Nee, want flight of the dead heb ik alquote:Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
In mijn lijstje heb ik nog Flight of the dead. Interesse?
10tje plus de verzendkosten...is dikke box namelijkquote:Op maandag 1 september 2008 16:39 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
[..]
She creature heb ik al, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: Wat vraag je ervoor?
Is het ook mogelijk om alleen de films die ik nog niet heb te kopen ?quote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
10tje plus de verzendkosten...is dikke box namelijk
nee het is een digipack...uitklapbare box. Zonde als er dan een schijfje mistquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:18 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om alleen de films die ik nog niet heb te kopen ?
I.e. zijn het gewone DVD-boxen in een kartonnen sleeve?
Dat is waar maar het is ook een beetje zonde om films dubbel te kopen..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nee het is een digipack...uitklapbare box. Zonde als er dan een schijfje mist
Daar heb je ook wel weer gelijk in al wil dat niet zeggen dat het gelijk zou moeten kopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:16 schreef sjeppert het volgende:
voor die 2 euro per film hoef je het niet na te laten....
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:48 schreef sjeppert het volgende:
maarrrrrrrrr
wil je de box nu wel of niet
in een klap weer 4 nieuwe films derbij die de moeite waard zijn
Topquote:Op woensdag 17 september 2008 13:38 schreef VampiricDemon het volgende:
De creatures features box is binnen
The Day The World Ended
She Creature
Earth vs The Spider
How To Make A Monster
Teenage Caveman
Toegevoegd aan de collectie
Sjeppert
Genoeg monsterfilms bestaat nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:12 schreef EggsTC het volgende:
Heb je nou nog niet genoeg? ik zie sinds 2007 ergens dit topic steeds voorbij komen, post je volledige lijst ns
Gedaanquote:
Die staat in de OPquote:
The Fly heb ik al, zoek nog deeltje 2quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef EggsTC het volgende:
Onderstaande films mogen vanzelf niet ontbreken uit deze collectie;
the mist (stephen king)
the storm of the century (stephen king)
candyman
bodysnatchers
the fly
They (wes craven)
IT (stephen king)
En de klassieker onder alle;
A nightmare on elmstreet 1 t/m 7 (Wes Craven)
Mooie collectie verder. Als ik op nog meer kom zal ik reageren hier.
Je hebt PMquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:54 schreef GDonnie het volgende:
21? Je mag wel even een pm sturen met welke films, dan kan ik ze alvast apart leggen!
Nee, die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:14 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Heb je Basket Case al? Die heb ik nog liggen hier.
Jazekerquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:18 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En ben je erin geïnteresseerd?
Beowul & Grendel, Octopus en Immortals heb ik alquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:39 schreef engessa het volgende:
Ik heb Beowulf & Grendel en Immortels. Zitten allebei wel monsters in maar of het is wat je zoekt weet ik niet
Daarnaast nog Octopus, The Giant Spider Invasion en The Brood maar dat ligt een beetje aan de prijs die je biedt
10 exclusief verzendkosten?quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Beowul & Grendel, Octopus en Immortals heb ik al
The Giant Spider Invasion en The Brood nog niet. Dus wat vraag je daarvoor?
Heh, we hebben het over een David Cronenberg film en over een film waarin een VW Kever een reuzespin speelt! Das toch wel 10 euro waard?quote:
Vast wel, maar ik blijf bij m'n maximum van ¤10,- incl voor 2 filmsquote:Op zondag 23 november 2008 18:51 schreef engessa het volgende:
[..]
Heh, we hebben het over een David Cronenberg film en over een film waarin een VW Kever een reuzespin speelt! Das toch wel 10 euro waard?
Je bent bikkelhardquote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik blijf bij m'n maximum van ¤10,- incl voor 2 films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |