je :
Darkness falls
Creep
The Terror (Boris Karloff) sealed
Rage of the werewolf
House
House II
Texas chainsaw massacre 1974 original uncut
Texas chainsaw massacre ( a family portrait)
Prison
Night of the demons 2
Nightmare on elmstreet deel 1 t/m 7
Zombiez
Misschien zit er wat tussen
Gr. John
Volgens mij is alleen The Cave een echte monsterfilm? (die heb ik alquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef sombogywogy het volgende:
Venom
The Cave
The Texas Chainsaw massacre(1974 uncut)
Hellraiser 2
The Devil's Rejects
Oh, maar dan wil ik hem hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:18 schreef sombogywogy het volgende:
venom is niet die film die jij zegt...(moet ik trouwens ook nog ergens hebben) maar een ķntsnapte slangen film... (ook wel venomous)
Primaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:28 schreef sombogywogy het volgende:
5 euro inclusief verzendkosten dan voor Venom(ous)?
Deal, PM maar voor verdere afhandelingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:38 schreef GDonnie het volgende:
alle 10 voor 50 incl verzendkosten!
PM terugquote:Op zondag 6 juli 2008 13:57 schreef GDonnie het volgende:
PM verzonden!
Ziek? Nee toch? Hooguit een beetje verknipt.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:26 schreef GDonnie het volgende:
Mooi. En ff offtopic, wat een ziek spel dat deadpool :p
Bedankt voor je aanbod maar ik vind The Grudge niet een echte monsterfilm.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef noujawieweet het volgende:
Ik heb hier The Grudge liggen, de dvd is in krasvrije staat.
( http://www.moviemeter.nl/film/23860 )
Voor 7,50 incl. verzenden mag je hem overnemen.
Bij interesse kan je het beste een PM sturen!
Welke heb je? de originele uit 1968 of de remake uit 1990??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:57 schreef tam30 het volgende:
zoek je 'night of the living dead' nog? ik heb deze. voor 6 euro inc . is hij van jou
OK, PM maar voor verdere afhandeling danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef tam30 het volgende:
er staat op digitally remastered 30th anniversary edition , zal dus de remake zijn
Antwoorden:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Hey VD een paar vraagjes he
1. Kost dit geen klauwen (snappie, monsterfilms en klauwen enzo hwhehehehenfin) met geld? Lijkt me nogal een dure hobby niet?
2. Kijk je daadwerkelijk AL de films?![]()
3. Ik wil FOTOSVan je collectie en van je B-film kamer (die met die poppen enzo
)
Ow en je moet The Fly 1 en 2 ook nog even scoren ergens
En The Thing
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:30 schreef sjeppert het volgende:
ik heb de creatures features box voor je
bevat 5 monsterfilms
She creature heb ik al, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: Wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 27 april 2008 17:44 schreef sjeppert het volgende:
[..]
The Day The Wrld Ended
She Creature
Earth vs The Spider
How To Make A Monster
Teenage Caveman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |