abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57588473
Ik ben de laatste 2 jaar bezig geweest met het bedenken van een nieuwe spel.

-Het is een online spel
-Je speelt het gewoon in je web browser
-Het spel heeft een space theme
-Je kunt het spel scharen onder de 4X RTS games
-Het spel wordt grotendeels gratis
-Wel kun je betaalde items verkrijgen die extra mogelijkheden bieden

Het spel moet nog gemaakt worden! Op dit moment heb ik het alleen uitgewerkt op papier!!
Op het moment verwacht ik dat we eind maart beginnen met het maken van dit spel.

Ik wil jullie graag een aantal concepten/ideeën voorleggen en daarbij ben ik benieuwd naar jullie vragen of opmerkingen over wat er tot nu toe bedacht is. Aangezien het spel nog niet in ontwikkeling is zijn er nog geen screens beschikbaar.

Zoals gezegd zal het een space game worden. Met grote koninkrijken en grote vloten en nog veel meer.

Rassen
Er zullen 7-8 rassen zijn, met elk hun voor en nadelen. Elke ras heeft 15 speciale aan dat ras verbonden schepen. Daarnaast hebben ze allemaal nog 15 huurlingen schepen die voor elk ras hetzelfde zijn. Dit betekend in elk geval al meer dan 105 verschillende schepen.

In eerste instantie zullen er 2 rassen beschikbaar zijn en daarna worden er extra rassen aan toegevoegd.
Dit is deels om het toegankelijk te maken en ook om het budget in het begin wat te sparen.

Sectoren
We hebben 9 type sectoren bedacht T,M,H,B,A,H en daarnaast bestaan er nog de rare sectoren RO,RA,JU. Ieder sector heeft zijn kenmerken en bonussen boven elk ander sector.

Planeten
Elke sector bestaat uit een aantal planeten. In het spel kan je planeten winnen in een sector door:
-aanvallen
-projecten te doen
-ruimte zoeken.

Economie.
Er zullen 5 verschillende typen economische sectoren bestaan. Met ieder hun voordeel en nadeel.
-housing,
-mining,
-commercial
-industry
-farming

Men kan 1 of meerdere economiesectoren toewijzen aan een planeet. ( Zo is het dus mogelijk om bijvoorbeeld zowel industry en farming aan een planeet toe te wijzen maar je kunt er ook voor kiezen om je op 1 gebied per planeet toe te leggen)


Oorlog

DIt is misschien wel het belangrijkste onderdeel van het hele spel! Want je zult uiteindelijk een grote oorlogsvloot op poten zetten en daarmee andere sectoren gaan aanvallen.

In dit spel wordt de combat redelijk snel dat betekend onderandere:
-geen wachttijden
-geen vervoerstijden
-geen aanvalstijden.

De combat wordt ook bewust simpel gehouden
1 rang lijst, 1 aanvalslijst, en maar 1 universum om te veroveren.

Om te verkomen dat een speler in 1 uur helemaal gekickt wordt en daarna niet meer terug kan komen
zijn er 2 beveiligen bedacht

1. Als men een aantal % van zijn power verliest zal men in een protection mode komen waardoor de speler voor X aantal uren niet aangevallen kan worden.
De speler kan dan rustig online komen en zijn economie weer opbouwen en daarna zijn vloot weer op sterkte brengen. Maar zodra de speler ook maar 1 schip heeft gebouwd wordt de protection mode weer opgeheven en kan de speler dus weer aangevallen worden.

2. Men kan alleen andere spelers aanvallen 50% onder en boven jouw eigen power. Dit voorkomt dat spelers met gigantische vloten een relatief nieuwe en zwakkere speler uit het spel kunnen kicken.

Clan/fed.
We weten allemaal dat clans of in het geval van een spacegame federations belangrijk zijn voor een (online) spel.
Waarom sluiten mensen zich aan bij een federation?
1. De economische voordelen
2. De hulp troepen die je kunt ontvangen
3. Clan/fed Oorlogen.

Bij mijn weten komt de 3de heel weinig voor in meeste games. Als ze al voorkomen is het uit verveling of gewoon om een persoonlijke rede.
Mijn idee is om bonus medailles uit te delen. Hoe beter je de andere clan kickt hoe beter de medaille bonus.
Je kunt dan ook denken aan betaalde items die als prijzen te behalen zijn.

Hopelijk heb ik jullie zo een idee gegeven van mijn concept en ideeën over dit spel!
LET WEL het spel is nog niet in ontwikkeling dus er kan nog van alles veranderen maar dit is gewoon alvast een eerste impressie over de richting die ik uit wil met die spel.

Graag ontvang ik jullie zinvolle meningen en vragen en eventuele tips zodat ik die eventueel mee kan nemen in de ontwikkeling van dit spel.


R.C

[ Bericht 0% gewijzigd door Roelof_Kremer op 25-03-2008 18:37:43 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57588511
dejavu?
If house is a nation, I wanna be president.
pi_57588586
Dit is toch deeltje 2?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 24 maart 2008 @ 22:17:47 #4
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57588599
Ik denk dat hij dit als een herstart beschouwd
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 24 maart 2008 @ 22:17:48 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57588601
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 24 maart 2008 @ 22:17:49 #6
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57588603
Wil een mod even de #1 in #2 veranderen?


Ook als hij dat niet wilt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 24 maart 2008 @ 22:18:19 #7
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_57588617
Hier zijn toch al een stuk of 30*12*34 dingen van?
pi_57588799
En daar ben je de laatste 2 jaar mee bezig geweest om te bedenken !
#winning
pi_57588821
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Hier zijn toch al een stuk of 30*12*34 dingen van?
waarvan,

graag wat meer details
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57588866
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:14 schreef House-Musik het volgende:
dejavu?
ben ik toch niet de enige
gevonden A new game.
Hell To The Liars
  maandag 24 maart 2008 @ 22:32:19 #11
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57588977
Maak er idd maar even #2 van! En Roelof heeft een 60 pagina concept uitgewerkt dat er goed uit ziet moet ik bekennen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57588985
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:25 schreef Tware het volgende:
En daar ben je de laatste 2 jaar mee bezig geweest om te bedenken !
Ook met het onderzoeken van alles wat er bij komt.
programmeren, geld zaken en alles wat er bij komt.

het ogineel concept is 60 bladzijde, moet het wel passend maken.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57589104
ik heb de aanvragen gesteld. hopelijk passen ze de topic titel snel aan.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:06:40 #14
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57589811
Eigenlijk moet je een fobo openen, om de genialiteit van je gezicht te kunnen zien spatten
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 24 maart 2008 @ 23:09:39 #15
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57589896
Ik heb wel vertrouwen in Roelof! Hij heeft de OP aangepast deze is nu een stuk netter en duidelijker!
En de concept versie op papier is dik in orde
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57589942
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef Lyzio het volgende:
Eigenlijk moet je een fobo openen, om de genialiteit van je gezicht te kunnen zien spatten
Dan start ik een fanclub
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57589961
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Roelof! Hij heeft de OP aangepast deze is nu een stuk netter en duidelijker!
En de concept versie op papier is dik in orde
Ik moet zeggen dat sinds hij zijn posts redelijk netjes houd, inc. interpunctie... het al wat geloofwaardiger en beter haalbaar overkomt
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57590011
ag, doe mijn best

met jullie hulp zat het zeker lukken
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:20:38 #19
122997 zquing
Drama Junk
pi_57590139
zou ik mischien 't concept kunnen lezen?
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 24 maart 2008 @ 23:21:19 #20
185631 Guncta
En un momento dado
pi_57590155
Ik heb niet zo gek veel verstand van dit soort spelletjes, maar wat is je USP van dit spel ook alweer, behalve dat het groter aangepakt is?

En is het niet tof als de spelers meer inbreng hebben. Zoals het ontwikkelen van nieuwe rassen, vervoermiddelen, talen en uiterlijke kenmerken?
Zo uniek zal dat ook weer niet zijn, scheelt je echter veel tijd en het spel wordt een stuk persoonlijker.

Damn, ik had ook gewoon tvp kunnen typen.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:23:00 #21
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57590194
Maar waneer kom je met een update ofzo? Of maak je een ras bekend?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57590234
tvp
  maandag 24 maart 2008 @ 23:34:24 #23
122997 zquing
Drama Junk
pi_57590435
Over oorlog enzo,

bouw wachtijden in, dit voorkomt dat mensen 10tallen aanvallen gaan doen in een uur. Verder zorgt 't voor een extra strategisch aspect.

mensen zullen dan de keuze moeten maken of ze wel hun units uitsturen(dus minder def hebben thuis) of niet. Heb je geen wait times dan maakt 't geen bal uit want je kan je aanvallen aangezien je def dan toch niet veranderd

Wat beter is, maak een korte wait time van een uur of 4 voor binnen de sector en+2 uur voor iedere sector verder. Om alliance wars leuk te houden zou je warpgates(oid) kunnen maken in een sector waardoor mensen uit een alliance een iemand anders kan aanvallen in 4 uur.

Verder kan je commercial warpgates maken(moneydrain) waar een speler aan 't spel voor moet betalen zodat hij daar gebruik van kan maken. Of laat spelers zelf warpgates exploiten zodat ze daar geld aan kunnen verdienen.

Verder zorgen wachttijden ervoor dat je niet super intensief hoef te spelen aangezien je toch moet wachten
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57590467
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef Guncta het volgende:
Ik heb niet zo gek veel verstand van dit soort spelletjes, maar wat is je USP van dit spel ook alweer, behalve dat het groter aangepakt is?

En is het niet tof als de spelers meer inbreng hebben. Zoals het ontwikkelen van nieuwe rassen, vervoermiddelen, talen en uiterlijke kenmerken?
Zo uniek zal dat ook weer niet zijn, scheelt je echter veel tijd en het spel wordt een stuk persoonlijker.

Damn, ik had ook gewoon tvp kunnen typen.
Er zal zeker een form (helpdesk) komen.
Hier kan men als elke form mensen hun ideeen klagten en alles posten.

Het spel zal met het bassis op de web komen als beta. Daaruit zullen we gaan werken.
Zeker is dat ik altijd naar de mening van de spelers zal vragen. (Zonder spelers geen spel.)

Het is ook niet alleen dat het groter aangepakt word maar ook dat er veel nadruk word gelegd naar het sociaal gebied.
Ik had ook al het idee om de spelers de mogelijkheid te geven om hun avatar en het uiterlijk aan te passen.
Ook was er al een idee om een huisdier te nemen in het spel.

De planning is ook om de 8ste ras iets bizonder te maken. Het is een onbepaald ras wat ieder speler voor zig zelf mag aanpassen. Daarbij bedoel ik dat de speler bij het begin de voordelen en nadelen van het ras mog bepaalen.
(Dit moet zeker nog ver oeten uigewerkt worden)

Maar laten we het bij houden dat eerst met het begin moeten beginnen.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:39:01 #25
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57590520
Drink je veel Roelof?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57590637
tvp. deel 1 was leuker.
pi_57590743
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef zquing het volgende:
Over oorlog enzo,

bouw wachtijden in, dit voorkomt dat mensen 10tallen aanvallen gaan doen in een uur. Verder zorgt 't voor een extra strategisch aspect.

mensen zullen dan de keuze moeten maken of ze wel hun units uitsturen(dus minder def hebben thuis) of niet. Heb je geen wait times dan maakt 't geen bal uit want je kan je aanvallen aangezien je def dan toch niet veranderd

Wat beter is, maak een korte wait time van een uur of 4 voor binnen de sector en+2 uur voor iedere sector verder. Om alliance wars leuk te houden zou je warpgates(oid) kunnen maken in een sector waardoor mensen uit een alliance een iemand anders kan aanvallen in 4 uur.

Verder kan je commercial warpgates maken(moneydrain) waar een speler aan 't spel voor moet betalen zodat hij daar gebruik van kan maken. Of laat spelers zelf warpgates exploiten zodat ze daar geld aan kunnen verdienen.

Verder zorgen wachttijden ervoor dat je niet super intensief hoef te spelen aangezien je toch moet wachten
Speel je ogame?

Had in het vorig post al gezegd dat het voor en nadelen geeft.

Maar de verdedeging veranderd zeker. Het is er niet. behalve je floot.
Er is zeker en altijd team work voor nodig. Of heel veel inzicht in de schip types.
Het is namelijk ontworpen om intensief te kunnen spelen. Dat je best een paar uur per dag er aan kan besteden of maar 15 minuten.
Het grafies weergave van ogame travian tribalwars en ander moet je vergeten. Het is er niet.
Het is een oorlog spel, geen wacht spel. Een RTS geen WTS (wait time strategy).

Dan komt waarscheinlijk de vraag/melding:
kunnen mensen dan niet in 1 dag helameel van het spel gekickt worden?
NEE
Er zijn beveiligheden om dat te verkomen.
Als een speler een aantal is aangevallen en X% van zijn power heeft verloren zal hij een aantal uur in een protection komen. Maar, als de speler een schip bouwd verliest hij deze protection in een paar seconde.

Het strategisch aspect zit zeker in het maken van je vloot, met de type schepen die je heb. En het maken van ally's.
Daarnaast, als je iemand heb aangevallen of je bent aangevallen zal je vloot waarscheinlijk ongebalanseerd zijn en veel zwakker.

thanks
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57590771
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:39 schreef Lyzio het volgende:
Drink je veel Roelof?
alleen sojamelk en cola.

hoezo?
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57590789
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Maar waneer kom je met een update ofzo? Of maak je een ras bekend?
Ik zal wel met de week wat bekender maken.
Als alles rond is.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:54:17 #30
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57590799
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

alleen sojamelk en cola.

hoezo?
Just asking Het lijkt erop.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57590850
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:20 schreef zquing het volgende:
zou ik mischien 't concept kunnen lezen?
Tuurlijk, morgen

Je krijgt wel een oude versie.
niet alle geheimen
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57590866
---
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57591231
vette tvp!

btw roelof, na al het advies wat je gekregen hebt op Fok verwachten we wel een Fok! easter egg!
Dit keer zonder signature
pi_57591289
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57591856
tvp
pi_57591888
uh,.... tvp tvp

Tromp Verpakking Partners??
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:13:48 #37
122997 zquing
Drama Junk
pi_57593232
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:50 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Speel je ogame?

Had in het vorig post al gezegd dat het voor en nadelen geeft.

Maar de verdedeging veranderd zeker. Het is er niet. behalve je floot.
Er is zeker en altijd team work voor nodig. Of heel veel inzicht in de schip types.
Het is namelijk ontworpen om intensief te kunnen spelen. Dat je best een paar uur per dag er aan kan besteden of maar 15 minuten.
Het grafies weergave van ogame travian tribalwars en ander moet je vergeten. Het is er niet.
Het is een oorlog spel, geen wacht spel. Een RTS geen WTS (wait time strategy).

Dan komt waarscheinlijk de vraag/melding:
kunnen mensen dan niet in 1 dag helameel van het spel gekickt worden?
NEE
Er zijn beveiligheden om dat te verkomen.
Als een speler een aantal is aangevallen en X% van zijn power heeft verloren zal hij een aantal uur in een protection komen. Maar, als de speler een schip bouwd verliest hij deze protection in een paar seconde.

Het strategisch aspect zit zeker in het maken van je vloot, met de type schepen die je heb. En het maken van ally's.
Daarnaast, als je iemand heb aangevallen of je bent aangevallen zal je vloot waarscheinlijk ongebalanseerd zijn en veel zwakker.

thanks
ogame
wat een baggerspel was dat

en tvp betekent terug vind post
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57595157
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:13 schreef zquing het volgende:

[..]

ogame
wat een baggerspel was dat

en tvp betekent terug vind post
Zeker bagger spel
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57595608
Ik tvp em ook even, deel 1 was best lollig.
pi_57598295
TVP
pi_57598296
TVP
pi_57599748
tvp
pi_57599961
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:13 schreef Roelof_Kremer het volgende:
-Het spel wordt grotendeels gratis
-Wel kun je betaalde items verkrijgen die extra mogelijkheden bieden
Fail...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:01:24 #44
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57600162
Aha, dus je hebt nu 2 jaar besteed om dit spel te bedenken,
en als ik het goed heb hoef je het nu alleen nog maar even te maken ?

zzz
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:27:51 #45
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57600693
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

alleen sojamelk en cola.

hoezo?
Soja melk

Hoezo drink je dat?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57600896
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo drink je dat?
Waarom drinkt met iets Soja melk is gewoon willekeurig nomraal drinken Gekke AQ

Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:39:29 #47
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57601005
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef disjfa het volgende:

[..]

Waarom drinkt met iets Soja melk is gewoon willekeurig nomraal drinken Gekke AQ

[ afbeelding ]
Iets waar soja voorstaat vertrouw ik niet En nomraal drinken al helemaaaal niet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57601131
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iets waar soja voorstaat vertrouw ik niet En nomraal drinken al helemaaaal niet
Niet alle mensen zijn zo lactosetolerant als jouw
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:50:51 #49
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57601243
Hm, ik lees de TT :
"Game in ontwikkeling".

Ik lees de OP :
"LET WEL het spel is nog niet in ontwikkeling"

TS neemt ons in de zeik !
zzz
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:13:14 #50
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57601686
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef disjfa het volgende:

[..]

Niet alle mensen zijn zo lactosetolerant als jouw
Difsja ik zeg altijd maar dit > Melk is goed voor elk
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:15:30 #51
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57601743
Roelof het wordt wel tijd dat je nu met iets nieuws komt ofzo want zo vergaat de intresse van iedereen snel natuurlijk! Je moet die intresse levend houden door nieuwe dingen bekend te maken.

Of verloot een prijs: De winnaar onvangt een nog te bedenken en nog te ontwikkelen special power iets
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57603644
Blijf kijken voor het bekend maken van de eerste story line van het eerste ras.

Vanavond om 20:30 hier bij game in ontwikkeling #2.



The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:49:38 #53
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57603747
Ik voel gewoon een nieuwe FOK! God aankomen in jou Roelof Jij hebt het helemaal. Nu dat fobo nog en je zit geramd.

Ohja, en natuurlijk je spelletje
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:50:53 #54
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57603779
Kon wel eens druk gaan worden hier vanavond om 20:30!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57603796
Alvast bekend, fok ligt weer plat om 20.30 Allemaal door Roelof
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:52:10 #56
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57603803
Ik denk niet dat FOK! dit gaat trekken. Massahistery alom.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57603868
je gaat die shit ownen man.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:55:27 #58
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57603869


Carry on!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:56:39 #59
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57603896
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:55 schreef Edwinuss het volgende:
je gaat die shit ownen man.
Akelige waarheid
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57604494
pas om 20:30
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57605021
crap, ik kan zelf bijna niet wachten.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:13:25 #62
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57605516
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:53 schreef Roelof_Kremer het volgende:
crap, ik kan zelf bijna niet wachten.
Is het voor jou ook een verrassing dan
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:24:55 #63
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57605785
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is het voor jou ook een verrassing dan
pi_57607514
. From the legends we are told now,
1200 years ago. When The federation of planets was at its highest peek, the alliance fell down with the most horrific galactic war in history. Killing thousands of planets, a dozen races and billions of creatures.

. From humanity
Almost destroyed there race in the galactic war. Few brave souls left tear home world, searching in the uncharted space at the outskirts of the galaxy. With one thing in mind, build a Utopian like Empire. And rebuild their homes

. To new goals
Now building their great Star Empire, thriving for one goal. With the will of power.
Rule the galaxy and take the throne as the most powerful star empire.


. The Terran Star Empire.





tot het volgende aflevering van, the story line

[ Bericht 1% gewijzigd door Roelof_Kremer op 25-03-2008 21:57:31 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:48:28 #65
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57607985
Tip 1: Leer schrijven
Tip 2: Lees eens wat meer fictie
Tip 3: En laat dan alsnog iemand anders voor je schrijven
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:04:03 #66
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57608366
En zijn undersig was zo mooi Engels En dan dit. Godskolere.

Ik vind het verhaal best goed
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57608556
De eerste ras is dus terran, als ware een beetje saai ras.
Maar de andere zullen nog spannender zijn.

En is het niet met elk verhaal dat er eerst een inleiding is voor de rest van het verhaal.

Zal binnen kort wel de 2de story line intypen, die is wat cooler.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:14:53 #68
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57608656
Roelof je hebt me zo ver. Ik ben overtuigd. Ook al schrijf je belabberd, zowel in het Engels als Nederlands, ik sta achter je! Reach for the stars!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57608839
heb ff wat aangepast, moet het zelf ook ff tig keer lezen en herschijven voordat het iets leesbaar is.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:22:09 #70
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57608904
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:04 schreef Lyzio het volgende:
En zijn undersig was zo mooi Engels En dan dit. Godskolere.

Ik vind het verhaal best goed
Helemaal niet!

it's = it is = (het) is
its = its = zijn (bezittelijk)

En een vergiftigd land en verschrikkelijke kracht verspreiden niet.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_57609266
Nou het vegif kan wel verspreiden, dus daarom ook het land
Als de grote van het vergiftigde land verspreid, zal het leefbaar land van het paard "nightmare" groeien, daarmee ook zijn haat en verschikkelijke kracht.

okey het staat wel een beetje raar

*****

Denk er eigelijk niet bij na it's of its. wel een beetje logica.

it's -> het is
its -> zijn
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:19:58 #72
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57610346
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:
. From the legends we are told now,
1200 years ago. When The federation of planets was at its highest peek, the alliance fell down with the most horrific galactic war in history. Killing thousands of planets, a dozen races and billions of creatures.

. From humanity
Almost destroyed there race in the galactic war. Few brave souls left tear home world, searching in the uncharted space at the outskirts of the galaxy. With one thing in mind, build a Utopian like Empire. And rebuild their homes

. To new goals
Now building their great Star Empire, thriving for one goal. With the will of power.
Rule the galaxy and take the throne as the most powerful star empire.


. The Terran Star Empire.


[ afbeelding ]


tot het volgende aflevering van, the story line
Heel goed Troelof Mooi verhaal

Vergeet niet mensen dit is maar een fractie van het hele verhaal en achtergrond
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:41:53 #73
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57610928
Mwa, ik vind het nogal cliché. De gameplay is belangrijker dan het verhaal, maar het is natuurlijk wel een text-based browsergame. Dus wat verwacht je nou van gameplay.

Maar goed, kan je later een mooi boek schrijven over de geschiedenis van je ontnuchtering.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:50:50 #74
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57611185
Maar vergeet niet dat Roetslof een concept versie heeft van 60 pagina's en daar staan toch wel hele mooie dingen in. dit is gewoon een kleine greep om jullie intresse vast te houden.

Roelof Productions staat voor kwaliteit!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57611251
Zo daar was ik dan zoals beloofd. Wel wat aan de late kant maar ik ga je waarschijnlijk gelukkig maken.

Als eerst even het volgende. Kan je me even laten zien wat je tot dusver allemaal hebt uitgewerkt? Graag in een PDF-bestand. Dan wil ik weten wat jouw inbreng is op financieel gebied. Is dit allemaal uit eigen vermogen of heb je een lening afgesloten?

Verder heeft de overleg vanmiddag veel positieve geluiden opgebracht echter moet ik wel antwoord hebben op de bovenstaande vragen voordat we een stap verder kunnen komen. Een stap verder richting de financiële boost
pi_57611636
o, ha
grappig. heb je net een private massage gestuurt met de vraag of je verder met mijn contact op wil nemen.
Zodat we deze zaken verder kunnen bespreken, als u nog intresse heb (blijkbaar wel)

Dus neem graag snel verder met mij contact op. Zodat ik u de gegevens aan u kan versturen.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57611818
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
Maar vergeet niet dat Roetslof een concept versie heeft van 60 pagina's en daar staan toch wel hele mooie dingen in. dit is gewoon een kleine greep om jullie intresse vast te houden.

Roelof Productions staat voor kwaliteit!
Zeker, die is mooi gezegd.

Een web browser game geeft niet de mogelijkheden om in zo verre van gam play te gaan als een ful pc game. Maar ik wil zeker wel een hoger standaard zetten dan wat nu op de markt is.


****
Had vanmidag de progrrameurs gesproken. Waren zeker onder de indruk van wat ik allemaal had uitgewerkt. Van formules, balansen en het gehele concept. Ook al moet er wat uitgewerkt worden in het praktijk, het is meer dan sommige concepten wat ze toe gestuurt krijgen (eerste versie). Ook al moes ik ze nog wat uitleggen van het gehele complexe economies achtergrond. Hadden ze niet veel moeite met het verdere concept.

thanks

RC

[ Bericht 0% gewijzigd door Roelof_Kremer op 25-03-2008 23:24:22 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57614109
Neem aan dat het plaatje in je post geen art-work is, maar een ge-googled plaatje?

Fail again....
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:31:11 #79
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57617107
Zo hee, 't is wel duidelijk dat hier 2 jaar werk in zit !
zzz
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:59:06 #80
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57619193
Ik wacht met smart op de eerste ingame beelden. Het is me wat. Exclusively on FOK! EA eat your heart out!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:13:03 #81
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57620812
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:18 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Ook al moes ik ze nog wat uitleggen van het gehele complexe economies achtergrond. Hadden ze niet veel moeite met het verdere concept.
gelukkig maar

tevens tvp
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_57625212
trouwens... wie heeft deze game a gesubmit?

http://games.fok.nl/newssubmit.php

?

zou geeneens een gek idee zijn!
Dit keer zonder signature
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:39:54 #83
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57625236
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:38 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens... wie heeft deze game a gesubmit?

http://games.fok.nl/newssubmit.php

?

zou geeneens een gek idee zijn!
"

denk dat je beter kan wachten tot de beta release in 2032

You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_57625360
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:39 schreef BereNDD het volgende:

[..]

"

denk dat je beter kan wachten tot de beta release in 2032

waaromme dan? duke nukem is ook voorbij gekomen op fok games! Daarnaast heeft hij al wat customs art vrijgegeven:



en zoals ik dit lees is het seriues en gaat hij d'r mee door! net zoals een echte gamedever (waar we wel newspost over submitten)
Dit keer zonder signature
pi_57625426
of hij zit ons in de maling te nemen of ik heb nog 2 concept arts van hem gevonden:

http://www.google.com/search?q=galaxies&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

als je googled op zijn bestandsnaam (galaxy) dan zie je gelijk in begin 3 conceptarts, waarvan hij d'r 1 heeft gepost!
Dit keer zonder signature
pi_57625649
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef Ericjuh het volgende:
als je googled op zijn bestandsnaam (galaxy) dan zie je gelijk in begin 3 conceptarts, waarvan hij d'r 1 heeft gepost!
Meen je dat nou spuit 11
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57626346
Gewoon een plaatje voor er bij, niet er veel achter zoeken.
De texten zijn wel door mij gedaan. Kan je ook wel lezen bagger taal van mij
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57626896
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Gewoon een plaatje voor er bij, niet er veel achter zoeken.
maar je hebt seriues nog niks? niks meer dan een idee op papier?

lol.. alleen al een idee en het spel is nu al gehyped hier op fok
Dit keer zonder signature
pi_57627077
:>

ag, moet mensen bezig houden.

Heeft meer info opgeleverd in de paar dagen, dan in sommige weken.
Ook bedankt voor dat.

Naast het idee, is er ook een plan van aanpak. Daarin staat bijvoorbeeld: koste, programerings bedrijfen, contact personen, inkomsten (manieren er van), plannen voor uibouwen, servers, applications, enz enz enz
Of wel veel onderzoek.
En het ondernemings plan, voor mensen die geintresseerd zijn.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:11:52 #90
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57628562
Make no Mistake

Roelof heeft een zeer uitgebreide concept versie van 60 pagina's met naturlijke een hoop marktonderzoeken en doelgroepbepalingen. Maar hij heeft ook al de nodige art er bij zitten waardoor men een goede indruk krijgt van het geheel.

Ik heb de concept gezien en het ziet er veelbelovend uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57629094
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:12 schreef Roelof_Kremer het volgende:
:>

ag, moet mensen bezig houden.

Heeft meer info opgeleverd in de paar dagen, dan in sommige weken.
Ook bedankt voor dat.

Naast het idee, is er ook een plan van aanpak. Daarin staat bijvoorbeeld: koste, programerings bedrijfen, contact personen, inkomsten (manieren er van), plannen voor uibouwen, servers, applications, enz enz enz
Of wel veel onderzoek.
En het ondernemings plan, voor mensen die geintresseerd zijn.
Mag ik het ondernemingsplan zien? Heb wel interesse
pi_57633141
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Mag ik het ondernemingsplan zien? Heb wel interesse
Wat is het doel van je intresse?
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:07:44 #93
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57634094
Strax gaat iedereen met je plannen aan de haal stroeloef!

Past er mee op jong!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57634339
Weet ik, alleen als ze een voorstel tegen over hebben. Mogen ze het lezen.
Daarsnaast is het mijn idee, en ik zet niet alle formules en alle verbanden en complexiteit op de form.
Personnen die het willen lezen, en die er een intresse tonen voor eeen zakelijk voorstel mogen het lezen.
Al staan niet alle ideeen en geheimen nog in het concept.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57638710
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:14 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Weet ik, alleen als ze een voorstel tegen over hebben.
hoe ga je het eigenlijk aanpakken? want ik neem aan dat je deze game in fasen gaat ontwikkelen (tenminste dat doen de meeste gamedevers!) Je hebt nu ondernemingsplan en plan van aanpak etc.. maar wat ga je nu doen? en wat zijn de volgende stappen?

want dan kan ik ff inschatten of je er mee doorgaat..
Dit keer zonder signature
  donderdag 27 maart 2008 @ 08:42:17 #96
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57641026
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:45 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

waaromme dan? duke nukem is ook voorbij gekomen op fok games! Daarnaast heeft hij al wat customs art vrijgegeven:

[ afbeelding ]

en zoals ik dit lees is het seriues en gaat hij d'r mee door! net zoals een echte gamedever (waar we wel newspost over submitten)
Zooooo... de concept art ziet er al erg goed uit, vernieuwend weet je, ik kan niet wachten tot hij het 60 pagina tellende concept document online zet.
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_57641625
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 08:42 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Zooooo... de concept art ziet er al erg goed uit, vernieuwend weet je, ik kan niet wachten tot hij het 60 pagina tellende concept document online zet.
zal waarschijnlijk na AQuila360 reactie niet meer gebeuren
Dit keer zonder signature
pi_57642305
Het eerste wat moet geregeld worden zijn de geld zaken. Dus de definitieve vraag prijs van het programerings bedrijf. Inversteerders, ook van mijn kant. Deze week zal ik daarvoor het uiteindelijke concept moeten ingeleveren met alle gegevens.
Er moet een afspraak deze week of volgende week met de KvK en de belastings dienst. Als nodig.

Het plan is om eind deze maand te beginnen met programeren. De server en een mooie frond page word dan zo snel mogelijk gemaakt (met form/blog). Daana zal alleen de basis van de basis worden gemaakt. Dan zal er een closed beta komen. De closed beta zal helpen met het testen van het systeem. Tijdens de closed beta zal alle grafies werk worden afgemaakt. Plaatjes iconnen enz enz enz.
Dan zal de open beta zijn om nog eens alle puntjes te testen.

Al kan er tijdens het geheel reclame worden gemaakt. Vanaf de open beta word er goed reclame gemaakt.

Als het goed is zal met de tijd steets meer functies worden bijgevoegd. Meer projects, rassen, artifact systeem. enz enz.
Dit zal niet allemal in 1 jaar gebeuren, maar geleidelijk met de komende jaren. Om het spel zo lang mogelijk interesant te houden. Dit zal moeten afzien aan de spelers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roelof_Kremer op 27-03-2008 10:22:12 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57642433
Dus feitelijk heb je een open offerte bij een programeur. Een leeg ondernemingsplan en een vaag idee om een spel te maken

En op je webpage kan je toch allang een simpel cms systeempje zetten zodat je al aandacht van jezelf kan krijgen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57642719
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Wat is het doel van je intresse?
Wil gewoon weten hoe jij het aanpakt als je ''een bedrijfje'' wil beginnen

Dingen over het spel hoef ik niet te weten, heb ik toch geen verstand van
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:03:26 #101
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57643229
Vind je het heel raar als ik het hele plan plus opzet een beetje warrig vindt?

Wat wordt trouwens jouw aandeel in dit hele verhaal? Bedenken / verder uitdenken van het concept?

en googlen naar concept art?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')